Filters

9

eenvoudige aanmelding en vlot geregeld

met mijn voorkeur voor zo groen mogelijke energie die ook betaalbaar is heb ik een bewuste keuze gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelheid/duidelijkheid/tarieven optima forma

Zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
6

Gewoon stroom!

Wat moet ik zeggen. Stroom is erg duur. Maar dat is overal. Verder prima energieleverancier.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bijzonder tevreden.

Mijn vriendin heeft mij aangemeld bij jullie, waar ik bij zat. Er werd snel contact gemaakt en alles verliep heel sympathiek. Ook het maandelijks bedrag was een stuk minder dan bij mijn vorige energiebedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
9

De aanmelding bij Pure Energie is voortreffelijk verlopen.

Contact met pure energie is uitstekend en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geen problemen

Zonder problemen overgestapt en alles ging automatisch

  • Aanbevelen? Ja
8

Mijn ervaring is tot op heden uitstekend

Ben pas een maand klant van Pure Energie en kan dan ook niet veel zeggen, maar tot nu toe uiterst tevreden, De site is overzichtelijk en duidelijk en alles is terug te vinden. Dus wat mij bereft een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goeie actuele website met nuttige informatie

Ik sta vlak voor een verhuizing naar een nieuwbouwhuis in Maastricht en heb voor die nieuwe woning een contract bij Pure Energie afgesloten. Ik merk dat ze daar actief en constructief met je mee willen denken vanuit een duurzaamheidsperpectief.

  • Aanbevelen? Ja
1

Geen service

Inmiddels 3 maanden klant, maar kan nog steeds geen inzicht krijgen in mijn verbruik. Daarnaast ook paar keer contact gehad, maar kon niet doorverbinden, dus moest weer opnieuw bellen. Weinig services vind ik zelf dus. Ook geen telefoontje of het inmiddels wel geregeld is of dergelijk

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Marvin, Dankjewel voor je feedback. Heel begrijpelijk dat je dit vervelend vindt! In de meeste gevallen hebben wij als energieleverancier helaas geen invloed op de verbruiksdata die al dan niet binnenkomt. We zijn dan afhankelijk van de netbeheerder. Nu weet ik niet of dat bij jou ook aan de orde is, maar wij willen juist heel graag naar een oplossing werken en daarbij is het natuurlijk niet de bedoeling dat we jou in het duister laten tasten. Zou je nog eens telefonisch contact willen opnemen? Dan kijken we graag met je mee! Energieke groet, Team Klantgeluk

9

Fijn geregeld

Snel en fijn geregeld ook de bestelling van mijn PEM meter + voeding ging razend snel

  • Aanbevelen? Ja
8

alles is goed verlopen

De overstap van leverancier is goed verlopen en de app werkt goed en accuraart.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed product

Betaalbaar goede energie

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Tot nu toe alles keurig geregeld en een goede aanbieding en niet te vergeten groene stroom!

  • Aanbevelen? Ja
9

Gemakkelijk

Ben verhuisd vanuit het buitenland hierheen. Het huis is nieuwbouw, dus nog geen leverancier. Via internet kwam ik bij Pure Energie. Tot nu toe geen spijt van.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Het aanmelden en verdere verloop is fantastisch gegaan, echter een opmerking en dat is het maandelijkse verslag dat het niet onder een kopje van het menu valt. Iets om over na te denken.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Johan, Dankjewel voor je feedback en de positieve beoordeling! Het energierapport beschikbaar maken in Mijn Pure Energie en de Pure Energie app staat zeker ook op ons wensenlijstje. Ik kan je helaas nog geen concrete termijn geven, maar hier zijn we mee bezig! Energieke groet, Team Klantgeluk

10

So far, no issues and very happy!

Signing up with Pure Energie was quick and easy, even when we had some issues, they helped us to resolve them quickly and efficiently, and the customer service was very nice. I am happy to support clean energy!

  • Would you recommend us? Yes
10

Ontzettend vlot!

No fuss no muss. Makkelijk geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Correct, redelijk snel klanten contact

Vriendelijk, snel en correct klanten contact

  • Aanbevelen? Ja
8

SLIM

Prima leverancier. Verbruik in de app loopt normaal. Prijzen zijn prima. Termijnbedrag makkelijk aanpasbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede service, snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

mijn ervaring

Ik ben nu 2mnd. abonnee van Pure Energie en dat bevalt me tot noch toe 100%. Ik ben niet gewend om met de computer te werken en heb daar dan ook wel problemen mee gehad. 2x heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice en in een mum van tijd kreeg ik antwoord op mijn vragen . Met vriendelijke groet Pim. P.S. De "verborgen teksten" zijn voor mij zonder vergrootglas niet te lezen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Pim, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons als je leverancier en dat onze klantenservice je heeft kunnen helpen bij jouw vragen! Mocht je hulp nodig hebben bij het klantenportaal via de website of andere vragen staan we graag voor je klaar. We weten niet precies wat er bedoeld wordt met de verborgen teksten. Zou je dit anders willen toelichten in een mail of telefonisch gesprek met onze klantenservice? We ontvangen graag feedback, zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren! Met energieke groet, Kees

10

prima

je kan om heel veel redenen een keuze maken. Ik heb voor Pure Energie gekozen met mijn hoofd en met mijn hart; voor mijn warme voeten vandaag en voor de warme voeten voor iedereen die na mij komt.

  • Aanbevelen? Ja
7

De prijs geldt.

Mijn Pure Energy was een ramp maar werkt nu weer optimaal. Verbruiksoverzicht is prima, ook de grafiek. Maar in de staafgrafiek van werkelijk en geschat verbruik gaat het weer mis. Waar het natuurlijk werkelijk om gaat is de afgesloten prijs van levering. En die stemt tot tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Evard, Bedankt voor je review! We zijn blij dat je tevreden bent met de levertarieven. Betreft het verbruiksoverzicht willen we je vragen om contact met ons op te nemen, zodat we dit verder voor je kunnen uitzoeken. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat deze naar behoren werkt! Mijn collega's helpen je graag verder! Je kan ons elke werkdag bereiken tussen 08:00 en 20:00. Met energieke groet, Kees

7

Aanmelden zonder gedoe

Geen problemen gehad met aanmelden en netjes het maandvoorschot afgeschreven welke in de berekening stond. Dat tref je wel eens anders. App niet echt top. Beetje simpel en volgens mij wordt het voorschot niet zo vaak herberekent.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tot nog toe prima!

Ik ben nog maar kort klant bij Pure Energie dus heb nog geen uitgebreide ervaring. Na een aantal vervelende ervaringen bij bedrijven die niet of nauwelijks bereikbaar waren vond ik Pure Energie een verademing. Als je belt krijg je gewoon direct een mens aan de telefoon die zorgt dat dingen geregeld worden. Hoe simpel kan het zijn!

  • Aanbevelen? Ja

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd