Behulpzaam en aandacht voor patient. Eczeem na ca. 2 weken weg. Zeker aan te raden!

• Ervaring met: Kruiden Therapie

Zeer vriendelijke en professionele bejegening, behandeling heeft goed geholpen.

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

De eigenaar is heel vriendelijk en kundig, ze hebben mij goed geholpen!

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Goede behandeling en zeer gericht. Erg aardige mensen.

• Ervaring met: Kruiden Therapie

Resttles legs ik kan het nog niet geloven maar naar 6 behandelingen kon ik weer rustig op de bank zitten en in mijn bed blijven zonder continu lopen of staan. Lieve mensen die je helpen.

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Na 1 jaar lang met extreme eczeemklachten te hebben getobd, ook naar de reguliere dermatoloog, dat hielp aanvankelijk wel, maar de zalven onderdrukken de eczeem, want als je ermee stopt ,steekt `t de kop weer op! Maar deze jonge vrouwelijke arts, hielp mij er binnen een week vanaf, door acunpuctuur en kruiden , samen met dieet. Super bedankt ,dat ik van die plaag verlost ben!!

• Ervaring met: Kruiden Therapie

Uiterst klantvriendelijke benadering en topbehandeling!

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Professioneel en kundig. Nette praktijk. Ik heb veel baat bij behandelingen accupunctuur en cupping. Aanrader!

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Ik ben uiterst tevreden over de behandelingen en ik hoop, dat ik er op lange termijn nog baat bij heb. Mocht ik weer last krijgen van blessures o.i.d., dan kies ik weer voor acupunctuur. Wat ik nog wil vermelden is, dat ik alleen ervaring heb met acupunctuur en niet met "moxa."

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Prima locatie:gratis parkeren mogelijk. Het was een warme dag en de intake vindt in het kantoortje naast de balie/winkel plaats. Het raampje stond op een kiertje waardoor het gesprek wel door anderen gehoord kunnen worden. Dat was een klein minpuntje. Alleen de assistente was er op het moment. Er zijn stuk of drie of vier kamers waar ik kon liggen voor een acupunctuur. Ruimte was klein en fijn met muziek op de achtergrond. Behandelend arts is fijn. Legt alles uit. Praat wel best snel. Wel een Chinese arts die goed Nederlands kan! De tarieven waren niet duidelijk vooraf. Dat was wel fijn geweest.

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Ik kom al enige tijd bij HXMC en vanaf de eerste dag voel ik mij op mijn gemak. Waar je met de gewone geneeskunde soms niet verder komt, gaat er een deur voor je open bij HXMC. Ik kan HXMC van harte aanbevelen.

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Hwa Xin heeft mij succesvol behandeld voor prostaatklachten. Al na de eerste behandeling werden de symptomen veel minder, na ongeveer een maand waren de klachten helemaal verdwenen.

• Ervaring met: Kruiden Therapie

Goede resultaten, die langzaam maar zeker behaald worden.

• Ervaring met: Kruiden Therapie

Aangenaam, ontspannend en een eindelijk een adequate oplossing voor mijn eczeem.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb een prettige ervaring opgedaan met de behandeling. De arts bekijkt per keer hoe het gaat en wat er nodig is.

Vriendelijk,prettig,resultaat ,goed.

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Door de behandeling bij Hwa Xin Medical Center zijn met 1 kuur mijn maagklachten verdwenen. Behandeling was warm, respectvol en klantvriendelijk.

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Voor een probleem wat vanuit de normale medische wereld niet te tacklen is is er hier een manier gevonden waar mijn probleem op een gezonde manier behandelt wordt.

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Eindelijk is de jeuk op mijn hoofd minder en mijn schouder doet minder pijn ! Waar de reguliere medicie niets kan vinden lost hwa xin het wel op

• Ervaring met: Anders

Fijne benadering en behandeling en mijn klachten zijn erg verbeterd

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Goede en nette behandeling.

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Ik heb acupunctuur, massage, cupping en kruiden gehad tegen een hardnekkige slijmbeurs ontsteking in mijn heup. Ik was al zeer tevreden met het resultaat na 3 behandelingen. De behandelaar is zeer kundig en erg aardig. Ik raad Hwa Xin Medical Center ten zeerste aan!

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Zeer persoonlijke, deskundige en toegewijde behandeling! Kruidenbehandeling heeft voor mij goed resultaat geleverd.

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Ik heb hier ervaring met Acupunctuur, Kruidentherapie d.m.v. thee en/of kleine korreltjes slikken, (Tuina) massage, cupping Prettige dokter die Nederlands spreekt en ook de Nederlandse cultuur wel kent. Na 1,5 jaar kruidentherapie van mijn reuma pijnen af, terwijl ik in het ziekenhuis uitbehandeld was. Of ja....ik moest als uiterste middel aan de Prednison. Dan wilde ik dit toch eerst proberen. Ik ben er nu 4,5 jaar van af. De wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor. Ook met mijn o.a. vocht vasthouden kon ik geholpen worden. Mensen met frozen shoulder worden hier goed geholpen en heel veel andere klachten. Als je de zaak binnenloopt waan je je gelijk in de Chinese cultuur.....maar dan fijn dat er Nederlands gesproken wordt. Het ligt aan je aanvullende verzekering (alternatieve geneeswijzen) maar over het algemeen wordt acupunctuur vergoed. Zeer goede ervaringen! Ik heb al meerdere mensen hiernaartoe verwezen. Deze zijn prima geholpen!

• Ervaring met: Anders

Very professional Chinese acupuncture & cupping treatment, with great massage. My back pain was completely gone after 4 times of treatment. I would recommend it to anyone.

Rijnlaan 54 3522 BP Utrecht