Hallo Brigit, Wat fijn om dat te lezen! Bij deze nogmaals van harte welkom! Energieke groet, Team Klantgeluk
Hallo Floris, Dankjewel voor je feedback! We gaan het liefst uit van het verbruik dat je zelf opgeeft. Bij een aanmelding wordt echter automatisch ook het historisch verbruik op een aansluiting opgevraagd. Wanneer dit verbruik (veel) afwijkt van het opgegeven verbruik, kan het zijn dat we in eerste instantie van het historisch verbruik uitgaan, om te voorkomen dat je alsnog moet bijbetalen. Overigens, bij een nieuwbouwwoning ontvangen we een schatting van de netbeheerder. Je mag altijd contact met ons opnemen om te overleggen of het opgegeven verbruik wellicht toch realistischer is; dan kunnen we het termijnbedrag vervolgens weer aanpassen. Dit kan ook na enkele maanden, wanneer blijkt dat je werkelijke verbruik daar reden toe geeft. Neem gerust contact met ons op om hierover te sparren! Energieke groet, Team Klantgeluk
Beste Ron, Dankjewel voor je feedback! Het kan zijn dat het historisch verbruik op je aansluiting aanleiding is geweest je termijnbedrag aan te passen. Neem gerust contact met ons op om je termijnbedrag te bespreken; wellicht kan deze gewoon worden verlaagd. Energieke groet, Team Klantgeluk
Hallo Erik, Dankjewel voor je feedback! Juist met een dynamisch contract is het natuurlijk belangrijk een goed functionerende app te hebben. Zou je contact met ons op willen nemen om te kijken of we de problemen die je ervaart kunnen oplossen? Energieke groet, Team Klantgeluk
Beste Harry, Bij het aangaan van een contract ben je akkoord gegaan met de tarieven en voorwaarden, deze staan ook in jouw contract. Het is niet zo dat wij ineens hogere tarieven hanteren, dat mag niet en doen wij ook niet. Mogelijk is je termijnbedrag hoger uitgevallen door afwijkend verbruik? We kunnen helaas op basis van jouw informatie geen klantgegevens vinden om uit te zoeken wat er precies aan de hand is. Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice, zodat we het samen met je kunnen uitzoeken! Met energieke groet, Caro🍀
Hi! Wat vervelend dat je het insectenhotel niet hebt ontvangen. Zou je hiervoor contact willen opnemen met onze klantenservice? Mogelijk is er iets fout gegaan met verzending en kunnen we dit alsnog naar je toesturen! Met vriendelijke groet, Caro
Hengelosestraat 569
7521 AG Enschede
Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.