snel en probleemloos overgestapt

goede contacten via mail en telefoon. na mijn besluit over te stappen werd alles probleemloos en snel geregeld.

goede service

goede service, goede communicatie

Super !!!!

Ik ben overgegaan naar Pure-energie om de volgende redenen. Uiteraard eerst op internet naar de prijzen gekeken en na een goed en vriendelijk gesprek met de klantenservice overgegaan. Ook speelt hierbij een rol dat Pure-energie groene stroom opwekt door op regionale en landelijke locaties windparken te plaatsen zodat daardoor ook veel mensen werk hebben en de sponsor zijn van FC Twente.

Uitstekende service voor een verantwoord product!

Uitstekende service voor een verantwoord product

Super soepele overstap

Ik ben overgestapt van mijn vorige energie-leverancier naar de groene Pure-energie en heb daar echt amper iets van gemerkt. Dus zonder meer een super soepele overstap. Dus als je het al langer overweegt, ik zie geen enkel reden om daar nog over te twijfelen. Doen !

Voor rede vatbaar

Bij de laatste jaarafrekening drie maanden geleden kreeg ik bijna €500 terug. Tot mijn grote verbazing werd het nieuwe maandbedrag verhoogd met €40! Dit op basis van mijn verbruik van de afgelopen jaren. Toen ik twee jaar geleden bij Pure Energie een contract afsloot, heb ik meegedeeld dat ik van mijn vorige energieleverancier €800 retour heb ontvangen, te danken aan de aanschaf van zonnepanelen, muurisolatie en de vervanging van de meeste oude energieslurpende huishoudelijk apparaten. Op basis daarvan, kon mijn voorschot bepaald worden op €150. Via de website kon ik het nieuw voorgestelde voorschotbedrag wel aanpassen, maar slechts tot €169. Ik heb hierover gemaild, helaas zonder reactie. Ik heb daarna gebeld en de hulpvaardige medewerker gaf aan dat hij het wel vreemd vond dat mijn voorschotbedrag verhoogd zou moeten worden op basis van mijn verbruikscijfers. Hij heeft mijn nieuwe voorschot gesteld op wat ik wenste. Conclusie: laat je niet leiden door wat een computer voor jou uitrekent, maar bel gewoon op, leg het uit. De medewerker snapt het en biedt je een persoonlijke oplossing aan.

Nog te kort om iets zinnings over te zeggen

Overgestapt omdat dat moest voor deelname aan Bossche Windmolen West. Maar tot op heden alles prima geregeld hoor! Niet teveel mails gewoon precies goed.

Super “club”

Geweldige club mensen waar je letterlijk en figuurlijk energie van krijgt... twijfel je ? Niet doen gewoon lid worden van deze club. Pure energie is een bedrijf maar ik beschouw het als “mijn club”

Vind het heel fijn om zo schoon mogelijke energie te ontvangen, de digitale omgeving kan nog wat bet

Zie boven

so far, so good

Wij hebben het contract over genomen van de vorige eigenaren. Tot nu toe, zeer tevreden met de klantenservice. Bij onduidelijkheden, gewoon ff bellen, ipv een mail of brief sturen.

Behulpzaam, toegankelijk en duidelijk

Ik ben heel goed geholpen. De informatie die ik kreeg was helder, duidelijk en makkelijk te begrijpen. Ik had een vraag over de korting die ik wel kreeg via de overstap website voor groene energie en niet als ik direct via de website van pure energie kreeg. Tim, die mij te woord stond, heeft mij nog achterna gemaild om zichzelf te corrigeren.

Geen probleem met overstappen

Niks hoeven doen en alles ging (tot nu toe) prima. Even de eerste rekening en uiteindelijk de jaarrekening afwachten.

Snelle en goede service

Weinig contact gehad met Pure Energie. Simpelweg omdat ze mijn overstap prima regelden en alle informatie helder was. Goede start, zo!

Het is nog niet afgehandeld, dus geen reden tot beoordeling

Later misschien

Mijn overstap? Ik had er geen omkijken naar!

Pure Energie heeft alles voor me geregeld!

Klantenservice zéér vriendelijk en begripvol. Blij dat ik over ben gegaan naar Pure Energie

Goed , Snel , Betrouwbaar

Ik heb er niks van gemerkt, dus dan is het goed, toch?

Zoals gezegd, de hele overstap is bijzonder soepel verlopen. Ik heb er niks van gemerkt.

Tevreden

Goede service, beantwoording aan de telefoon ook accuraat

hjdenbode@gmail.com

Betrokken en duidelijk

Het contact met Pure Energie ervaar ik als zeer begripvol en meedenkend. Ze houden zich aan de afspraken, en houden mij goed op de hoogte.

Real 'Green' Company

Real return from the use of solar panel.

• Would you recommend us? Yes

Perfect maatwerk

Ik sprak een vriendelijke geduldige mevrouw die goed mee dacht

Ik kan nog niet zoveel zeggen ik heb nu 4 dagen groene stoom en tot nu aan toe is dat prima maar een corect oordeel heb ik nu nog niet maar de verwachtingen zijn prima

Duidelijke en makkelijke overstap

Ik heb voor pure energie gekozen omdat zij al meerdere jaren als een van de duurzaamste energieleveranciers uit de bus komt. Overstappen ging gemakkelijk en zonder problemen.

Over Pure-energie

We zijn een energiebedrijf met een missie: de Nederlandse energiemarkt verduurzamen. Dat doen we door windmolens en zonnepanelen te bouwen in Nederland. We maken schone energie, lokaal opgewekt en wij verkopen niet meer dan we opwekken. Jij kiest je eigen energiebron dus je weet altijd waar jouw stroom vandaan komt. En als klant help je om onze missie waar te maken. Wij investeren 90% van onze winst in nieuwe duurzame energieprojecten in Nederland. De overige 10% gaat via het Pure Energie Fonds naar duurzame initiatieven in heel Nederland. Duizenden Nederlanders gingen je al voor. Doe je mee?