Na 9 jaar eczeem weg!

Op een vrijdag had mijn zoon zijn eerste afspraak bij arts Bin Hu (Eddie) van Hwa Xin. Mijn zoon had toen last van eczeem in zijn nek, gezicht, ellebogen, polsen, handen en bij de oorlel was de huid gescheurd door het eczeem. De maandag erop had hij de volgende afspraak. De huid bij de oorlel was toen al genezen, en in de nek zag het er al een stuk rustiger uit. Wij waren zo blij, deze behandeling slaat aan! Het eczeem verdween. Ik heb gewacht met het plaatsen van een review, omdat ik eerst wilde zien hoe het verder zou verlopen met de huid. Jaren via het reguliere circuit, bij eczeemexperts geweest. Zalfjes smeren (zoveel soorten), tabletten slikken, hormoonzalf in verschillende sterktes voornamelijk de sterkste. Eczeem kwam altijd terug, of bleef. Niet meer goed kunnen functioneren overdag, vanwege de slapeloze nachten door de jeuk. Niet onder de mensen durven te komen vanwege de eczeemhuid. Wij zijn nu 2,5 maand verder in de behandeling en zijn huid ziet er nog steeds zo goed uit. Er is een kleine terugval geweest, eigenlijk niet noemenswaardig. Het is zo fijn, na al die jaren, dit resultaat te hebben bereikt in zo’n korte tijd, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Ik gun iedereen met eczeemklachten een behandeling bij Bin Hu en kan het wel van de daken schreeuwen.

Ernstig eczeem in twee weken genezen

Ik schrijf dit voor al mijn lotgenoten met dyshydrotisch eczeem. Aarzel niet om je te laten behandelen bij Hwa Xin Medical Center. Drie jaar lang heb ik ernstig dyshydrotisch eczeem gehad. Vele cremes, ook hormoonzalf, vele bezoeken aan huisarts en dermatoloog , dieten, niets hielp. Uiteindelijk liet de hele opperhuid met een soort van blaren op mijn handen los. Met alle gevolgen van dien, want behalve dat het pijnlijk is en akelig om te zien werden ook mijn handen en vingers stram . Een ramp als je muziek speelt. Drie jaar lang heb ik niet kunnen zwemmen omdat de huid op mijn handen los liet als ze nat werd ,ook elke huishoudelijke klus deed ik met plastic handschoenen. Had ik maar geweten dat een bad van chinese kruiden in combinatie met acupunctuur mijn handen binnen twee weken kunnen genezen ! Nog steeds kan ik het niet geloven en ben elke dag weer blij met de gezonde huid op mijn handen en mijn weer soepele vingers. Geachte dokter Hu, heel hartelijk dank !

Eindelijk van mijn eczeem af!

jarenlang rondgelopen met eczeem klacht, tot dat ik bij dr eddie komen, naar 2 maanden behandeling is mijn eczeem voor bijna goed weg.

De beste acupuncturist

- Ik ben op meerdere plaatsen en acupuncturist geweest zonder succes! - Bij Hwa Xin Langerakbaan 219 -3644 Utrecht - ik heb hier baat en vooruitgang, dankzij acupunctuur plus kruiden - Het is een aanrader voor iedereen .

Had vreselijk pijn op mijn rug doordat mn rug was doorgeschoten.ik kon amper opstaan en wat een pijn. Na 3 behandeling (icm akupunktuur cuppen en massage), ben ik weer gelukkig verlicht van pijn.Ik kan weer alles doen. Dankjewel.

Uitmuntend

De behandelingen die ik bij Hwa Xin Medical Center heb gehad zijn mij uitstekend goed bevallen. Er wordt op maat gekeken naar wat je behoefte is en daar wordt kundig op geadviseerd. Hierdoor beveel ik Hwa Xin Medical Center aan eenieder die geïnteresseerd is in de Chinese geneeskunde.

Deskundig, vriendelijk, geholpen bij klacht

Twee keer een fijne ervaring, geholpen bij klachten.

Zeer kundig en voelde me echt op mijn gemak.

Zeer adequate hulp

Zeer adequate hulp en advies, snelle genezing van klachten. Goede raad van Eddy Hwa Xin wel even adequaat opvolgen!

Beste acupunctuur en arts in de regio!

Ik ben hier geweest voor rugpijn wat compleet verholpen door acupunctuur in combinatie met massage. Ook van migraine ben ik genezen. Ik kreeg goed advies en uitleg, de arts is zeer kundig. In tegenstelling tot westerse artsen kan je door Chinese kruiden sneller genezen. Ze hebben ook goede kruiden tegen griep. Zeker een aanrader!

Aanrader

Prettige ontvangst met zeer kundige arts!

Doeltreffende behandeling

Het was heel fijn om op dezelfde dag van mijn telefoontje nog behandeld te kunnen worden. Iets meer uitleg over aanpak van en oordeel over de kwaal zou ik fijn vinden.

Top behandeling en vriendelijk personeel!

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Ik had een slijmbeursontsteking aan mijn heup. Ik zakte door mijn heup en kon amper lopen. Na 5 acupunctuur behandelingen kruiden cupping en massage was de klacht binnen 2 verdwenen.

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Even wennen aangezien het hier net even anders gaat dat bij de reguliere arts. De taal gaf even een probleempje doch dit was snel opgelost. Vriendelijke mensen keurig op tijd, volgens afspraak. Ik heb baat bij de acupunctuur en de bijbehorende massage. Een goede aanvulling op de reguliere geneeskunde. Een aanbeveling!

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Acupunctuur heet bij mij geholpen om van hardnekkige schouder en rug af te komen. Daarnaast is Hwa Xin enorm klantgericht (op ge gemak voelen, uitleggen, flexibel met afspraken maken, etc.). Een echte aanrader.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Succesvolle behandeling van klachten

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Heel fijn! Het heeft me geholpen voor herstel van mijn energie na de bevalling en bijkomende hoofdpijn door vermoeiheid.

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Ontzettend goed geholpen via de telefoon. Wegens een persoonlijke situatie kan ik er nog niet terecht. Meneer aan de lijn is zó aardig en gaf zeer goede tips waar ik iets aan had. Ik zou Hwa Xin 100% aanbevelen!!

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Prettige praktijk. Luisteren goed naar de klacht. Je krijgt goed advies. Ze zijn heel felexibel als het gaat om het maken van een afspraak.

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Ongelofelijk, al 11 jaar heb ik last van enorme jeuk. Ben al doorgestuurd naar verschillende dermatologen, niemand kon wat voor me doen. Maar door acupunctuur, kruiden en cupping heb ik na 2 maanden behandeling geen last meer! De acupuncturist meneer Xin en zijn assistente zijn supervriendelijk en leggen alles goed uit. Een echte aanrader!

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Zeer kundig, flexibel en vriendelijk.

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Kundige mensen, en voor mijn knie heeft de acupunctuur goed geholpen. Kreeg ook moxa er bij, maar vond dat wat minder. Denk dat het komt dat ik hier het nut er niet in zie. maar ga de volgende keer wel weer terug.

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Werkt fantastisch,en je word goed geholpen

• Ervaring met: Kruiden Therapie

In een woord geweldig.