Tot nu toe redelijk tevreden.

Wat mij tegenvalt, bij afsluiting contract werden kosten op 965 euro per jaar geschat. Na de werste maand stond er ineens 1135 euro jaarkosten, terwijl men zei minder verbruikt tov vorig jaar. Men voelt zich dan toch beetje bedrogen!

Een minpunt: de gebruiksinformatie is de afgelopen dagen niet beschikbaar.

Sinds mijn aansluiting bij Pure Energie op 10 juli 2024 ervaar ik problemen met de online gebruiksinformatie.

Groene Strom ist altijd goed.

Vaker is de meterstand niet actuel. Service is goed. Vriendlijke medewerkers.

tevreden

ben overgestapt van gewoon energie naar jullie.tot op heden tevreden

Good service

Good company

Eerste ervaring kon beter

Ik heb op basis van mijn historisch verbruik een nieuw contract afgesloten met Pure Energie. Daar kwam een interessant maandbedrag uit. Op de dag dat mijn contract inging kreeg ik meteen de melding dat mijn maandbedrag te laag was en dat dit ruim verhoogd moest worden. Dat is geen prettige ervaring. Verder zou je in principe iedere dag kunnen zien wat je de vorige dag verbruikt hebt. Dit loopt ongeveer 4-5 dagen achter. Mijn oude energie leverancier heeft dezelfde machtiging en die kan het (ook nu nog) wel dagelijks weergeven.

Top provider

Alles helemaal prima. Duurzaam, goede service en nog goedkoop ook!

Erg tevreden, goede overzichten en prettig contact.

We waren van het gas afgegaan maar door een noodongeval moesten snel weer een gascontract (warmtepomp net geinstalleerd kapot door waterschade, cv op gas hing nog), en dit werd snel in orde gemaakt door Pure Energie, met daarna nog een empatische email van de klantenservice.

Hallo Brigit, Wat fijn om dat te lezen! Bij deze nogmaals van harte welkom! Energieke groet, Team Klantgeluk

Fijn geholpen bij de overstap, alles liep op rolletjes.

Goed, met ruimte voor verbetering

Ik ben blij bij pure energie af te nemen. Wat wel gek is, is dat je een prijsaanbod krijgt op basis van een bepaald verbruik, maar dat nig voor je ook maar iets hebt verbruikt het aanbevolen maandbedrag hoger is dan het prijsaanbod… Had dan een hoger prijsaanbod gedaan.

Hallo Floris, Dankjewel voor je feedback! We gaan het liefst uit van het verbruik dat je zelf opgeeft. Bij een aanmelding wordt echter automatisch ook het historisch verbruik op een aansluiting opgevraagd. Wanneer dit verbruik (veel) afwijkt van het opgegeven verbruik, kan het zijn dat we in eerste instantie van het historisch verbruik uitgaan, om te voorkomen dat je alsnog moet bijbetalen. Overigens, bij een nieuwbouwwoning ontvangen we een schatting van de netbeheerder. Je mag altijd contact met ons opnemen om te overleggen of het opgegeven verbruik wellicht toch realistischer is; dan kunnen we het termijnbedrag vervolgens weer aanpassen. Dit kan ook na enkele maanden, wanneer blijkt dat je werkelijke verbruik daar reden toe geeft. Neem gerust contact met ons op om hierover te sparren! Energieke groet, Team Klantgeluk

Tot nu toe ben ik tevreden met de overstap naar pure energie

Snel en makkelijk

Geen probleem om over te zetten. Opzeggen van oude leverancier ook bij Pure Energie gedaan.

Alles verloopt duidelijk en prima naar wens!

Goed, makkelijk, duidelijk

in de maling genomen of niet?

Ik heb op Independer mijn verbruik en opwek ingevuld. Daar kwamen jullie uit op €51 pm (ook op andere vergelijkingssites trouwens), maar direct na aansluiting gaven jullie aan dat €65 beter bij ons verbruik past. We verbruiken niets meer dan vorig jaar, dus hoe kan dit? Ik beveel jullie nu niet aan, misschien later in het jaar.

Beste Ron, Dankjewel voor je feedback! Het kan zijn dat het historisch verbruik op je aansluiting aanleiding is geweest je termijnbedrag aan te passen. Neem gerust contact met ons op om je termijnbedrag te bespreken; wellicht kan deze gewoon worden verlaagd. Energieke groet, Team Klantgeluk

Goede communicatie, redelijke prijs

Fijn dat ik een slimme gasmeter heb, ik wordt maandelijks geinformeerd over mijn verbruik. Het aanmelden als nieuwe klant duurde wat lang.

Vlotte overstap

Overstap goed geregeld. Tarieven wat aantrekkelijker dan bij oude leverancier.

Veel geduld

Door fout steding, werden jullie steeds van de meter afgooid eerste 4 maanden. jullie bleven zo geduldig naar mij, en zelf 1 maand terug gekregen van jullie. top service

Prima energie maatschappij, maar waardeloze app

Goed bereikbaar, prima service. Maar de app van pure energie is echt ronduit slecht te noemen. Ik heb een dynamische contract en vindt daarom de app vrij belangrijk om zo te kunnen zien wat de stroomprijzen zijn. Dat was in de app van pure energie een hele uitdaging.

Hallo Erik, Dankjewel voor je feedback! Juist met een dynamisch contract is het natuurlijk belangrijk een goed functionerende app te hebben. Zou je contact met ons op willen nemen om te kijken of we de problemen die je ervaart kunnen oplossen? Energieke groet, Team Klantgeluk

Oplichters

Achteraf zijn jullie veels te duur en zal ik zo spoedig als mogelijk het contract ontbinden, voel mij opgelicht

Beste Harry, Bij het aangaan van een contract ben je akkoord gegaan met de tarieven en voorwaarden, deze staan ook in jouw contract. Het is niet zo dat wij ineens hogere tarieven hanteren, dat mag niet en doen wij ook niet. Mogelijk is je termijnbedrag hoger uitgevallen door afwijkend verbruik? We kunnen helaas op basis van jouw informatie geen klantgegevens vinden om uit te zoeken wat er precies aan de hand is. Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice, zodat we het samen met je kunnen uitzoeken! Met energieke groet, Caro🍀

Vlot en helder

En minpunt: er werd mij een insectenhotel beloofd. Noppes

Hi! Wat vervelend dat je het insectenhotel niet hebt ontvangen. Zou je hiervoor contact willen opnemen met onze klantenservice? Mogelijk is er iets fout gegaan met verzending en kunnen we dit alsnog naar je toesturen! Met vriendelijke groet, Caro

Gewoon goed

Goed, goedkoop en betrouwbaar

Prima energie leverancier

Doet alles wat ik zou wensen, en vooral ook nog duurzaam

Alles snel en goed geregeld.

Telefonisch contact ging vlot en alles werd snel afgehandeld.

Overstap was snel geregeld

Een makkelijke app e duidelijk af te lezen

Hengelosestraat 569

7521 AG Enschede

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?