Onbekend

Ik kan nog niet iets over de ervaring schrijven, omdat ik pas klant bent

super relaxd

makkelijk snel duidelijk ben erg tevreden

Makkelijke snelle overstap

Klantenservice is vriendelijk en duidelijk. Overstap was simpel en kostte vrij weinig tijd. Levering kon snel. Hopelijk blijft alles zo soepel na de overstap

Vriendelijk en meewerkend en adviserend.

Ik heb niets gemerkt van een overgang van Essent naar Pure Energie. Alles is naar tevredenheid geregeld.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Uitstekende ervaring door vriendelijk en professionele medewerkers.

Zie bovenstaande tekst ;-)

Alles goed geregeld, vriendelijk personeel.

Goede service na overleg dat we voor doorgeven meterstanden met vakantie waren. Netjes opgelost.

Prima aanbod, heldere afspraken en overstap en ook belangrijk, wat we willen:groene stroom.

Goede informatie, heldere afspraken. Ook de nieuwsbrief is prettig en zet ons weer aan het denken over bijvoorbeeld de aanschaf van zonnepanelen. Nooit bij stilgestaan dat we dit ook kunnen gebruiken voor een later aan te schaffen elektrische auto...

Alles direct en snel geregeld.

alles online geregeld. Documenten werden netjes thuis afgeleverd en had er verder geen omkijken naar.

Prima service. Tijdens aanvraag en start van contract

Mijn ervaring met pure energie is nog maar een paar dagen. Maar vanaf de aanvraag tot en met de werkelijke overstap 1 juni 2019. Is mijn ervaring prima. Vriendelijke mensen aan de telefoon. Met kennis van zaken.

Fijn

Sinds kort ben ik klant van Pure Energie. Wat ik erg fijn vind is dat ik een medewerker gelijk aan de lijn krijg als ik PE bel. Zo fijn! Ga zo door.

Werd direkt geholpen, direkt aansluiting en betaalbaar voorschot termijn.

Uitstekend!

Prettig geholpen

Enthousiast geholpen door dit leuke team.

Snel en groen

Al verschillende keren stroom en gas afgenomen en steeds snel en goed geregeld zowel online en telefonisch. Wel iets duurder dan normale stroom naar het is dan ook groene stroom.

OK.

Goede klantenservice en eindelijk echte groene stroom en geen valse groene stroom.

Klantgericht

Vriendelijk, bereikbaar en duidelijke informatie

Welkom bij het allergroenste energiebedrijf van Nederland. Vanaf nu is alle elektriciteit die je gebruikt 100% groen opgewekt! Je schaadt dus hiermee het milieu niet meer. Hoef fijn is dat! :-)

Vlekkeloze transitie, vriendelijke klantenservice

De transitie van vorige leverancier naar Pure is vlekkeloos verlopen. Een pluim voor zowel Pure als de voorganger.

Een klantvriendelijke en servicegerichte organisatie, dat blijkt bij ieder contact opnieuw.

Ik had niet verwacht dat mijn overstap zo soepel zou verlopen, want daar zag ik toch wel enigszins tegenop.

Overstappen is tegenwoordig gelukkig supersimpel! Fijn dat het ook bij jou gewoon zo makkelijk gegaan is. En ondanks dat het overstappen zo snel en goed geregeld kan worden hoop ik natuurlijk wel dat je voorlopig gewoon bij ons blijft ;-)

Perfect!

Kreeg een zeer duidelijke en goede uitleg. Alles was voor mij duidelijk. Daarnaast helpt het uiteraard ook dat het een geweldig maandtarief is. Zeker een aanrader!

Wat een leuke review! Hier worden we echt blij van. Fijn dat jij je ook aansluit bij een 100% groene aanbieder van stroom. Welkom bij Pure Energie!

De overstap is soepel en vlot gegaan

Ik ben nieuwe klant bij Pure-energie, de overstap is goed gegaan.

Goede en snelle afhandeling!

De aanvraag en afwikkeling van het contract was snel geregeld met medewerking van een behulpzame medewerker.

Welkom bij Pure Energie. Vanaf nu 100% groene stroom uit het stopcontact. :-)

Zorgeloos overstappen met minimale inspanning!

Bij het overstappen van mijn vorige leverancier naar Pure Energie heb ik geen moment zorgen gehad of het wel goed ging en zelf weinig actie ondernomen. De enige actie is de keuze voor Pure Energie maken, de rest gaat vanzelf. Overigens ben ik eerder klant bij Pure Energie geweest en dat is mij prima bevallen en mede bepalend geweest om weer terug over te stappen naar Pure Energie.41793976

Hai Leonie, wat fijn dat je weer terug bent gekomen naar ons toe! :-) Kunnen we weer mooi samen verder bouwen aan een groen Nederland!

Zeer klantvriendelijke medewerkers

Yay, goed om te lezen! :-) De afdeling Klantgeluk (zo heten we) is hier erg blij mee! Welkom bij Pure Energie.

Goed geïnformeerd

Gedurende het hele overstapproces goed geïnformeerd over de handelingen die werden verricht en wanneer ik wat kon verwachten.

Een nieuwe spoed aansluiting regelen was zo gedaan. Ik had echter wel graag meteen willen kunnen inloggen op Mijn pure energie om m'n maandbedrag omhoog te zetten, maar dat is me tot op heden niet gelukt. Heb het contact formulier online ingevuld maar nog geen antwoord ontvangen.

Prima service bij overstap ivm nieuwe woning.

Prima service en uitleg. Snelle reactie bij aanvraag offerte.

Over Pure-energie

Filter op Taal