Tot nu toe tevreden, "maar"...

Tot nu toe erg tevreden, de app werkt prima en blijft goed up-to-date. Ook het inloggen op de website gaat makkelijk en snel, alle gegevens zijn goed te vinden. Informatie op de site is duidelijk. Vooralsnog dus eigenlijk geen minpunten. ECHTER kwam ik er onlangs achter dat Pure Energie helaas meegegaan is in het trucje om klanten met zonnepanelen extra te belasten. En dat is niet alleen oneerlijk maar ook jammer, want dat zou betekenen dat ik na 1 jaar alweer moet wisselen naar een andere aanbieder. Vooralsnog loopt het contract door en is er weinig aan de hand, maar ik hoop toch dat er niet meegegaan wordt in de hype om mensen extra euro's af te troggelen. Zo zie ik het ten minste.

Zeer duidelijk en goed communicatie. Ook app super handig

Duidelijk

Pure is een energieleverancier met een duidelijke visie. De app is overzichtelijk en gemakkelijk te gebruiken

Waterlevering

Geen problemen met de levering.

Prima bedrijf

Pure energie is een prima bedrijf als leverancier. Geen problemen gehad

Levert wat ik verwacht

Positief

Duidelijk en correct

Tot nu toe prima.

De app geeft een goed en duidelijk beeld wat je verbruikt en daar hou ik van.

Goede ervaring met uitleg

Waar andere aanbieders onduidelijk bleven was het bij Pure Energie eenvoudig en overzichtelijk

Zorgeloos

Vlotte overschrijving van de ene naar de andere energie leverancier. Goed overzicht van verbruik maandelijks en zo nodig advies .

Overzichtelijk

Ik had eerst een andere energie leverancier waar ik de app veel beter vond

Goedemorgen Ton, Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent met onze app. Zou je misschien jouw feedback over de app per e-mail naar ons toe willen sturen? Wij kunnen dan kijken of we hier iets aan kunnen doen of onze service in de toekomst verbeteren. Je kan ons mailen naar [email protected] of bellen naar 088 - 10 13 000. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur. 😊 Met energieke groet, Roselie

tot nu toe goed in orde

Soepele overgang, duidelijke app

Een app die al jaren matig of helemaal niet presteert

Al jaren bij Pure energie speciaal apparaatje gekocht bij hun om met hun app te kunnen werken maar helaas werkt deze al jaren zeer matig en langzaam nu na update eind maart 2024 werkt deze helemaal niet meer “ Grip op je verbruik” hoe dan? meten is weten he hoe dan? Op de site niet veel beter deze werkt ook onnoemelijk langzaam en is helemaal niet actueel “Gelukkige klanten” ik niet in ieder geval zijn druk aan het verduurzamen met ons huis dan is het een must om te weten wat er real time gebeurt zeer zeker met het oog op de toekomst. Jullie belofte is helaas niet duidelijk huur is een goed software bedrijf in om een goed werkende app te maken, wanneer gaat de app weer na behoren werken? Nu opzoek na een app die wel werkt

Beste Willem, vervelend dat je problemen ervaart met onze app. We zien dat je hierover voor het eerst op 28 maart contact met ons hebt opgenomen. We hebben je toen laten weten dat we er zo snel mogelijk mee aan de slag gaan en dat het is doorgestuurd naar de ontwikkelaars van onze app. Hierna is er nog meerdere keren contact geweest waarin we je hebben laten weten dat we er mee bezig zijn. We verwachten morgen een release te doen waarbij het probleem is opgelost. We begrijpen dat het een aantal dagen heeft geduurd, maar omdat het probleem niet bij al onze klanten optrad hebben we goed moeten zoeken. Bij de meeste van onze klanten werkt de app naar behoren. We krijgen dan ook vaak goede reacties op onze app. Het spijt ons dat jij niet tevreden bent.

Tot dusver zeer tevreden

Overstap erg soepel (snel en duidelijk) verlopen. Feedback app; Gebruiksvriendelijk / overzichtelijk, wel wat traag in gebruik (schakelen tussen schermen en geen overzicht gas/stroom in 1).

Overstappen zo gepiept

Om maximaal en tegen goede voorwaarden groene energie te krijgen en te leveren ben ik ieder jaar opnieuw op zoek naar de beste aanbieder. Dit jaar Pure Energie. De overstap: zo gepiept!

T gaat prima

Ik wordt zoooooomoe van al die enquetes

Zie boven

Beste Wim, Begrijpelijk dat het wel eens moeheid kan opleveren als je de zoveelste enquête van een bedrijf krijgt. We sturen een enquête zodat al onze klanten altijd eerlijk een opinie kunnen geven over hun aanmelding en de gang van zaken bij ons. Ook om andere klanten te informeren of ze tevreden zijn en of het goed en betrouwbaar bedrijf is. Immers kijkt iedereen tegenwoordig wel reviews voordat ze zichzelf ergens aanmelden. Ik hoop dat verder alles naar tevredenheid gelopen is. We maken er een energiek jaar van. Mvg Tim

Nuttige informatie maandelijks over verbruik, tarief ook goed

Tot op heden prima

In tegenstelling tot slechte ervaring met BudgetEnergie lijkt Pure Energie wel zijn beloftes na te komen. Alleen begint nu ook al het gezeur dat mijn maandbedrag te laag is. Terwijl bij Greenchoice het gewoon goed was. En in diezelfde periode vorig jaar was het verbruik vele malen hoger. Je kunt er pas wat over zeggen over een heel jaar, maar ik volg het wel met argusogen. Verder is de app heel fijn en kan ik alles goed bijhouden.

Mijn evaring is tijdens goed.

Wij zijn vanaf 15 -1-2024 klant van pure energie en tot heden zijn wij tevreden.

Deskundige hulp bij overstappen

Mijn ervaring met Pure Energie is dat zij telefonisch zeer goed bereikbaar zijn en gelijk zeer deskundige begeleiding geven. Dat was voor mij belangrijk telefonische bereikbaarheid van leverancier. Stond op nummer 1 voor mij. Overstap ook vlekkeloos verlopen. Een app die goed werkt met duidelijke informatie. En een goede prijs en service verhouding zoals het hoort.

soepele start en ik hoop dat het zo goed blijft gaat

Soepele start en ik verwacht ook dat het zo door blijft gaan.

Voldoet goed

Nog niet heel lang er bij maar alles is duidelijk

Probleemloos maar vertellen niet gehele verhaal.

Overstap geheel probleemloos gegaan. Maar dat klanten met zonnepanelen meer moeten betalen voor GAS en electra dan klanten zinderpanelen wordt niet openlijk verkondigd. Zeker een hogere gasprijs is niet te bevatten. Een klein verschil in electra zou nog kunnen daar dit voornamelijk toch weggestreept wordt tegen elkaar (afgenomen en geleverd) Aanbevelen wil ik eigenlijk beantwoorden met ja/ nee maar die mogelijkheid is er niet.

Probleemloze overstap naar Pure Energie.

Ik ben tevreden met Pure Energie. Deze leverancier geeft gelukkig geen boete voor het hebben van zonnepanelen. Goed bereikbare en vriendelijke klantenservice. Een prima app om verbruik te zien maar app mag wel wat sneller.

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?