Eenvoudig en goed.

Groene energie. Duidelijke website en supervriendelijke klantenservice.

Oké

Pas een jaartje klant, dus verder nog ff afwachten en ervaren!

Overstap prima geregeld

Groene energie voorop

Groene energie is mijn bijdrage aan het milieu. Vanuit pure energie maak ik daar gebruik van, op het moment dat mijn zonnepanelen niet in de behoefte voorzien. Daarnaast is het teruglever tarief nog altijd aantrekkelijk bij PureEnergie

Uitstekend.

Telefonisch goed bereikbaar en op de website vind je alles wat je wilt weten van Pure Energie.

Ben pas een maand bij pure energie

Tot nu toe prima , kan er nog niet veel over zeggen .

Nauwelijks! Nog maar pas 1,5 maand! Maar overgang ging top!

Ik wilde perse groene energie! Pure energie sprong er bovenuit. Tot nu toe zeer tevreden!!

Een prima service en de beste prijs voor teruglevering stroom.

Prima bedrijf.

Goede ervaring so far, duidelijk communicatie.

Tot nu toe niks te klagen over pure energie. Duidelijk communicatie en een helder overzicht op de website in je eigen account. Daarbij een goede concurrerende prijs voor een groen alternatief!

Tot nu toe goede ervaring tijdens de overstap van andere leverancier. Zo dat 2 maanden klant.

Mooi meegenomen

Makkelijke overstap via de Consumentenbond, 100% groen en nog net iets goedkoper dan VandeBron. Ook een makkelijk bereikbaar en overzichtelijk klantenportaal.

Deze score op basis van groenheid van Pure Energie

Mijn "ervaring" is van nog geen 2 maanden dus dat mag geen naam hebben.

Groen energie, daar was ik op zoek naar

Volgens is dit eerlijk energie

Uitstekend behulpzaam

Heel behulpzaam

Betrouwbaar,en duidelijk komt afspraken na.

Doorslaggevend voor mij is vooral de prijs voor de extra terug geleverde stroom.

Voelt goed om bij de beste in NL van groene stroom aangesloten te zijn.

Duidelijk inzicht Prettige luchtige toon

Gewoon goed

No nonsense, doen wat ze moeten doen. Fijne eigen omgeving om verbruik in te zien. Scherpe tarieven.

Prima service en doorlopen aanmeldproces

Mis een gratis service in de vorm van een app om verbruik te monitoren

Duurzaam

Ik wilde graag groene energie en krijg die ook

volgens mij, zijn zij ook blij met klanten die willen blijven.

Ik wens dat ik nu een leverancier heb, waar ik kan blijven. Ik had in het verleden essent maar die liegen en bedriegen, zo blijkt maar weer ,toen ik over stapte kreeg ik bijna 500 euro terug dit was verkeerd berekend ?????ondanks ik een zware boete moest betalen i.v.m. contractbreuk ben ik blij dat ik daar niet meer bij ben, wat ook heel irritant is, er werken mensen die je de hele tijd met meneer aanspreken. Goed meneer, ja meneer ,wij gaan het allemaal regelen meneer, enz enz .ze hebben daar geen mensen in dienst die goed Nederlands kunnen spreken. Al met al, gaan wij nu kijken hoe het verloopt met Pure energie.

Zeer goede ervaring mee

fijne leverancier goed maand overzichten etc.

Prima Leverancier zo ook de terug levering. De overzichten duidelijk etc. Ik wordt laatste tijd veel gebeld dat de tarieven met €0,04 zijn gedaald en ik €200,00 bonus krijg en dat ik daardoor moet overstappen. Kunt u mij ook deze korting en de bonus geven? Als dit zo doorgaat dan verdien ik eraan U begrijpt dat ik dit niet snap. Ik heb de beste man verteld dat ik bij Pure blijf en dat ik dit eens ga bekijken.

Groen(ste) energie van een zeer klantgerichte leverancier met concurrerende prijzen en voorwaarden

Voorwaarden, info over energie(herkomst) en prijzen zijn informatief en duidelijk. Contractvoorwaarden helder. Een prima prijs-kwaliteit en recente overstap van leverancier is prima verzorgd door Pure Energie. Keurige, duidelijke en klantgerichte informatie hierover, zowel op de website als per email. Maandelijkse energierapportage is perfect. Voldoet aan al mijn wensen qua informatie en qua uitvoering top!!! Mooie website en over mijn persoonlijke dashboard ben ik ook erg tevreden.

Ik ben zeer tevreden

Zowel in bereikbaarheid, telefonisch en online, blinkt Pure Energie positief uit!

tot heden goed

beste bedrijf voor afname stroom mbt tot saldering

Over Pure-energie

We zijn een energiebedrijf met een missie: de Nederlandse energiemarkt verduurzamen. Dat doen we door windmolens en zonnepanelen te bouwen in Nederland. We maken schone energie, lokaal opgewekt en wij verkopen niet meer dan we opwekken. Jij kiest je eigen energiebron dus je weet altijd waar jouw stroom vandaan komt. En als klant help je om onze missie waar te maken. Wij investeren 90% van onze winst in nieuwe duurzame energieprojecten in Nederland. De overige 10% gaat via het Pure Energie Fonds naar duurzame initiatieven in heel Nederland. Duizenden Nederlanders gingen je al voor. Doe je mee?