Filters

9

.

.

  • Aanbevelen? Ja
10

De Groenste van Nederland tegen een laag tarief

Iedere maand een duidelijk overzicht van je verbruik,waarbij ook een vergelijking met vorig jaar en vergelijkbare huishoudens zo dat je gemotiveerd word op je verbruik te lettenVerder stroom tegen een aantrekkelijk tarief zonder winst oogmerk,Pure Energy investeerder alles in nieuwe windparken om ook in de toekomst de groenste te blijven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Alles snel geregeld en duidelijke informatie. En 100% groene stroom uit Nederland, geen grijze stroom die ‘groen’ gemaakt is door certificaten te kopen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super groene energie

Het is de groenste energieleverancier van Nederland

  • Aanbevelen? Ja
9

snel, to the point en klant gericht!

overzetten van het ene naar het ander huis ging vlekkeloos!

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig geholpen

Zeer duidelijke website erg overzichtelijk , goede prijs en belangrijk groene schone energie. Zeer netjes geholpen door de medewerkers van de klantenservice die keurig mij te woord hebben gestaan en mijn vraag hebben opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Eenvoudige overstap

Overstap naar pure energie was eenvoudig en probleemloos. Ben blij dat pure energie een laag voorschotbedrag rekent omdat wij zonnepanelen hebben.

  • Aanbevelen? Ja
9

Tot nu toe; duidelijk doel, direct, kort en zakelijk, overzichtelijke site/ factuur.

Tot nu toe; duidelijk doel, direct, kort en zakelijk, overzichtelijke site/ factuur, zonder onnodige bijkomstigheden, heb er een goed gevoel bij.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

Via Gaslicht.com overgestapt. Misverstand over terugleveringtarief snel opgelost. Zeer vriendelijke mensen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Accuraat

Het overgaan van energiedirect naar pure -energie ging prima. Alleen vreemd dat je daarna nog steeds platgebeld word door andere leveranciers, ondanks t invullen van een bel me niet register. Als je een energieleverancier gekozen hebt moet je niet meer gebeld worden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zorgvuldig efficiënt en accuraat

De keuze twee jaar geleden voor Pure-energie was dat zij de enige waren waar je direct een medewerker aan de telefoon kreeg, dit in tegenstelling tot andere collegae van Pure-energie. Elke maand krijg je van hen een keurige afrekening in grafieken, zodat je kunt zien wat je energieverbruik was en of dat hogen-lager is dat het gemiddelde verbruik in Nederland. Bedrijven die je kunt bellen en dus spreken met een gemotiveerde medewerker zijn zeldzaam in dit land. Helaas zijn er concurrenten van Pure-energie die trachten om op onbehoorlijke wijze klanten af te pakken. Ik heb al diverse malen gehad dat anderen trachten je over te laten stappen door te doen of je met Pure-energie aan de telefoon zit en men belooft je gouden bergen, oppassen dus!

  • Aanbevelen? Ja
8

Sinds de plaatsing van de 10 zonnepanelen op ons dak heb ik mij opgegeven als klant bij pure energi

Prettige digitale contacten bij mijn overstap en duidelijke informatie over de teruglevering van de geproduceerde stroom! De opbrengst is dezelfde als mijn betaling per kilowattuur! Kan iedereen aanraden om over te stappen naar pure energie!

  • Aanbevelen? Ja
6

Energieleverancier in ontwikkeling.

Mijn overstap kon na een tweede vraag geregeld worden. Je wilt immers duurzaam bezig zijn. Daarbij blijft onduidelijkheid over de verrekeningen bij teruglevering van stroom met name de energiebelasting. De teruglevering door gebruik van zonnepanelen hoort immers in het duurzame pakket. Na een maand blijkt in het verbruiksoverzicht op basis van de slimme meter gas geheel te ontbreken. Overigens is het verbruiksoverzicht qua layout niet handig voor je mobieltje. Ik krijg wel stroom en gas. Gelukkig zit ik niet zonder. Een gratis app als van Umeter is gewenst. Het aanpassen van je maandbedrag is binnen krappe marges mogelijk. De inlog zou met je emailadres als user moeten kunnen. Er zijn dus nog meer ontwikkelingsmogelijkheden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Tot nu toe goed

Ik heb mijzelf aangemeld, als ‘lid’ van vandeBron vanaf het eerste uur, ben ik daar weggegaan omdat het bedrijf zichzelf verkocht heeft aan een grote producent. Je voelt je vanuit een bepaald idealisme behoorlijk bekocht door zo’n move. Pure kwam voor m’n gevoel het dichtstbij en ik ben inmiddels wel wat terughoudend in het vertrouwen van energiebedrijven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Puur natuurlijk geschenk.

Wind en zon krijgen we al eeuwen van de Natuur. Nu is het menselijk vernuft zover dat we dit kunnen gebruiken voor onze energiebehoefte. Dagelijks komen er meer mensen bij die dit ook willen. Laten we allen onze buren, vrienden en familie motiveren om ook te kiezen voor een natuurlijke energiewinning. Dát zal onze planeet goed doen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon groene en pure energie

Ben nog maar kort bij PE en heb geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
6

Vlotte overgang maar opletten voor de kleine lettertjes

Overgegaan van Energiedirect naar PureEnergie. Vooral omdat zij het meeste teruggeven aan overcapaciteit van zonnepanelen. Kwam er pas later achter dat dit maar zeer beperkt is.......

  • Aanbevelen? Ja
6

Matig

Ik ben per 1 december overgestapt naar Pure Energie. Het staat mij nog steeds tegen dat ik bij de overstap de Pure Energie meter niet heb gekregen..

  • Aanbevelen? Nee
6

Onoplettendheid heeft mij veroordeeld tot een contract voor 3 jaar bij P.E.

Ik wijt het aan mijzelf dat ik dacht een offerte te hebben ontvangen, maar een contract voor 3 jaar was aan gegaan bij Pure Energie. Dat geheel tegen mijn gewoonte in. Ik ga zo goed als altijd mee in het collectief van de Consumenten bond. Maar wilde nu eens zelf pionieren. Helaas heb ik daar niet goed bij opgepast, ondanks (zo later bleek) dat Pure Energie mij wel gewaarschuwd had dat ik nog lopend contract had. Maar mij niet realiserend dat ik al een contract (schijnbaar) had inmiddels met Pure Energie. Normaal neem ik altijd een contract voor 1 jaar.. Helaas zit ik nu dus voor 3 jaar vast aan P.E. Toen ik mij dat realiseerde was de bedenktijd inmiddels ook verstreken. Ook de voortijdige opzegboete van vorige leverancier wil P.E. zoals anderen wel doen, niet vergoeden. Stom en heb daar spijt van, maar P.E. is naar mijn mening, eerlijk gezegd, niets te verwijten, helpdesk was zeer correct en snel met reacties. Het zij zo. De toekomst zal uitwijzen of het een verkeerde of goede keuze was. Of er een welkomst premie door P.E. wordt verstrekt is mij tot op heden niet duidelijk. Maar zal ook wel niet. Kortom, ik zit met gemengde gevoelens nu bij P.E. Hopende op positieve ervaring, groet, Jan Knol

  • Aanbevelen? Ja
6

Ben nog maar net bij pure energie

Ik ben nog maar een paar dagen bij pure energie Ben benieuwd hoe het bevalt

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring als nieuwe klant.

We hebben een goede ervaring met het aanmelden als klant bij Pure energie. Goede uitleg en op een nette manier. Tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregelde overstap van oude leverancier naar Pure-energie gehad

Blij dat ik de overstap naar nog duurzamere energie heb gemaakt en dat ik nu bij de schoonste energieleverancier ben!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima overstap , klein puntje niet duidelijk

De overstap een week geleden ging soepel. Ik begrijp alleen niet waarom ik geen pure energie meter heb ontvangen. Deze is beschikbaar voor nieuwe klanten geeft de website aan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Pure klasse!

De eerste energiemaatschappij waar wijzigingen wel goed doorgevoerd kunnen worden. Waar persoonlijk klantencontact nog wel bestaat! Waar je gewoon een goed gevoel krijgt als je gebeld wordt zonder opdringerigheid. De eerste energiemaatschappij die ik met een gerust hart aan kan bevelen aan familie en vrienden!

  • Aanbevelen? Ja
8

Tot op heden prima service

Geen opmerkingen, website werk wel goed. Jammer dat pure energie geen goede app heeft. Een app op een smart-phone kost extra geld. Dat is een belangrijk nadeel.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hengelosestraat 569

7521 AG Enschede

088 101 3000

[email protected]

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.