HS Events heeft mijn verwachtingen meer dan overtroffen!

Het voortraject, het prettige contact en de daadwerkelijke uitvoering, HS Events heeft er voor gezorgd dat ons event niet beter uitgevoerd had kunnen worden! Alles was tot in de puntjes verzorgd en helemaal hoe wij het voor ogen hadden en niet onbelangrijk alles is zeer professioneel en kundig uitgevoerd. Wij zullen ons zeker bij een volgend event weer bij HS melden! Niks dan lof voor het gehele team van HS Events!

Beste BOB Autowas, Bedankt voor de mooie woorden! We staan bij een volgend evenement zeker weer voor jullie klaar! Team HS

Super goed

Hs event heeft ons event super goed geregeld, open, snelle en directe communicatie. Super lieve mensen. Fijne samenwerking.

Beste Nathalie, Bedankt voor de mooie review en we zien je graag nog eens terug bij een volgend evenement! Team HS

Je bent in goede handen met het team van HS

Is tot in de Puntjes goed geregeld.

Beste J.J, Bedankt voor deze mooie review! We zien jullie bij een volgend evenement graag nog eens terug! Team HS

Alles klopte!

Volledig ontzorgd hebben wij geweldig genoten van een TOPfeest. Zowel de voorbereidingen als het afbouwen en uiteraard de avond zelf zijn in volledige harmonie, ontspanning (voor ons :) en naar dikke tevredenheid verlopen.

Beste Milène, Dank voor de TOP review en de gastvrijheid! We zien u in de toekomst graag nog eens terug! Team HS

Uitstekend geregeld

Erg fijne ervaring met HS Events in zowel de organisatie vooraf als op onze twee events zelf. Goed eten, mooie aankleding en goede communicatie.

Hi Bas, Super bedankt voor de mooie review! We kijken ernaar uit om nog meer evenementen voor je te gaan faciliteren in de toekomst! Team HS

Geweldig personeelsfeest bij HS Events

We hebben op 16 juni jl. een personeelsfeest gehad bij HS Events. In totaal waren we met zo'n 200 gasten. De zaal was heel sfeervol ingericht, niet te groot en niet te klein. We hadden gekozen voor het concept met een aantal foodtrucks. Dat was een enorm succes! Het eten was heerlijk, iedereen was er heel enthousiast over. Het geeft meteen een gezellige informele sfeer en daarmee een goede start van het feest. We hadden zelf een bingo show ingehuurd en HS Events heeft voor de dj daarna gezorgd. Alles verliep perfect: bediening was super goed en heel vriendelijk. Kortom, niets dan lof en voor herhaling vatbaar. Pauline Leen namens SSBA & Kindkracht 0/12

Beste Pauline, Wat een mooie review! Bedankt namens het gehele team en we zien jullie graag nog eens terug! Team HS,

Mooie locatie met een top bediening.

In alles een geweldig feest. prachtig aangekleed en de bediening was super.

Beste Wilfred, Hartelijk dank voor de mooie review en de complimenten namens het gehele team! Het was een mooie avond! Team HS,

Heel goed georganiseerd

Het feest was echt goed georganiseerd en erg gezellig mooie locatie!

Beste Marco, Dank voor de complimenten en de mooie review. Het was een fantastische avond. We zien jullie graag nog eens terug! Team HS,

HS events heeft ons goed ontzorgd in de opvang van vluchtelingen!

HS events heeft ons goed ontzorgd bij de opvang van vluchtelingen op het Oog 1 in Roelofarendsveen. HS events is altijd bereikbaar, het contact zeer prettig en ze zijn zeer flexibel in het handelen op uiteenlopende vagen. Bedankt HS events.

Beste Michel, Hartelijk dank voor de mooie review! Erg mooi dat we de gemeente hebben mogen faciliteren omtrent dit project. Ook in de toekomst staan we voor u klaar! Team HS,

Top, strak geregeld, gelet op details.

HS heeft een mooi feest neergezet. Het is allemaal strak geregeld, er is gelet op details, het personeel was erg vriendelijk, overal werd op gelet, drankjes kwamen snel. Top!

Beste Marjolein, Hartelijk dank voor de mooie review en fijn dat we jullie bedrijfsjubileum hebben mogen organiseren! Team HS,

super georganiseerd

Wij hebben voor onze jaarlijkse kersborrel HS event ingehuurd om dit voor ons te verzorgen. Wij hebben een goede ervaring aan HS events over gehouden. Alles was tot in detail goed verzorgd. Voor een volgend event zullen wij zeker weer contact opnemen met HS event. Bedankt HS event voor de gezellige avond die jullie voor onze medewerkers hebben verzorgd.

Beste Nathalie, Bedankt voor de mooie review en de complimenten! Wij kijken er erg naar uit jullie volgende bedrijfsevenement te faciliteren. Team HS

Alles perfect geregeld

Wij wilden een kerstevenement waarbij iedere medewerker ontzorgd werd. Dit is perfect gelukt met de statafels en verschillende etenskraampjes. HS Events heeft alle beloftes waargemaakt en wij komen zeker terug!

Hi Sophie, Hartelijk dank voor de mooie review en het compliment! Ook wij kijken uit naar het volgende event met jullie! Voor nu alvast een fijne jaarwisseling toegewenst voor iedereen binnen jullie organisatie namens ons team! Team HS,

Maken waar wat ze zeggen

Kerstevenement georganiseerd op onze parkeerplaatst. Super stretchtent, heaters, kerstversiering, diverse eethuisjes. Super geregeld.

Beste Ellen, Hartelijk dank voor de mooie review! Het was een mooi winters evenement met fijne gasten! Mochten jullie in de toekomst hulp nodig hebben bij een event dan helpen we jullie graag opnieuw! Alvast fijne dagen toegewenst! Team HS

Alles tot in de puntjes geregeld!

Wij hebben het echt fantastisch gehad, ons kerstfeest 2022 was er echt een voor in de boeken. Alles was tot in de puntjes geregeld. Johnny heeft het echt geweldig gedaan en heel goed geluisterd naar onze wensen.

Hi Lisanne, Het was inderdaad een fantastische avond! We hebben er samen een topavond gemaakt! Mocht je in de toekomst weer een event gaan organiseren, dan staan we voor jullie klaar! Zowel op jullie locatie als bij ons! Voor nu fijne dagen toegewenst! Team HS

Gast op je eigen feestje.

Zeer goede ervaring. Echt waar gedaan aan jullie belofte. Super leuk team over de vloer die zonder stress de hele boel uit handen heeft genomen. Ik zou jullie zeker aanraden.

Beste Jeroen, Hartelijk dank voor de mooie review! Mochten jullie in de toekomst weer een event willen organiseren dan staan we voor jullie klaar! Fijne dagen gewenst voor iedereen binnen jullie organisatie! Team HS

Last minut opdracht perfect uitgevoerd

Vriendelijke mensen, zowel in het voortraject als op het project zelf. Dik tevreden.

Beste Bert, Hartelijk dank voor de mooie review en fijn dat het 21 diner zo geslaagd was. Mocht je ons in de toekomst nodig hebben dan staan we weer graag voor je klaar! Team HS,

Prettige samenwerking. Alles is bespreekbaar.

Beste Petra, Bedankt voor de mooie review! Het was een mooi feest "op de camping"! We zien jullie graag nog eens bij ons of bij jullie op locatie! Team HAL60 & HS

In één woord, fantastisch.

De dienstverlening en communicatie was professioneel en vriendelijk. De geleverde producten waren van goede kwaliteit en gemaakte afspraken zijn goed nagekomen.

Beste Prem, Hartelijk dank voor de mooie review! Mocht u in de toekomst hulp nodig hebben bij een nieuw evenement, dan staan we voor u klaar! Team HS,

Verzorging van A tot Z voor een onvergetelijk bedrijfsfeest!

Verzorging van A tot Z voor een onvergetelijk bedrijfsfeest!

Beste Rachel, Hartelijk dank voor de mooie review! Wij verwelkomen jullie graag nog eens! Team HS & HAL60

Positief verbinden en ontmoeten!

Een avond met groen licht: samenwerken en verbinden! Dit is in alle opzichten positief verlopen.

Beste Ans, Bedankt voor de mooie review en feedback en leuk dat we jullie welkom hebben mogen heten in onze evenementen locatie HAL60! Mocht u in de toekomst hulp nodig hebben bij een nieuw evenement, dan staan we voor u klaar! Team HS,

heel goed geregeld, helemaal top!

Het was allemaal dik in orde. kwaliteit van geluid en verbinding zijn essentieel bij een meeting. Als dat werkt loopt alles op rolletjes

Beste Wouter, Een mooie review! Bedankt! We helpen jullie graag wanneer dit nodig is bij meetings in de toekomst! Team HS,

Geweldige service, denken goed mee!

Nadat wij met veel minder personen kwamen dan verwacht, 100 ipv 200, werd er super goed op geanticipeerd. De zaal werd anders ingericht, leuk met tafels waardoor ondanks de kleine groep het toch "vol" was. Verder goede kwaliteit van de hapjes, vriendelijke medewerkers en fijn ontvangst.

Beste Els, Bedankt voor de mooie review en de keuze voor HS/HAL60! Wij helpen jullie in de toekomst graag vaker bij jullie events! Team HS,

Flexibel, snel en deskundig

We zijn zeer tevreden over deskundigheid, snelheid en flexibiliteit van HS.

Beste Hugo, Bedankt voor de mooie review en het kiezen voor HS! Mochten jullie in de toekomst hulp nodig hebben bij jullie evenementen, dan staan we voor jullie klaar! Team HS,

Speedy, accurate and supportive

Very happy with the delivery and installation of the event products we rented/purchased. Very thankful they were flexible close to delivery with add ons and resulted in a very successful event! Would definitely recommend and hire again!

Dear Rickard, Thank you for the wonderful review! We're glad the event was a succes! We look forward to work with you again in the future! Team HS,

Snelle reactie, goede service

Voor ons evenement schakelden wij HS in voor ondersteuning in geluid en wat kleine aanvullende ondersteuning. Wij zijn erg tevreden over de support en de reactiesnelheid van HS.

Beste Sylvia, Bedankt voor het mooie cijfer! Mochten we jullie in de toekomst ergens mee kunnen helpen dan staan we zeker voor jullie klaar! Team HS,

Over HS Events | HAL60

HS Events is een full-service evenementenbureau gevestigd in Roelofarendsveen. Ons gepassioneerde team faciliteert uw evenement op maat! U kunt precies uw wensen aangeven in een persoonlijk gesprek en HS Events stelt een evenement op maat samen. HS Events verzorgt het gehele evenement: van catering, decoratie en meubilair tot licht, video en geluid. Om het zo eenvoudig mogelijk te maken heeft u voor uw evenement één aanspreekpunt en één factuur! HS Events organiseert (bedrijfs)evenementen op iedere locatie en heeft zelf ook een evenementenlocatie HAL60 beschikbaar (50-850 personen)! HAL60 is een flexibele evenementenlocatie waardoor er evenementen van verschillende groepsgrootten gefaciliteerd kunnen worden. HAL60 is inzetbaar voor diverse doeleinden, zoals bedrijfsevenementen, zakelijke-, culturele- en particuliere evenementen. HAL60 biedt tot 1000m2 oppervlakte dat volledig naar eigen wens is in te vullen. Hierdoor is HAL60 voor ieder evenement geschikt. Verder beschikt HAL60 over de juiste materialen om uw evenement compleet te maken: volledige bar, meubilair, alle technische facetten, garderobe en aankleding. HAL60 is inzetbaar voor groepen tot wel 850 personen.