Vlot verlopen en alles was duidelijk

Prima ervaring. Zaken werden prima verduidelijkt waar nodig.

Duidelijke taal. No nonsens. Heel prettig

De notaris kon in normale mensentaal de akte vertalen. Heel fijn!

Bijzonder moment

Leuk hoe er een speciaal moment van gemaakt werd door uitleg te geven en wat grapjes tussendoor. Fijn contact en duidelijke prijsstelling.

Deskundig, vriendelijk en duidelijke uitleg

Ze zorgen er voor dat alles goed geregeld is en de uitleg is duidelijk.

Professioneel

Mijn ervaring was zeer professioneel en duidelijk. Enige minpunt was dat er geen champagne was om zo een belangerijk moment mee te vieren.

Veeel te lange wachttijden

Voor een oversluiting moesten we 4 weken vooraf al wachten ondanks onze vraag of het spoed opgepakt kon worden want anders keken we liever verder. Daarna na het tekenen nog eens 2 weken wachten tot de hypotheekverstrekker de stukken binnen had en dat pas na een boze mail, boos telefoontje en een oproep van hypotheekverstrekker. Ook belde wij vaak na 13u en dan nog werd er niet opgenomen maar kreeg je een bandje met wij zijn nu niet aanwezig.

Het was een prima ervaring waarbij alles duidelijk werd uitgelegd.

Mijn ervaring was prima echter was er wel een vertraging. Tevens waren de documenten niet FTR (First Time Right) aangeleverd, waardoor er wat onduidelijkheden ontstonden. Verder was het snelle en goed service. Mijn partner en ik begrepen door de vaardigheden van de notaris zelfs iets meer over de standpunten van de bank. Kortom, prima service goed prijs met een paar kleine verbeterputen, waardoor het alleen nog maar beter kan.

Prima!

Gemoedelijke notaris, fijne sfeer. Zou niet weten wat ik meer zou moeten wensen van een notaris.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk geholpen en goed voorzien van advies.

Goed, vriendelijk en betaalbaar.

Prima notariskantoor.

Niet al te best

Er is belangrijke info naar me ex toe verstuurd terwijl wij al jaren uit elkaar waren en zij deze info nooit had mogen krijgen

goede service

perfect

Prima geregeld en duidelijke uitleg

Goede begeleiding met alle gegevens.

Prima service en niet te duur.

Jammer dat de wachttijd zo lang is. Verder ging alles snel en netjes en niet zo eng formeel. Halve ster minder is de info van te voren over parkeer gelegenheid.

Goede service, erg populair

Door de populariteit van Raak Notarissen hebben ze een enorme werkdruk. Advies om proactief in de communicatie te zijn en de planning. Service en handeling is professioneel.

deze mensen hebben kennis van zaken goede service en vriendelijk personeel

deze mensen hebben kennis van zaken goede service en vriendelijk personeel

Goede uitleg en een goed gevoel

Het gaf ons een goed, ontspannen gevoel, en het werd duidelijk uitgelegd. Lekker gewoon.. Bedankt .. Ed en Monique

Duidelijk, snel en relaxt

Raak werkt snel. De documenten krijg je netjes bijtijds per mail toegestuurd. De prijs is zeer goed t.o.v. andere notarissen. Geen fratsen

Goed geholpen

Vriendelijke mensen, voelden ons zeer welkom. Gezellige notaris.

Bijzonder netjes geholpen.

Nette ontvangst. Vriendelijke geholpen met duidelijke uitleg waar nodig is

Plezierig en proffesioneel

Snelle en goede afwikkeling

Professioneel & helder in communicatie

Raak Notarissen heeft ons goed geholpen met de hypotheek- en leveringsakte van ons nieuwe huis. De ontvangst was prima, alles is goed uitgelegd en er was ruimte voor eventuele vragen. Al met al zijn we prima geholpen en was het een positieve ervaring.

Zeer goede service, vriendelijk en gemoedelijk.

In 1 woord fantastische service. Prima uitleg, zeer vriendelijk en gemoedelijk. Een prima ervaring met dit notariskantoor.

Slecht

Ik had een spaarpolid en die moest verrekend worden met de schuld. Ik had oude bank gebeld en hoorde ik dat de notaris hoef alleen dat moest aanvinken met het eind nota. Toen ik notaris belde hoorde ik € 180,-- moest ik extra betalen voor de extra kosten. Toen ik vroeg wat zijn dat " extra kosten" kon zij mij niet vertellen wat het was. Ik heb het zelf geregeld en hierdoor € 180,-- bespaard. Ik vind dat heel erg vervelend. Ik had mijn oude bank belde vonden zij dat schandalig ik hoorde dat de notaris moest alleen dat aanvinken op de eind nota

Dank u voor uw reactie. Jammer dat u gisteren niets heeft gezegd tijdens passeren dan had ik u kunnen uitleggen en laten zien dat het meer dan een vinkje plaatsen is. Verder rekenen wij lage tarieven voor gestandaardiseerde werkzaamheden. Werkzaamheden die niet gestandaardiseerd zijn kosten extra. Vergelijk het met een apk keuring die weinig kost maar als u een reparatie wenst moet u extra betalen. Op onze site staan juist alle extra kosten vermeld om verkeerde verwachtingen te voorkomen. Was de verdere afwikkeling dan zo slecht, de dienstverlening slecht en uw akte vol met fouten dat u ons daarom een 1 geeft? Dat past niet in het beeld dat ik heb van de gang van zaken. Graag zou ik met u daarover in contact komen.

Goed en je voelt je er welkom