Probleemloos.

Soepele overstap naar Pure-energie. Opzeggen oude leverancier en aanmelding bij de huidige.

Mijn overstap verliep probleemloos

Ik belde omdat ik dacht dat ik bij mijn overstap meterstanden moest doorgeven en wist niet hoe ik dat moest. Het antwoord was: je hoeft helemaal niets te doen want je hebt een slimme meter!

Soepel

De overgang was soepel en probleemloos. Wel teleurstellend is dat de app alleen met een "pure energiemeter" werkt die je niet krijgt.

Soepele overstap en correct geregeld

Na een heldere telefonische toelichting heb ik de overstap gedaan omdat 1. Pure energie uitsluitend duurzaam opwekt en 2. ik een besparing van mijn energiekosten kon realiseren.

Zeer aan te bevelen

Alles goed geregeld puur nam snel contact op

goed en snel geregeld en alles klopt wat ze beloven.

goed geholpen en doen wat ze zeggen en geen gezeur.

Overstap vlekkeloos en zorgeloos verlopen.

Overstap vlekkeloos en zorgeloos verlopen.

Gemakkelijk, snel en zonder gedoe

De overstap ging makkelijk en snel. Geen omkijken naar gehad.

Eindelijk echte groene Nederlandse energie ..

Goede overstap , leuke berichten op social media Ook bereikbaar via marielougehner@hotmail.com

Pure energie, in n mum geregeld, heerlijk

We hebben van de overgang niets gemerkt maar t gevoel nu helemaal groene energie te hebben is fantastisch.

Overstap 100%

Eigenlijk helemaal niets gemerkt van de overstap en zo hoort het ook. Op een paar email na ga je gewoon over zonder rompslomp.

Naadloze overgang van Vattenfall naar Pure-energie

We zijn sinds kort over gestapt, dus veel ervaringen kunnen we nog niet meegeven

Prima aanmelding

Ik heb me na enig voorwerk aangemeld bij Pure-energie en de communicatie was snel en goed. Er was enige verwarring over de ingangsdatum maar dat was telefonisch snel opgelost. Dus wat ons betreft, prima.

Vlekkeloze overstap na verhuizing

Een keer aangemeld en alles gaat verder vanzelf. Je hoeft je alleen nog maar druk te maken over de klussen in je nieuwe huis.

Tot op heden zonder problemen

Tot op heden zonder problemen en bevalt goed

Niet duur en echt groen

Zeker zijn van groene stroom is voor mij belangrijk. Bij Pure energie is dat zo. En het feit dat ze FC Twente sponsoren is ook mooi meegenomen.

Vlekkeloze overstap

Alles via internet geregeld en vlekkeloos verlopen. Het geeft een fijn gevoel om puur groene energie te gebruiken. Wel was ik verrast dat er geen aanbieding is voor elektrische auto's zoals laadpaal installatie of speciaal nachtlaad tarief, etc.).

Soepele overgang en vriendelijke medewerkers.

Zonnepanelen worden komende week geplaatst. Erg benieuwd hoe dat gaat.

ben net overgestapt

Even wachten

Prima, alles klopt.

Nadat we zonnepanelen hadden geplaatst vonden we het ook tijd voor groene energie. Na vergelijkingssites te hebben bekeken kwamen we uit bij Pure Energie. Tweemaal telefonisch contact gehad en dat ging uitstekend. Geen gladde praatjes, maar meedenken en duidelijkheid. De overstap ging ook naadloos, geen enkel probleem gehad. We zitten er pas kort bij, maar voorlopig is Pure Energie een aanrader.

OK

Goede dienstverlening. Zodra er een app beschikbaar is wordt het pas echt TOP.

Overgang is redelijk goed gegaan.

De overgang naar Pure-energie is goed gegaan. Op een bepaald moment was niet helemaal duidelijk in welke fase de overgang zat. Ik wist niet precies wanneer de ingangsdatum zou zijn. Achteraf is alles goed in orde gekomen.

De overstap verliep vlekkeloos

Prima gegaan. Niets van gemerkt eigenlijk!

goed merk geen verschil

alleen jammer dat een apart kastje moet aanschaffen voor uitlezen in meterkast. zo`n kastje wil ik ook wel als deze gratis worden verstrekt

Over Pure-energie

We zijn een energiebedrijf met een missie: de Nederlandse energiemarkt verduurzamen. Dat doen we door windmolens en zonnepanelen te bouwen in Nederland. We maken schone energie, lokaal opgewekt en wij verkopen niet meer dan we opwekken. Jij kiest je eigen energiebron dus je weet altijd waar jouw stroom vandaan komt. En als klant help je om onze missie waar te maken. Wij investeren 90% van onze winst in nieuwe duurzame energieprojecten in Nederland. De overige 10% gaat via het Pure Energie Fonds naar duurzame initiatieven in heel Nederland. Duizenden Nederlanders gingen je al voor. Doe je mee?