Goede informatie en een rimpelloze overstap

Klantvriendelijk, goed geregelde overstap. Maandelijks mooi overzicht van energie verbruik.

Going Good..

Smooth and Easy Registration with Good Service..

• Would you recommend us? Yes

Tot nu toe goed

Goede prijs, duidelijke rapportage op site en per mail

Eenvoudig en duidelijk uitgelegd.

X

Onbeschoft

Met klantenservice gebeld over overweging terugdraaien verlenging energiecontract. Mijn netto verbruik is niet erg hoog en daarom praten we volgens de klantenservicemedewerker over "een paar tientjes". Behoorlijk onbeschoft als je het mij vraagt. Zal ik bij jou ook elke maand een paar tientjes van je salaris afhalen? Het gaat toch maar om een paar tientjes ;).

Duidelijk en helder. En groene energie uit Nederland.

Het is eigenlijk wonderlijk dat ik minder woorden tot mijn beschikking heb om uit te drukken dat ik tevreden ben, dan wanneer ik iets niet goed vind. Goede service, ze doen wat ze zeggen, ik krijg inzichtelijke overzichten. Alles rondom de aanvraag was op tijd. Ik zeg: doen!

Aanmelden makkelijk

Ook fijn dat ik elke maand een verbruiksoverzicht in de mail krijg.

Betalen om inzicht te krijgen

Helemaal prima overgestapt en goede communicatie daarover. Maar dan moeten betalen voor een apparaat om inzicht in je verbruik te krijgen? Dan zijn de positieve punten zo weer verdwenen. Dat lijkt me toch niet meer van deze tijd om daar een apart apparaat voor te moeten aanschaffen? Anyway, nu eerst een jaar uitzitten en dan zsm naar een aanbieder die gewoon inzicht in verbruik geeft.

DUIDELIJK EN OVERZICHTELIJK

Het afsluiten van het nieuwe contract was overzichtelijk en duidelijk. Goede en juiste informatie

Energiek

Deze club begrijpt wat de bedoeling is.

Geen ervaring nog

Ik woon pas op deze adres dus kan niet mijn mening over geven ? En ben natuurlijk ook nieuw bij Pure Energie

Overgang naar Pure energie verliep prima

Alles prima geregeld

Prima!

Overgestapt op Pure Energie omdat ze de groenste zijn. Snel en makkelijk geregeld. Kon alleen niet eerder aanmelden dan enkele maanden van te voren geloof ik, maar uiteindelijk gelukt!

geweldige en relaxte service

Alles loopt goed en zoals gewenst, ik kan Lean backen.

Toppie klant vriendelijk

Ga zo door

Ik had snel stroom nodig en ze hebben fantastisch gereageerd. De rest van de service is ook super!

Snel geregeld

Wel graag tijdig doorgeven of mijn meterstanden automatisch mogen worden uitgelezen....

Overstap naar Pure Energie ging prima

Overstap naar Pure Energie ging prima. Blij dat wij nu alleen nog maar groene energie hebben.

goed en overzichtelijk

goed en overzichtelijk

Prima!

Geen enkel vervelend of lastig iets ervaren bij het overstappen. Je hoeft zelf niets te doen, je wordt uitgebreid op de hoogte gehouden van het overstappen. Geen minpunt ontdekt.

Mooie prijs, maandelijks energierapport. vriendelijke klantenservice

Het is nu 03-01-2022. Wij zitten sinds 01-10-2021 bij Pure Energie. Omdat op 1 oktober ons contract bij een andere leverancier afliep, zijn we in juli/augustus gaan shoppen. Gelukkig maar, want onze vorige leverancier is inmiddels failliet. Wij vonden een mooie aanbieding qua prijzen voor elektra en gas. Gas voor nog geen 87 cent/m3! Bovendien ook nog eens voor 5 jaar vast! Navraag leert dat Pure Energie een gezond bedrijf is, omdat zij naast het leveren van energie nog diverse andere winstgevende bedrijvigheid plegen. Wij zijn zeer content op dit moment en hopen dat uiteraard te blijven!

Bellen, meedenken en klaar

Nadat ik gebeld had naar Pure Energie, werd er adequaat meegedacht over hoe ik wilde overstappen en wanneer ik dit het best kon doen. Alles verliep goed.

Geweldig en zeer behulpzaam

Na mijn recentelijke overstap naar Pure Energie heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Pure Energie in verband met een probleem als gevolg van een gemaakte fout van de vorige energieleverancier bij deze overstap. Dit probleem werd door de medewerkers van Pure Energie direct opgepakt. Daarbij heeft Pure Energie alle medewerking verleend om het probleem op te lossen. Tijdens het verloop van de procedure werd ik volledig en netjes op de hoogte gehouden zonder dat ik hier naar heb moeten vragen. Helaas is het probleem met de vorige energieleverancier niet opgelost maar dit ligt zeker niet aan de medewerking van Pure Energie, zij hebben er alles aan gedaan om het opgelost te krijgen. Alle lof voor de behulpzame medewerkers van Pure Energie en overstappen naar ze is zeker aan te bevelen.

Snel, correct en duidelijk

Snel, correct en duidelijk in de informatievoorziening.

Overstappen snel en zonder gedoe. Afspraken worden nagekomen, kortom tot op heden goede ervaringen.

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?