Filters

6

Matig

Ik ben per 1 december overgestapt naar Pure Energie. Het staat mij nog steeds tegen dat ik bij de overstap de Pure Energie meter niet heb gekregen..

  • Aanbevelen? Nee
6

Onoplettendheid heeft mij veroordeeld tot een contract voor 3 jaar bij P.E.

Ik wijt het aan mijzelf dat ik dacht een offerte te hebben ontvangen, maar een contract voor 3 jaar was aan gegaan bij Pure Energie. Dat geheel tegen mijn gewoonte in. Ik ga zo goed als altijd mee in het collectief van de Consumenten bond. Maar wilde nu eens zelf pionieren. Helaas heb ik daar niet goed bij opgepast, ondanks (zo later bleek) dat Pure Energie mij wel gewaarschuwd had dat ik nog lopend contract had. Maar mij niet realiserend dat ik al een contract (schijnbaar) had inmiddels met Pure Energie. Normaal neem ik altijd een contract voor 1 jaar.. Helaas zit ik nu dus voor 3 jaar vast aan P.E. Toen ik mij dat realiseerde was de bedenktijd inmiddels ook verstreken. Ook de voortijdige opzegboete van vorige leverancier wil P.E. zoals anderen wel doen, niet vergoeden. Stom en heb daar spijt van, maar P.E. is naar mijn mening, eerlijk gezegd, niets te verwijten, helpdesk was zeer correct en snel met reacties. Het zij zo. De toekomst zal uitwijzen of het een verkeerde of goede keuze was. Of er een welkomst premie door P.E. wordt verstrekt is mij tot op heden niet duidelijk. Maar zal ook wel niet. Kortom, ik zit met gemengde gevoelens nu bij P.E. Hopende op positieve ervaring, groet, Jan Knol

  • Aanbevelen? Ja
6

Ben nog maar net bij pure energie

Ik ben nog maar een paar dagen bij pure energie Ben benieuwd hoe het bevalt

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring als nieuwe klant.

We hebben een goede ervaring met het aanmelden als klant bij Pure energie. Goede uitleg en op een nette manier. Tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregelde overstap van oude leverancier naar Pure-energie gehad

Blij dat ik de overstap naar nog duurzamere energie heb gemaakt en dat ik nu bij de schoonste energieleverancier ben!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima overstap , klein puntje niet duidelijk

De overstap een week geleden ging soepel. Ik begrijp alleen niet waarom ik geen pure energie meter heb ontvangen. Deze is beschikbaar voor nieuwe klanten geeft de website aan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Pure klasse!

De eerste energiemaatschappij waar wijzigingen wel goed doorgevoerd kunnen worden. Waar persoonlijk klantencontact nog wel bestaat! Waar je gewoon een goed gevoel krijgt als je gebeld wordt zonder opdringerigheid. De eerste energiemaatschappij die ik met een gerust hart aan kan bevelen aan familie en vrienden!

  • Aanbevelen? Ja
8

Tot op heden prima service

Geen opmerkingen, website werk wel goed. Jammer dat pure energie geen goede app heeft. Een app op een smart-phone kost extra geld. Dat is een belangrijk nadeel.

  • Aanbevelen? Ja
7

/de communicatie met Pure energie verloopt heel goed.

en dat is heel prettig! Er zijn beslist ándere en om die reden ben ik ook weer terúg bij Pure energie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Net klant geworden, tot nu toe tevreden, zou wel meer mogelijkheden voor inzien gegevens hebben

Ik heb er bewust voor gekozen over te stappen naar een groene leverancier als Pure Energie. Mijn ervaringen tot nu toe zijn goed, overstappen was makkeijk en snel geregeld. Ik zou wel graag wat makkelijker inzicht in mijn verbruik (ook per dag en uur) hebben en vijd het zonde hier apart kastje voor te moeten aanschaffen (niet zo duurzaam) terwijl ik wel beschik over een slimme metee. Wellichr een idee dit nog eens te ontwikkelen zodat ik inzage in mijn verbruik met een app kan hebben.

  • Aanbevelen? Ja
8

Correct en betrouwbaar

Zowel de informatie voor de aanmelding als de overdracht van vorige leverancier verliepen transparant en snel. De keuze voor pure energie is gemaakt op prijsvergelijk, ervaringen van andere klanten en testoordeel van consumentenverenigingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuk, persoonlijk en positief.

Vanaf het eerste contact een goede indruk. Zowel een energiecontract afsluiten en daaropvolgend de offerte voor zonnepanelen en het installeren van de zonnepanelen is vlot verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend service met overstappen

Wilde bij Vrattenval vandaan. Gewoon omdat we van GEB, naar Nuon zijn verhuisd zonder dat wij het wilden en dan nu naar die Zweden. Weg wezen. Nederlandse energie is Nederlands werk. Liever Nederlands dan buitenlands. Overstappen is geluid loos verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goedkope duurzame stroom

Fijn dat er energieleveranciers zijn die honderd procent inzetten op schone energie. Wel jammer dat ze daarbij ook gaan voor velden vol zonnepanelen, terwijl we de ruimte nodig hebben voor natuur en de daken nog niet vol liggen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Net overgestapt. Beste beoordeling Consumentenbond.

Overstap liep gesmeerd, net eerste maandbedrag afgeschreven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Groen is dan ook echt groen

Groen is dan ook echt groen en dat ook nog voor een heel nette prijs. Bovendien is Pure-Enegie prima bereikbaar en denken ze echt mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden

Aardig mensen die helder en vakbekwaan alles uitleggen. Hun vriendelijke benadering verdient één pluim

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer Tevreden

Wederom verlenging van ons contract met Pure Energie, bevalt ons prima. Dat Pure Energie echt groene energie heeft zien we dagelijks. Elke dag weer doen de windmolens, die wij in het zicht hebben, hun best om ons van energie te voorzien.

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig

Ik ben nu 1 jaar klant en dat bevalt prima. Telefonisch snel bereikbaar, altijd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Je krijgt iedere maand een helder en duidelijk overzicht van het verbruik per mail. En ook voor bestaande klanten een voordeeltje als je het contract verlengd.

  • Aanbevelen? Ja
5

Geen oordeel

Ik ben nog maar net 1 maand klant dus kan nog niet oordelen. Meestal krijgen nieuwe klanten een (welkomst)bonus door over te stappen, vandaar dat ik nu bij Pure energie zit. Zoals altijd is het verlengingaanbod bij afloop van het contract niet interessant dus ga ik zeker weer overstappen naar een andere leverancier die wel een bonus geeft.

  • Aanbevelen? Nee
6

Website slecht toegankelijk

1 maand lid maar al verscheidene keren niet kunnen inloggen vanwege technische storing terwijl ik het juist zo interessant vind te zien wat ik aan energie teruglever en verbruik.

  • Aanbevelen? Nee
10

Het milieu is belangrijker dan de portemonnee

Ik ben pas recent overgestapt. Heb dus nog geen ervaring met Pure Energie.

  • Aanbevelen? Ja
5

Graag minder ongewenste mails

Schiet toch op met al die verplichte velden

  • Aanbevelen? Nee
10

Pure-energie is de meest groen energieleverancier, en dat is wat telt voor mij.

Het klimaatprobleem is naar de ongelijkheid het grootste probleem in deze wereld. Ieder mogelijkheid om aan de verbetering daarvan een (klein) steentje aan bij te dragen wil ik aangrijpen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Ok

Snelle reactie en afwerking.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hengelosestraat 569

7521 AG Enschede

088 101 3000

[email protected]

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.