Eerlijk

administratief tevreden

Administratief is het goed geregeld, van de overstap zelf heb ik niets gemerkt tot zover. We zijn netjes op de hoogte gehouden van de vorderingen tijdens de overstap. Wat wel een minpunt is in deze tijd is dat er nog geen app is waar je je verbruik en contract in kunt zien. Tevens vind ik de persoonlijke pagina op de website onoverzichtelijk, ook hier geldt dat het inzicht in je verbuik beter kan.

Overstappen met een mailtje zonder problemen

Via gaslicht.nl zijn we overgestapt van budgetenergie naar pure energie. Reden waren de scherpe tarieven en groen. Goede communicatie tussen de administratieve overstap en de fysieke overstap

Uitstekende service

De overstap van Energie direct naar Pure energie is prima verlopen. Vakkundig te woord gestaan en goede service.

De overstap ging zonder problemen. De informatie was helder.

eenvoudige overstap

na telefonisch contact mail met offerte gekregen

Startdatum werd op eigen initiatief twee maanden later

Ik wilde direct overstappen, maar zonder overleg werd de overstapdatum twee maanden later gezet (midden in de dure wintermaanden). Gelukkig had ik het op tijd gezien, en na wat heen en weer gemaild te hebben werd het rechtgezet. Reden was dat ze dachten dat ik anders misschien een boete zou moeten betalen. Dat had ik vooraf al uitgezocht, en ik zou geen boete krijgen. Het was fijner geweest als ze vooraf hadden overlegd, grote kans dat ik dan nu vijf sterren had gegeven :-). Lijkt een klein iets, maar ik vond het best vervelend. Gelukkig wel goed opgelost.

Super geregeld.

Ging heel makkelijk met duidelijke communicatie.

Erg goed geholpen

Snel telefonisch bereikbaar. Keurig geholpen

Tot op heden alleen maar positief

In mijn zoektocht naar een 5-jarig contract kwam Pure-energie ook in beeld en meerdere keren telefonisch informatie ingewonnen, waarbij ik bijzonder vriendelijk en deskundig te woord werd gestaan. Uiteindelijk keuze gemaakt voor Pure-energie op mate van groenheid, klantvriendelijkheid en ook nog eens een scherpe prijs omdat mensen die zich langer verbinden aan Pure-energie daarvoor beloond worden.

snel makkelijk goedkoop

op zijn Nederlands.... snel makkelijk en goedkoop... geen moeilijk gedoe

Uitstekend voorgelicht

Eerlijk verhaal over waar energie vandaan komt en hoe tarieven zich verhouden tot concurrentie. Prima website en duidelijke communicatie na afsluiten contract.

overstap kon niet eenvoudiger

Goed bereikbaar voor vragen en accuraat in het proces. Het was volkomen duidelijk en is correct afgehandeld.

probleemloos

Omdat wij meedoen met de Bosschewindmolen West wilden we ook onze volledige energielevering onderbrengen bij Pure Energie. Dit ging probleemloos en zeer gemakkelijk.

Overstap ging eenvoudig met persoonlijk advies.

Afspraken worden goed nagekomen, opzeggen bij mijn vorige leverancier heb ik niet naar om hoeven te kijken. Kortom prima te doen.

Groen zoals groen moet zijn

Ik ben klant geworden omdat ik echt groene stroom wilde, en niets er tussenin. Verder moet ik het nog ervaren.

Duidelijke website en eenvoudig overstappen.

Onlangs overgestapt naar Pure Energie. Mijn ervaringen alleen gebaseerd op het keuzetraject waarbij de contractlooptijd van 5 jaar de doorslag gaf. Duidelijke website en communicatie over de aansluiting en overstap.

Prima! Geen problemen ervaren.

Prima.

Goeie service.

De overstap is goed geregeld en we werden netjes op de hoogte gehouden.

Overstap lijkt goed geregeld

Het contract is op de afgesproken datum ingegaan. De meterstanden zijn snel ingevoerd. Of mijn oude energieleverancier het stopzetten goed afhandelt, weet ik nog niet. Ik houd de eindafrekening in de gaten.

Prima geholpen en duidelijke uitleg

Een aantal maal telefonisch contact gehad. Vriendelijk te woord gestaan en goed geadviseerd. Met dank aan Tim voor de afhandeling.

Snelle en eenvoudige overstap gemaakt, o.a. door snel en uitmuntend telefonisch contact.

Zag op tegen overstap. Maar hoe eenvoudig kan het zijn. Bij vragen, o.a. over teruglevering energie, uitstekend te woord gestaan door medewerker met verstand van zaken. Dank.

Prima geregeld

De overstap is uistekend verlopen

Het ging moeiteloos.

Nadat ik had uitgedokterd dat Pure Energie de beste prijs-duurzaamheidsverhouding had, heb ik me aangemeld bij P E. Daarna is alles keurig voor mij geregeld. Prima!

De overstap naar Pure Energie is snel en goed geregeld.

Pure Energie is goed bereikbaar, de teamleden zijn vriendelijk en behulpzaam. Het energiecontract, slechts één A-4, is helder, duidelijk en overzichtelijk.

Over Pure-energie

We zijn een energiebedrijf met een missie: de Nederlandse energiemarkt verduurzamen. Dat doen we door windmolens en zonnepanelen te bouwen in Nederland. We maken schone energie, lokaal opgewekt en wij verkopen niet meer dan we opwekken. Jij kiest je eigen energiebron dus je weet altijd waar jouw stroom vandaan komt. En als klant help je om onze missie waar te maken. Wij investeren 90% van onze winst in nieuwe duurzame energieprojecten in Nederland. De overige 10% gaat via het Pure Energie Fonds naar duurzame initiatieven in heel Nederland. Duizenden Nederlanders gingen je al voor. Doe je mee?