Filters

9

Goede communicatie met klant

Als nieuwe klant ben ik snel en goed te woord gestaan door de klantenservice. Goede communicatie met klant, eerst om info te vragen voor afsluiten van nieuw contract, later toen ik klant was werd mijn mail met een vraag snel en duidelijk beantwoord. Verder heeft Pure Energie goede prijzen voor stroom en gas, leveren ze groene stroom uit Nederland en krijg je mooie bonus als je contract afsluit.

  • Aanbevelen? Ja
6

Kan beter, vooral de overzichten...

sinds kort mijn nieuwbouwwoning betrokken, daarbij werd om een of andere reden gebruik gemaakt van "mijn" historisch verleden. Dit geeft nog steeds een vertekend beeld in mijn overzichten. Daarnaast vind ik niet handig dat de app niet de mogelijkheid bied om in Kwh of in euro's mijn dag / maand overzicht aan te bieden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima energieleverancier

Duidelijke website. Marktgerichte prijzen. Goede klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geregeld en duidelijk

Overstap is eenvoudig verlopen. Na een jaar moet blijken of de eindafrekening ook soepel verloopt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke communicatie, vriendelijke hulpverlening

Ik houd van de weinig poespas, vriendelijkheid en duidelijkheid.

  • Aanbevelen? Ja
10

Simple, cheap, good quality and professional

After checking and comparing several providers I came to the conclusion that I would be contracting Pure Energie, I did have a few questions, however, after I called they were quickly dissipated and easily answered by the kind person that was on the other side of the phone. The company has also been transparent on how they do things and operate, the prices have been exactly what I expected and the service has been very good.

  • Would you recommend us? Yes
9

Vlekkeloos overgestapt…..

Geen gedoe. Makkelijke app en goede tarieven.

  • Aanbevelen? Ja
8

Moet nog komen.

Om ervaring op toedoen heb ik een app nodig.'

  • Aanbevelen? Ja
10

zoals verwacht

Doen wat we zijn overeengekomen, zijn zeer klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Nee
10

super

super

  • Aanbevelen? Ja
8

Tot nu toe tevreden, "maar"...

Tot nu toe erg tevreden, de app werkt prima en blijft goed up-to-date. Ook het inloggen op de website gaat makkelijk en snel, alle gegevens zijn goed te vinden. Informatie op de site is duidelijk. Vooralsnog dus eigenlijk geen minpunten. ECHTER kwam ik er onlangs achter dat Pure Energie helaas meegegaan is in het trucje om klanten met zonnepanelen extra te belasten. En dat is niet alleen oneerlijk maar ook jammer, want dat zou betekenen dat ik na 1 jaar alweer moet wisselen naar een andere aanbieder. Vooralsnog loopt het contract door en is er weinig aan de hand, maar ik hoop toch dat er niet meegegaan wordt in de hype om mensen extra euro's af te troggelen. Zo zie ik het ten minste.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Zeer duidelijk en goed communicatie. Ook app super handig

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijk

Pure is een energieleverancier met een duidelijke visie. De app is overzichtelijk en gemakkelijk te gebruiken

  • Aanbevelen? Ja
8

Waterlevering

Geen problemen met de levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima bedrijf

Pure energie is een prima bedrijf als leverancier. Geen problemen gehad

  • Aanbevelen? Ja
9

Levert wat ik verwacht

Positief

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Duidelijk en correct

  • Aanbevelen? Ja
10

Tot nu toe prima.

De app geeft een goed en duidelijk beeld wat je verbruikt en daar hou ik van.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring met uitleg

Waar andere aanbieders onduidelijk bleven was het bij Pure Energie eenvoudig en overzichtelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Zorgeloos

Vlotte overschrijving van de ene naar de andere energie leverancier. Goed overzicht van verbruik maandelijks en zo nodig advies .

  • Aanbevelen? Ja
5

Overzichtelijk

Ik had eerst een andere energie leverancier waar ik de app veel beter vond

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Ton, Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent met onze app. Zou je misschien jouw feedback over de app per e-mail naar ons toe willen sturen? Wij kunnen dan kijken of we hier iets aan kunnen doen of onze service in de toekomst verbeteren. Je kan ons mailen naar [email protected] of bellen naar 088 - 10 13 000. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur. 😊 Met energieke groet, Roselie

8

tot nu toe goed in orde

Soepele overgang, duidelijke app

  • Aanbevelen? Ja
1

Een app die al jaren matig of helemaal niet presteert

Al jaren bij Pure energie speciaal apparaatje gekocht bij hun om met hun app te kunnen werken maar helaas werkt deze al jaren zeer matig en langzaam nu na update eind maart 2024 werkt deze helemaal niet meer “ Grip op je verbruik” hoe dan? meten is weten he hoe dan? Op de site niet veel beter deze werkt ook onnoemelijk langzaam en is helemaal niet actueel “Gelukkige klanten” ik niet in ieder geval zijn druk aan het verduurzamen met ons huis dan is het een must om te weten wat er real time gebeurt zeer zeker met het oog op de toekomst. Jullie belofte is helaas niet duidelijk huur is een goed software bedrijf in om een goed werkende app te maken, wanneer gaat de app weer na behoren werken? Nu opzoek na een app die wel werkt

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Willem, vervelend dat je problemen ervaart met onze app. We zien dat je hierover voor het eerst op 28 maart contact met ons hebt opgenomen. We hebben je toen laten weten dat we er zo snel mogelijk mee aan de slag gaan en dat het is doorgestuurd naar de ontwikkelaars van onze app. Hierna is er nog meerdere keren contact geweest waarin we je hebben laten weten dat we er mee bezig zijn. We verwachten morgen een release te doen waarbij het probleem is opgelost. We begrijpen dat het een aantal dagen heeft geduurd, maar omdat het probleem niet bij al onze klanten optrad hebben we goed moeten zoeken. Bij de meeste van onze klanten werkt de app naar behoren. We krijgen dan ook vaak goede reacties op onze app. Het spijt ons dat jij niet tevreden bent.

9

Tot dusver zeer tevreden

Overstap erg soepel (snel en duidelijk) verlopen. Feedback app; Gebruiksvriendelijk / overzichtelijk, wel wat traag in gebruik (schakelen tussen schermen en geen overzicht gas/stroom in 1).

  • Aanbevelen? Ja
10

Overstappen zo gepiept

Om maximaal en tegen goede voorwaarden groene energie te krijgen en te leveren ben ik ieder jaar opnieuw op zoek naar de beste aanbieder. Dit jaar Pure Energie. De overstap: zo gepiept!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hengelosestraat 569 7521 AG Enschede

088 101 3000

[email protected]

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.