positief

wisselen van vorige leverancier naar Pure Energie ging zonder problemen. Evenals het ontvangen van het nieuwe contract Tot nu tevreden en geen klachten

Tot nu toe heb ik geen problemen gehad met Püre Energie

Zo als het nu is blijft ik bij Püre Energie en ga aanraden ân mijn familie en vrinden.

So far so good ...

Tot nu toe leuke ervaring met aanmelden etc. En goed gevoel dat mijn stroom 100% duurzaam wordt opgewekt.

Een snelle overstap met een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Gelukkig net op tijd overgestapt, zo blijkt. Fijn dat Pure Energie ook tot groenste aanbieder is gekroond. Hopelijk blijven ze overeind in deze huidige gasprijsgekte.

Klantvriendelijk!

Duidelijk en snelle afhandeling!

Wisselend

Mijn ervaring is wisselend. In eerste instantie hebben we heel veel informatie gekregen waardoor we een bewuste keuze hebben gemaakt om bij pure energie een 5 jarig contract af te sluiten en zonnepanelen te laten installeren. Helaas zijn de panelen met een fout geplaatst waardoor we lekkage hebben gehad die niet gerepareerd wordt. Daarnaast zijn de panelen in de schaduw geplaatst en hebben we nog geen terugkoppeling gehad over het herplaatsen hiervan. Ook hebben we meerdere weken moeten wachten op de app van de zonnepanelen waardoor we de eerste weken niet door hebben gehad dat de panelen bijna niks opbrengen. Een wisselende ervaring dus.

3 jaar zekerheid!

Altijd contract van 1 jaar gehad! Door de hoge gasprijs geen goeie deal meer te maken voor 1 jaar! Daarom Pure Energie gekozen voor 3 jaar ! Achteraf de beste deal die ik kon maken! Ze hadden echt de beste deal die je op dat moment kon afsluiten! Ik ben er echt blij mee! Als je het geheel bekijkt heel betrouwbaar bedrijf! Ze houden je verbruik goed bij! Je kunt elk moment van de dag je verbruik zien!

Prima stroom en gas

Overstap was eenvoudig. Maandelijks verbruiksrapport is duidelijk en makkelijk.

Goede prijs

Goede prijs product verhouding

Overstappen was makkelijk

Voorlopig de goedkoopste leverancier van energie. Wel € 50,- duurder per maand dan de vorige leverancier!

aanmelding gaat soepel

tot heden netjes maandoverzicht verbruik ontvangen, overstap is soepel verlopen, ook afmelding vorige energieleverancier benieuwd wat prijzen gaan doen en hoe Pure energie blijft handelen in huidige energiemarkt

Goed en groen

Goede overstap, goede communicatie en groene energie.

I am a new client, but so far everything is excellent!

My experience with Pure Energie has been excellent. Reliable, efficient, and (price-wise) very competitive. I can only recommend them as providers of (more) sustainable energy in the Netherlands.

• Would you recommend us? Yes

Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar

Goed advies gehad over de aanschaf van zonnepanelen en zeer tevreden over de installatie en afhandeling. De portal en de verbruiksmanager zijn overzichtelijk. Scherpe tarieven en zeer prettige klantenservice.

Eerlijke prijs voor groene energie!

nog niet zoals het wezen moet

Helaas heb ik tot op heden geen maand overzicht ontvangen van het gebruik zowel gas als electriciteit. Ik ben in bezit van 10 zonnen panelen en een dubbele meter waardoor ik van de vorige energie leverancier maandelijks een overzicht van ons gebruik ontving. Dat zou ook bij Uw bedrijf het geval zijn, maar zoals aangegeven is dit tot op heden niet het geval,

Hoi Michel, Goed dat je even aan de bel trekt. In dit geval wil ik je vragen om ons even te bellen of te mailen, want dit klinkt als iets dat we vrij makkelijk op kunnen lossen. Wij sturen namelijk zeker maandelijkse energierapporten, die maken we op met de slimme meterstanden van de 1ste van de maand. Voor het eerste rapport kan het dus even duren voordat je deze krijgt toegestuurd, omdat er een volledige maand voorbij moet zijn gegaan. Mocht het al langer hebben geduurd, kun je dus het best even contact met ons zoeken. Dan gaan we even op zoek naar een oplossing 😊 Groetjes, Frank

Groen en goed

Prima service, prettig groen en niet duur.

Sinds 15 augustus 2021 pas bij Pure Energie en tot nog toe tevreden, alles goed overzichtelijk en bij contact klantvriendelijk geholpen

Prima geregelde overstap

Zie boven. Heb me voor het eerst bij jullie aangemeld en dat ging zonder problemen,

Goed begin

Nog maar kort geleden een contract afgesloten maar ik kreeg duidelijke informatie en het was makkelijk afsluiten en een kleine wijziging aan te brengen.

Zeer klantvriendelijk

Pure energie werkt met je werkelijke meterstanden en niet op historisch verbruik! Ik was eerst overgestapt naar een andere leverancier en schrok van het voorschot bedrag..wij zijn bijna van het gas af en toch een heel hoge voorschot nota! Deze geannuleerd en Pure Energie gaf het werkelijke verbruik in de voorschot nota! Het is zeer de moeite waard om daar op te letten! Je betaald anders evengoed een jaar lang de jackpot

Slecht

Zeer tevreden geweest vanaf start contract, februari 2021 een offerte aanvraag gedaan voor zonnepanelen pas in mei kloppende offerte ontvangen en hierop opdracht verstrekt. Sinds dien is het stil gebleven na meerdere toezeggingen van de adviseur .

Beste Roel, We hebben inmiddels contact met je gehad en het is inderdaad niet gegaan zoals we het hebben bedoeld. Als ik het goed hebben begrepen is de miscommunicatie inmiddels opgehelderd en we begrijpen dat je er geen content gevoel aan over hebt gehouden. Voor ons was je review in ieder geval aanleiding om weer even kritisch naar onze processen te kijken, dus danken we je voor je eerlijkheid! Met vriendelijke groet, Frank

Alles volgens het boekje

Geen problemen ervaren, overstap is naadloos door jullie verwerkt.

Prettige contacten, en duidelijk informatie

Op zoek naar een nieuwe energieleverancier, stuitte ik op Pure Energie. Ik wilde 100 % windenergie, en dat krijg ik nu. Telefonisch de details gehoord, en de beste manier van overstappen. Ik ben heel tevreden over een en ander. Ik koos voor een energiemeter, zodat ik mijn verbruik in de gaten kan houden. Ook daarbij werd ik heel goed geholpen. Zelfs werd ik gebeld of het proces van aansluiten goed was verlopen.

Goed bereikbaar en goede service!

Goede informatie en behulpzame, snelle afhandeling.

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?