Filters

7

Oke

Tja... ik ben klant he

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon een prima club!

Heldere afspraken. Reageren snel. Komen afspraken na. Informeren maandelijks keurig over je verbruik en opvallende zaken. Gewoon goed!

  • Aanbevelen? Ja
8

Wij zijn net overgestapt dus we hebben nog niet echt een mening. Tot nu goed.

Correct behandeld, goede service

  • Aanbevelen? Ja
1

Laat je niet bedonderen

Ze adverteren met zelf je eigen energiebron uitkiezen. Tot je binnen bent geharkt, dan krijg je zonder overleg iets anders in je mag gesplitst. Zijn telefonisch heel slecht bereikbaar en op mails reageren ze niet.

  • Aanbevelen? Nee
10

vlekkeloze overstap zonder gedoe

xxxx

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed en snel afgesloten

Goed en snel kunnen overstappen naar Pure energie. De informatie en communicatie tav. Het oversluiten kan beter. Geen communicatie ontvangen tav. Oversluiten. Week voor start contract kreeg ik nog een mail van mijn oude leverancier tav. Verlenging.

  • Aanbevelen? Ja
5

Website ok, maar telefoon/tablet app kost 100 euro, bij Vandebron gratis!

Ben net overgestapt van Vandebron naar Pure Energie. Mijn 1e indruk van Mijn Pure Energie op website is Ok, maar ik merk nu pas dat gebruik van decapp 100 euro kost ivm extra aan te schaffen Pure Energiemeter. Vandebron heeft prima app die ik vaak gebruikte en niks kost. Aan eind van contractjaar voor mij belangrijk criterium bij jaarlijkse overstap van energieleverancier.

  • Aanbevelen? Nee
5

Jammer dat de registratie van een VVE direct zakelijk wordt gezien i.p.v. prive persoon

Onlangs heeft onze VVE zich aangemeld bij Pure Energie omdat we nu een jaar lang productie van zonnepanelen hebben ervaren en dit leverde een kleine surplus aan electra op. Omdat de terugleververgoeding van Pure Energie voor groene stroom een van de hoogste aanbieders is, wilde onze VVE overstappen naar Pure Energie. Een administratiekantoor verzorgt de boekhouding en administratie en meldde zich aan bij Pure Energie, maar dan als bedrijf. Echter een VVE betaalt BTW net als een prive persoon en kan deze niet terugclaimen of verrekenen. Na inschrijving werd deze werkwijze opgemerkt en omgezet naar prive persoon, maar toen was de aanmelding om voor de hogere terugleververgoeding in aanmerking te komen verstreken. Ik denk dat het goed is voor Pure Energie om te begrijpen dat een VVE als een prive persoon moet worden gezien en niet als een bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijke taal en snelle reacties

Hele snelle persoonlijke reacties van de Klantenservice, ook als je ten onrechte heel chagrijnig heb gereageerd ;-)

  • Aanbevelen? Ja
8

Het geheel werkt overzichtelijk

Er is een puntje van kritiek. Bij de jaarlijkse afrekening wordt een nieuw voorschotbedrag gegenereerd. In mijn geval is dat € 5 met een maximum van € 8. Omdat ik niet weet of het komende jaar weer zo gunstig zal zijn, wil ik graag een hoger bedrag invoeren. Ik kan dat niet op de site, maar zal daar net als vorig jaar over bellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

De nr.1 groene energie! Met ook nog goede service

Na even bellen voor wat vragen die ik had, werd ik erg vriendelijk en goed geholpen. Plus dat pure energy ook nog de groenste energie leverancier is van NL!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles zoals verwacht

Alles zoals verwacht

  • Aanbevelen? Ja
8

Mijn overstap naar Pure-energie is vlekkeloos verlopen!

Mijn overstap naar Pure-energie is vlekkeloos verlopen!

  • Aanbevelen? Ja
6

Niet helemaal duidelijk

Ik ben gewend regelmatig van leverancier te veranderen. Nu was het zo, dat de nieuwe energie-leverancier, rekening hield met de afloop van mijn contract. Ik had hier dus geen omkijken naar. Echter, dit is veranderd en het contract gaat direct in wanneer de wettelijke bedenktijd om is. Dit was mij niet bekend, dus ik had toch een schadepost van 2 x€50 Euro. Dit mag wel duidelijker gecommuniceerd worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Als nieuwe klant........

Mijn ervaring is tot nu prima. Het overstappen naar jullie is goed geregeld, Nergens iets ingewikkeld, en....... GOED KOPER dan mijn vorige energie- en stroom bedrijf. Hoera en ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
9

Makkelijk en snel, duurzaam en prima prijs

Gemakkelijk switchen tussen de aanbieders, een prima prijsstelling, duurzame energie........wat wil je meer ! Nu nog wat meer Kwh per jaar voor die goede prijs terugleveren laten, en jullie zijn de beste van Nederland.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Ik ben pas een maand lid. Tot nu toe verloopt alles soepel, maar veel meer kan ik er nog niet over zeggen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Gewoon goed

Goed geholpen met overstappen, en elke maand duidelijkheid over je verbruik

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend!

makkelijk geregeld en goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
8

De overstap verliep prima en jullie missie spreekt mij enorm aan.

Mijn eerste ervaring is positief. Goede missie, aantrekkelijke tarieven en goede service (zowel digitaal als aan de helpdesk).

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles soepel geregeld door Pure

Voor onze nieuw gebouwde woning ontvingen wij een aanbod van Pure. Wij hebben hier gebruik van gemaakt en ze hebben alles super geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed maar gaat mee met oplichting door netbeheerders bij afsluiten gas

Pure Energie: keurige informatievoorziening, keurige klantenservice. App werkt behoorlijk goed (meterdata loopt dagen achter, maar dat lijkt een landelijk ding te zijn). De claims rond duurzaamheid worden onderschreven door onafhankelijke partijen. Tot zover niets dan lof. Grote smet is als je van het gas af wilt. Dan gaan ze mee in de leugen van de netbeheerders dat je VERPLICHT bent tot kiezen. Dat ben je helemaal niet. Je kunt gewoon je contract opzeggen, daarna is het klaar. Teleurstellend dat Pure Energie hier niet achter de duurzame consument gaat staan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Soepele overstap en goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

overstap is probleemloos verlopen

overstap is probleemloos verlopen

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Alles goed verlopen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hengelosestraat 569

7521 AG Enschede

088 101 3000

[email protected]

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.