Filters

7

/de communicatie met Pure energie verloopt heel goed.

en dat is heel prettig! Er zijn beslist ándere en om die reden ben ik ook weer terúg bij Pure energie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Net klant geworden, tot nu toe tevreden, zou wel meer mogelijkheden voor inzien gegevens hebben

Ik heb er bewust voor gekozen over te stappen naar een groene leverancier als Pure Energie. Mijn ervaringen tot nu toe zijn goed, overstappen was makkeijk en snel geregeld. Ik zou wel graag wat makkelijker inzicht in mijn verbruik (ook per dag en uur) hebben en vijd het zonde hier apart kastje voor te moeten aanschaffen (niet zo duurzaam) terwijl ik wel beschik over een slimme metee. Wellichr een idee dit nog eens te ontwikkelen zodat ik inzage in mijn verbruik met een app kan hebben.

  • Aanbevelen? Ja
8

Correct en betrouwbaar

Zowel de informatie voor de aanmelding als de overdracht van vorige leverancier verliepen transparant en snel. De keuze voor pure energie is gemaakt op prijsvergelijk, ervaringen van andere klanten en testoordeel van consumentenverenigingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuk, persoonlijk en positief.

Vanaf het eerste contact een goede indruk. Zowel een energiecontract afsluiten en daaropvolgend de offerte voor zonnepanelen en het installeren van de zonnepanelen is vlot verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend service met overstappen

Wilde bij Vrattenval vandaan. Gewoon omdat we van GEB, naar Nuon zijn verhuisd zonder dat wij het wilden en dan nu naar die Zweden. Weg wezen. Nederlandse energie is Nederlands werk. Liever Nederlands dan buitenlands. Overstappen is geluid loos verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goedkope duurzame stroom

Fijn dat er energieleveranciers zijn die honderd procent inzetten op schone energie. Wel jammer dat ze daarbij ook gaan voor velden vol zonnepanelen, terwijl we de ruimte nodig hebben voor natuur en de daken nog niet vol liggen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Net overgestapt. Beste beoordeling Consumentenbond.

Overstap liep gesmeerd, net eerste maandbedrag afgeschreven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Groen is dan ook echt groen

Groen is dan ook echt groen en dat ook nog voor een heel nette prijs. Bovendien is Pure-Enegie prima bereikbaar en denken ze echt mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden

Aardig mensen die helder en vakbekwaan alles uitleggen. Hun vriendelijke benadering verdient één pluim

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer Tevreden

Wederom verlenging van ons contract met Pure Energie, bevalt ons prima. Dat Pure Energie echt groene energie heeft zien we dagelijks. Elke dag weer doen de windmolens, die wij in het zicht hebben, hun best om ons van energie te voorzien.

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig

Ik ben nu 1 jaar klant en dat bevalt prima. Telefonisch snel bereikbaar, altijd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Je krijgt iedere maand een helder en duidelijk overzicht van het verbruik per mail. En ook voor bestaande klanten een voordeeltje als je het contract verlengd.

  • Aanbevelen? Ja
5

Geen oordeel

Ik ben nog maar net 1 maand klant dus kan nog niet oordelen. Meestal krijgen nieuwe klanten een (welkomst)bonus door over te stappen, vandaar dat ik nu bij Pure energie zit. Zoals altijd is het verlengingaanbod bij afloop van het contract niet interessant dus ga ik zeker weer overstappen naar een andere leverancier die wel een bonus geeft.

  • Aanbevelen? Nee
6

Website slecht toegankelijk

1 maand lid maar al verscheidene keren niet kunnen inloggen vanwege technische storing terwijl ik het juist zo interessant vind te zien wat ik aan energie teruglever en verbruik.

  • Aanbevelen? Nee
10

Het milieu is belangrijker dan de portemonnee

Ik ben pas recent overgestapt. Heb dus nog geen ervaring met Pure Energie.

  • Aanbevelen? Ja
5

Graag minder ongewenste mails

Schiet toch op met al die verplichte velden

  • Aanbevelen? Nee
10

Pure-energie is de meest groen energieleverancier, en dat is wat telt voor mij.

Het klimaatprobleem is naar de ongelijkheid het grootste probleem in deze wereld. Ieder mogelijkheid om aan de verbetering daarvan een (klein) steentje aan bij te dragen wil ik aangrijpen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Ok

Snelle reactie en afwerking.

  • Aanbevelen? Ja
7

Oke

Tja... ik ben klant he

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon een prima club!

Heldere afspraken. Reageren snel. Komen afspraken na. Informeren maandelijks keurig over je verbruik en opvallende zaken. Gewoon goed!

  • Aanbevelen? Ja
8

Wij zijn net overgestapt dus we hebben nog niet echt een mening. Tot nu goed.

Correct behandeld, goede service

  • Aanbevelen? Ja
1

Laat je niet bedonderen

Ze adverteren met zelf je eigen energiebron uitkiezen. Tot je binnen bent geharkt, dan krijg je zonder overleg iets anders in je mag gesplitst. Zijn telefonisch heel slecht bereikbaar en op mails reageren ze niet.

  • Aanbevelen? Nee
10

vlekkeloze overstap zonder gedoe

xxxx

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed en snel afgesloten

Goed en snel kunnen overstappen naar Pure energie. De informatie en communicatie tav. Het oversluiten kan beter. Geen communicatie ontvangen tav. Oversluiten. Week voor start contract kreeg ik nog een mail van mijn oude leverancier tav. Verlenging.

  • Aanbevelen? Ja
5

Website ok, maar telefoon/tablet app kost 100 euro, bij Vandebron gratis!

Ben net overgestapt van Vandebron naar Pure Energie. Mijn 1e indruk van Mijn Pure Energie op website is Ok, maar ik merk nu pas dat gebruik van decapp 100 euro kost ivm extra aan te schaffen Pure Energiemeter. Vandebron heeft prima app die ik vaak gebruikte en niks kost. Aan eind van contractjaar voor mij belangrijk criterium bij jaarlijkse overstap van energieleverancier.

  • Aanbevelen? Nee
5

Jammer dat de registratie van een VVE direct zakelijk wordt gezien i.p.v. prive persoon

Onlangs heeft onze VVE zich aangemeld bij Pure Energie omdat we nu een jaar lang productie van zonnepanelen hebben ervaren en dit leverde een kleine surplus aan electra op. Omdat de terugleververgoeding van Pure Energie voor groene stroom een van de hoogste aanbieders is, wilde onze VVE overstappen naar Pure Energie. Een administratiekantoor verzorgt de boekhouding en administratie en meldde zich aan bij Pure Energie, maar dan als bedrijf. Echter een VVE betaalt BTW net als een prive persoon en kan deze niet terugclaimen of verrekenen. Na inschrijving werd deze werkwijze opgemerkt en omgezet naar prive persoon, maar toen was de aanmelding om voor de hogere terugleververgoeding in aanmerking te komen verstreken. Ik denk dat het goed is voor Pure Energie om te begrijpen dat een VVE als een prive persoon moet worden gezien en niet als een bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hengelosestraat 569

7521 AG Enschede

088 101 3000

[email protected]

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.