Ik ben blij met pure energie

Er valt altijd iets te verbeteren, daarom vul ik 4 sterren in. Als jullie meer sterren aanbieden, kom je makkelijker op een 9!

prima energieleverancier

vanaf het begin bij Pure Energie tot nu toe hebben wij niet te klagen over Pure Energie. We krijgen elke dag stroom en gas en daardoor worden we voorzien van wat bij eerste levensbehoefte hoort. Wat in het begin andere leveranciers nog wel eens schreven is dat het voorschotbedrag te laag was. Bij Pure Energie zijn ze wel zo slim te bedenken dat het wel goed zit. Immers als het volop zomer is worden de huidige tekort meer dan goedgemaakt.

Prima tot nu toe

Bij overstappen met Gaslicht werd een bedrag van 120 per maand geboden, en toen ik overstapte stond er 136. Dat riep wel wat irritatie op, maar al met al kwam ik toch goedkoper uit.

Alles top geregeld, geen gedoe.

Wordt goed op de hoogte gehouden van alle veranderingen. Tot nu toe geen spijt.

Sinds januari pas nieuwe klant

Sinds januari pas nieuwe klant vandaar cijfer 6 kan nog niet echte mening geven in zo'n korte tijd

Zit er nu 2 maanden bij en bevalt prima

Overstap snel geregeld, geen rare dingen. App is duidelijk en correct. Zit mooi onder m'n ingeschatte budget, zonder absurde gegevens zoals bij de eneco. Wat een baggerbedrijf is dat. Blij dat ik overgestapt ben. Dus tot nu toe heel tevreden. Benieuwd wat de jaarafrekening volgend jaar januari gaat brengen.

Positief.

Eerste en tweede gesprek met klantenservice verliep zeer goed. Duidelijk app. Pas 2 maanden klant dus te kort voor uitgebreide review.

Prima tot nu toe

Prima tot nu toe.Handige app.Goede communicatie

Nog niet overtuigd

Ik probeer regelmatig mijn verbruik te controleren met de App van Pure maar dat werkt niet. Emails worden helaas niet beantwoord

Goedemorgen Michael, Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat je geen reactie krijgt op je e-mails, onze doorlooptijd is momenteel 5-10 werkdagen vanwege drukte. Mocht je buiten die tijd om nog geen reactie hebben gehad bieden we onze excuses aan! Helaas kan ik op jouw informatie zo geen klantgegevens vinden en we zoeken het graag verder voor je uit. Zou je misschien telefonisch contact op willen nemen met onze klantenservice? Mijn collega's staan graag voor je klaar! Je kan ons bereiken op werkdagen van 08:00 tot 20:00 op 088-1013000. Met energieke groet, Kees

Ik weet het nog niet

Pas sinds 1 januari hierbij aangesloten, ik hoop dat dit een goede beslissing was.

Slecht, heel slecht

Na een verhuizing door Pure energie aangesloten op verkeerde meter in nieuwe huis. Na 2 weken en 20 telefoontjes later eindelijk op goede meter aangesloten. Nu heb ik 2 meters, 2 clusters en kan geen P4 machtiging afgeven zodat ik totaal geen zicht heb op verbruik. Wel ontvang ik dagelijks een mail dat ik per april mijn beide clusters moet verlengen. Ik kom er niet doorheen en krijg alleen maar te horen dat "ze er mee bezig zijn". Echt heel erg slecht.

Tot nu toe heel efficiënt en klantgericht.

Mijn ervaring tot nu toe is zeker positief. Heb Pure energie ervaren als een efficiënt werkende en heel klantvriendelijke organisatie.

So far so good

Ik ben nu bijna 2 maanden bij Pure Energie en dat is eigenlijk nog te kort om al een goede beoordeling te geven.

Tevreden, maar nog net geen twee maanden erbij

Twee maal contact gehad met service center en snel en professioneel geholpen!

Overstappen zonder gedoe

Het hele proces van overstappen ging zeer soepel. Alles is geregeld ook de opzegging bij vorige leverancier.

Prima leverancier

Geen klachten, enkel de pem heeft weinig nut. Deze herkent apparaten nauwelijks dus grotendeels wordt geboekt als overige verbruikers.

Minder dan verwacht

Ik kwam van Zonneplan. Daar is de digitale informatie uitstekend en snel. Dit had ik ook bij Pure Energie verwacht op basis van de internet info. Blijkt niet zo te zijn. Onregelmatige intervallen met beperkte info. Gebeld. Klantenservice stelt dat dit alleen bij dynamische contracten is. Dit stond niet in de info. Gevraagd of mijn pas gestarte contract naar dynamisch kan. Wil u niet. Nu zit ik voor twee jaar gevangen met een incompleet contract. Hoe kunt u dit oplossen?

Beste heer Nol, Bedankt voor je feedback! We kijken graag mee naar een oplossing. Zou je ons willen bellen of mailen zodat we de situatie kunnen bekijken. Je kan ons mailen naar [email protected] of bellen naar 088-1013000, we zijn elke werkdag te bereiken van 08:00 tot 20:00. Met energieke groet, Nola

Pure Energie is goed!!

Mijn ervaringen met Pure Energie zijn tot heden goed te noemen.

Voor mij het voordeligst ...

Ik kijk elk jaar welke leverancier voor mij het voordeligst is. Ik verbruik alleen stroom en met mijn verbruik en terug-levering was Pure Energie het voordeligst. Mede door de in het vooruitzicht gestelde bonus. Het contract en documentatie is duidelijk, evenals de website. De app werkt super (en eenvoudig). Dat is voor mij een extra bonus. Ik hoop dat ze volgend jaar weer het voordeligst voor mij zijn. Want mijn maandelijkse kosten blijven doorslaggevend.

goede klantenservice

Toen ik levering nodig hsd van elektriciteitzat ik even in een lastig paket en alles moest heel snel gebeuren pure energie heeft alles heel snelo en korrekt behandeld zij hebben een goede klanten service

Nu 2 maanden pure energie, erg tevreden

We zijn 2 maanden geleden overgestapt van energie leverancier. Dat verliep erg soepel. Fijne stroom je merkt geen verschil met de duurdere die we hiervoor hadden.

Prettige app en goede prijs

De app geeft de informatie die je graag wilt zien, het lijkt allemaal zo groen mogelijk, en de prijs is ook goed

Snelle en correcte overstap

Prima app.

Weet het nog niet

Ben net bij jullie weet nog niet goed hoe dit uit pakt, Eerste indruk niet goed.

Beste heer Nol, Bedankt voor je feedback! Vervelend om te horen dat je ervaring tot nu toe niet geheel positief is. Zou je ons willen bellen of mailen zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is en dit zo spoedig mogelijk kunnen oplossen. Je kan ons mailen naar [email protected] of bellen naar 088-1013000, we zijn elke werkdag te bereiken van 08:00 tot 20:00. Met energieke groet, Nola

Vlotte overstap

Prima contact via mail en Whattsapp

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.