Filters

7

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed bereikbaar en goed product

Al 10 jaar klant en ze zijn altijd goed bereikbaar, geven deskundige uitleg en advies. Vriendelijke medewerkers en ik doe iets goeds met mijn geld. Ben tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede klantenservice, maar een hoge terugleverboete

De klantenservice reageert goed en de afspraken worden nagekomen. Helaas is de terugleverboete op zonnestroom erg hoog. Voor mij een reden om weg te gaan.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede klantenservice is alles

Bij het verhuizen en het inschrijven was er stiekem één dag tussengeslopen waar ik geen elektriciteit en gas zou hebben. Een enkel telefoontje later en het was opgelost door een medewerker van de klantenservice met kennis van zaken. Top!

  • Aanbevelen? Ja
1

misleiding

Pure Energie deed mij in een verlengingsvoorstel van 104 naar 109 euro. Ik ging hiermee akkoord. Vervolgens bleek er 146 euro geïncasseerd te worden. Na gereclameerd te hebben was de reactie van Pure Energie : wij begrijpen dat het vragen oproept en dat 120 euro realistisch was. In mijn optiek is hier sprake van strafbaar handelen. Voorts werd er in een mail gedreigd met een boete indien ik het contract zou beëindigen. Intimidatie. ACM ABN Amro en AVRO Tros Radar in kennis gesteld.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super overstap, goed contact.

Zeer vriendelijke klantenservice die je goed kunnen helpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

de enige echte PURE energie leverancier!!

telefonisch heel goed bereikbaar - vriendelijk en snel geholpen en evt wijzigen snel doorgevoerd!

  • Aanbevelen? Ja
3

De app is waardeloos.

De app van pure energie werkt van geen meter. Hier al over geklaagd en ben nu al twee maanden hierover bezig. Ik ben er helemaal klaar mee en stap over.

  • Aanbevelen? Nee
10

Duidelijk en nakomen afspraken

Goede tarieven, duidelijke app en nakomen afspraken

  • Aanbevelen? Ja
7

ruim voldoende

nog te weinig ervaring, pas 2 maand klant , tot nu toe alles oke. vandaar nu nog een ruim voldoende

  • Aanbevelen? Ja
7

Geen commentaar op mijn verbruik aub!

Prima dat er een energierapport wordt gestuurd maar ik heb geen commentaar nodig zoals “Goed bezig”. Jullie hebben geen idee waarom een klant meer of minder verbruikt en ik kan zelf mijn conclusies wel trekken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Geen idee geen contact gehad

Moet nog blijken.

  • Aanbevelen? Ja
6

jammer van de incorrecte eid afrekening

bij het aangaan van een 1 jarig contract werd mij 75 euro korting voor gas en 75 euro voor elex in het vooruitzicht gesteld. helaas bij de jaar afrekening, werden deze bedragen niet in mindering gebracht. Ik moet toegeven na een belletje, werd de rekening vlot herzien. Echter als je je afrekening niet napluist ben je toch de sjaak, jammer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service

Bij aanmelding goede en snelle service, helder contract, fijne telefonische communicatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik kan niet klagen

Toppers

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijk bedrijf dat duurzame energie verkoopt

Wat ik fijn vind: Pure energie heeft een telefoonnummer. Als je belt krijg je onmiddellijk iemand aan de lijn. Iedere maand word een overzicht gestuurd van je energieverbruik. En last but not least Pure energie verkoopt duurzaam opgewekte energie.

  • Aanbevelen? Ja
1

Met eigen (investering) zonnepanelen word je afgestraft

Volgens Pure energie is de straf boete op eigen zonnepanelen om de kosten gelijk te verdelen voor mensen die geen zonnepanelen willen of konden plaatsen eerlijker te verdelen? Heel raar als ik geen auto hebt moet ik toch wegen belasting betalen om de kosten eerlijker te verdelen? Dit zou toch wel heel gek zijn. Op de vraag van mensen met zonnepanelen die een terug draai meter hebben ( zijn er nog +/- 525.000 in Nederland) hoe dit dan eerlijker verdeeld word krijg je geen antwoord dus die krijgen geen boete. Pure energie is gewoon een verdienmodel niet meer en niet minder dit moet ook maar hoe ver ga je hiermee

  • Aanbevelen? Nee
10

Zoals het hoort

Al een jaar of wat klant, en over het algemeen geen klachten. Ook tevreden over klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
8

Soepel aanmelden

Verhuizing aanmelden ging soepel en het resultaat was in 1x goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle en makkelijke aanmelding

Makkelijk en snelle aanmelding voor een goede prijs. aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
3

Misleiding

Diverse groene energieleveranciers vergeleken met steeds het zelfde gemiddeld energiegebruik van de laatste 3 jaar. Eigenlijk berekenen alle groene leveranciers min of meer de zelfde kosten en maandlasten. Omdat Pure Energie een van de groenste bleek in onderzoeken voor hen gekozen. Maar sinds de overstap zijn nu al aan het zeuren dat ik mijn maandelijkse termijn met 22% moet verhogen. Terwijl mijn energiegebruik van de afgelopen maanden niet hoger is dan van vorige jaren. Ik begrijp niet waarom ze dit doen. Als het klopt dan is het pure misleiding.

  • Aanbevelen? Nee
1

Waardeloos

Ik heb al heel wat energie bedrijven meegemaakt (beroepsmatig en privé), maar die service en website van Pure energie zijn werkelijk een ramp. Overgestapt in mei 2024, kon opeens de slimme meter niet uitgelezen worden, volgens de helpdesk lag het aan de beheerder. Maar de 1 jan stand was geen probleem. Dus maar iedere maand de meterstanden invoeren. Maar dat kunnen ze niet aan... En dan de website, wat een ontzettende wirwar aan gegevens. Totaal geen overzicht. De stroom mag dan groen zijn, je ergert je je ook groen en geel als je inlogt (als dat al lukt). Voor mij een absolute afrader...

  • Aanbevelen? Nee
10

Overgang naar Pure Energie is vlekkeloos verlopen.

Ik ben ɓlij met een energieleverancier die groen is.

  • Aanbevelen? Ja
6

Opzich oke, wel onduidelijk

Helaas vind ik het steeds onduidelijker worden. Ik zie niet goed de totaalprijs op het maand overzicht. Er zitten verschillen tussen de app en de maand overzichten. Ben niet blij. App werkt niet altijd even lekker. Volgend jaar maar wat anders als het zo door gaat.

  • Aanbevelen? Nee
10

Fantastische klantenservice

Pure Energie geeft fantastische klantenservice. Telefoon snel opnemen. Vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen. Persoonlijk en respectvol. Ze hebben me zo goed geholpen. Nooit voelde ik me onder druk gezet; ik kon altijd rustig de tijd nemen om over aanbod na te denken. De prijs is ook goed en en fijn om een bijdrage te leveren aan een beter milieu met groene stroom. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hengelosestraat 569

7521 AG Enschede

088 101 3000

[email protected]

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.