Filters

8

niet de goedkoopste maar wel de groenste en de vriendelijkste

Maandelijks inzicht in (en herinnering aan) het verbruik helpt mij om scherp te blijven. De aanschaf van een volledig elektrische auto gooit echter roet in het eten, want de vergelijkbaarheid met vorig jaar is meteen weg. Het zou mooi zijn als hiervoor nog een oplossing gevonden zou worden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Bepaald goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke en betaalbare leverancier

Zeer tevreden over Pure Energie ! 2 maanden geleden hebben ze mij prima geholpen met de oplossing van een probleem. Bereikbaarheid ook goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

Doen wat ze zeggen

Telefonisch goed bereikbaar

  • Aanbevelen? Ja
2

Matig

De prijzen die ik ontvang voor opgewekte energie zijn echt heel laag. Elke maand leg ik toe terwijl ik 2 maal meer teruglever dan gebruik van het net

  • Aanbevelen? Nee
10

De groenste en inzichtelijkste leverancier.

Elke maand een overzicht van jouw verbruik. Dat helpt om mijn eigen verbruik te organiseren. Zeker als je zonnepanelen op jouw dak hebt liggen, een op elektriciteit auto rijdt en airco's hebt hangen. En alleen energie uit natuurlijke bronnen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tot op heden als nieuwe klant alleen maar positief

Heel prettig om te kunnen bellen en dat er bovendien geen wachtrij staat; echt top. Ik het een dynamisch contract voor de elektriciteit, is nieuw voor mij, maar dan pakt vooralsnog ook zakelijk goed voor ons uit. Ook goede maandoverzichten

  • Aanbevelen? Ja
10

Bij Pure Energie staan duurzaamheid en klantvriendelijkheid centraal.

Hele goede ervaringen met Pure Energie. Als je belt wordt je gelijk geholpen en is degene zaakdeskundig, ook bij complexe vragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Makkelijk om over te stappen en een duidelijk overzicht in de app. Twee keer contact gehad met de klantenservice en beide keren erg vriendelijk en goed geholpen. Enige wat ik graag nog toegevoegd zou zien is een manier om te vergelijken met vergelijkbare gasloze huishoudens. (Zeker aangezien mijn eigen verbruikgegevens niet bekend zijn van vorig jaar)

  • Aanbevelen? Ja
7

Tevreden met overstap

Het overstappen ging soepel en ook het installeren van de app met overzichten en verbruik Wat niet klopte na de overstap was het bepaalde voorschot wat enorm af week van het in de offerte genoemde bedrag. Dit was met een telefoontje snel opgelost. Een verademing is hoe makkelijk de helpdesk bereikbaar was zonder elle lange wacht rijen. Wat ik wel lastig vind is dat electra en gas niet naast of achterelkaar staan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne goed bereikbare energiemaatschappij

Ik doe alle energie in vrijheid met Pure Energie omdat zij snel en helder zijn en goed bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima leverancier.

Overstap ging goed. Wat problemen met de app hebben ze snel opgelost. Echter is de app wel traag met laden van alle gegevens. Wat nog een min punt is dat je bijv..het koppelen van energie tarieven per uur voor inkoop of teruglevering zijn niet mogelijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Snelle en goede reactie door klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
10

ik voel me gehoord

Voor het terugvorderen van mde BTW op mijn Sigenstor batterij moest het contract in naam omgezet worden naar mijn partner. Eerst kon dat alleen door het contract te beëindigen maar dat werd toch opgelost. Goede gesprekken, geen gezucht. Verder alles prima daar.

  • Aanbevelen? Ja
7

Ik ben te kort klant

Ik heb nog geen ervaring

  • Aanbevelen? Ja
1

Volgens eigenhuis teruglever boete met 152% verhoogd dit is geen klanten geluk

152% verhoging voor de terug lever boete schande heeft niets te maken met verduurzamen maar met ordinair geld verdienen de twee nieuwe directeuren moeten terug verdient worden ga mijn contract niet meer verlengen

  • Aanbevelen? Nee
5

App is een drama.

Oeps er is iets misgegaan is de standaard opening van de app terwijl Ben compair direct het verbruik en teruglevering doorgeeft laat de pure app mij voortdurend in steek. Ik heb geen idee waar ik nu financieel sta bij pure energie.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima energieleverancier die zich inzet voor Nederlandse groene energie

Klantvriendelijk en aanpassing naar hybride contract werd geregeld

  • Aanbevelen? Ja
9

Aanmelden ging eenvoudig en snel.

Duidelijke webpagina, waar ik me eenvoudig aan kon melden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Ik ben al jaren klant (8+) bij Pure Energie. Nog nooit problemen gehad en altijd snel antwoord op mijn vragen. Ook mijn dochter is op mijn aanraden al jaren klant bij Pure Energie. Waar ik wel mijn verontrusting over wil spreken zijn de terugleverkosten die in rekening worden gebracht. Ik zit langdurig in het buitenland gedurende de zomermaanden, dus ik hou mijn hart vast voor deze kosten.

  • Aanbevelen? Ja
5

laag maandbedrag bij intake, uiteindelijk het dubbele

intake was een lokkertje waar we instonken

  • Aanbevelen? Nee
7

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed bereikbaar en goed product

Al 10 jaar klant en ze zijn altijd goed bereikbaar, geven deskundige uitleg en advies. Vriendelijke medewerkers en ik doe iets goeds met mijn geld. Ben tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede klantenservice, maar een hoge terugleverboete

De klantenservice reageert goed en de afspraken worden nagekomen. Helaas is de terugleverboete op zonnestroom erg hoog. Voor mij een reden om weg te gaan.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede klantenservice is alles

Bij het verhuizen en het inschrijven was er stiekem één dag tussengeslopen waar ik geen elektriciteit en gas zou hebben. Een enkel telefoontje later en het was opgelost door een medewerker van de klantenservice met kennis van zaken. Top!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hengelosestraat 569

7521 AG Enschede

088 101 3000

[email protected]

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.