Snel, simpel en duidelijke service. Meer dan dat is niet nodig

Prima service. Snel en simpel. Alles wat je nodig hebt om iets notarieel te regelen was voor elkaar. de stukken klopten, de notaris was vriendelijk, duidelijk en behulpzaam. Geen poes pas of dure zaken die er niet toe doen. Voor ons was het prima zaken doen.

Accuraat en deskundig

Kortgeleden hebben we bij Raak Notarissen onze hypotheek over laten sluiten. Al het voorwerk gebeurt digitaal en daarna alleen het passeren van de akte op kantoor. Onze ervaring is heel positief. Accuraat, deskundig en klantvriendelijk. Kortom een aanrader.

Goede ervaring, helder, voldoende tijd

Voor de overdracht van een koophuis hebben wij de prijzen van verschillende notarissen vergeleken. Raak komt daar erg gustig uit, daarom hebben we voor hen gekozen. De notaris was kundig, vriendelijk en nam de tijd, we hadden niet het gevoel dat hij ons er zo snel mogelijk uit wilde werken om de volgende klant te helpen. Onze vragen over een samenlevingscontract, waarvoor we geen afspraak hadden, werden ook behandeld.

Duidelijk en goed

Mails kwamen in spambox waardoor de communicatie niet heel soepel liep. Verder tijdens afspraken goed en duidelijk. Vriendelijke medewerkers!

Zeer persoonlijke en fijne aanpak

Ik heb via Raak Notarissen mijn hypotheek overgesloten. Zeer goede service en snelle afhandeling. Ook werd er echt even de tijd voor je genomen. Heel erg blij met de geboden service.

Duidelijk en snel!

Prima ontvangen, notaris was duidelijk in uitleg. Prijs kwaliteitsverhouding is goed

Zeer korte sessie zeer effectief

Voor ons is het niet de eerste keer dat we bij een notaris waren, deze sessie was zeer kort en in een pand met zeer eenvoudige aankleding. Dat was te verwachten gezien de lage prijs. Heb je een mooi huis gekocht en voor het gevoel van een echte notaris die je een kopje koffie geeft e.d betaal dan maar wat meer. Voor ons was het het overzetten van een hypotheek vorm.

geweldig

De dames en zeker de Notaris, mevrouw Snel, heeft ons geweldig goed geholpen en alle, bijkomende problemen, goed uitgelegd. Ook ons doorverwezen naar Westland Partners.

mijn ervaring was heel positief

een snelle en duidelijke afhandeling van de hypotheek

Geweldig en goedkoop

Zeer proffesioneel onderhoud gehad met goede voorlichting. Daarnaast volgens mij voor een lagere prijs dan gemiddeld. Ik ben erg enthousiiast over deze notaris.

Duidelijke uitleg

Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening van de notaris. De notaris is heel duidelijk met het toelichten van de aktes en neemt de tijd voor je. De administratieve ondersteuning van het kantoor en verwerkingssnelheid van de akte kan wel beter.

Goedkoop maar slordig

Via raak notaris hebben we de overdracht van onze nieuwe koopwoning gedaan. Helaas hebben we na meerdere keren contact opgenomen pas de rekening gekregen. Er was hierin nog weinig tijd om het goed te kunnen doornemen. Tijdens het bezoek werden we niet ontvangen en ook een ‘goedendag’ kon er niet af bij voorbijgang. Ondanks de drukte op deze dag lijkt dit mij een kleine moeite. Tijdens de overdracht goed en klantvriendelijk geholpen. De benadering was vriendelijk en kundig.

Geachte RdW, Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij betreuren het dat u de binnenkomst bij ons niet als positief heeft ervaren, onze excuses hiervoor. Wij proberen alle nota's minimaal 3 werkdagen voor het passeren aan alle cliënten te versturen. Helaas zijn wij altijd afhankelijk van nota's van derden, en is dit niet altijd mogelijk. Fijn om te lezen dat de overdracht zelf wel naar uw tevredenheid is verlopen. Met vriendelijke groet, Raak Notarissen

Duidelijke snelle service

Duidelijke snelle service

Keurig ontvangen en deskundig afgehandeld

Voor het tekenen van onze hypotheekakte werden we keurig ontvangen. Daarna snel en vlot de akte doorgenomen en getekend. Enige minpuntje is dat we om 13.30 uur een afspraak hadden en pas om 13.45 uur aan de beurt waren. Gelukkig is dit geen ramp, maar wel een aandachtspuntje.

Beste Rob, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Op de laatste dag(en) en eerste dag(en) van de maand is het bij ons het drukst. Helaas ontstaat hierdoor weleens uitloop. Onze excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Raak Notarissen

Doen super goed hun werk en nemen hun tijd om alles goed uit te leggen. Ook goed van advies voorzien waarvoor wij zeer dankbaar waren.

goede service

Koffie

Ik miste dat er geen koffie werd aangeboden

Matig

Ik verwacht niet van een notariskantoor dat ze je waarborgsom van ruim 21k vergeten op de afrekeningsnota te plaatsen. Best kwalijk. Zo krijg je gauw het idee: o daarom zijn ze goedkoper dan de de deur andere kantoren. Voor de rest wel aardige mensen.

Beste heer Alblas, Wij vonden het erg vervelend dat uw waarborgsom per abuis op uw nota van afrekening door ons was vergeten op te nemen. Wij hebben echter uw nota van afrekening direct aangepast. Alle waarborgsommen worden via een boekhoudkundig systeem verwerkt. Helaas was uw waarborgsom nog niet zichtbaar bij het opstellen van de nota van afrekening. En is daardoor per abuis niet opgenomen. Aangezien u een goede vaste klant van ons bent, hopen wij u toch snel weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Raak Notarissen

Prima geholpen

Hier geweest voor het passeren van de Hypotheekakte, na een korte uitleg is het geheel afgehandeld. Het ging allemaal zo snel dat er niet eens tijd was om ons een kopje koffie aan te bieden.

Geachte heer/mevrouw RW, Bedankt voor uw beoordeling. In onze wachtruimte staat een koffie automaat waar iedereen gebruik van kan maken. Misschien is u dit niet opgevallen. Met vriendelijke groet, RAAK Notarissen

No nonsense notaris

Doen waar je een notaris voor nodig hebt zonder poespas. Scherp tarief.

Waar komen die negatieve reacties vandaan?

Onbegrijpelijk waar die negatieve reacties vandaan komen. Raak notarissen heeft haar nek uitgestoken om de overdracht van mijn woning eerder te kunnen laten plaatsvinden. Ik heb altijd goed en snel antwoord gekregen op mijn vragen en de prijs is zeer goed! Ik zou deze notaris zeker aanbevelen.

Vlot verlopen en alles was duidelijk

Prima ervaring. Zaken werden prima verduidelijkt waar nodig.

Duidelijke taal. No nonsens. Heel prettig

De notaris kon in normale mensentaal de akte vertalen. Heel fijn!

Bijzonder moment

Leuk hoe er een speciaal moment van gemaakt werd door uitleg te geven en wat grapjes tussendoor. Fijn contact en duidelijke prijsstelling.

Deskundig, vriendelijk en duidelijke uitleg

Ze zorgen er voor dat alles goed geregeld is en de uitleg is duidelijk.