Goede service voor een scherpe prijs

Hypotheek oversluiten liep soepel en snel.

Snel vriendelijk en accuraat

Zeer vriendelijke ontvangst. Notaris vertelt in duidelijke taal. Alles netjes geregeld.

Voortreffelijke, snelle en accurate dienstverlening

Jullie hebben ons voortreffelijk uit de brand geholpen! Nogmaals veel dank daarvoor!

De notaris maakte er een feestje van!

Zeer heldere communicatie op de website en via de mails vergemakkelijkt het proces enorm. Het persoonlijk contact verraste mij en maakte de laatste stap naar mijn eigen huis tot een feestelijk moment.

Vriendelijk en gezellig!

Bijzonder vriendelijk en gezellig. En informatief.

To the point

Fijne snelle afhandeling

Gewoon goed geregeld

We zijn bij het kopen van onze nieuwe woning goed geholpen door RAAK notarissen. Gedegen aanpak, snelle reactie op onze vragen / opmerkingen, goede uitleg. Alles online op het tekenen van de akte van levering na. Vergelijk ook even de prijs met andere kantoren. Wij zijn erg tevreden.

Zonder omkijken naar alles netjes en snel geregeld!

Snelle en duidelijke communicatie. Handig en gebruiksvriendelijk portaal, waarin alles overzichtelijk wordt opgeslagen. Ik hoefde nergens achteraan en ik werd overal netjes over geïnformeerd! Alles is netjes afgehandeld. Perfecte service voor een goede prijs!

Mensen met verstand van zaken

Mensen die echt met je meedenken en goed en degelijk en eerlijk advies geven.

Alles snel en goed geregeld

Ik vind het een aanrader Om je koop of verkoop van je huis bij raak te regelen

Duidelijke communicatie en goed bereikbaar

Heel prettig. De koper van ons huis heeft Raak uitgekozen, en dat is heel goed bevallen.

Goede prijs, uitstekende kennis van zaken!

Nadat de adviseur van mijn vader een fout had gemaakt. Heeft onze behandelaar mevrouw Zwaneveld ons uitstekend geholpen. Binnen een week was alles rond. Wij hadden voor dit lage tarief geen service en/of hulp verwacht. Maar zijn blij verrast over hoe betrokken en behulpzaam het personeel is. Bij mijn volgende woning kom ik zeker terug bij Raak notarissen.

Vakkundig en professioneel geholpen.

We zijn goed geholpen, de eventuele aanpassingen zijn snel gerealiseerd. Vriendelijk en zeer professioneel! Een aanrader!

Voor weinig geld mag je schijnbaar ook niets verwachten.

Zeer onvriendelijk en vijandig. Dreigen bij moeilijke vragen om de hoorn op de telefoon te leggen. Bij een vraag om extra info wordt beantwoord dat dit niet in de prijs zit. Zit totaal geen gevoel van een service verlenen beroep bij. Zou toch een hoogte puntje moeten zijn om je huis te verkopen/kopen. Jammer dat het zo moet....

Formidabel

Meneer Louwers, de notaris, heeft ons op een zeer vriendelijke, duidelijke manier geholpen. Geen poespas, maar zaakgericht. Geen wachttijd en keurig op tijd geholpen. Ging allemaal van een leien dakje. Kortom, een aanrader.

Vakkundig en professioneel kunnen wij ons niet in vinden.

Slordig Niet professioneel Waar door wij geen fijne ervaring hebben ondervonden.

Geen goede service en contact

We hebben gekozen voor deze notaris omdat zij goed aangeschreven stonden. Helaas is onze ervaring heel slecht. De houding van dit kantoor is heel star. Er kan moeilijk iets aangepast worden. Vervolgens worden nota's vergeten mee te nemen, zodat wij later extra kosten krijgen. Dan worden er ook nog verkeerde namen in de mailwisseling opgenomen. Echt heel slecht en slecht voorbereid. Na telefonisch contact wordt duidelijk dat het aan allerlei factoren ligt, behalve aan hen. Zij kunnen er niets aan doen, het systeem wordt veranderd, er is een fusie, door de corona lopen er dingen anders. Een hele slechte ervaring en totaal geen goed gevoel bij dit kantoor. Dan mogen ze goedkoop zijn, maar dat is geen reden voor fouten!

Beste Liesbeth, Zojuist hebben wij telefonisch contact met u gehad en hebben wij onze excuses aangeboden. Helaas bent u wettelijk verplicht om zakelijke lasten aan verkoper te voldoen. Deze lasten waren per abuis niet op de nota van afrekening opgenomen, wat uiteraard normaliter nooit gebeurt en zeker aan ons te wijten is. Wij betreuren het dat u onze excuses niet aanvaard en direct een slechte beoordeling plaatst. Met vriendelijke groet, Raak Notarissen

ingewikkeld en onduidelijk

Ingewikkeld is de toegang tot de website wegens doorgeschoten privacyregels. Info: Wordt aangepast. Medewerkers zijn zeer vriendelijk. Er ontbreekt een brievenbus aan het pand, Is zeer onhandig bij spoedbezorging van stukken

Snel, simpel en duidelijke service. Meer dan dat is niet nodig

Prima service. Snel en simpel. Alles wat je nodig hebt om iets notarieel te regelen was voor elkaar. de stukken klopten, de notaris was vriendelijk, duidelijk en behulpzaam. Geen poes pas of dure zaken die er niet toe doen. Voor ons was het prima zaken doen.

Accuraat en deskundig

Kortgeleden hebben we bij Raak Notarissen onze hypotheek over laten sluiten. Al het voorwerk gebeurt digitaal en daarna alleen het passeren van de akte op kantoor. Onze ervaring is heel positief. Accuraat, deskundig en klantvriendelijk. Kortom een aanrader.

Goede ervaring, helder, voldoende tijd

Voor de overdracht van een koophuis hebben wij de prijzen van verschillende notarissen vergeleken. Raak komt daar erg gustig uit, daarom hebben we voor hen gekozen. De notaris was kundig, vriendelijk en nam de tijd, we hadden niet het gevoel dat hij ons er zo snel mogelijk uit wilde werken om de volgende klant te helpen. Onze vragen over een samenlevingscontract, waarvoor we geen afspraak hadden, werden ook behandeld.

Duidelijk en goed

Mails kwamen in spambox waardoor de communicatie niet heel soepel liep. Verder tijdens afspraken goed en duidelijk. Vriendelijke medewerkers!

Zeer persoonlijke en fijne aanpak

Ik heb via Raak Notarissen mijn hypotheek overgesloten. Zeer goede service en snelle afhandeling. Ook werd er echt even de tijd voor je genomen. Heel erg blij met de geboden service.

Duidelijk en snel!

Prima ontvangen, notaris was duidelijk in uitleg. Prijs kwaliteitsverhouding is goed

Zeer korte sessie zeer effectief

Voor ons is het niet de eerste keer dat we bij een notaris waren, deze sessie was zeer kort en in een pand met zeer eenvoudige aankleding. Dat was te verwachten gezien de lage prijs. Heb je een mooi huis gekocht en voor het gevoel van een echte notaris die je een kopje koffie geeft e.d betaal dan maar wat meer. Voor ons was het het overzetten van een hypotheek vorm.

Over Raak Notarissen

Bij ons regel jij jouw zaken eenvoudig online. Onze diensten zijn goedkoop, omdat wij jou standaard akten bieden. Als digitaal kantoor zijn we hét notariskantoor voor heel Nederland. Voor iedereen die voor gemak kiest, voor veiligheid en vooral voor betrouwbaarheid. Want van een online notaris mag je als klant nog steeds 100% betrouwbaarheid verwachten. Gekoppeld aan 100% efficiency.