Zo blij met Pure Energie

Toen mijn man overleed en ik verhuisde kreeg ik een handgeschreven sterkte kaartje van Pure Energie. Waar vind je dat nog. Zoiets is goud waard... vooral in deze tijd. Gelukkig ook het contract voor 5 jaar vastgezet. Heel fijn. Het contact is ook altijd goed. En dan ook nog groene stroom. Zo belangrijk. Van mij krijgen ze een 10+.

Hai Yvonne, Wat leuk dat je deze terugkoppeling aan ons geeft! Bedankt voor je prachtige cijfer en fijne feedback. Fijn ook dat je nog een contract hebt kunnen bemachtigen met een looptijd van 5 jaar. Scheelt flink in deze rare tijden. Met energieke groet Team Klantgeluk

Hoera, direct contact met een medewerker

De aanmelding verliep vlekkeloos, accuraat en snel. Klantenservice goed bereikbaar, wat wel uniek mag worden genoemd in relatie tot andere energiebedrijven. Wat ik ook prettig vond dat is aangegeven dat je zelf je termijnbedrag kan bepalen. Bij mijn vorige energieleverancier kreeg ik bijv. het advies dat ik termijn op nul kon zetten omdat ik al geld terug zou krijgen. Alleen was dat niet mogelijk om het termijnbedrag niet met meer dan 10% aan te passen was. En je raadt het al, klantenservice was natuurlijk onbereikbaar. Nee, de vlag mag uit voor Pure Energie. Mits het zo blijft natuurlijk.

Beste Ellen, Bedankt voor je fijne review en mooie cijfer! We proberen hard om onze klantenservice altijd goed bereikbaar te houden. Je zal vrijwel altijd binnen enkele minuten een medewerker van ons aan de lijn moeten krijgen! 📞😃 Eén van onze belangrijke punten voor een optimale klantenservice. Ook kun je altijd gebruik maken van onze uitgebreide app/ klantenportaal. Je kunt hierin zelf veel wijzigen en bekijken. Deze is 24 uur benaderbaar. We gaan er een mooi energiejaar van maken! 🍀 Met energieke groet Team Klantgeluk

Kan niet bedenken wat er beter kan...

Zie boven. Uitstekende service en zeer klantvriendelijk

Beste Hans, Bedankt voor je mooie cijfer en fijne review. 🌞 Team Klantgeluk

Vlotte behandeling. NIET zo handige web-side als bv Budget-energie

Zie boven

Prima nog

Kon nog een jaar vastzetten blij mee met deze prijzen

Hai Marcel, Fijn dat je het contract nog vast hebt kunnen zetten met gunstige prijzen!🍀 Fijne groet Cameron

Perfect geholpen.

Warmtepomp & zonnepanelen gebruiker, hoop op een mooie teruggave na een jaar…..

Hai Peter, Dit klinkt in ieder geval alsof je de juiste ingrediënten hebt voor een laag termijnbedrag en/of leuke teruggave! 🙂👍 Met energieke groet Cameron

Jaarcontract in dure tijden

Een van de laatste bedrijven waar nog een jaarcontract af te sluiten was. Betere tarieven dan bij de flexibele contracten van anderen. Are overstap is soepel verlopen! Duidelijke informatie ontvangen

Hai, Super dat je nog een jaarcontract bij ons af hebt kunnen sluiten en dat de overstap soepel verlopen is. Vaste contracten zijn momenteel geen optie meer. Dus je was nog net op tijd. 😊 Ik wens je een fijn energiejaar toe. Met energieke groet Cameron

Makkelijk geregeld

Heb mij aangemeld bij Pure Energie. Probleemloze overstap. Opzegging oude contract is volgens afspraak gedaan door Pure Energie! Hoe makkelijk wil je het hebben?

Beste Robert, Bedankt voor je fijne terugkoppeling! Fijn dat alles goed is gegaan. Met energieke groet Cameron

Te veel commerciële activiteiten, helder in prijs en product.

Een energiebedrijf die wel heel uitgesproken in de commercials is te zien. Dat kost enorme bedragen. Er wordt dus blijkbaar veel winst gemaakt. Als product is alles helder op de site en zeker telefonisch word je snel en correct te woord gestaan. Vanaf mei 2022 geen vaste contracten meer mogelijk, daar heb ik nog net van geprofiteerd.

Bedankt voor je review en fijn om te lezen dat je tevreden bent. Fijn dat je ook nog net een vast contract af kon sluiten. We hopen dit weer snel aan te kunnen bieden aan onze nieuwe(re) klanten. Om nog meer klanten te kunnen voorzien van groene stroom werken we momenteel hard aan onze naamsbekendheid, daarvoor zetten we o.a. TV in. Leuk dat je ons dan ook af en toe voorbij ziet komen! 🙂👍 We gaan er een mooi energie jaar van maken!

Tevreden

Ik ben tevreden.

Top dat je tevreden bent! Dat houden we uiteraard graag zo! 🙂👍

Groenste energie met goede service

Ben nu reeds een paar jaar klant en zeer tevreden. De reden om over te stappen was voor mij dat Pure Energie de groenste energieleverancier van Nederland is, maar ook de service is prettig en persoonlijk. De nieuwe app waarin je precies je verbruik per dag kan terug zien werkt super en gebruik ik in deze tijden van hoge energieprijzen dagelijks. Echt een aanrader voor iedereen die twijfelt om over te stappen.

Hai Michiel, Bedankt voor je super fijne feedback! Super dat je voor 100% groen gaat en daarbij ook kennis hebt gemaakt met onze goede klantenservice. Geen wachtrijen en kundige collega's die je te woord staan. Proberen we echt ons best voor te doen. De app is inderdaad geweldig om je verbruik per uur/dag/maand/jaar in te kunnen zien. Vooral in deze tijden erg belangrijk. De prijzen rijzen de pan uit. Als je dan wilt besparen op je verbruik dan is dit een geweldige tool die je daarvoor kunt gebruiken. Ik wens je een energiek jaar bij ons toe!

ik ben tekort client om hier over te oordelen

nvt

Bedankt voor je feedback! De beoordeling gaat over het overstapproces, vandaar dat het redelijk aan het begin van het contract is. Voordeel van een laag cijfer is wel dat het vanaf hier alleen maar beter kan worden! Laten we er een energiek jaar van maken!

Zeer vlotte en correcte aanvraag

Zieboven

In juni dit jaar nog een vast contract van 1 jaar kunnen afsluiten. Overstap ging heel soepel. Klantenservice zeer goed bereikbaar en vriendelijke en kundige medewerkers. Blij met deze overstap!

Hai, Hartelijk dank voor de geweldige leuke feedback! Hier wordt het team absoluut blij van! Met energieke groet Cameron

Probleemloze overgang

Teleurstellend dat op een moeilijk te vinden plek op de site aanvullende voorwaarden per 1 juli voor het salderen Van toepassing zijn. (Salderen per telwerk en niet in totaliteit)

Goede behandeling

Helemaal top geregeld

Hai Anja, Bedankt voor je leuke reactie! Welkom bij Pure Energie. Groetjes Team Klantgeluk

Overstappen was een makkie

Tot nu toe louter positief door probleemloos overstappen en via mail communiceren door Pure Energie over de voortgang. Een van de weinige energiebedrijven die nog vaste contracten aanbiedt. Ik ga wel het dubbele betalen, in vergelijking met mijn vorige contract bij een andere aanbieder maar wie moet dat niet tegenwoordig....

Hai Cor, Je hebt nog geluk gehad met een vast contract. Ook bij ons is het inmiddels allemaal variabel geworden. We hopen maar op een stabielere energiemarkt. Ik wens jou in ieder geval een fijn energie jaar toe. Jouw prijs zal lekker stabiel blijven. 😀👍 Vriendelijke groet Cameron

Tot nog toe dik tevreden, hopelijk blijft dit zo maar het is een rare wereld waar we in leven

Heel soepel ging de overstap en ben tot noch toe gelukkig met de keuze die ik heb gemaakt. Het is voor mij ook belangrijk om telefonisch kontakt te kunnen krijgen met mijn energie leverancier en je dus niet met een robot te doen krijgt.. H.gr.

Hai Wim, Robots kennen we hier gelukkig niet. Je krijgt bij ons gewoon een persoon aan de lijn, zonder dat je te maken krijgt met een keuze menu! Dat is wel zo prettig vinden wij! Top dat je de overstap gemaakt hebt! Cameron

Snelle levering, prijs/kwaliteit verhouding erg goed.

Ben nog niet erg lang aangemeld, maar tot nu toe is het top!

Hai Maurice, Bedankt voor je aanmelding. We gaan Nederland mooi een stuk groener maken samen! Groene groet Cameron

Prima voor elkaar.

Duidelijke app met goed overzicht over eigen gebruik.

A bit pricier but worth it!

Great choice in actually sustainable energy. Also, simple to sign up with, and if you need help they respond quickly.

Hi Joanna, Thank you for your great feedback! 😃👍 Greetings Cameron

Ik kan pure Energie niet zo lang, wel over gelezen positi9

Mijn ervaring met Pure Energie, toen ik met hun contact sluit, heb ik vaak meerdere personen telefonisch gesproken, ik vond ze allemaal vriendelijke, mijn vragen werden heel snel beantwoord

Hai Omar, Bedankt voor je leuke bericht! Altijd fijn om te lezen dat onze klantenservice je bevalt! We maken er een mooi energiek jaar van! Met energieke groet Cameron

Goed te bereiken. Contract snel geregeld.

Via mijn buren, die heel tevreden waren, bij jullie terecht gekomen. Tot nog oe zijn mijn ervaringen ook goed.

Hai Mieke, Mond op mond reclame is altijd het beste. 🌞' Dus als het je bij ons bevalt, mag je ons natuurlijk op elke verjaardag promoten. We maken er een mooie energiek jaar van! Met energieke groet Cameron

Tot op heden zeer tevreden, de app werkt ook prima

Misschien is het een goed idee om eens wat meer info te geven over van het gas gaan, hoe jullie als leverancier erin staan. Het is voor jullie toch ook een hele omschakeling, zeker met de huidige markt die erg wispelturig is.

Hai Sjaak, Misschien goed om onze blogs eens door te lezen op de website: https://pure-energie.nl/kennisbank/?filter=35&start=0 Inderdaad een goede zaak om met z'n allen van het gas af te gaan, of in ieder geval flink te besparen op het gasverbruik. Met energieke groet Sam

Tot nu toe ben ik zeer tevreden

Ben nog geen twee maanden klant, dus het is eigenlijk wat vroeg om al 5* te geven. Maar vooruit. Ik ben vooral benieuwd hoe na het eerste jaar de afrekening zal zijn en met welk verlengaanbod PE gaat komen.

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?