Klantgericht

Vriendelijk, bereikbaar en duidelijke informatie

Welkom bij het allergroenste energiebedrijf van Nederland. Vanaf nu is alle elektriciteit die je gebruikt 100% groen opgewekt! Je schaadt dus hiermee het milieu niet meer. Hoef fijn is dat! :-)

Vlekkeloze transitie, vriendelijke klantenservice

De transitie van vorige leverancier naar Pure is vlekkeloos verlopen. Een pluim voor zowel Pure als de voorganger.

Een klantvriendelijke en servicegerichte organisatie, dat blijkt bij ieder contact opnieuw.

Ik had niet verwacht dat mijn overstap zo soepel zou verlopen, want daar zag ik toch wel enigszins tegenop.

Overstappen is tegenwoordig gelukkig supersimpel! Fijn dat het ook bij jou gewoon zo makkelijk gegaan is. En ondanks dat het overstappen zo snel en goed geregeld kan worden hoop ik natuurlijk wel dat je voorlopig gewoon bij ons blijft ;-)

Perfect!

Kreeg een zeer duidelijke en goede uitleg. Alles was voor mij duidelijk. Daarnaast helpt het uiteraard ook dat het een geweldig maandtarief is. Zeker een aanrader!

Wat een leuke review! Hier worden we echt blij van. Fijn dat jij je ook aansluit bij een 100% groene aanbieder van stroom. Welkom bij Pure Energie!

De overstap is soepel en vlot gegaan

Ik ben nieuwe klant bij Pure-energie, de overstap is goed gegaan.

Goede en snelle afhandeling!

De aanvraag en afwikkeling van het contract was snel geregeld met medewerking van een behulpzame medewerker.

Welkom bij Pure Energie. Vanaf nu 100% groene stroom uit het stopcontact. :-)

Zorgeloos overstappen met minimale inspanning!

Bij het overstappen van mijn vorige leverancier naar Pure Energie heb ik geen moment zorgen gehad of het wel goed ging en zelf weinig actie ondernomen. De enige actie is de keuze voor Pure Energie maken, de rest gaat vanzelf. Overigens ben ik eerder klant bij Pure Energie geweest en dat is mij prima bevallen en mede bepalend geweest om weer terug over te stappen naar Pure Energie.41793976

Hai Leonie, wat fijn dat je weer terug bent gekomen naar ons toe! :-) Kunnen we weer mooi samen verder bouwen aan een groen Nederland!

Zeer klantvriendelijke medewerkers

Yay, goed om te lezen! :-) De afdeling Klantgeluk (zo heten we) is hier erg blij mee! Welkom bij Pure Energie.

Goed geïnformeerd

Gedurende het hele overstapproces goed geïnformeerd over de handelingen die werden verricht en wanneer ik wat kon verwachten.

Een nieuwe spoed aansluiting regelen was zo gedaan. Ik had echter wel graag meteen willen kunnen inloggen op Mijn pure energie om m'n maandbedrag omhoog te zetten, maar dat is me tot op heden niet gelukt. Heb het contact formulier online ingevuld maar nog geen antwoord ontvangen.

Prima service bij overstap ivm nieuwe woning.

Prima service en uitleg. Snelle reactie bij aanvraag offerte.

Super gegaan !

Duur-zaam hoeft niet duur-der te zijn ! Top service ! zie mijn tweet: https://twitter.com/MeyerinkR/status/1125404383011909632

Goede service en zeer vriendelijk personeel

Telefonisch goed bereikbaar als iets niet helemaal duidelijk is. Verder veel gewoon via de website te regelen.

Probleemloze overschrijving naar Pure energie

Nog weinig ervaring opgedaan. Ik denk aan de overstap naar Pure Energie goed te hebben gedaan. Bij Zoetermeer, aan de A12, vielen mij de windturbines van Pure Energie op. Dat gaf een goed gevoel.

De overstap ging makkelijk en zonder problemen. Het leuke is dat je een eigen windmolen kan kiezen.

• Bereikbaarheid N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben pas over gestapt en dat ging goed en standen werden netjes overgenomen, en de rest wordt afwachten.

Prima maatschappij

• Overstapproces

Heel goed contact, vlot en deskundig geholpen. Alles kon eenvoudig online geregeld worden.

• Overstapproces

Wij zijn als nieuwe klant (niet overstap-) begonnen bij Pure Energie. Alles is tot nu toe snel en soepel verlopen!

• Overstapproces N.v.t.

super. overzichtelijk. komen afspraken na

• Overstapproces

De overstap was niet helemaal duidelijk of jullie mijn huidige leverancier goed hadden kunnen stop zetten. Ik had graag een bericht gehad als het opzeggen was gelukt.

• Overstapproces

Overstap was probleemloos. Wel vind ik wonderlijk dat mij op website een veel lager maandbedrag wordt voorgeschoteld dan waar ik uiteindelijk voor wordt aangeslagen. Natuurlijk krijg ik eind van verbruikjaar weer hoop geld terug, maar liever had ik dat maandelijks verrekend gezien zoals voorgespiegeld. Voel me toch wat genomen....

Vriendelijk en duidelijk geholpen

• Overstapproces N.v.t.

Snel en makkelijk

• Overstapproces

De overstap op 10 april van Essent naar Pure Energie is goed verlopen, hoewel ik wel moest bellen dat het per 10 april zou gebeuren, terwijl in de welkomstbrief 11 mei stond.

Over Pure-energie

Filter op Taal