Filters

10

Tevreden tetuf

In het verleden klant geweest van Pure-Energie. Vanwege een korting destijds over gestapt naar Budget Energie, echter al snel ontevreden over de slechtere service en de besparing die achteraf niet bleek te kloppen. Gezien de lage stroom tarieven toch weer terug gegaan naar Pure-Energie. Overstap ging eenvoudig en de klantenservice heeft hier met hun heldere uitleg zeker aan bijgedragen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima overstap

Heldere informatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Overstappen naar Pure Energie is zo simpel als wat

Fotootje van de meterstanden op de dag van de overstap via de mail naar Pure Energie en zij verzorgen de rest

  • Aanbevelen? Ja
10

Kan het iedereen aanraden

Ben nu voor de 2e keer klant geweest en heb niets dan lof. - Na een supportvraag kreeg ik een keer een handgeschreven kaartje om me te bedanken. - Terugbetaling van gemaakte kosten door Pure Energie toen ik van partij gewisseld was en de nieuwe partij het oude contract niet opgezegd had zonder problemen. - Bijna de laagste installatie prijs voor de zonnepanelen (en door mijn eerdere ervaringen met hun goede service direct voor Pure energie gekozen) - Gratis BTW aanvraag - Mijn ouders zijn klant maar ik heb het contact overgenomen na ziekte van mijn vader. Prompt kregen zij een enorme bos bloemen als sterkte. - persoonlijk en vriendelijk contact Ik ben niet betaald door hun en normaliter geef ik niet hoger dan een 4. Zij zijn echt uitzonderlijk goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tot op heden is alles goed geregeld bij de overstap.

Was in eerste instantie sceptisch over de afwikkeling van een overstap naar een nieuwe energieleverancier. Alles is prima afgewikkeld.

  • Aanbevelen? Ja
7

De app ontbreekt

De app ontbreekt

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Alles prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Kort lijntje en goed benaderbaar

Een aangename en goed gesprek gehad.

  • Aanbevelen? Ja
8

Transparant bedrijf met oog voor de klant en duurzame energie

Ik ben vorige maand klant van Pure Energie geworden, dus heb nog weinig ervaring met het bedrijf. Maar de overstap verliep zonder problemen, de missie van het bedrijf onderschrijf ik en de mailtjes en nieuwsbrieven van Pure Energie zijn duidelijk en transparant. Uit de inhoud leid ik af, dat klanttevredenheid in combinatie met duurzaamheid en een goede prijs/kwaliteitverhouding goed voor elkaar zijn! Ook vragen mijnerzijds via de mail worden snel en to the point beantwoord. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Adequate en vriendelijke service

Echt groene energie en top-service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel geholpen

Deze wind molens als energie bron daar zet ik een vraagteken bij. Maar ik gebruik wel groene stroom. Kern energie dat zou het moeten worden, maar misschien komt dat nog.

  • Aanbevelen? Ja
10

eerlijk ..betrouwbaar...betrokken.

Hele vriendelijke mensen aan de telefoon....geven naar mijn gevoel eerlijke antwoorden. Geen wollige verhalen en opzichtige verkooptechnieken . Heel erg prettig. Gevoel dat we samen voor een betere wereld willen gaan.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijn; schone energie uit een bedrijf met een goede missie voor een goede prijs!!

Besluit tot overstappen was gemakkelijk voor ons omdat zowel de missie van Pure-energie alswel inzicht in de tarieven helder en aantrekkelijk waren.

  • Aanbevelen? Ja
6

Klant sinds één maand, tot nu toe gaat het goed

Omdat ik nog maar zo kort klant ben, kan ik inhoudelijk nog niet veel zeggen. De overgang is soepel verlopen

  • Aanbevelen? Ja
9

Deze is soepel verlopen

Als alles zo gaat als de overgang naar Pure Energy dan dan komt het wel goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geen onnodige mails en duidelijk

Bij veel maatschappijen wordt je gespamd met ongelofelijk veel mail. Bij jullie niet ben tevreden en alles is duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
6

Had meer van de App verwacht.

Ik vind het jammer dat ik niet op mijn IPhone kan zien hoeveel ik dagelijks teruglever aan het net. Wel met een speciale meter maar die moet ik betalen. Andere aanbieders hebben dit wel voor elkaar.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service

Er is mij gevraagd een beoordeling te geven na 1 maandje... Advies: vraag het over een aantal jaren nog eens!

  • Aanbevelen? Ja
4

Gebrek aan gebruiksgemak verpest tevredenheid over de prijs.

Erg jammer dat ik pas na het afsluiten van mijn contract heb gemerkt dat de pure energie app alleen werkt als je een pure energie meter in huis hebt. Dat vind ik niet van deze tijd. Ben nu afhankelijk van maandelijkse rapporten in plaats van dagelijkse inzichten. Stroom en gas worden als vanzelfsprekend gewoon geleverd, maar goed inzicht in je verbruik is in deze tijd gewoon een must. Op prijs hebben jullie mij als klant gewonnen, maar het verschil is niet groot genoeg om mij te behouden indien de situatie niet wijzigt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima overstap en goede service

Na het gasvrij maken van de woning hebben we gekeken naar de beste leverancier. Dit omvat een keuze in prijs en herkomst van de energie. Hier past Pure-energie prima bij.

  • Aanbevelen? Ja
8

Het kan beter

Na opgave van mijn verbruiksgegevens werd er een veel te hoog maandbedrag berekend. Het kon ook niet bijgesteld worden. Nogmaals verbruiksgegevens opgestuurd en extra gewezen op het gebruik van zonnepanelen. Hierna was het wel mogelijk om maandbedrag zelf bij te stellen naar gewenst bedrag.

  • Aanbevelen? Ja
9

Groen en prima :-)

Nette service, vriendelijk contact en goed voor het milieu. Wij zijn tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed te woord gestaan en uitstekend geholpen.

Ik zal niet snel een 10 geven maar dat doe ik nu wel. Bij de overstap is cliëntenservice snel bereikbaar en ik wordt deskundig en goed geïnformeerd. Wat voor mij heel goed was is dat men 0,11 cent/Kw terug geeft voor terug geleverde energie. Ik heb zonnepanelen en lever meer dan dat ik zelf nodig heb. Een ander aspect is dat de terug geleverde energie en korting voor overstap gelijk wordt verrekend met het maandbedrag. Er wordt ook geluisterd naar wat ik nodig heb en NIET wat er op basis van historie op mijn adres gebruikt was. Kortom zeer tevreden en ga ervan uit dat dit zo blijft. En ik ben van € 145 naar € 53 per maand gegaan mede dankzij zonnepanelen. Dat levert tenminste nog wat op. Daarnaast fijn dat deze Pure Energiebedrijf een duidelijke duurzame missie heeft.

  • Aanbevelen? Ja
10

Niet duurder, wel duurzaam

Er zijn goedkopere leveranciers, maar ik betaal nu iets MINDER dan mijn vorige aanbieder en heb 100% échte groene energie. Wel een paar keer moeten schakelen om het juiste tarief te krijgen en voor de jaarlijkse korting moest ik ook een mailtje nasturen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima! Toch valt er altijd wat te verbeteren

Prima geregeld allemaal. Vriendelijke en bovenal behulpzame mensen tot nu toe gesproken. Hoewel we pas een maand klant zijn vallen ons wel verbeterpunten op vandaar een 8. Op de website mijn pure energie loop je 2 dagen achter met je verbruiksoverzicht en is het een hele toer om te ontdekken hoe het werkt. Dit mag echt makkelijker. Sterker nog, wat ons betreft gaat alles via een app. Pure energie heeft een app. Helaas voor ons, die app werkt alleen met een of ander apparaat, die nergens te vinden is. Kwaliteit opbouwen kost tijd veel tijd. Hopelijk worden deze verbeterpunten meegenomen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hengelosestraat 569

7521 AG Enschede

088 101 3000

[email protected]

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.