Onvergetelijk en Geweldig!

Wij wilden graag naar de parken in het noorden van Tanzania. Na overleg met Rob, over welk tijdstip van het jaar, hoe lang en waarheen, deed Rob ons een voorstel. Hij vertelde daarbij over de grote voordelen om met een privé-chauffeur te gaan, die geen limiet had wat betreft het aantal te rijden kilometers per dag. En hij raadde ons aan om ook naar het noorden van de Serengeti te gaan (ook al was het verder rijden) omdat we dan misschien nog iets van de Grote Migratie (een grote wens van ons) zouden kunnen zien. Je merkte duidelijk zijn ervaring als reiziger door Afrika en zijn enthousiasme hiervoor. We konden ons dan ook prima vinden in zijn voorstel. Na 2 jaar uitstel was het dit jaar mogelijk om deze reis naar Tanzania maken. En wat was het fantastisch! Rob had alles vooraf prima geregeld, onze gids Daniel stond rustig op ons te wachten na een vertraagde vlucht en hij regelde alles verder gedurende onze reis. De lodges waren prima, sommige met zwembad en wat luxer, de tented camps midden in de Serengeti wat meer basic. Maar zelfs daar steeds warm water om te douchen, en goed eten. We hebben ons nergens zorgen over gemaakt en dat is echt heel fijn en ontspannen reizen! En de vakantie zelf was fantastisch. We hebben heel veel gezien. Onze ervaren en enthousiaste gids vertelde veel over de dieren, hun gedrag, en over het leven in zijn land. En als klap op de vuurpijl hebben we behalve de migratie van 1,5 miljoen gnoes ook nog 4x een crossing over de Mara Rivier gezien. Wij raden Mambulu! Safaris dan ook zeker aan als je overweegt een reis naar Afrika te maken. Een echt persoonlijk en goed advies en een reis die perfect georganiseerd is, beter wordt het niet!

Beste Christa en Cor, Wat fijn dat jullie zo hebben genoten van jullie privé safari in Tanzania. Ik ben erg blij dat ik de safari voor jullie mocht ontwerpen en verzorgen. Het was heel leuk om het safariontwerp samen met jullie steeds verder fijn te slijpen, net zo lang totdat het helemaal voldeed aan jullie wensen. Super dat alles in Tanzania ook goed is verlopen en dat jullie reis een onvergetelijke safari is geworden. Daar doe ik het voor! Groeten, Rob

perfecte georganiseerd, zoals gewoonlijk

dit was onze tweede keer met Mambulu, en zeker niet onze laatste keer. Deze keer naar Zambia. Reeds vorig jaar begonnen met de planning. En na een paar dagen was alles in kannen en kruiken. Tot begin dit jaar we toch een ander vlucht zouden willen maar dat was geen enkel probleem voor Rob. Even overleggen , vlucht en programma aangepast. Alles was perfect geregeld ter plekke: ophalen en brengen naar de luchthaven, lodges, transfer tussen de lodges. toen we terug thuis waren, kregen we al dadelijk een mailtje "welkom thuis". En dan was er nog de debriefing. Zoals ik al zei, volgende keer kloppen we weer aan bij Rob en team. Alles is perfect geregeld en je weet dat je relax met vakantie kan vertrekken. BEDANKT Rob en Team

Beste Miranda en Rob, Bedankt voor jullie uitgebreide terugkoppeling en mooi woorden. Ik ben blij dat jullie hebben genoten van jullie fotografie safari in Zambia. Het was weer een plezier om de safari voor jullie te mogen ontwerpen en te organiseren. Een goede voorbereiding leidt tot een zorgeloze vakantie! Ik hoop, tot de volgende keer. Groeten, Rob

Alweer een topsafari !!

Onze 5e safari en de 4e die we door Rob lieten organiseren was wederom een topper van begin tot einde. Vanaf de prille ontwerpen tot de finale reisdocumenten levert Rob vakwerk en steeds staat hij met raad en daad bij. Zijn kennis van het terrein, zijn lokale partners met zorg uitgekozen, zijn uitgebreide netwerk van top accommodaties maken dat zijn klanten met een gerust hart kunnen vertrekken en ook ter plaatse geheel ontspannen en zorgeloos van een prachtreis kunnen genieten. Rob luistert naar jouw wensen en giet steeds alles in een passend programma dat geheel aansluit aan jouw specifieke wensen. Voor ons is en blijft hij dé safarispecialist en graag komen wij volgende maal weer langs als de roep van Afrika opnieuw in onze oren klinkt.

Beste Karine, Super bedankt dat ik wederom een safari voor jullie mocht organiseren, dit keer in Zimbabwe. Het is heel inspirerend om samen met jullie een safari uit te stippelen en te organiseren. Jullie weten precies wat jullie willen en dat is heel prettig. Door onze regelmatige contacten door de jaren heen kan ik jullie wensen goed vertalen naar 'jullie' safari. Bedankt voor jullie vertrouwen, ook tijdens de Corona pandemie! Ik kijk er naar uit om in de toekomst nog vele safari's voor jullie te mogen verzorgen. Blijf gezond! Groeten, Rob

Ongelooflijke droomreis!

De reis naar Namibië was eigenlijk voorzien voor de zomer van 2020. Corona zorgde ervoor dat de reis 2 x verplaatst moest worden. Rob van Mambulu! Safaris heeft alles steeds verplaatst en aangepast. Deze zomer was het eindelijk zo ver en wat een ongelooflijke reis was dit. Alle lodges waren perfect in orde, super vriendelijke mensen, onze reisroutes werden de eerste dag aan ons bezorgd! Je reis laten organiseren op maat door Mambulu! Safaris is een echte aanrader! Wij gaan zeker binnen enkele jaren terug naar daar.

Beste Mevrouw DeDycker, Eindelijk is het er toch van gekomen, uw safari in Namibië. Ik ben blij dat ik tot 2 keer toe de safari voor u heb mogen en kunnen uitstellen. Hartelijk bedankt voor uw vertrouwen! Fijn dat het een droomreis is geworden en dat alles perfect in orde was. Super bedankt dat u Mambulu! Safaris een echte aanrader noemt. Tot ziens! Groeten, Rob

Adembenemend over de hele lijn

Vanaf het moment dat we uit het vliegtuig zijn gestapt, zijn we omarmd geworden door het warme hart van Afrika. De chauffeur bracht ons met veel zorg naar alle plaatsen en leerde ons Afrika kennen in al zijn aspecten. In de lodges werden we keer op keer met open armen verwelkomd. Hoewel de reservaten kleiner zijn dan in andere Afrikaanse landen, zijn we verwend geworden met de pracht van het land. De gidsen hebben steeds geprobeerd om op onze persoonlijke voorkeuren op zoek te gaan naar de dieren, waardoor we een onvergetelijke hoeveelheid aan Afrikaanse dieren hebben gezien. Ook de persoonlijke aanpak van het team van Mambulu safaris en de kleine attenties van hen door de reis zelf, maakte dit avontuur echt af!

Beste familie Maes, Fijn om te lezen dat jullie een mooie safari in Malawi hebben beleefd. Een bijzonder land met een bijzondere warme bevolking. Dat hebben jullie kunnen ervaren. Ik vond het erg leuk om de safari voor jullie te mogen organiseren en dat jullie mijn persoonlijk aanpak hebben gewaardeerd. Groeten, Rob

De meest onvergetelijke, geweldige en bijzondere ervaring ooit!

Wij zijn met twee gezinnen met twee auto's met tenten op het dak door Namibië en Botswana gereisd. Alles was tot in de puntjes voorbereid door Mambulu! Safari's. Bij Rob aan de keukentafel is het eerste concept voor de reis gemaakt en van daaruit steeds meer naar onze wensen aangepast. Rob weet heel veel te vertellen over zuidelijk Afrika en de landen die wij wilden bezoeken. Tijdens de voorbereiding was het soms alsof we er al waren, omdat hij zo vol enthousiasme over deze landen kan vertellen. De hele reis werd in een digitaal ontwerp verwerkt en later in een ap gezet waardoor we ook op reis goed terug konden vinden wat het programma en de planning was. Rob is een goed luisteraar, alles wat wij aangaven wat we graag zouden willen, of juist niet, heeft hij prima verwerkt in het reisvoorstel. Wij reisden met 5 kinderen in de leeftijd van 10-17 jaar. Tijdens de voorbereiding was er ook tijd voor de kinderen om vragen te stellen, zij werden volledig meegenomen in alle voorpret. Ook tijdens de reis is Mambulu! safari's goed bereikbaar. Toen wij onderweg twijfelden welke route we zouden nemen hebben we deze twijfel bij Rob neergelegd via de app, en dacht hij op afstand met ons mee. De communicatie verliep prima. De reis was perfect in elkaar gezet qua opbouw, we begonnen in Windhoek en van daaruit zijn we Sossus (de zandduinen) gaan bezoeken, naar de woestijn geweest om op zoek te gaan naar The Little Five en daarna steeds verder gereisd richting het grote wild. Door deze opbouw is er nooit een moment geweest van verveling. Sterker nog, we hadden allemaal graag nog wat weken eraan vast geplakt. We werden steeds opnieuw verrast met de campsites, lodges, B&B's en de bijzondere plekken waar we terecht kwamen. De mensen daar zijn vriendelijk, we hebben enorm veel gezien en gedaan. Als toetje zijn we de laatste drie dagen nog de grens met Zimbabwe over gegaan. Ook hier was alles prima geregeld. Het was echt een onvergetelijke ervaring voor beide gezinnen en top geregeld!

Beste Monique, Wat een mooie woorden over jullie mooie safari in Namibië, Botswana en Zimbabwe. Ik vond het een waar genoegen om voor jullie deze safari te mogen samenstellen. De keren dat we in Kwintsheul aan tafel zaten om de reis door te spreken zal ik niet snel vergeten. Ik vond het heel leuk om met 9 enthousiaste mensen alle vragen te bespreken en jullie alvast mee te nemen op safari. Jullie zijn 2 supergezinnen en ik hoop dat jullie nog heel vaak samen dit soort avonturen mogen beleven. Bedankt dat ik deelgenoot mocht zijn van jullie reisgezelschap. Groeten, Rob

Persoonlijk, flexibel en veel ervaring met reizen in Afrika. Dat is waar Mambulu voor staat.

Onze reis is door corona helaas twee keer uitgesteld en ook in die tijd heeft Rob steeds contact gehouden om onze wensen te inventariseren. Uiteindelijk was het in juli 2022 eindelijk zover: we vertrokken met onze twee kinderen (14 en 18 jaar) naar Namibië. Het was in 1 woord GE-WEL-DIG! Van de voorbereidingen tot het berichtje bij thuiskomst: alles was perfect geregeld. Dat heeft ervoor gezorgd dat we genoten hebben van een hele mooie reis waar we met zijn vieren met heel veel plezier op terug kijken. Wij hebben Rob leren kennen als een reisspecialist die tot het uiterste gaat om de ideale reis voor je samen te stellen. Of je nou 1 of 10 keer een wijziging hebt: Rob blijft net zo lang aanpassen tot je reis is zoals je het voor ogen hebt. Wij hebben het persoonlijke contact, de flexibiliteit en zijn initiatief bijzonder gewaardeerd en bij een volgende reis naar Afrika weten we zeker waar we die gaan boeken. Rob, enorm bedankt voor alles wat je hebt gedaan!

Beste Rita, Bedankt voor je mooie woorden. Wat leuk om te lezen dat je de kernwaarden van mijn organisatie zo duidelijk hebt ervaren. Ik vind het erg belangrijk dat onze gasten daadwerkelijk datgene ervaren dat ze voor ogen hebben. Dat is prima gelukt! Fijn dat jullie allemaal een geweldige safari hebben beleefd in Namibië. Nogmaals bedankt voor jullie vertrouwen tijdens de Corona periode. Groeten, Rob

Mambulu of beter Rob Sijm is de meest toegewijde reisspecialist die wij ooit hebben meegemaakt

In 2019, Mambulu! safaris benaderd om een reisplan en offerte te krijgen voor een reis om een aantal parken in Zuid-Tanzania te bezoeken. Na een paar iteraties tot een mooi reisplan gekomen. Als gevolg van Corona kon onze reis naar Zuid-Tanzania in 2020 echter geen doorgang vinden. Rob heeft de reis inclusief vluchten uiteindelijk twee maal moeten omboeken voordat de reis uiteindelijk in juli 2022 kon plaatsvinden (dit alles zonder aanpassing van de tarieven). Uiteindelijk een zeer geslaagde reis gemaakt die voldeed aan onze verwachtingen. Rob heeft gedurende de periode tussen de boeking en de reis in 2022 ons perfect op de hoogte gehouden over de ontwikkelingen en status van de omboeking. Verder voor ons zeer belangrijk: Mambulu safaris hebben wij ervaren als uiterst betrouwbaar!!!

Beste Peter, Bedankt voor de mooie aanhef. Daar word ik wel blij van! Dat is nu precies de reden waarom jullie hebben geboekt bij een kleinschalige reisonderneming, waar de ervaring van de gasten centraal staat. Ik vond het erg leuk om jullie safari in zuid Tanzania te mogen organiseren. Fijn dat alles goed is verlopen. Bedankt voor jullie vertrouwen, ook gedurende de Covid periode. Groeten, Rob

Topsafari.

Na een fantastische reis in mei door Zimbabwe, ben ik deze zomer, samen met mijn zoon, terug geweest naar dit prachtige land. Zoals ook de eerste reis, was ook deze trip perfect uitgewerkt, alles sloot naadloos op elkaar aan en dat in het prachtige kader van de Afrikaanse bush. De camps zijn met zorg uitgekozen, de vluchten sluiten er mooi op aan, overal krijg je een hartverwarmend welkom, de activiteiten zijn zorgvuldig gepland en overal lopen ze hun sloffen in het vuur om het je naar de zin te maken. Jammer genoeg komt aan iedere vakantie een einde, dus zullen we een nieuwe trip moeten plannen, om deze fantastische ervaring opnieuw te beleven.

Beste mevrouw Verjans, Superfijn dat u wederom een top safari heeft beleeft in Zimbabwe samen met uw zoon. Het was een groot plezier om de safari voor u te mogen organiseren. Gelukkig sloot alles naadloos op elkaar aan en heeft u zonder zorgen kunnen genieten van de Afrikaanse Bush. Snel maar weer een nieuwe safari plannen. Groeten, Rob

Een absolute aanrader voor een fantastische Afrika-reis !

Wij zijn heel erg blij dat we onze reis (4 weken Namibië) door Mambulu! hebben laten verzorgen. Vanaf het eerste contact was het duidelijk dat Rob (bezieler/stichter/Afrika-kenner) de juiste man was om mee te werken. Hij doet echt alles om te begrijpen waar je naar op zoek bent, en dringt niets op, en zal je blijven helpen tot je de perfecte reis hebt voor jouw specifieke situatie. Rob heeft enorm veel ervaring, kent Afrika, heeft tal van de lodges en campsites zelf meerdere malen bezocht, en weet precies hoe het er aan toe gaat. En, even belangrijk, heeft top-level lokale contacten. Je kan hem alles vragen. We hadden echt het gevoel dat hij de spreekwoordelijke ‘extra mile’ gaat voor zijn klanten ! Ook na de reis was het voor hem enorm belangrijk om feedback te krijgen. Werkelijk een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare, degelijke en ervaren partij om een unieke Afrika-reis te organiseren. We komen zeker bij Mambulu! en Rob terug.

Beste Nitti, Bedankt voor review en uitgebreide terugkoppeling na jullie safari. Ik ben heel blij dat jullie safari in Namibië zo goed is verlopen. Superleuk dat jullie mijn aanpak waarderen. Ik kijk met heel veel plezier terug op onze contacten voor, tijdens en na jullie reis. Jullie wisten precies wat jullie wel en niet wilden en daar kon ik het ontwerp van jullie safari goed op afstemmen. Heel erg bedankt dat ik jullie safari heb mogen verzorgen en ik kijk uit naar de volgende! Groeten, Rob

Wat een prachtige reis!

Nadat we in november 2018 een geweldige reis in Zambia hebben gemaakt hebben we eind 2019, in samenspraak met Rob, opnieuw een reis naar Zambia samengesteld voor juli 2020. Na twee keer de reisplannen te hebben doorgeschoven was het dan eindelijk zo ver! Met hier en daar wat aanpassingen in het schema, omdat gedurende de coronaperiode dingen veranderde, zoals vluchten. Voor een nachtelijke stop-over van bijna 10 uur heeft Rob een cabin geregeld op het vliegveld van Dubai (zeker een aanrader om te doen!). In de 2,5 jaar dat Corona alles stil gelegd heeft hebben we geregeld contact gehad over hoe de zaken er voor staan. Rob heeft ons daarbij goed geïnformeerd en geadviseerd. Onze wens om de reis door te gaan was daar bij leidend. Op het einde van onze reis ook nog even contact gehad i.v.m. de problemen (geannuleerde vluchten) op de luchthavens in Europa. Rob kwam hier snel op terug en stelde ons gerust dat onze vluchten door zouden gaan. Hieronder staat onze aanbeveling op JA, ik zou zeggen dikke JAAAAAA. Eens kijken waar onze volgende reis naar toe gaat!!!

Beste Simone en George, Wat fijn dat jullie op een mooie safari in Zambia terugkijken. Jullie hebben even moeten wachten (2 jaar!) voordat jullie op pad konden. Het resultaat was gelukkig het wachten waard. Ik vond het erg leuk dat ik voor de 2de keer een safari voor jullie mocht organiseren. Het is altijd een groot plezier om jullie plannen en de safari samen met jullie te bespreken. Groeten, Rob

OEGANDA: Onze droomvakantie tot in de puntjes geregeld en verzorgd door Mambulu! Safaris

Ken je ook dat gevoel? Je wil een droomreis maken maar je weet niet bij welk reisbureau je terecht moet?! Wij (Marcus & Nicole, mijn vrouwtje Els en ikzelf - uit België dan nog) maakten kennis met Rob en Mambulu! Safaris tijdens de Fotofair in Nederland. Het persoonlijk bezoekje bij ons thuis en het advies van Rob bracht al snel een oplossing op al onze vragen en onze problemen. Zelfs de perikelen rond en met het Corona virus werden door Rob uitstekend aangepakt en uiteindelijk zonder enige problemen opgelost. Na het ontvangen van een wondermooi en tot in de details uitgewerkt dagschema lagen onze verwachtigen van onze droomreis enorm hoog. Hoogst waarschijnlijk te hoog. 'Dit kan toch niet dat we dit allemaal gaan zien en meemaken?!' Maar ja hoor! Wij hebben ongeveer een 30 tal reizen op onze teller staan maar nog nooit -en dit menen wij echt: nog nooit- werd onze reis zo uitgestippeld, gevolgd en verzorgd zoals de reis die we zonet achter de rug hebben. Rob en Mambulu! Reizen verdienen geen 10/10 maar een 11/10!!! @Rob: Beste Rob, wij allen kunnen je niet genoeg bedanken om onze reis naar Oeganda (dan ook nog één van de minst bezochte landen van Afrika) zo 'picobello' te verzorgen. Mede dankzij jou komt Oeganda met zijn prachtige uitzichten, de wondermooie Wildlife dieren inclusief de Grote vijf, de fantastische mensen waaronder onze gids Joseph, ... EN de uitzonderlijke trekking's naar de chimpansees en gorilla's in onze TOP 3 te staan (2e plaats na Frans-Polynesië) van de mooiste reizen die we ooit hebben beleefd. Rob en Mambulu! Safaris zijn zonder twijfel de 'place to be' als we spreken over reizen naar Afrika!

Beste Bruno, Na 2 jaar wachten was het dan eindelijk zover; jullie hebben de droomreis naar Uganda eindelijk kunnen maken. Wat fijn dat alles zo goed is gegaan en dat deze reis is doorgedrongen tot jullie Top 3! Super bedankt voor jullie mooie woorden. Het was mij een genoegen om de safari voor jullie te mogen organiseren. Bedankt voor jullie vertrouwen! Groeten, Rob

Goed overleg en vakkundig advies met als resultaat een prachtige safari Zuid Tanzani

In overleg met Rob is een prachtige safarireis samengesteld. Tijdens de reis klopte echt alles. We werden overal keurig op tijd opgehaald. De gidsen in de drie parken waren fantastisch. Het personeel in de lodges was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Kortom een safari georganiseerd door Mambilu! Safaris is een fantastische ervaring.

Beste Cees, Super bedankt voor jullie review. Wat fijn dat jullie zo enthousiast zijn over jullie fly-in safari in zuid Tanzania. Ik vond het erg leuk om jullie safari te mogen organiseren. Ik hoop dat in de toekomst nog eens te mogen doen. Groeten, Rob

wij zijn blij dat wij ondanks twee keer uitstel we deze fantastische reis hebben kunnen maken.

Na een heel plezierig contact op de vakantiebeurs heeft Rob, eigenaar Mambulu Safaris, een heel mooie reis voor ons op papier gezet. Helaas door Corona moesten we hem tot twee keer toe verplaatsen. In april 2022 konden wij eindelijk vertrekken. Gestart in Johannesburg voor een rondje wildparken van circa 10 dagen. Veel natuur gezien, zowel uitzichten als dieren. Daarna naar het zuiden om van Port Elizabeth naar Kaapstad te rijden. Ook dit was een schitterende tocht. Gedurende de gehele reis hadden wij uitstekende verblijven. De mensen waren gastvrij en vriendelijk. Rob je hebt voor ons een fantastisch product neer gezet. Wij hebben genoten.

Beste Ada en Koos, Wat fijn dat jullie na 2 jaar wachten hebben genoten van jullie roadtrip in Zuid-Afrika. Het is een mooie route geworden, omdat jullie prima aangaven wat jullie wel en niet wilden zien en doen. Ik vond het erg leuk om de roadtrip voor jullie te mogen organiseren. En nog super bedankt voor jullie kaartje uit Zuid-Afrika. Groeten, Rob

De perfect georganiseerde safari.

Ik heb al veel reizen gemaakt, maar zo goed georganiseerd als deze reis, heb ik er nog geen één gehad. Alles was perfect geregeld, overal waren ze op de hoogte van mijn komst, waardoor alles ook volgens plan verliep. Accomodaties die in het reispakket zaten, waren super comfortabel, sommige met adembenemende uitzichten, met lekker eten en geweldige uitstappen met goede gidsen was het gewoon relaxen en genieten.

Beste mevrouw Verjans, Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden. Het was een groot plezier om samen met u uw safari in Zimbabwe te organiseren. Goed om te lezen dat alles volgens plan is verlopen en dat u ongestoord heeft genoten van uw reis. Ik kijk er naar uit om in de toekomst een volgende safari voor u te mogen organiseren. Groeten, Rob

een fantastische Namibiëreis

Ook deze keer heeft Rob Sijm van Mambulu! weer een fantastische reis samengesteld door Namibië. We hebben met z'n vieren enorm genoten van de prachtige lodges en de afwisseling van de landschappen. Namibië is een heel fijn vakantieland met voor een ieder wat wils. De reis ging vanaf Windhoek via het zuiden (Fish River Canyon) langs de beroemde Sossusvlei duinen, door Damaraland naar het natuurpark Etosha. We hebben heel veel wild gezien en ook prachtige natuur. De opbouw van de reis was helemaal perfect, afwisselend een enkele overnachting en op de belangrijke plekken een dubbele overnachting. De reisafstanden waren prima te doen en gaven bij aankomst voldoende tijd om nog even te relaxen. Ook de geadviseerde Toyota Landcruiser was een goede keuze. Een robuuste ruime auto die past bij de wegen van het land. Rob luistert altijd goed naar de wensen van de klant: er was ook nu weer niets op aan te merken. Bedankt Rob, voor deze perfecte reis!

Hi Tom, Ik vond het erg leuk om wederom een safari voor jullie te morgen verzorgen. Dit keer een mooie safari in Namibië. Goed om te horen en lezen dat jullie alle 4 hebben genoten van de ongerepte landschappen en het wildlife in Etosha National Park en Okonjima. Als je met 4 volwassenen reist is een Toyota Land Cruiser een absolute aanrader, ook met het oog op de 'wegen' in Namibië. Groeten, Rob

Professionele en empathische reisorganisator

Van Mambulu! Safaris kregen wij uitgebreid en deskundigadvies, gebaseerd op hun eigen reiservaring, en met goede kennis van lokale operatoren (autoverhuurders, lodges, tentenkampen), de staat van de wegen en de mogelijke impact van de wisselvallige weersomstandigheden op onze reisplannen. Toen onze bagage niet arriveerde in Maun heeft Mambulu! samen met de lokale operator de zaak opgevolgd bij Air France en Airlink, zodat onze tassen voor ons klaarstonden toen we terugkwamen uit de Kalahari. Deze reis was onvergetelijk voor ons, door haar mix van avontuur (self-drive) en comfort (tentenkampen), en dat alles in die gigantische dierentuin die Botswana is, waar weinig toeristen zijn en waar de kampen geen omheiningen hebben !

Beste Kristin, Wat een super safari hebben jullie beleefd! Hartelijk bedankt voor je uitgebreide feedback aan de telefoon en je mooie woorden. Ik vond het een plezier om deze bijzondere selfdrive safari in Botswana voor jullie te mogen organiseren en kijk ernaar uit om jullie in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Groeten, Rob

Een fantastische reis op maat

We hebben geweldige weken gehad in Zuid-Afrika. De reis was perfect gepland en overtrof onze verwachtingen. De mix van de gekozen plaatsen en accommodaties was top. Prachtige natuur, en ook zo divers! Ook heerlijk gegeten overal. Kortom een droomvakantie!

Hoi Annieke, Superfijn dat jullie hebben genoten van jullie roadtrip in Zuid-Afrika. Altijd prettig als je verwachtingen worden overtroffen. Ik ben blij dat ik jullie heb kunnen helpen bij het organiseren jullie 'droomvakantie' in dit mooie afwisselende land. Groeten, Rob

Ontzorgd op vakantie

Het is goed en snel schakelen met Rob. Heel snel na de eerste aanvraag hebben we samen om de tafel gezeten om een mooi reisplan uit te werken. Ondanks alle Covid perikelen zijn goed de onzekerheden en risico's vooraf weggenomen waar mogelijk, waardoor we onbezorgd op reis konden en een heerlijke periode hebben gehad. Tijdens de reis bleek er een vlucht terug te zijn uitgevallen, daar is Rob pro-actief en snel op ingesprongen, waardoor we gewoon op de geplande datum terug waren en het geheel geen extra zorg voor ons betekende en we ons geheel op de reis konden blijven focussen. Botswana is een fantastisch land. De lodges waren uitstekend! Agv Covid zijn er (jammergenoeg voor Botswana) nog maar weinig toeristen die durven. Volledig onterecht wat ons betreft. De voorzieningen en voorzorgsmaatregelen daar zijn meer dan uitstekend. Het voordeel is wel dat we daardoor heel veel persoonlijke aandacht krijgen en een nog exclusievere ervaring hebben gehad.

Beste Jack, Bedankt voor mooie review. Ik ben blij dat jullie ontzorgd hebben genoten van jullie fly-in safari in Botswana. Gelukkig hebben we de uitgevallen vlucht voor de terugweg vanaf Victoria Falls snel kunnen omboeken naar een andere vlucht vanuit Maun, zodat jullie planning niet in het honderd liep. Ik vond het erg leuk om samen met jullie de safari te ontwerpen en uit te voeren. Ik kijk uit naar een eventuele volgende keer! Groeten, Rob

Een fantastische familiereis in Zuid-Afrika

Met onze familie hebben wij een geweldige reis gemaakt naar zuid-Afrika. Allereerst een citytrip in Kaapstad en daarna door naar Madikwe voor een adembenemend mooie safari. Rob heeft ons vooraf uitstekend geadviseerd en geholpen met het uitstippelen van onze reis en de dingen die we graag wilde doen en zien. Het contact met Rob was goed en verliep vlot wat heel fijn was. Voor Kaapstad reserveerde hij waar mogelijk de plekken die we wilde bezoeken en gaf hij tips voor mooie plekken om ook te gaan bekijken. Die plekken waren ook allemaal meer dan de moeite waard om te bezoeken. Voor onze safari zocht Rob een kindvriendelijke lodge waarbij onze jongste van 2 jaar mee op de safari’s mocht. De lodge was ‘beyond expectations’, zó mooi en zó goed verzorgd. Wij kijken met z’n allen terug op een geweldig mooie en goed verzorgde reis die we nooit zullen vergeten! We hopen snel weer zo’n mooie reis naar Afrika te mogen en kunnen maken. Ook dan weten wij Rob weer te vinden, want hij zorgt ervoor dat je reis tot in de puntjes en naar je eigen wensen perfect geregeld is!

Beste familie van Aarle, Super dat jullie familiereis zo goed is verlopen en dat jullie hebben genoten van Zuid-Afrika. De combinatie van Kaapstad en Madikwe Game Reserve is een hele mooie om 2 verschillende werelden in 1 land te bezoeken. Ik vond het erg leuk om samen met jullie deze bijzondere reis uit te stippelen en te organiseren. Ik kijk ernaar uit om in de toekomst nogmaals een reis voor jullie te mogen organiseren. Groeten, Rob

Hele gave reis

Wij zijn met Rob onze safari en Zanzibar gaan plannen, waarbij het van belang is dat het een uitdagend programma is met gamedrives maar waar ook ruimte is voor ontspanning omdat we met onze kinderen van 8 en 10 jaar gaan. We verbleven in luxe accomodaties waar altijd een zwembad bij was, liefst in de parken zelf. Rob heeft onze wensen goed aangevoeld en een heel mooi programma samengesteld waarbij veel overleg was. Voor de kinderen was het heel fijn dat we meestal 2 nachten per accomodatie hadden waardoor er wel rust was en we ook af en toe een gamedrive in de ochtend en later inde middag hadden (tussendoor lunchen en zwemmen). Een meer dan uitstekende gids heeft ons alle dieren laten zien, en zelfs de big 5 op 1 dag in de Ngorongoro krater.

Beste Robbert, Wat fijn dat jullie privé familie safari in Tanzania zo goed is geslaagd. Ik vond het erg leuk om de reis tot in de puntjes met jullie voor te bereiden, zodat het een succes zou gaan worden, ook voor jullie kinderen. Dat is gelukt! Super dat jullie zoveel wildlife hebben gezien. Heel erg bedankt voor je positieve terugkoppeling en de plezierige samenwerking. Ik hoop in de toekomst nogmaals een safari voor jullie te mogen verzorgen. Groeten, Rob

Geweldige organisatie en service ❤️

Met mijn 19-jarige dochter haar droomreis naar Zuid-Afrika gemaakt. Een bijzondere reis in een bijzondere tijd. Dat vraagt om een reisbureau, dat kennis en ervaring heeft. Dat meedenkt voor en tijdens je reis. Onze wensen zijn omgezet in een vakantie naar Kaapstad en een safari in Krugerpark. Het was tot in de puntjes verzorgd door Rob en de organisaties in Zuid-Afrika. Een onvergetelijke reis naar een prachtig land, dar meer dan ooit de toeristen nodig heeft. Daarom een warme aanbeveling voor Rob en het veelzijdige Zuid-Afrika.

Hoi Josée, Bedankt voor je warme woorden. Fijn dat jullie reis in Zuid-Afrika zo goed is geslaagd. Een ervaring om nooit te vergeten. En dat in deze bijzondere tijd! Ik vond het heel leuk om jullie reis te mogen verzorgen. Hopelijk zullen veel reizigers jullie voorbeeld volgen met een mooie reis naar het veelzijdige Zuid-Afrika! Groeten, Rob

Een fantastische road trip precies zoals Mambulu Safaris van te voren had beschreven. Mooie woestijnlandschappen in combinatie met kustplaatsen en later heel, heel veel wild gezien in de verschillende natuurparken. Dit allemaal in combinatie met goede en kwalitatief prima lodges. Echt een aanrader! En belangrijk: In Namibië is het absoluut veilig reizen gezien Corona. Goede betrouwbare test locaties voor PCR testen in private klinieken. Heerlijke ontspannen reis met veel mooie indrukken en herinneringen.

Beste Liesbeth en Marcel, Hartelijk bedankt voor jullie enthousiaste terugkoppeling. Ik ben blij dat jullie de mooie safari in Namibië en Botswana dit jaar hebben kunnen ondernemen. Het was erg leuk om samen met jullie de safari te ontwerpen en te organiseren. Ik hoop jullie in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn! Groeten, Rob

Topvakantie in Oeganda!

Wij hebben een super leuke vakantie gehad in Oeganda. De reisorganisatie was tiptop en super attent. Zowel voor , tijdens als na de reis werd spontaan contact met ons opgenomen om te informeren naar onze tevredenheid. Ter plaatse hadden wij een persoonlijke gids : Joseph. Een vriendelijke en attente gids die werkelijk alles doet om je goed te informeren. Een aanrader. Bij onze volgende reis naar Afrika nemen wij zeker terug contact op met Rob Sijm . Een topkerel!

Beste Marleen, Hartelijk bedankt voor je terugkoppeling. Ik ben erg blij dat jullie, na 2 keer uitstel vanwege Corona, de safari in Uganda nu toch hebben kunnen ondernemen. Ik vond het erg leuk om samen met jullie deze mooie safari te organiseren. Fijn dat alles zo goed is verlopen. Tot een volgende keer! Groeten, Rob

Great Safariexperience in Zambia

Mambulu! Safaris and Rob created the perfect honeymoon for us. It was the ideal mixture of adventure, animals, and days in remote nature where it was just the two of us (and some hippos, elephants, leopards...). Rob helped us with every question and challenge along the way, especially since planning a safari in times of corona is not that easy. No matter if flights got canceled, rescheduled, or borders and countries got closed down, Rob always managed to find a solution. Mabulu created an individual and unique experience for us that we will always remember.

• Would you recommend us? Yes

Dear Valentina, Thank you very much for your wonderful words. I am very happy that your honeymoon in Wild Zambia was such a success. The last minute changes, due to the border closing of Malawi, were challenging indeed. But, by working closely together we have managed to amend the itinerary into a Zambia only safari. I will never forget your flexibility which allowed me to bring up new solutions and ideas. I wish you all the best and hope to be of service again some time. Kind regards, Rob

Over Mambulu! Safaris

Dé Reisspecialist voor Afrika sinds 2010! Uw safari, zorgeloos en 100% persoonlijk, naar de mooiste plekken in oost en zuidelijk Afrika. Dát is waar Mambulu! Safaris With A Difference al sinds 2010 voor staat.