Filters

10

Prima geholpen

Prima helpdesk

  • Aanbevelen? Ja
6

Nog niet zoveel ervaring. Ben net klant

Net pas klant

  • Aanbevelen? Ja
10

ben al heel lang een tevreden klant, hoop dat te blijven met onze zonnepanelen, dat is wel afwachten

zie beschrijving hierboven

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed maar….

Ik vind het jammer dat je pas na eindigen van een maand kunt zien wat je evt terugkrijgt Tenminste dat gebeurde na 1 maand. Daarna bleef het stil, terwijl de teruglevering nog meer was dan maand 1. Heb wel het idee dat het, moet niet kunnen, nauwkeuriger is dan de Engie

  • Aanbevelen? Ja
10

very satisfied with Customer service

Customer service very fast and providing full support to solve the problems.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geen gedoe

Ze zijn , nog, zonnepaneel vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
9

vlot

Overstap ging vlot, vooraf kan ik nog niet zeggen of ik tevreden ben.

  • Aanbevelen? Ja
6

overzicht gebruik kan handiger

website overzicht gebruik een beetje onhandig. Zo als je maand overzicht bent op gas en je wilt naar energie gaan, springt het naar jaar overzicht. Ook handig om een maand overzicht te hebben met alle kosten, lievelingskosten, energie en gas, nu moet ik dat zelf doen in een Excel-sheet

  • Aanbevelen? Nee
10

Easy

Probleemloos

  • Aanbevelen? Ja
6

Te kort om echt te beoordelen

Nog weinig van te zeggen, app kan beter qua overzichtelijkheid

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snel en soepel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
1

Veel te duur

Ik voel me misleid door deze club. Trap er niet in. Onderaan de streep kun je fors je portemonnee trekken

  • Aanbevelen? Nee
8

Super makkelijk geregeld.

Makkelijk benaderbaar en fijne afhandeling van het contract.

  • Aanbevelen? Ja
4

Berekening van maandbedrag is een sof

Een klein verschil tussen je vooraf berekende maandbedrag en daarna, als je eenmaal klant bent, dat het moet bijgesteld worden is prima. Maar een bijna verdubbeling van het maandbedrag achteraf is belachelijk… Van 190 per maand nu naar een voorgesteld bedrag van ongeveer 340 euro per maand “om te voorkomen dat ik achteraf moet bijbetalen” is pure misleiding. Dan was ik natuurlijk wel naar een andere organisatie gegaan.

  • Aanbevelen? Nee
6

overstap was makkelijk

Dankzij welkomstbonus een prima prijs. Bedenk wel dat je die bonus pas bij de eindafrekening krijgt. De app stelt voor dat ik mijn maandbedrag moet verhogen, terwijl ik vorig jaar 200 kuub minder verbruikt heb dan het jaar daarvoor, en sinds mijn overstap naar Pure heb ik de gaskraan nog niet open gehad, dus verbruik 0. Voor mij zijn dit toch slinkse pogingen om meer geld binnen te harken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer vriendelijk

Vriendelijke medewerker probleem opgelost

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik ben pas klant van jullie bedrijf!

Ik kan op dit moment alleen stellen dat me opgeven om klant bij jullie te worden makkelijk ging. Hopelijk hebben jullie ook goede service in huis als men even informatie of wat dan ook wil vragen bij jullie telefonisch, dat is voor ons ouderen wel zo fijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Eenvoudig overstappen

Overstappen gaat heel gemakkelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Gemakkelijk oversluiten naar deze leverancier.

Prima overgang en hopelijk goede energie leverancier van groene energie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Is goed

Is goed. De overstap was makkelijk. De app is oke.

  • Aanbevelen? Ja
10

Soepele overstap

Soepele overstap

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk, duidelijk, goedkoop, milieuvriendelijk

De overstap was gemakkelijk. Pure energie is goedkoper dan vele andere leveranciers en is milieuvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

pas 1 maand klant

ik kan nog geen oordeel geven

  • Aanbevelen? Ja
10

So far so good

Ik ben nu zo’n 2 maanden klant. De overstap liep heel gemakkelijk. Meteen bij 1e termijn mijn termijnbedrag kunnen verlagen. Nu is het eigenlijk afwachten tot de eindafrekening, als die klopt inclusief welkomsbonus ben ik 100% tevreden. In algemene zin ben ik bij alle energieleveranciers ontevreden met het bepalen van het termijnbedrag. Hierbij word niet uitgegaan van het verbruik wat je zelf bij aanmelding invult en waar je dan ook de verwachte kosten per jaar en maand voorgeschoteld. Echter word het daadwerkelijke termijnbedrag berekend met de gegevens van de netbeheerder, ik denk het gemiddelde van afgelopen 3 jaar. Aangezien ik door hoge prijzen en aanschaf energiezuinige apparaten mijn verbruik gigantisch is verminderd , is mijn termijnbedrag , zelfs na maximaal mogelijke verlaging in de app, nog steeds te hoog.

  • Aanbevelen? Ja
10

geheel volgens de regels

aanmelden etc ging gemakkelijk

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hengelosestraat 569

7521 AG Enschede

088 101 3000

[email protected]

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.