Filters

10

eerlijk ..betrouwbaar...betrokken.

Hele vriendelijke mensen aan de telefoon....geven naar mijn gevoel eerlijke antwoorden. Geen wollige verhalen en opzichtige verkooptechnieken . Heel erg prettig. Gevoel dat we samen voor een betere wereld willen gaan.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijn; schone energie uit een bedrijf met een goede missie voor een goede prijs!!

Besluit tot overstappen was gemakkelijk voor ons omdat zowel de missie van Pure-energie alswel inzicht in de tarieven helder en aantrekkelijk waren.

  • Aanbevelen? Ja
6

Klant sinds één maand, tot nu toe gaat het goed

Omdat ik nog maar zo kort klant ben, kan ik inhoudelijk nog niet veel zeggen. De overgang is soepel verlopen

  • Aanbevelen? Ja
9

Deze is soepel verlopen

Als alles zo gaat als de overgang naar Pure Energy dan dan komt het wel goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geen onnodige mails en duidelijk

Bij veel maatschappijen wordt je gespamd met ongelofelijk veel mail. Bij jullie niet ben tevreden en alles is duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
6

Had meer van de App verwacht.

Ik vind het jammer dat ik niet op mijn IPhone kan zien hoeveel ik dagelijks teruglever aan het net. Wel met een speciale meter maar die moet ik betalen. Andere aanbieders hebben dit wel voor elkaar.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service

Er is mij gevraagd een beoordeling te geven na 1 maandje... Advies: vraag het over een aantal jaren nog eens!

  • Aanbevelen? Ja
4

Gebrek aan gebruiksgemak verpest tevredenheid over de prijs.

Erg jammer dat ik pas na het afsluiten van mijn contract heb gemerkt dat de pure energie app alleen werkt als je een pure energie meter in huis hebt. Dat vind ik niet van deze tijd. Ben nu afhankelijk van maandelijkse rapporten in plaats van dagelijkse inzichten. Stroom en gas worden als vanzelfsprekend gewoon geleverd, maar goed inzicht in je verbruik is in deze tijd gewoon een must. Op prijs hebben jullie mij als klant gewonnen, maar het verschil is niet groot genoeg om mij te behouden indien de situatie niet wijzigt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima overstap en goede service

Na het gasvrij maken van de woning hebben we gekeken naar de beste leverancier. Dit omvat een keuze in prijs en herkomst van de energie. Hier past Pure-energie prima bij.

  • Aanbevelen? Ja
8

Het kan beter

Na opgave van mijn verbruiksgegevens werd er een veel te hoog maandbedrag berekend. Het kon ook niet bijgesteld worden. Nogmaals verbruiksgegevens opgestuurd en extra gewezen op het gebruik van zonnepanelen. Hierna was het wel mogelijk om maandbedrag zelf bij te stellen naar gewenst bedrag.

  • Aanbevelen? Ja
9

Groen en prima :-)

Nette service, vriendelijk contact en goed voor het milieu. Wij zijn tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed te woord gestaan en uitstekend geholpen.

Ik zal niet snel een 10 geven maar dat doe ik nu wel. Bij de overstap is cliëntenservice snel bereikbaar en ik wordt deskundig en goed geïnformeerd. Wat voor mij heel goed was is dat men 0,11 cent/Kw terug geeft voor terug geleverde energie. Ik heb zonnepanelen en lever meer dan dat ik zelf nodig heb. Een ander aspect is dat de terug geleverde energie en korting voor overstap gelijk wordt verrekend met het maandbedrag. Er wordt ook geluisterd naar wat ik nodig heb en NIET wat er op basis van historie op mijn adres gebruikt was. Kortom zeer tevreden en ga ervan uit dat dit zo blijft. En ik ben van € 145 naar € 53 per maand gegaan mede dankzij zonnepanelen. Dat levert tenminste nog wat op. Daarnaast fijn dat deze Pure Energiebedrijf een duidelijke duurzame missie heeft.

  • Aanbevelen? Ja
10

Niet duurder, wel duurzaam

Er zijn goedkopere leveranciers, maar ik betaal nu iets MINDER dan mijn vorige aanbieder en heb 100% échte groene energie. Wel een paar keer moeten schakelen om het juiste tarief te krijgen en voor de jaarlijkse korting moest ik ook een mailtje nasturen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima! Toch valt er altijd wat te verbeteren

Prima geregeld allemaal. Vriendelijke en bovenal behulpzame mensen tot nu toe gesproken. Hoewel we pas een maand klant zijn vallen ons wel verbeterpunten op vandaar een 8. Op de website mijn pure energie loop je 2 dagen achter met je verbruiksoverzicht en is het een hele toer om te ontdekken hoe het werkt. Dit mag echt makkelijker. Sterker nog, wat ons betreft gaat alles via een app. Pure energie heeft een app. Helaas voor ons, die app werkt alleen met een of ander apparaat, die nergens te vinden is. Kwaliteit opbouwen kost tijd veel tijd. Hopelijk worden deze verbeterpunten meegenomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijs .

Via consumentenbond gelezen dat pure energie het beste uitkomt daarna gebeld en alles was snel en duidelijk geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle service en persoonlijk contact!

Komen afspraken netjes na, ruimen alles op na installering en onze daken zien er heel spectaculair uit, dus ook nog mooi!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Altijd behulpzaam bij t zoeken naar de juiste oplossing

  • Aanbevelen? Ja
10

lekker makkelijk!

makkelijk contact, snelle afwikkeling aanvraag.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het overstappen is zeer gemakkelijk en zonder problemen verlopen

De aanmelding als wel de overgang naar de nieuwe energieleverancier is gladjes verlopen. De meterstanden welke zijn opgenomen op de dag van wisseling zijn snel verwerkt door de oude leverancier.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect!

Zonder enige moeite overgestapt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geruste gedachte

Het is fijn te weten dat de energie die nu geleverd wordt echt uit duurzame bronnen komt. Dan is het betalen van de rekening een stuk prettiger. Heb je toch het idee dat je weer wat doet.

  • Aanbevelen? Ja
7

soepel verlopen

Aanmelding en uitvoering is goed opgepakt

  • Aanbevelen? Ja
2

Weinig kennis en ervaring

Ik probeer het zo netjes mogelijk te omschrijven. Ik ben niet tevreden over de service van Pure-energie: * De antwoorden die ik op emails krijg zo onvolledig en/of onjuist. * In de berekening(en) over mijn voorschot of over nabetalingen worden grote fouten gemaakt. * Een gedeelte van mijn vragen worden maar beantwoord, waardoor ik er weer achteraan moet gaan. * Onduidelijkheid over oppakken van zaken. Wordt het nu wel of niet gedaan? * Weinig meedenken met de klant (wat ook nog in voordeel van Pure Energie was). Extra bedrag betalen, jaarafrekening naar voren halen zijn niet mogelijk. Ik betrap mijzelf erop, dat ik de "energie" niet meer heb om weer vragen te stellen aan de servicedienst, omdat ik er geen vertrouwen in heb dat ik een goed antwoord krijg. Ik hou mijn hart vast bij de jaarafrekening die ik ga krijgen. Ik ga het in ieder geval controleren.

  • Aanbevelen? Nee
10

Ik had eerder moeten overstappoen

Mijn vraag: Wat maakt het meeste verschil tussen de tarieven van energieaanbieders. Wat blijkt door onderzoek mijnerzijds, dat de verschillen vooral te maken hebben met de vergoeding voor te veel opgewekte energie. In de reclame worden de sterke punten altijd genoemd. De zwakke punten moet de klant zelf maar ontdekken. Dat is misleidend. Mijn vraag bij Energiedirect werd niet objectief uitgelegd. Daardoor hebben zij mij 3 jaar langer contract vastgelegd. Door vergelijking van opgevraagde tabellen van enkele leveranciers werd mij pas alles duidelijk. Ik ben bij de neus genomen. Theo Verbaal

  • Aanbevelen? Ja
9

top!

De overgang van Vattenfall naar Pure Energie is heel goed verloopt, is professioneel gegaan en heb tot nu toe een goed gevoel dat in de toekomst ook goed gaat verlopen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hengelosestraat 569

7521 AG Enschede

088 101 3000

[email protected]

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.