Tot nu toe is de overstap prima verlopen

Xx

Goede service en communicatie.

Soepele overgang

Makkelijke overgang van vorige leverancier, goede voorwaarden

Ik ben blij dat Pure Energie bestaat en ik er voor gekozen heb.

Heldere informatie, helemaal groen, toekomstgericht investeringsbeleid, en dat alles voor een klantvriendelijk tarief. Kortom dit is PPE = Prima Pure Energie

afhandeling is onvoldoende

Bij beëindigen van het contract is dit niet alszijnde verwerkt en is mijn nieuwe contract bij een andere leverancier stopgezet en moet de boeteclausule worden betaald.

Alles erg vlot geregeld.

Voor de groenste energie ook nog eens goedkoper dan Essent

Bereikbaar en transparant

Bij het overstappen naar energie van Pure-energie, vond ik vooral de bereikbaarheid erg prettig: gewoon telefonisch contact. Ik had wat vragen over "gasloos" worden, waar men serieus over meedacht. Ook van de kant van Pure-energie werd contact gezocht, toen iets nog niet helder was. Toen ik kennis ging maken met Pure-energie, kwam ik op hun website het antwoord op m'n vragen tegen. Niet bij de FAQ, maar gewoon in de tekst. Ik vroeg me namelijk af of het plaatsen van windmolens dan weer niet ten koste gaat van mensen die daar overlast van hebben. Toen las ik een beschrijving van hun overlegstructuren. Dat garandeert natuurlijk niet alles, maar wel dat ze het hebben kunnen bedenken dat daar aandacht aan besteed moet. Daar was ik heel tevreden over.

De stroom doet 't

Overstappen was makkelijk en stroom lijkt te werken. Wat meer kan je er over zeggen.

Weinig rompslomp

Ik ben overgestapt naar Pure-energie. Via hetwwebformulier mijn gegevens ingevuldeneen paar mailtjes doorgelezen, en dat was het dan.

Soepel geregeld

Tijdens een telefonisch contact de overstap geregeld. Dit ging zeer soepel, ook het opzeggen van de oude energieleverancier. Wij hoefden zelf niets te doen. We werden d.m.v. de mail op de hoogte gehouden van de overstap. We gaan per maand minder betalen en het is ook nog eens groen!

Probleemloos verlopen, goede communicatie

Prima communicatie, duidelijk, helder en afequaat

Prima geregeld!

Alles prima geregeld, nu lekker genieten van groene stroom.

Ik heb er niets van gemerkt, alles werkte gewoon door, fijn!

Ik heb verder nog geen ervaring, omdat ik eerst vanaf 27 januari ben overgestapt. Graag zou ik willen weten of ik ook overzichten krijg van mijn verbruik en advies hoe het beter kan.

Heb ik defentive al een aan sluiting

Kunt u mij bewijzen dat er is betaald voor deze energie graag wil ik op papier de rekeni nu zwart op wit ! ik zal de slimme meters laten weg nemen Om reden privé!

Super tevreden

Ben onlangs overgestapt, voelt nu al goed, weg bij de maatschappij die niet denkt aan duurzaamheid. Meteen al goede ervaring met Pure Energie, nadat ik een vraag had, kreeg ik meteen al een antwoord.

Duurzaam en klantvriendelijk!

Overstap verliep prima; bij een aantal vragen werd ik vriendelijk te woord gestaan en kreeg ik antwoorden op alles wat ik vroeg. Ik heb alleen nog geen app kunnen vinden om de standen en het verbruik te kunnen zien; dat had mijn vorige leverancier wel. Maar via mijn eigen dossier kan het natuurlijk altijd.

Goed gevoel zonder enige twijfel achteraf.

Heldere informatie zoals voorwaarden. Goed gevoel dat je een bedrijf steunt dat energie produceert dat niet ver weg komt. Hele proces is soepel verlopen en de maandlasten zijn vergelijkbaar met anderen en zeker niet hoger.

Prima tot nu toe.

Zojuist overgestapt naar Pure Energie. Dit ging snel en zonder problemen.

ik heb me er nog niet in verdiept

geen tijd om me met energie bezig te houden ik merk ook niet veel van Pure energie Dat vind ik wel prima

Blij met volledig groene energie!

Ik heb een prettig idee bij het feit dat we nu volledig groene energie gebruiken. Daarnaast is het mooi meegenomen dat we minder betalen aan energiekosten. Een win-winsituatie dus!

Overstappen, het gaat vanzelf.

Over het overstappen kan ik kort zijn; dat ging vanzelf. Na mijn aanmelding kreeg ik een bevestiging dat alles geregeld was. Een paar dagen voor de overstap het verzoek om de meterstanden door te geven. Doe ik dat ook nog verkeerd (!). Mailtje gestuurd, Mailtje terug ontvangen; alles is geregeld. Dus nu zit ik eerlijk heerlijk warm bij Pure-Energie.

Prima service!

Net overgestapt, alles mooi geregeld, niks geen gedoe mee. Prima service!

Ging prima

Geen opm

Gewoon soepele overstap

Mijn ervaring is eigenlijk dat, wat ik ervan verwachtte. Overstap ging zonder haperen.

zeer goed

de overstap naar Pure-energie werd zo goed geregeld en omdat 100% groene energie is.

Over Pure-energie

We zijn een energiebedrijf met een missie: de Nederlandse energiemarkt verduurzamen. Dat doen we door windmolens en zonnepanelen te bouwen in Nederland. We maken schone energie, lokaal opgewekt en wij verkopen niet meer dan we opwekken. Jij kiest je eigen energiebron dus je weet altijd waar jouw stroom vandaan komt. En als klant help je om onze missie waar te maken. Wij investeren 90% van onze winst in nieuwe duurzame energieprojecten in Nederland. De overige 10% gaat via het Pure Energie Fonds naar duurzame initiatieven in heel Nederland. Duizenden Nederlanders gingen je al voor. Doe je mee?