Goede eerste indruk

Mijn overstap van Essent naar pure energie ging heel soepel. Zowel via de mail als telefonisch ben ik begrijpelijk geholpen, mijn complimenten.

Prettig te woord gestaan.

Goed voorgelicht. Vriendelijke man. Goede prijs gekregen omdat ik vlakbij het windmolenpark woon.

Simpel, snel en duidelijk

Simpel, snel en duidelijk

Al zes dagen abonnee en nog geen enkel probleem!

Toch knap! :-)

Zeer goede begeleiding naar een duurzaam energiebedrijf.

Ik heb alle informatie gekregen die ik nodig had. Ik ben vol vertrouwen in deze overstap naar dit duurzame energiebedrijf.

Service gerichte klantenservice.

Ik vind het fijn dat de geschatte saldering en terug levering al meegenomen wordt in de prijs.

Snel en makkelijk

Snel en makkelijk overschakelen naar de duurzaamste groene energie van Nederland.

Vlekkeloze overstap

Overstap zonder enige overlast. Één klein minpuntje: in de communicatie wordt voortdurend mijn man aangesproken terwijl ik alles heb geregeld. Dat doen alle firma’s, niet alleen Pure Energie. Het zou wel prettig zijn als op dat ene kleine puntje meer maatwerk wordt geleverd.

Duidelijk!

Snelle en duidelijke overstap. Beduidend lagere maandlasten in een goed overzicht. Zeker de moeite waard van het overstappen!

ik heb stroom

Ik heb stroom

Fijn dat je deze stroom gaat krijgen via ons! 100% groene stroom opgewekt met onze eigen windmolens die binnen de Nederlandse grens staan. Hoe mooi is dat! Bedankt dat je ons mee gaat helpen met het vergroenen van Nederland. Met energieke groet Sam

snel en goed geregeld.

Overstap naar pure was snel geregeld

Pure energie levert de meest duurzame energie

Ik ben pas overgestapt naar pure energie omdat ik erachter kwam dat eneco (waar ik eerst bij was) een japanse eigenaar heeft. Ik vind dat we ons moeten richten op de europese markt, want hier is waar wij wonen en (willen) werken. Bovendien levert Pure energie de schoonste energie én maakt gebruik van eigen gebouwde zonne- en windparken. Dat vind ik heel belangrijk.

Prettig en transparant.

Correct geholpen. Meerdere keren kunnen terug bellen over de uitleg van het proces van de zonnepanelen. Zijn alle afspraken nagekomen en zijn goed bereikbaar.

Probleemloze overstap

Prima en probleemloze overstap naar de groenste energieleverancier.

Makkelijke overstap

Uiteraard werd de overstap goed geregeld. Had hierbij een vraag, en werd telefonisch snel en goed geholpen. Informatievoorziening erna, ook over voortgang, goed. Tot nu dus erg tevreden!

Prima overstap, duidelijke uitleg

Geen toevoegingen.

Mijn eerste ervaring met Pure-energie is zeer positief.

Mijn overstap ging probleemloos, telefonisch snel bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan.

normaal

Alles verlopen volgens de regels nu kijken hoe het verder gaat.

tot zover is alles in orde

tot zover is alles in orde

Probleemloze overstap tot nu toe

Het enige probleem wat ik ben tegen gekomen is het activeren van de pagina. Reactie hierop kwam in de reclame box. Had ik even niet in de gaten. Maar werkt ondertussen. Verder heb ik er vertrouwen in dat het allemaal soepel gaat verlopen.

gemakkelijk

Snelle service, duidelijke informatie en gemakkelijk, alles wordt voor je gedaan!

Overstap soepel, de beloofde App bestaat nog niet

De overstap zelf is soepel verlopen. Maar bij het inloggen bij de App botste ik tegen steeds dezelfde foutmelding. Na contact met de klantenservice begrijp ik dat de App nog helemaal niet bestaat en dat ze hopen die dit jaar nog te lanceren. Dat vind ik persoonlijk een hele grote tegenvaller en daarmee een slechte start. Ik hoop dat ze de rest wel waar maken.

Inderdaad maken wij op dit moment nog geen gebruikt van een app. We hebben wel een uitgebreid klantenportaal op onze website waarin je, als je een slimme meter hebt, zelfs je verbruik tot op het uur nauwkeurig kunt monitoren. Hopelijk kun je hier wel mee uit de voeten. Je kunt de link van de website eventueel wel opslaan als app op je telefoon. Met energieke groet Sam

Geen omkijken naar

Alles is geregeld, zonder dat wij daar zelf iets aan hebben gedaan.

Tot nu toe heel goede

Goed Áw

ben nu gestart met meemaken...

k weet niog niet hoe goed jullie zijn, dus laat me verrassen.., of nog beter verras mij

Over Pure-energie

We zijn een energiebedrijf met een missie: de Nederlandse energiemarkt verduurzamen. Dat doen we door windmolens en zonnepanelen te bouwen in Nederland. We maken schone energie, lokaal opgewekt en wij verkopen niet meer dan we opwekken. Jij kiest je eigen energiebron dus je weet altijd waar jouw stroom vandaan komt. En als klant help je om onze missie waar te maken. Wij investeren 90% van onze winst in nieuwe duurzame energieprojecten in Nederland. De overige 10% gaat via het Pure Energie Fonds naar duurzame initiatieven in heel Nederland. Duizenden Nederlanders gingen je al voor. Doe je mee?