Snelle service en zeer klantvriendelijk

Erg prettig

Warm

Ik ben zeer tevreden over mijn overstap en de communicatie onderling. Ik werd goed geholpen en geïnformeerd.

Overstappen in 5 minuten geregeld

Overstappen is makkelijk, online formulier invullen en de rest gaat eigenlijk vanzelf. En nu echt aantoonbaar groene energie. Dat is mooi

Goede service, duidelijke uitleg

Als we belden met een vraag, werden we steeds vlot geholpen. Duidelijke antwoorden. Goed advies. Ook het installatiebedrijf heeft prima werk geleverd.

weinig zorgen, duidelijke uitleg

Goed geregeld Duidelijke informatie Snel Goed bereiknbaar

Niet alleen schone energie maar oo geweldige service!

Geen wachttijden, erg vriendelijk en correct.. beste service ever! Dank je wel Pure energie en in het bijzonder Tim!

Prettig, snel en adequaat

Prettig, snel en adequaat

Duidelijk en transperant, zo kan het ook.

Makkelijk en snel overgestapt naar Pure- energie, tel. kontact gehad zeer tevreden geholpen, zonder wachttijden etc.

Alles top en vlekkeloos geregeld!

Slecht het invullen van 1 formulier was voldoende voor een overstap naar de groenste energie van Nederland, ook het kiezen van de windmolen waar je stroom van wilt ontvangen vind ik een leuke persoonlijke toevoeging!

Excellente service

Goede website heel informatief. Snel en vriendelijk geholpen. Geen spijt van de overstap.

Pure-energie is een bedrijf welk doet wat men toezegt

Na een vervelend begin, buiten de schuld van Pure-energie, door een extern bedrijf werd direct actie ondernomen om reeds gemaakte afspraken doorgang te laten vinden. Na plaatsing van de zonnepanelen en dit werd perfect afgewerkt, is ook de levering van gas soepel verlopen.

Gladde overgang

Niets van gemerkt: misschien is dat wel het beste van de overgang

Niets van gemerkt

Van de overstap niets gemerkt alles keurig geregeld door Pure-energie

Zeer positief

Pure Energie is een fijne energieleverancier. naast dat ze heel lang de groenste zijn en goed tarieven hanteren zijn ze ook nog eens altijd prima bereikbaar.

Klant zijn bij Pure Energie bevalt me uitstekend.

Het enige dat ik me afvraag, is of Pure Energie wel eens "nee" heeft of zal moeten verkopen omdat meer mensen klant wilden/willen worden dan de eigen stroomproductie op dat moment aankon/kan. Maar dat is het enige. Voel me heel prettig bij deze leverancier. Vanwege z'n product vooral. Maar ook vanwege een snelle en plezierige klantenservice (twee keer lastiggevallen (met niet door Pure Energie veroorzaakte probleempjes)).

Overstappen was heel makkelijk

We zijn overgestapt naar Pure Energie omdat we graag duurzame energie wilden. Ze hebben het overstappen prima geregeld, we hebben er geen enkel gedoe mee gehad.

Prima informatie en service

Snelle afhandeling van overstappen. Duidelijk en overzichtelijk

Tot nu toe prima

Sinds 1 maart zijn we overgestapt. Het is te vroeg om te zeggen of alles OK is gegaan (dwz: opzegging vorige leverancier, juiste afboeking, goede overzichten).

een zeer vriendelijke overname naar deze maatschappij

na eerst gezocht te hebben naar een andere energiemaatschappij ging de overname zeer soepel en praktisch het was ook duidelijk hoe dit zou verlopen

Mis info over hoe ik bij mijn overzicht kan komen.

Bij mijn aanmelding kreeg ik allerlei inloginfo die ik nu pas nodig heb. Ik zou dan ook niet weten hoe ik bij mijn gegevens kom.

10 dagen wachten op een reactie

Dit veld is verplicht

Beste meneer/mevrouw, Helaas kunnen wij uw gegevens via deze weg niet achterhalen. Normaal is onze responstijd van email binnen 2 werkdagen en zijn wij dagelijks altijd goed te bereiken op ons telefoonnummer. Uw bericht verbaasd ons enigszins. Is het mogelijk nogmaals uw verzoek per mail of telefoon te doen? Met energieke groet, Team Klantgeluk

I have not noticed - you have handled everything seamlessly, thank you!

I have not noticed - you have handled everything seamlessly, thank you!

Overstap ongemerkt (dus goed) verlopen

Overstap is probleemloos verlopen. Als ik geen mail van Pure energie had gehad had ik het niet eens gemerkt.

Goede persoonlijke hulp bij overstap

Pure Energy is wel 5 Euro duurder zelfs met korting dan Van de Bron

Over Pure-energie

We zijn een energiebedrijf met een missie: de Nederlandse energiemarkt verduurzamen. Dat doen we door windmolens en zonnepanelen te bouwen in Nederland. We maken schone energie, lokaal opgewekt en wij verkopen niet meer dan we opwekken. Jij kiest je eigen energiebron dus je weet altijd waar jouw stroom vandaan komt. En als klant help je om onze missie waar te maken. Wij investeren 90% van onze winst in nieuwe duurzame energieprojecten in Nederland. De overige 10% gaat via het Pure Energie Fonds naar duurzame initiatieven in heel Nederland. Duizenden Nederlanders gingen je al voor. Doe je mee?