vriendelijk, snel en gemakkelijk

telefonisch contact was erg vriendelijk en begreep goed wat ik zocht. Het vervolg via de mail was ook heel snel en efficiënt. Tenslotte is de website gebruiksvriendelijk en duidelijk.

niks op aan te merken

snel en zonder gedoe overgestapt

Heb niks hoeven doen ze hebben alles voor me geregeld en het is een stuk goedkoper

Vlot geholpen,duidelijk,vriendelijk,professioneel

VLOT GEHOLPEN,DUIDELIJK,VRIENDELIJK,PROFESSIONEEL.

Snelle regeling van stroom en gaslevering

Een stroom en gascontract was snel geregeld en communicatie met de servicedesk verliep vriendelijk en doelgericht

Super goed geregeld.

Overstap ging geruisloos. Kreeg tijdig bericht wat er ging gebeuren. Prima!

De overstap is vlekkeloos verlopen

De overstap van Eneco naar PureEnergie is goed verlopen. Echter vind ik nu al de communicatie erg slecht. Heb een contract afgesloten icm gratis wedstrijd shirt en €300 euro shop te goed. Hier al diversen malen over gebeld en gemaild maar tot op heden geen reactie. Mvg, Marco Achterberg

Overstap ging zonder problemen.

Als kersverse klant kan ik nog weinig kwijt aan ervaringen, maar de overstap ging zonder problemen.

Energie die deze aarde zo min mogelijk belast

Omdat we energie wilden die een zo klein mogelijke voetafdruk achterlaat op deze aarde wilden we 100% groen stroom en gecompenseerd aardgas. Pure Energie levert die. De overstap verliep probleemloos, de communicatie is helder, kortom: we zijn tevreden!

de overstap was goed geregeld , maar het duurde wel lang voor dat wij daatwerkelijk bij pure energie waren aan gesloten. maar gelukkig is dat nu toch geregeld.

👍

Bijzonder duidelijk en vriendelijk in de uitleg

Zoals ik het hoopte: makkelijk en eenvoudig

Het heeft me geen hoofdbrekens gebracht, lekker en duidelijk

Overstappen ging super!

Nadat ik mij had aangemeld heeft Pure Energie mijn opzegging geregeld bij mijn vorige leverancier. Dit liep vlekkeloos. De aanmelding zelf ging gemakkelijk. Alle informatie die ik kreeg was helder en vlot.

Prima!

De overstap ging goed. Mails waren duidelijk.

De overstap ging super eenvoudig en snel

Mijn contract bij een vorige leverancier liep af en zo als gewoonlijk wacht je tot het bijna te laat is om nog goede research te doen. Ik was op zoek naar een groene leverancier (nucleair, wind en of zon). Via diverse vergelijkingssites kwam ik uit bij Pure-Energie. Ik wilde een langjarig overeenkomst (omdat energie vanaf nu alleen maar duurder zal worden) en Pure-Energie bood een 5 jaars overeenkomst die bij mij pasten. En zo is het gekomen!

De overstap was heel eenvoudig en ik ben blij met PURE (groene) energie.

De overstap was heel eenvoudig en ik ben blij met PURE (groene) energie.

Spoedlevering

Ik ben zeer tevreden over de spoedlevering in mijn nieuwe appartement. Was me bij NLE niet gelukt.

Ik ben pas inds 21 nov. klant en heb nog weinig ervaring.

De overstap naar Pure Energie is vlot verlopen. De contacten waten vriendelijk en ik kreeg vlot en correct de informatie. Ik heb wel vertrouwen in het vervolg!

Tim is geweldig!

Vandaag gebeld voor wat informatie over verhuizing en tijdelijk twee woningen hebben. Tim hielp me hier op een hele prettige en duidelijke manier mee. Zeker een aanrader!

Nemen de telefoon op

Bij andere instanties moet je lang wachten indien men de telefoon opneemt, het klinkt misschien gek maar dat was een van de reden om Pure Energie te selecteren

Ondanks groen imago heel degelijk bedrijf

Het maakt mij echt helemaal niks uit waar mn stroom vandaan komt en of deze groen is of niet. Wel leuk dat het een Twentse club is, heb jaren in Enschede gewoond. Overstap was soepel en tarieven de gunstigste. Dus zeker aan te bevelen. Inmiddels alweer bijna een jaar naar volle tevredenheid klant.

Fantastische snelle service, goed en fijn eerste contact en ervaring!

Zoals in eerste zin.......Fantastische snelle service, goed en fijn eerste contact en ervaring!

Helder, betrouwbaar en klantvriendelijk.

Helder, betrouwbaar en klantvriendelijk.

Het was aanvankelijk niet duidelijk dat de wettelijke bedenktijd van twee weken het aanmelden bij de netbeheerder in de weg zou staan, met een dreigende afsluiting tot gevolg. Gelukkig was één telefoontje voldoende om het op te lossen.

Sinds heel kort klant dus de ervaringen komen nog

Tot nu toe strak en klantgericht proces

Over Pure-energie

We zijn een energiebedrijf met een missie: de Nederlandse energiemarkt verduurzamen. Dat doen we door windmolens en zonnepanelen te bouwen in Nederland. We maken schone energie, lokaal opgewekt en wij verkopen niet meer dan we opwekken. Jij kiest je eigen energiebron dus je weet altijd waar jouw stroom vandaan komt. En als klant help je om onze missie waar te maken. Wij investeren 90% van onze winst in nieuwe duurzame energieprojecten in Nederland. De overige 10% gaat via het Pure Energie Fonds naar duurzame initiatieven in heel Nederland. Duizenden Nederlanders gingen je al voor. Doe je mee?