Geweldig!

Het was een fantastische reis. Zoveel moois gezien, zo één met de natuur. Zeker voor herhaling vatbaar.

Beste Manuela, Geweldig dat jullie zo hebben genoten van de mobiele safari in Botswana. Het was mij een plezier deze bijzondere safari voor jullie te mogen verzorgen. Groeten, Rob

Het was een goed georganiseerde reis die onze verwachtingen zelfs overtrof. De mensen in het algemeen en zeker in de lodges waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Ervaring met: Safari in Namibië

Excellent organization by people with real knowledge og the area and good local contacts.

• Ervaring met: Safari in Botswana|Safari in Namibië

Wij hebben hele goede ervaringen met Mambulu Safaris. Rob heeft voor ons een hele mooie reis uitgestippeld die aan al onze verwachtingen voldeed en op sommige mensen boven onze verwachtingen uitsteeg. Een volgende keer doen wij zeker weer een beroep op de kennis en ervaring van Manbulu Safaris!!

• Ervaring met: Safari in Uganda

Wat hebben wij weer een prachtige reis gehad. Rob Sijm heeft onze reis weer uitgestippeld en ook deze keer had hij alles weer tot in de puntjes super goed geregeld. En wat een prachtige accommodaties hadden wij zeg. Dit keer zijn wij naar Malawi en Zambia geweest. Eerst zijn wij naar SIYABONGO Queshouse geweest en hebben onze Malawische vrienden ontmoet. Met hen zijn we een paar nachten naar Cape Maclear aan Lake Malawi geweest en vandaar zijn onze vrienden weer naar huis gegaan en wij zijn doorgevlogen naar Likoma Island. Oh wat een geweldige mooie accommodatie was dat zeg: Kaya Mawa Lodge….wat een droomplek, geweldig.....deze plek vergeten wij nooit meer; zo relaxed, zo schitterend. Wat hebben wij daar genoten; 's avonds heerlijk dineren aan het strand bij zonsondergang......zo romantisch. Ja deze plek was echt een droomplek. Mensen uit het dorp werken hier in deze lodge: zulke vriendelijke mensen. Daarna zijn we nog voor een paar dagen op Safari geweest in Zambia. Wauw...dat was ook geweldig...fascinerend gewoon. We hebben veel wild gezien: leeuwen, een luipaard, wilde honden, hyena enz. enz. Ook hier hadden wij weer een ontzettende mooie lodge in Lion Camp en later nog in Kafunta River Lodge. De dieren kwamen zo dicht bij de lodge, dat je vanaf de lodge al kon genieten van het Wild-life. Geweldig...zelfs een kudde buffels kwam drinken en een leeuw. Wij hebben al jaren ervaring met Mambulu Safaries, maar dit was voor ons weer een onvergetelijke vakantie. Daarom Rob, nogmaals bedankt. En we hopen in de toekomst nog vaak gebruik te maken van Mambulu Safaries. Het directe en persoonlijke contact en de uitleg en begeleiding die wij gehad hebben van Rob, heeft er toe bijgedragen dat het voor ons een onvergetelijke vakantie is geweest. Daarom nogmaals bedankt Rob. Van Teun en Trees van Domburg en Co en Dineke Rijswijk uit Driebruggen.

• Ervaring met: Safari in Botswana|Safari in Zambia|Safari in Malawi

Onze verwachtingen zijn overtroffen

• Ervaring met: Safari in Tanzania

Rob Sijm is goed ingevoerd in zijn Afrikaanse safari-wereld en heeft ons de juiste adviezen gegeven voor een korte maar zeer intensieve reis met de familie (9 man) naar Tanzania voor 4 nachten en 5 dagen. Meer dieren gezien dan beloofd! Lodges en personeel waren top. 3e keer dat we via Mambulu Safaris reizen en dat zegt meer dan genoeg: aanrader. Yvette

• Ervaring met: Safari in Botswana|Safari in Zambia|Safari in Malawi

geweldig hoe Rob (mambulu) je reis in elkaar steekt, luistert naar je wensen en deze tot vervulling brengt.

• Ervaring met: Safari in Botswana

Fantastische, afwisselende reis op maat georganiseerd!

• Ervaring met: Safari in Namibië

Het was een prachtige reis. Alles is gegaan zoals afgesproken, complimenten voor Mambulu. We zijn op 4 verschillende safari's geweest, dat was genieten van alles wat we zagen. Bij allen was de tent of het huisje super in orde. het eten was ruim gevarieerd. We hebben samen genoten van de natuur de rust. Mooie foto's gemaakt

• Ervaring met: Safari in Zuid-Afrika

Ik kende Rob al uit de tijd dat wij collega's waren. Vanuit die herinnering heb ik hem het vertrouwen gegeven om onze reis in november 2018 naar Namibie te regelen. Dat vertrouwen heeft hij zeker versterkt. Mijn vrouw en ik hebben een fantastische ervaring gehad en bijna alles was perfect voor elkaar. Datgene dat even niet goed ging is zeer adequaat opgepakt en opgelost. Ik kan Rob en het team van Mambulu! Safaris dan ook van harte aanbevelen. Met de hulp van Rob en het team gaat u een fantastische reis beleven.

• Ervaring met: Safari in Namibië

Je reis is inderdaad wat je er van gehoopt had.

• Ervaring met: Safari in Zambia|Safari in Malawi|Safari in Tanzania

We hebben een fantastische reis naar South Luangwa National park in Zambia gehad. Geregeld en verzorgt door Mambulu Safari. In één woord "Geweldig"!!!! Waanzinnig mooie dieren gezien en kunnen fotograferen. Track & Trail Rivercamp heeft mooie lodges en goede voorzieningen. Zikomo Safaricamp is meer basic maar netjes en de bedden zijn goed. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. De gids en spotter brachten ons naar de mooiste plekken om de dieren op hun best te fotograferen. Peter Geraerdts is bij uitstek geschikt om met fotografen op pad te gaan. Rob Sijm, heel hartelijk dank voor het organiseren van deze reis. We komen volgend jaar vast langs voor onze volgende safari!

• Ervaring met: Safari in Zambia

Rob heeft ons uitstekend geholpen met onze reis naar Tanzania. Hij doet zijn uiterste best je wensen in een totaal pakket samen te laten komen en past het aan tot je tevreden bent. Wij hebben de eerste week de Kilimanjaro beklommen. Gevolgd door een week safari door Tarangire, Ngorongoro, Serengeti en Lake Manyara. Het persoonlijke contact met Rob en de adviezen voor onze reis hebben wij als erg prettig ervaren. Rob bedankt voor het samenstellen van onze mooie reis!

• Ervaring met: Safari in Tanzania

Wij hebben echt een droomreis gehad. Rob had alles perfect geregeld en we hadden regelmatig fijn contact. Het was perfect. Dit was een reis om nooit te vergeten!!

• Ervaring met: Safari in Zuid-Afrika

Tot in de puntjes verzorgde top safari in Tanzania gehad. Zeer goed geregeld door Rob, zeer fijne en snelle communicatie. Zeer zorgvuldig uitgezochte accommodaties van luxe hotel tot tentenkamp in de Serengetti. Betrouwbare en zeer aardige chauffeur met kennis van zaken die ons rondleidde door zijn geliefde Tanzania.

• Ervaring met: Safari in Tanzania

Voor de 2e x naar Zambia..... Had vorig jaar fotosafari gemaakt in het wondermooie South Luangwa park, en kon er niet genoeg van krijgen... Wederom een prachtige ervaring! Het was een hartelijk weerzien met Victoria (van Zikomo camp) en Peter& Chichi (van Track & Trail), zodat ik mij weer onmiddelijk thuis voelde, vermits ik alleen reis! Heerlijke momenten met leeuwen ,luipaarden, buffels, (baby)giraffen, grote kuddes olifanten, ...en talrijke vogels. Bedankt Rob, om dit alles weer perfect te organiseren voor mij. Zambia heeft mijn hart veroverd, en hoop in de toekomst nog weer te keren!

• Ervaring met: Safari in Zambia

Mambulu heeft alles voor ons geregeld inclusief nationale vluchten, alle transfers. Alles is perfect verlopen. Wij verbleven op 4 verschillende locaties, allemaal top! Een echte aanrader.

• Ervaring met: Safari in Zambia

Rob, denkt mee en is erg behulpzaam. Ook tijdens de reis hadden wij hem even nodig, en heeft hij ons goed geholpen. Alles goed en netjes geregeld. Welkomst pakket in Namibie is ook erg leuk gedaan/gemaakt.

• Ervaring met: Safari in Botswana|Safari in Namibië

3e keer dat we met Mambulu een reis hebben samengesteld en geboekt. Groot voordeel is da het maatwerk is en je dus precies datgene boekt wat je wilt, gekoppeld aan deskundig advies.

• Ervaring met: Safari in Tanzania

Afgelopen zomervakantie zijn we samen met onze 2 kinderen, van 12 en 14 jaar, op Safari geweest. Wat een geweldige ervaring!!! Nadat Rob, vorig jaar, bij ons thuis al onze wensen had doorgenomen, adviseerde hij ons om naar Tanzania te gaan. Wij wilde nl. veel wilde dieren, de migratie, avontuur en dat op een relaxte manier....en dat is gelukt! Bij aankomst op de luchthaven stond onze fanatastische gids/chauffeur op ons te wachten en hij heeft ons 11 dagen lang rondgereden en ons van alles verteld over Tanzania en uiteraard over alle dieren die daar leven. Het slapen in verschillende tenten in de Serengeti was een enorme ervaring maar ook de lodges waren super. Alles bij elkaar was het een vakantie om nooit meer te vergeten!!! Mambulu!Safari's/Rob Sijm... Super bedankt!!

• Ervaring met: Safari in Tanzania

Wat belangrijk was voor ons is dat Rob ook op momenten dat het allemaal niet optimaal verloopt (wij hadden problemen met de huurauto) er voor je is en alles goed heeft afgerond. Verder zat de reis zeer goed in elkaar en waren de accommodaties schitterend.

• Ervaring met: Safari in Botswana

Fijne organisatie om samen te komen tot een mooie safari door Namibië. Als je die kant op wilt beveel ik Mambulu aan om je reis mee samen te stellen.

• Ervaring met: Safari in Namibië

We hebben een volledig ‘zorgeloze’ vakantie gehad: vanaf het moment dat we ons melden op de luchthaven Victoria Falls totdat we weer afgeleverd werden in Maun, zijn we volledig ‘verzorgd’. Elke transfer was tot in de puntjes geregeld en de ene lodge was nog mooier dan de andere. En tenslotte: we hebben prachtige natuur gezien... en daar ging het natuurlijk om!!!!! Een onvergetelijke ervaring die ik iedereen aan kan raden.

• Ervaring met: Safari in Botswana

Drie jaar geleden wensten wij ons te informeren op de vakantiebeurs in Antwerpen voor een familiale safarireis naar Afrika. Uiteindelijk kwamen we terecht bij Mambulu Safaris. Ondanks het feit dat we pas drie jaar later wensten te vertrekken i.v.m. de leeftijd van onze kleinkinderen, werden we jaarlijks op de hoogte gehouden van de mogelijkheden . Vorig jaar werden onze plannen concreet en hebben we kunnen rekenen op de kennis en de uitstekende service van Rob om ons een geweldige reis te bezorgen. Op zijn voorstel kozen we voor een week safari’s in Zambia en één week beach vakantie in Lake Malawi. Organisatorisch verliep alles perfect en er werd met al onze wensen rekening gehouden. We willen vooral benadrukken dat de communicatie met Rob en de snelle opvolging op al onze vragen en wensen ongekend waren. Ook tijdens en na de reis werd niet nagelaten ons te informeren. Beste Rob, hartelijk dank voor deze onvergetelijke reis.

• Ervaring met: Safari in Zambia|Safari in Malawi

Over Mambulu! Safaris