Ik ben net klant geworden maar ze behandelen me goed en geven goede informatie.

De overstap naar Pure Energie is perfect verlopen!

Nu alleen nog de 2e pers. enkelvoud (je, jij, jouw) in mededelingen naar klanten inwisselen voor de professionelere u-vorm (heus dat is niet ouderwets). En als Pure Energie dan ook nog stopt met bodemloze sportsponsoring (ondersteunen/starten van groene projecten is om talloze redenen toch veel zinvoller), dan blijf ik voor altijd een trouwe en tevreden klant.

Gemakkelijk overstappen

Ik koos voor Pure Energie vanwege de windmolen-stroom, de prima prijs en omdat het bedrijf in het oosten van het land is gevestigd, ja, ook dat laatste is voor mij belangrijk. Overstappen is een eitje, dat daar nog zenuwachtig over gedaan wordt, is mij een raadsel. Je moet je wel ruim van tevoren aanmelden, het duurde bij mij 2 maanden en bijna 2 weken voordat ik over was.

Uitstekende service, duidelijk en compleet

Ik verhuisde, maar wilde tijdens de lange verhuisperiode op twee adressen energie afnemen. Dat is geen probleem bij Pure Energie en zit zelfs standaard in de vraagstelling bij het opgeven van de verhuizing. Toen ik een paar dagen later mij realiseerde dat het nieuwe, veel grotere, huis een hoger maandbedrag nodig heeft, bleek dat dat al aangepast was. Prachtig geregeld!

Uiteindelijk goede overstap gemaakt

Wilde overstappen naar andere, nog groenere, energieleverancier. Pure Energie scoorde het beste. Was echter eerst te vroeg (kan pas 3 maanden voor afloop contract) en later te laat (waardoor contract 4 dagen later inging). Communicatie daarover ontbrak volledig, ik kreeg slechts de datum van ingang. Toen ik om opheldering vroeg via de mail kreeg ik snel en vriendelijk antwoord zodat ik e rgeen slecht gevoel aan overhield. Ik heb ook gewoon continu energie ontvangen dus ook die kant van de overstap was prima.

goede overstap !

naadloze overgang van Qurrent naar Pure-energie, goed van vertrouwen, gelijk voor 5 jaar getekend.

Ik heb niets gemerkt van een overgang. Dat is dus prima, neem ik aan.

Ik heb niets gemerkt van een overgang. Dat is dus prima, neem ik aan.

Prima overstap

Mijn wens om eerder over te stappen zonder boete werd meteen ingewilligd.

Erg tevreden

Mijn overstap naar Pure-energie was heel snel en soepel geregeld, heb er niets van gemerkt behalve mijn lagere maandbedrag. Ben blij dat ik nu bij de groenste van NL klant ben!

Goede uitleg

Goede en snelle uitleg

Er is een fout gemaakt met de overstapdatum

Jammer hoor, Ik merkte het omdat ik een mail kreeg van Eneco met een boete van 100 euro omdat ik het contract verbreek. Ik heb hierover net mails naar jullie gestuurd en hoop dat jullie het met Eneco in orde maken. Slordig hoor. In de aanmeld mail naar mij staat de ingangsdatum wel op februari. Hoop dat het goed komt. Tot nu toe een NEE bij aanbevelen. Als het goedkomt een JA, want ik ga echt voor zo groen en Nederlands mogelijke energie.

Hai Marja. Ik heb hierover inmiddels contact met je gehad. Je krijgt hier aankomende week nog een telefoontje van me! :-) We gaan het sowieso oplossen. Met energieke groet Tim

Ben nog niet zo lang klant,denk dat ik bij een goede energie maatschappij ben,maar vraag mij wel af wat is echt groen vwb milieu

Een echt duurzame energie-leverancier.

Goed geïnformeerd bij mijn overstap.

Overstap was makkelijk geregeld via Gaslicht.com

Heb ook met jullie klantenservice gebeld, maar kreeg toen geen duidelijk antwoord van de betreffende dame. Toch overgestapt vanwege de goede info via gaslicht.com

Zeer positief

Prettige mail wisseling en een overstap van mijn oude leverancier naar Pure- energie die probleemloos verlopen is.

prima service en informatie

goede en snelle reactie bij doorgeven meterstanden en bepalen maandbedrag

Vlekkeloze overstap

Vlekkeloze overstap. Heb er bijna niets van gemerkt behalve netjes op tijd de updates per mail die ik wilde hebben. Top tot nu toe

Tot nu toe prima ervaring!

Makkelijke aanmelding, duidelijke communicatie per mail en herinnering om de meterstanden door te geven. Helaas wel moeilijk om de meterstanden goed door te geven, telkens meldingen dat het niet kan kloppen.

Snelle service

Mijn overstap verliep eenvoudig en snel. Telefonische wijziging van het voorschotbedrag verliep ook heel soepel. Dus tot nu toe ben ik erg tevreden.

Super snelle fijne service

Ik had per direct een contract nodig en dit is heel snel geregeld, zelfs op oudejaarsdag.

Ik kreeg meteen na de aanmelding toegang tot mijn pure energie, zodat ik meteen kon controleren of mijn gegevens klopten en ik het voorgestelde maand bedrag kon verhogen. (ik houd zo een extra achter de hand, voor het geval dat het heel koud wordt of iets dergelijks)

Positief

Leuke uitstraling van bedrijf en scherpe prijs!

Ging super snel

Tot nu toe nog go3de ervaring

Overstap is prima geregeld

Overstap service is prima en snel geregeld

Overgang verloopt soepel

De voorbereiding en overgang naar Pure-Energie is soepel verlopen. De medewerkers zijn deskundig en beantwoorden de vragen zeer klantgericht.

Over Pure-energie

We zijn een energiebedrijf met een missie: de Nederlandse energiemarkt verduurzamen. Dat doen we door windmolens en zonnepanelen te bouwen in Nederland. We maken schone energie, lokaal opgewekt en wij verkopen niet meer dan we opwekken. Jij kiest je eigen energiebron dus je weet altijd waar jouw stroom vandaan komt. En als klant help je om onze missie waar te maken. Wij investeren 90% van onze winst in nieuwe duurzame energieprojecten in Nederland. De overige 10% gaat via het Pure Energie Fonds naar duurzame initiatieven in heel Nederland. Duizenden Nederlanders gingen je al voor. Doe je mee?