Filters

7

Tevreden met overstap

Het overstappen ging soepel en ook het installeren van de app met overzichten en verbruik Wat niet klopte na de overstap was het bepaalde voorschot wat enorm af week van het in de offerte genoemde bedrag. Dit was met een telefoontje snel opgelost. Een verademing is hoe makkelijk de helpdesk bereikbaar was zonder elle lange wacht rijen. Wat ik wel lastig vind is dat electra en gas niet naast of achterelkaar staan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne goed bereikbare energiemaatschappij

Ik doe alle energie in vrijheid met Pure Energie omdat zij snel en helder zijn en goed bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima leverancier.

Overstap ging goed. Wat problemen met de app hebben ze snel opgelost. Echter is de app wel traag met laden van alle gegevens. Wat nog een min punt is dat je bijv..het koppelen van energie tarieven per uur voor inkoop of teruglevering zijn niet mogelijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Snelle en goede reactie door klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
10

ik voel me gehoord

Voor het terugvorderen van mde BTW op mijn Sigenstor batterij moest het contract in naam omgezet worden naar mijn partner. Eerst kon dat alleen door het contract te beëindigen maar dat werd toch opgelost. Goede gesprekken, geen gezucht. Verder alles prima daar.

  • Aanbevelen? Ja
7

Ik ben te kort klant

Ik heb nog geen ervaring

  • Aanbevelen? Ja
1

Volgens eigenhuis teruglever boete met 152% verhoogd dit is geen klanten geluk

152% verhoging voor de terug lever boete schande heeft niets te maken met verduurzamen maar met ordinair geld verdienen de twee nieuwe directeuren moeten terug verdient worden ga mijn contract niet meer verlengen

  • Aanbevelen? Nee
5

App is een drama.

Oeps er is iets misgegaan is de standaard opening van de app terwijl Ben compair direct het verbruik en teruglevering doorgeeft laat de pure app mij voortdurend in steek. Ik heb geen idee waar ik nu financieel sta bij pure energie.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima energieleverancier die zich inzet voor Nederlandse groene energie

Klantvriendelijk en aanpassing naar hybride contract werd geregeld

  • Aanbevelen? Ja
9

Aanmelden ging eenvoudig en snel.

Duidelijke webpagina, waar ik me eenvoudig aan kon melden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Ik ben al jaren klant (8+) bij Pure Energie. Nog nooit problemen gehad en altijd snel antwoord op mijn vragen. Ook mijn dochter is op mijn aanraden al jaren klant bij Pure Energie. Waar ik wel mijn verontrusting over wil spreken zijn de terugleverkosten die in rekening worden gebracht. Ik zit langdurig in het buitenland gedurende de zomermaanden, dus ik hou mijn hart vast voor deze kosten.

  • Aanbevelen? Ja
5

laag maandbedrag bij intake, uiteindelijk het dubbele

intake was een lokkertje waar we instonken

  • Aanbevelen? Nee
7

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed bereikbaar en goed product

Al 10 jaar klant en ze zijn altijd goed bereikbaar, geven deskundige uitleg en advies. Vriendelijke medewerkers en ik doe iets goeds met mijn geld. Ben tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede klantenservice, maar een hoge terugleverboete

De klantenservice reageert goed en de afspraken worden nagekomen. Helaas is de terugleverboete op zonnestroom erg hoog. Voor mij een reden om weg te gaan.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede klantenservice is alles

Bij het verhuizen en het inschrijven was er stiekem één dag tussengeslopen waar ik geen elektriciteit en gas zou hebben. Een enkel telefoontje later en het was opgelost door een medewerker van de klantenservice met kennis van zaken. Top!

  • Aanbevelen? Ja
1

misleiding

Pure Energie deed mij in een verlengingsvoorstel van 104 naar 109 euro. Ik ging hiermee akkoord. Vervolgens bleek er 146 euro geïncasseerd te worden. Na gereclameerd te hebben was de reactie van Pure Energie : wij begrijpen dat het vragen oproept en dat 120 euro realistisch was. In mijn optiek is hier sprake van strafbaar handelen. Voorts werd er in een mail gedreigd met een boete indien ik het contract zou beëindigen. Intimidatie. ACM ABN Amro en AVRO Tros Radar in kennis gesteld.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super overstap, goed contact.

Zeer vriendelijke klantenservice die je goed kunnen helpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

de enige echte PURE energie leverancier!!

telefonisch heel goed bereikbaar - vriendelijk en snel geholpen en evt wijzigen snel doorgevoerd!

  • Aanbevelen? Ja
3

De app is waardeloos.

De app van pure energie werkt van geen meter. Hier al over geklaagd en ben nu al twee maanden hierover bezig. Ik ben er helemaal klaar mee en stap over.

  • Aanbevelen? Nee
10

Duidelijk en nakomen afspraken

Goede tarieven, duidelijke app en nakomen afspraken

  • Aanbevelen? Ja
7

ruim voldoende

nog te weinig ervaring, pas 2 maand klant , tot nu toe alles oke. vandaar nu nog een ruim voldoende

  • Aanbevelen? Ja
7

Geen commentaar op mijn verbruik aub!

Prima dat er een energierapport wordt gestuurd maar ik heb geen commentaar nodig zoals “Goed bezig”. Jullie hebben geen idee waarom een klant meer of minder verbruikt en ik kan zelf mijn conclusies wel trekken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Geen idee geen contact gehad

Moet nog blijken.

  • Aanbevelen? Ja
6

jammer van de incorrecte eid afrekening

bij het aangaan van een 1 jarig contract werd mij 75 euro korting voor gas en 75 euro voor elex in het vooruitzicht gesteld. helaas bij de jaar afrekening, werden deze bedragen niet in mindering gebracht. Ik moet toegeven na een belletje, werd de rekening vlot herzien. Echter als je je afrekening niet napluist ben je toch de sjaak, jammer.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hengelosestraat 569

7521 AG Enschede

088 101 3000

[email protected]

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.