Filters

7

Informatieve website maar onbegrijpelijke afrekening

De website geeft gedetailleerde informatie over gebruik en teruglevering, zelfs per uur. De jaarafrekening was echter onbegijpelijk. Ik kon er niet uit opmaken hoeveel kwh ik heb teruggeleverd aan het net en hoeveel ik daarvoor heb terugontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

echt duurzame energieleverancier met prima klantenservice

Fijne en duidelijke communicatie bij afsluiten nieuw contract. Heel overzichtelijk en informatief maandelijks gebruiksoverzicht.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slordig

Ik had 21 mei j.l. gas en electra aangevraagd. Onlangs bleek toen er bijna werd afgesloten dat het gaskontrakt ontbrak. Vervolgens deze weer aangevraagd echter tegen een hoger tarief! Kon niet meer voor het goedkopere tarief. Slechte zaak!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Overstap was voor ons moeiteloos.

Tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

geen klachten

Geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed persoonlijk contact.

Goed persoonlijk contact.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitmuntende klantervaring

Ik ben nu een paar maanden klant van Pure Energie en kan het iedereen aanraden. Waar ik voorheen teleurgesteld was in klantenservice ben ik bij Pure Energie continue blij verrast. Orders worden goed doorgesproken en er wordt navraag gedaan naar verloop en tevredenheid. Een verademing!

  • Aanbevelen? Ja
9

Soepel verlopen

Overstap naar Pure-energie soepel verlopen. Duurzame/groene keuze.

  • Aanbevelen? Ja
8

Helder inzicht in mijn gebruik energie.

In een duidelijk overzicht zie ik hoeveel energie ik gebruik. Het gebruik wordt ook vergeleken met andere gebruikers. De waarschuwing dat mijn stroomgebruik is gestegen, waardeer ik. Na aankoop van een nieuwe koeldiepvriescombinatie hoop ik dat mijn stroomgebruik weer zal dalen. Extra: De beantwoording van vragen per telefoon of email gebeurt vriendelijk en snel!

  • Aanbevelen? Ja
9

Transparant

Wij zijn erg tevreden. Elke maand krijgen we een overzicht van de gemaakte kosten en van de opbrengsten van onze zonnepanelen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Overstap gladjes verlopen

Overstap gladjes verlopen

  • Aanbevelen? Ja
7

Ok we hebben stroom en gas

We hebben stroom en gas, FCT voetbalt weer. En het mag natuurlijk goed koper.

  • Aanbevelen? Nee
7

Wel levering, geen overzicht over verbruik

De wissel van leverancier ging goed, heb er niets van gemerkt. Na zes weken mis ik wel een overzicht van mijn verbruik per maand. Maar misschien verwacht ik teveel? Verder vind ik het vreemd dat ik getutoyeerd word. Ik ben geen tante, oom, zus, vriend of andere bekende van Pure-energie en daarom zou vousvoyeren niet misstaan.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima, het is stroom en gas hé.

Overstap verliep prima. Niet helemaal de goedkoopste maar een afwegingen voor meer groen. Ik mis wel de app van mijn oude aanbieder met verbruiksoverzicht. Maar dat wist ik voor de tijd al.

  • Aanbevelen? Ja
6

Tevreden

Ik ben tevreden, Minpunten zijn dat ik geen app heb waarmee ik mijn verbruik kan monitoren en makkelijk contact kan leggen

  • Aanbevelen? Nee
10

Tot nu toe heb ik helemaal geen problemen.

Hier kan ik niets zeggen - ik ben nog te kort in NL en nog te kort bij Pure Energie

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben te kort klant om een beoordeling te geven

Ik ben sinds kort overgestapt naar Pure-energie. M,n 5 jarig contract liep af bij de energieleverancier waar ik 15 jaar klant ben geweest. Het evt. Nieuwe aanbod was niet aantrekkelijk. Ben dus op zoek gegaan en kwam uit bij Pure-energie. Dus ervaring heb ik nog niet met deze leverancier. Het pakket van Pure- energie sprak wij wel aan.

  • Aanbevelen? Ja
9

Eenvoudig en goed.

Groene energie. Duidelijke website en supervriendelijke klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
8

Oké

Pas een jaartje klant, dus verder nog ff afwachten en ervaren!

  • Aanbevelen? Ja
8

Overstap prima geregeld

Prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Groene energie voorop

Groene energie is mijn bijdrage aan het milieu. Vanuit pure energie maak ik daar gebruik van, op het moment dat mijn zonnepanelen niet in de behoefte voorzien. Daarnaast is het teruglever tarief nog altijd aantrekkelijk bij PureEnergie

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend.

Telefonisch goed bereikbaar en op de website vind je alles wat je wilt weten van Pure Energie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ben pas een maand bij pure energie

Tot nu toe prima , kan er nog niet veel over zeggen .

  • Aanbevelen? Ja
10

Nauwelijks! Nog maar pas 1,5 maand! Maar overgang ging top!

Ik wilde perse groene energie! Pure energie sprong er bovenuit. Tot nu toe zeer tevreden!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Een prima service en de beste prijs voor teruglevering stroom.

Prima bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hengelosestraat 569

7521 AG Enschede

088 101 3000

[email protected]

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.