Filters

10

Klantgericht, heldere communicatie, groen!

Ik was op zoek naar een groene(re) energieleverancier. En naar zonnepanelen. Bij pure energie allebei afgenomen (eerst de zonnepanelen). Duidelijke communicatie steeds, ook in het telefonisch advies rondom de zonnepanelen. Prima deal voor de komende 5 jaar afgesloten.

  • Aanbevelen? Ja
9

zonder problemen naar Pure Energie overgestapt.

Zonder problemen naar Pure Energie via Gaslicht.com overgestapt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tot nu toe, alles goed!!!

Zolang ze niet omvallen gaat het goed. Daar er al een paar zijn omgevallen, hoop ik dat deze NIET omval. Maar wat doe je er aan?

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer goed

Ik kan iedere maand zien wat we verbruiken

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede klantenservice

energierapport is handig ,kun je zien of je nog goed zit ,of datje eventueel moet verhogen. Voorkomt onaangename verrassingen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Tot nog toe goed

De vragen die ik gesteld hebt zijn goed beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
1

Pas op, ga niet met deze maatschappij in zee

Na een jaar prettig klant geweest te zijn zonder problemen heb ik mijn contract deze zomer verlengt. Stom, Ik had moeten overstappen. Begin november heb ik volgens pure energie in een uur tijd 77.000 m3 gas verbruikt. Ik woon in een kleine tussenwoning. Dat zou mijn gas aansluiting niet eens aan kunnen. Dus gezien deze vreemde waarde heb ik pure energie gebeld. Vervolgens word ik al een maand van het kastje naar de muur gestuurd. Na meerdere malen contact met het nationaal storingsnummer, de netbeheerder en pure energie kon de netbeheerder, niet eens pure energie waar ik klant ben, mij vertellen dat pure energie contact had moeten opnemen met de leveranciers desk. Dat moest ik als klant aan pure energie vertellen. Daarop gaven ze toe dat de fout bij hen lag, dat ze geen rekening zouden sturen en dat ik maar moest wachten. Na 2 weken wachten krijg ik een maandoverzicht met daarin de mededeling dat de gas kosten 65.000 euro zullen zijn omdat mijn verbruik zo is toegenomen. Op mails hierover komt geen antwoord. Al met al dus een waarschuwing, kijk een deur verder. Klant worden bij pure energie kost veel tijd, frustratie en als je niet op past €65.000.

  • Aanbevelen? Nee
10

Een nonsense en goed bereikbaar bedrijf

Heb al jaren op meerdere adressen Pure Energie als leverancier gehad en ben nog nooit teleurgesteld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Komen de afspraken na

Godzijdank hadden ze mijn klantverzoek in juli Aangenomen contract liep in oktober af Had een raar gevoel, hoorde van mensen die niet zo vroeg konden overstappen en nu zie je energie Verstrekkers omvallen en het nieuwe-contract Annuleren!!! Champeu voor jullie werkwijze. Jos ruijters

  • Aanbevelen? Ja
7

De mensen van Pure energie hebben mij goed en klantvriendelijk geholpen.

Onze zonnepanelen moesten op mijn naam komen en jullie hebben mij daar goed in geïnformeerd wat te doen.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima klantcommunicatie inzake overstap

prima klantcommunicatie helder en goed marktconform

  • Aanbevelen? Ja
9

Klantvriendelijk gedreven

Goede fijne klantenservice

  • Aanbevelen? Ja
2

geen app om je verbruik te controleren

Bij mijn vorige leverancier had je gewoon een app voor de telefoon waar je alles op kon controleren. Je dagelijkse verbruik , wat je terug kreeg via de zonnepanelen, bij pure energie niets van dat, ja je kan een verbruiksmeter kopen voor 50 euro moet klanten bindertje zijn.

  • Aanbevelen? Nee
10

Deskundig en meedenkend advies

Prima; informatie is volledig, berekeningen waten duidelijk en afspraken werden nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Écht groen! En duidelijke en heldere communicatie en informatie.

Ben net nieuw als klant maar erg goed gevoel bij!

  • Aanbevelen? Ja
5

Weinig inzicht in verbruik

Helaas geen dagelijks inzicht in verbruik, dat kan wel bij Greenchoice. Verder is de terugleververgoeding erg laag, terwijl ze voor doen komen alsof het een hoge terugleververgoeding.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima.

Wij ervaren geen problemen.

  • Aanbevelen? Ja
5

Jammer dat de app niet makkelijk te koppelen is

Ik wilde graag een groene verzekering maar met een app waarin ik mijn verbruik en oplevering van mijn zonnepanelen kan zien. Achteraf blijkt dat je daarvoor eerst iets moet aanvragen-installeren in de meterkast. De slimme meter wordt niet automatisch uitgelezen zoals bij greenchoice. gemiste kans

  • Aanbevelen? Nee
5

Minder duidelijk

Mijn ervaring is met pure energie, dat het verbruik per dag erg onduidelijk is. Je kunt t pas 2 dagen later zien. Bij regelneef was t heel duidelijk. Jammer

  • Aanbevelen? Nee
10

De eerste klap.....................................

Overstap ging gemakkelijk en vlot. Daarna had ik nog een vraag. De vraag op vrijdag gesteld. De maandag daarna werd ik teruggebeld met een gedegen antwoord. Uiterst klantvriendelijk. Dat wekt vertrouwen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Snelle levering fijne contact

  • Aanbevelen? Ja
5

nog onvoldoende ervaring, dus eigenlijk nog geen mening

zeer recent klant

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte website

Je moet een slimme meter van pure energie huren om je verbruik goed te kunnen zien terwijl ik een slimme meter heb. Belachelijk. Nu kun je je verbruik alleen per maand zien. Echt terug in de tijd .

  • Aanbevelen? Nee
8

De groenste

De groenste, maar in communicatie per email kan duidelijker.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima ondersteuning

Ongelooflijk; een telefonische service die bijna direct bereikbaar is. Complimenten!!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hengelosestraat 569

7521 AG Enschede

088 101 3000

[email protected]

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.