Snel en correct afgewerkt.

Goed werk verricht

Volgens afspraak

Vakman met kennis van zaken keurig opgelost

Klantvriendelijk en deskundig

Goede service, klantvriendelijk en vakkundige afhandeling!

Snel bezoek en handelen

Gebeld dat naar aanleiding van voorgaande keren toch weer grijs op de vloer lag. Voorgaande keren balken ingespoten tegen boktor en hout worm. Zeer snelle afspraak en de balken voor alle zekerheid nogmaals behandeld, geheel kosteloos

• Soort ongedierte Houtworm / Boktor

Professioneel, meedenkend en zeer klantvriendelijk

Wij hebben een oude woonboerderij gekocht met bijgebouwen die we opknappen. SPM helpt ons met de beoordeling van de staat van de draagbalken en andere houten delen (met betrekking tot schade ontstaan door ongedierte) en behandelde deze tegen houtworm en eventueel boktor. Ook preventief voor in de toekomst. Het is een zeer betrouwbaar en kundig bedrijf dat ook een certificaat afgeeft voor 10 jaar garantie. Ook de wespennesten worden veilig en vakkundig door hun bestreden. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf met allemaal aardige en professionele medewerkers. Wij raden iedereen SPM aan!

• Soort ongedierte Houtworm / Boktor

Professionele , vriendelijke en snelle service

Voor een houtwormbehandeling in onze schuur zijn we goed geholpen. Voor een gratis offerte komen ze aan huis en de prijs voor de behandeling vond ik ook erg netjes. Ivm een vogelnestje moest ik de afspraak een dag tevoren verzetten. Dat was geen probleem en geen extra kosten. Tevens adviezen gekregen ter bestrijding van ander ongedierte in huis, wat we zelf kunnen doen.

Top service!

Snelle en eerlijke service

• Soort ongedierte Wespen

Vriendelijke medewerker en je wordt ruim van tevoren gebeld welk tijdstip de medewerker aanwezig. Tevens klantvriendelijk en duidelijke uitleg.

Uitstekende service!

Mensen kon snel langs komen, heeft uitleg gegeven en ook advies meegegeven. Zeer beleefd en service gericht!

Goede kwaliteit

Goede service en advies. Goed resultaat

• Soort ongedierte Vliegen

Afspraken worden na gekomen. Er wordt goed gecommuniceerd

• Soort ongedierte Muizen

Goede info; werken zoals beloofd; houden aan de afspraken en leveren heel goed werk!

Allereerst is men vanuit SPM de situatie komen bekijken. Er werden twee mogelijkheden aangeboden en een kostenplaatje aangehangen. Men is drie keer gel komen aanbrengen; twee keer komen vernevelen. Dit alles in goede sfeer en informatie! Men heeft perfect werkt geleverd. Onvoorstelbaar dat we binnen een half jaar kakkerlak vrij zijn!

• Soort ongedierte Kakkerlakken

Goede en snelle service

Snel en effectief geholpen door een hele vriendelijke ongediertebestrijder. Ik ben ontzettend blij met het resultaat want het was echt ondraaglijk.

• Soort ongedierte Vlooien

Deskundige

Zeer positief

• Soort ongedierte Houtworm / Boktor

Meedenkend in mogelijkheden, geduldig, begripvol, meewerkend, vriendelijk en vertrouwenwekkend. Goede uitleg goede service.

• Resultaat N.v.t.
  • Soort ongedierte Houtworm / Boktor

Goede en vriendelijke werknemers met veel expertise

Ik heb hele goede ervaringen met SPM. Het zijn vakkundige mensen die hun vak verstaan en die je alles goed en duidelijk uitleggen. 1 dingetje wat jammer was is dat niet verteld was dat de begane grond afgedekt moest worden waardoor zeventig moesten komen. Maar dat was ook binnen een paar dagen gepland

• Soort ongedierte Houtworm / Boktor

Keurig, snel en vakkundig geholpen

Wij waren binnen no-time van onze muizen af. Fijn idee dat dit voorbij is :)

• Soort ongedierte Muizen

Vriendelijk

Vriendelijk geholpen, snel klaar

Uitstekend.

Uitstekend. Afspraken gemaakt, worden goed nagekomen en je wordt op de hoogte gehouden via SMS. Na afloop alles netjes achtergelaten.

Prima en snel

Na de houtwormmelding kwam heel snel daarna de 1e inspectie en vervolgens de behandeling. Aardig en behulpzaam personeel.

Effectief wespennest geruimd

We hadden een wespennest dat steeds drukker werd met steeds meer wespen. Zelf met gif spuiten had totaal geen effect gehad. De website van de wespenman zag er betrouwbaar uit met heldere informatie. Telefonisch contact was prettig. Gezien de drukte moesten we wel wat langer wachten voordat ze langs konden komen, maar gelukkig nog steeds op tijd voordat de wespen populatie echt irritant werd. De behandeling was kort maar krachtig, geen wespen meer gelukkig. Aan te raden dus. En wees er op tijd bij.

• Soort ongedierte Wespen

Belde in afgesproken tijdvak, was 15 minuten later maar kondigde dat ruim vooraf aan. Deed zijn klus (wespennest) snel en goed. Aan te bevelen dus!

Zo direct

Ik belde direct afgesproken mooi op tijd word van te voren gebeld met wij zijn er met 15 min geweldig

Super bedrijf

Proberen je altijd van alle kanten het beste te helpen super vriendelijk personeel een echte aanrader bij mij al meerdere keren geweest met meerdere nesten per keer en ze zorgden er ook altijd voor het nest kapot ging voor mij geen ander meer

Professionele service

Over SPM ongediertebestrijding

Bij SPM Ongediertebestrijding begrijpen we dat ongedierte problemen kan veroorzaken, en hierdoor snel en effectief moet worden aangepakt. Met jarenlange ervaring zijn wij gespecialiseerd in de bestrijding van wespen, houtworm, boktor, schimmel en zwam. Ons toegewijde team van professionals staat klaar om uw ongedierteproblemen op te lossen en uw omgeving weer veilig en gezond te maken. Wat ons onderscheidt? Naast onze expertise bieden wij klantgerichte oplossingen en een service die gericht is op kwaliteit. We streven ernaar om snel en discreet te handelen, zodat u zich weer comfortabel kunt voelen in uw eigen ruimte. Kies voor SPM Ongediertebestrijding en laat ons uw ongedierteproblemen effectief en duurzaam oplossen. Neem vandaag nog contact met ons op voor een snelle en professionele service!