Duidelijke uitleg

Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening van de notaris. De notaris is heel duidelijk met het toelichten van de aktes en neemt de tijd voor je. De administratieve ondersteuning van het kantoor en verwerkingssnelheid van de akte kan wel beter.

Goedkoop maar slordig

Via raak notaris hebben we de overdracht van onze nieuwe koopwoning gedaan. Helaas hebben we na meerdere keren contact opgenomen pas de rekening gekregen. Er was hierin nog weinig tijd om het goed te kunnen doornemen. Tijdens het bezoek werden we niet ontvangen en ook een ‘goedendag’ kon er niet af bij voorbijgang. Ondanks de drukte op deze dag lijkt dit mij een kleine moeite. Tijdens de overdracht goed en klantvriendelijk geholpen. De benadering was vriendelijk en kundig.

Geachte RdW, Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij betreuren het dat u de binnenkomst bij ons niet als positief heeft ervaren, onze excuses hiervoor. Wij proberen alle nota's minimaal 3 werkdagen voor het passeren aan alle cliënten te versturen. Helaas zijn wij altijd afhankelijk van nota's van derden, en is dit niet altijd mogelijk. Fijn om te lezen dat de overdracht zelf wel naar uw tevredenheid is verlopen. Met vriendelijke groet, Raak Notarissen

Duidelijke snelle service

Duidelijke snelle service

Keurig ontvangen en deskundig afgehandeld

Voor het tekenen van onze hypotheekakte werden we keurig ontvangen. Daarna snel en vlot de akte doorgenomen en getekend. Enige minpuntje is dat we om 13.30 uur een afspraak hadden en pas om 13.45 uur aan de beurt waren. Gelukkig is dit geen ramp, maar wel een aandachtspuntje.

Beste Rob, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Op de laatste dag(en) en eerste dag(en) van de maand is het bij ons het drukst. Helaas ontstaat hierdoor weleens uitloop. Onze excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Raak Notarissen

Doen super goed hun werk en nemen hun tijd om alles goed uit te leggen. Ook goed van advies voorzien waarvoor wij zeer dankbaar waren.

goede service

Koffie

Ik miste dat er geen koffie werd aangeboden

Matig

Ik verwacht niet van een notariskantoor dat ze je waarborgsom van ruim 21k vergeten op de afrekeningsnota te plaatsen. Best kwalijk. Zo krijg je gauw het idee: o daarom zijn ze goedkoper dan de de deur andere kantoren. Voor de rest wel aardige mensen.

Beste heer Alblas, Wij vonden het erg vervelend dat uw waarborgsom per abuis op uw nota van afrekening door ons was vergeten op te nemen. Wij hebben echter uw nota van afrekening direct aangepast. Alle waarborgsommen worden via een boekhoudkundig systeem verwerkt. Helaas was uw waarborgsom nog niet zichtbaar bij het opstellen van de nota van afrekening. En is daardoor per abuis niet opgenomen. Aangezien u een goede vaste klant van ons bent, hopen wij u toch snel weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Raak Notarissen

Prima geholpen

Hier geweest voor het passeren van de Hypotheekakte, na een korte uitleg is het geheel afgehandeld. Het ging allemaal zo snel dat er niet eens tijd was om ons een kopje koffie aan te bieden.

Geachte heer/mevrouw RW, Bedankt voor uw beoordeling. In onze wachtruimte staat een koffie automaat waar iedereen gebruik van kan maken. Misschien is u dit niet opgevallen. Met vriendelijke groet, RAAK Notarissen

No nonsense notaris

Doen waar je een notaris voor nodig hebt zonder poespas. Scherp tarief.

Waar komen die negatieve reacties vandaan?

Onbegrijpelijk waar die negatieve reacties vandaan komen. Raak notarissen heeft haar nek uitgestoken om de overdracht van mijn woning eerder te kunnen laten plaatsvinden. Ik heb altijd goed en snel antwoord gekregen op mijn vragen en de prijs is zeer goed! Ik zou deze notaris zeker aanbevelen.

Vlot verlopen en alles was duidelijk

Prima ervaring. Zaken werden prima verduidelijkt waar nodig.

Duidelijke taal. No nonsens. Heel prettig

De notaris kon in normale mensentaal de akte vertalen. Heel fijn!

Bijzonder moment

Leuk hoe er een speciaal moment van gemaakt werd door uitleg te geven en wat grapjes tussendoor. Fijn contact en duidelijke prijsstelling.

Deskundig, vriendelijk en duidelijke uitleg

Ze zorgen er voor dat alles goed geregeld is en de uitleg is duidelijk.

Professioneel

Mijn ervaring was zeer professioneel en duidelijk. Enige minpunt was dat er geen champagne was om zo een belangerijk moment mee te vieren.

Veeel te lange wachttijden

Voor een oversluiting moesten we 4 weken vooraf al wachten ondanks onze vraag of het spoed opgepakt kon worden want anders keken we liever verder. Daarna na het tekenen nog eens 2 weken wachten tot de hypotheekverstrekker de stukken binnen had en dat pas na een boze mail, boos telefoontje en een oproep van hypotheekverstrekker. Ook belde wij vaak na 13u en dan nog werd er niet opgenomen maar kreeg je een bandje met wij zijn nu niet aanwezig.

Het was een prima ervaring waarbij alles duidelijk werd uitgelegd.

Mijn ervaring was prima echter was er wel een vertraging. Tevens waren de documenten niet FTR (First Time Right) aangeleverd, waardoor er wat onduidelijkheden ontstonden. Verder was het snelle en goed service. Mijn partner en ik begrepen door de vaardigheden van de notaris zelfs iets meer over de standpunten van de bank. Kortom, prima service goed prijs met een paar kleine verbeterputen, waardoor het alleen nog maar beter kan.

Prima!

Gemoedelijke notaris, fijne sfeer. Zou niet weten wat ik meer zou moeten wensen van een notaris.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk geholpen en goed voorzien van advies.

Goed, vriendelijk en betaalbaar.

Prima notariskantoor.

Niet al te best

Er is belangrijke info naar me ex toe verstuurd terwijl wij al jaren uit elkaar waren en zij deze info nooit had mogen krijgen

goede service

perfect

Prima geregeld en duidelijke uitleg

Goede begeleiding met alle gegevens.

Prima service en niet te duur.

Jammer dat de wachttijd zo lang is. Verder ging alles snel en netjes en niet zo eng formeel. Halve ster minder is de info van te voren over parkeer gelegenheid.