Een verademing!

Wat een verademing om een bedrijf te bellen en gewoon direct een persoon van vlees en bloed aan de telefoon te krijgen zonder een heel menu te hoeven doorlopen om vervolgens in een wachtrij van een uur te belanden. Dat de kosten ook nog eens met 30% naar beneden kunnen is natuurlijk ook mooi meegenomen.

positief

Duidelijke inzichtelijke info over het overstappen naar Pure Energie, inzicht in verbruikt duidelijk gepresenteerd. Sinds 1 maand bij deze energieleverancier. En eindelijk: zekerheid dat het inderdaad groene energie betreft.

Overstap verliep probleemloos

Overstappen ging makkelijk en probleemloos.

Telefonisch snel correcte en prima geregelde overstap !

Zoals boven,een correct duidelijk en tel gesprek. Overstap is snel en correcte manier verlopen. Ook de prijsstelling en terugleververgoeding is prima! Derhalve dik tevreden.

Groene energie!

na jaren klant van Essent geweest te zijn ben ik gaan speuren naar een 'groenere' energieleverancier. Na wat speurwerk kwam ik bij Pure Energie uit. Overzichtelijke website met duidelijke info. Het vergelijken van tarieven vond ik wel lastig omdat iedere leverancier de tarieven anders opbouwt. Ik heb het vertrouwen dat het niet veel afwijkt van Essent. Daarentegen heb ik zonnepanelen dus verbruik niet zo veel via het stroomnet. Ben nu kort klant en het werd net weer bevestigd dat ik een goede keuze heb gemaakt, Pure Energie is opnieuw de groenste leverancier!

Precies wat ik zoek

Ik had mijn nieuwe aansluiting van de nieuwbouwwoning ondergebracht bij Pure-energie ivm scherpe tarieven. Toen mijn huidige leverancier aangaf dat ik een opzeg-vergoeding moest betalen omdat ze ook op het nieuwe adres konden leveren, heb ik in overleg met Pure-energie de startdatum van het contract kunnen opschuiven. Geen probleem, direct geregeld, geen gedoe. Precies wat ik zoek :-)

Super snelle, vriendelijke en accurate klantenservice

Voorbeeldige en positieve communicatie via de mail. Meedenkend en een snelle follow up met acties en advies. Dank en ga zo door!

Geluidloze overgang

Geluidloze en geruisloze overgang maar wel te stuk naar mijn zin. Want wordt er voor het eerst geïncasseerd, wat mag ik verwachten. Het was erg stil.

Vlekkeloze overstap

Het overstappen ging zonder problemen. (het ging misschien wel iets tè vlekkeloos; we moesten bijna nadenken wie onze nieuwe leverancier was).

Zo als het nu lijk, is het goed. Lidmaatschap nog niet zolang onze keuze.

Een zin was genoeg, stond hierbove MAAR : ik we zijn tot nog toe dik TEVREDEN.

De groenste

En de meest accurate en nog steeds goed betaalbaar.

GROEN

Groene energie, en goede service.

Supersoepele overgang

Meest groene energie van Nederland en supersoepele overgang.

Prima overstap

Ik kan vooralsnog alleen de overstap beoordelen en die was prima. Het verliep soepel, zonder problemen en de communicatie was duidelijk.

Dikke Prima!

Dikke prima tot nu toe.

Duidelijk geregeld

Het was makkelijk en snel af gesloten!

perfect

Als klant ben ik een beetje een uitzondering omdat ik via zonnepanelen geheel in mijn energiebehoefte kan verzien. Ik lever zelfs nog terug. Aardgas gebruik ik al sinds september 1990 totaal niet meer. Helaas ben je wettelijk verplicht toch z.g.n gas af te nemen zodat je bij je energie leverancier de vaste leveringskosten moet betalen met de distributiekosten. Als je van het gasnet wilt laten afsluiten kost dat bij Liander € 650,-- Dit is werkelijk waanzinnig, alleen tegenwerking van de overheid met betrekking tot energietransitie, al die mooie praatjes van de politiek ten spijt. In plaats van subsidie of een aanmoedigingspremie wordt de milieu bewuste consument bestraft !

Goede overstap

Tot nu toe, is vooral de overstap goed verlopen.

Overstappen zonder problemen!

De overgang verliep vlekkeloos.

De bereikbaarheid is top en het contact is altijd prettig

Sinds ik in contact kwam met Pure Energie heb ik aan diverse anderen de gegevens doorgegeven omdat ik dit een fijne organisatie vind met mensen die makkelijk bereikbaar zijn en ook daadwerkelijk helpen als ik met vragen zit. Niks ellenlange wachttijden aan de telefoon, niks onleesbare website. Puur en direct, meer moet dat niet zijn.

Kan mijn verbruik niet inzien ondanks mijn slimme meter!

Ondanks dat ik een slimme meter heb ben ik verplicht een meter bij hun te kopen om mijn dagelijks verbruik in te zien. dit vind ik niet kunnen. Gebruik de slimme meter die bijna iedere klant al heeft en probeer er geen slaatje uit te slaan. Slechte houding vind ik dit.

Hai. Bij ons ben je niet verplicht om een Pure Energie Meter af te nemen. Dit is een optie. Je kunt standaard in je klantenportaal op de website inloggen om hier je verbruik/ teruglevering per maand/ dag/ uur in te zien. Dit is geheel kosteloos en is vrijwel standaard bij de slimme meter. De Pure Energie Meter is een meter die nog apart is aan te schaffen en je meer laat zien in je real time verbruik. Ook hoe je verbruik over de apparaten thuis verdeeld wordt. Ik heb je hierover meer informatie gemaild. Met energieke groet: Sam

Goede service voor energy leverantie, minder goed voor aanleg panelen

Alles omtrent de levering en aanlsluiting van de zonne panelen is uitstekend verlopen, behalve dat in eerste instantie de omvormer te hoog is opgehangen door de installateur. Volgens de gebruiksaanwijzing moest er 30 cm ruimte boven de omvormer beschikbaar zijn voor koeling, maar dat was maar 10 cm. De omvormer is na een klacht lager gehangen (20cm lager!) maar nu heb ik extra gaten in de muur en omdat de kabels naar de panelen nu te kort zijn, zijn die op een amateuristische manier 'verlengd' i.p.v. vervangen door langere kabels.

Zoals het zal moeten.

Overstap soepel, datum klopte zoals het zou moeten. Verder merk je niks van de over stap naar een andere energie leverancier. Die goedkoper is

Tot nu toe zeer tevreden

Alles wat Ik heb gevraagd netjes beantwoord

Goede bereikbaarheid, duidelijke informatie, prettige website.

Pure Energie is één van de energiemaatschappijen die bovenaan staat in het lijstje met groene energie. Daarnaast letten we op klanttevredenheid. Dat maakt Pure Energie helemaal waar in de contacten die we tot nog toe hadden.

Over Pure-energie

We zijn een energiebedrijf met een missie: de Nederlandse energiemarkt verduurzamen. Dat doen we door windmolens en zonnepanelen te bouwen in Nederland. We maken schone energie, lokaal opgewekt en wij verkopen niet meer dan we opwekken. Jij kiest je eigen energiebron dus je weet altijd waar jouw stroom vandaan komt. En als klant help je om onze missie waar te maken. Wij investeren 90% van onze winst in nieuwe duurzame energieprojecten in Nederland. De overige 10% gaat via het Pure Energie Fonds naar duurzame initiatieven in heel Nederland. Duizenden Nederlanders gingen je al voor. Doe je mee?