Uitstekend.

Uitstekend. Afspraken gemaakt, worden goed nagekomen en je wordt op de hoogte gehouden via SMS. Na afloop alles netjes achtergelaten.

• Soort ongedierte Houtworm / Boktor

Prima en snel

Na de houtwormmelding kwam heel snel daarna de 1e inspectie en vervolgens de behandeling. Aardig en behulpzaam personeel.

• Soort ongedierte Houtworm / Boktor

Effectief wespennest geruimd

We hadden een wespennest dat steeds drukker werd met steeds meer wespen. Zelf met gif spuiten had totaal geen effect gehad. De website van de wespenman zag er betrouwbaar uit met heldere informatie. Telefonisch contact was prettig. Gezien de drukte moesten we wel wat langer wachten voordat ze langs konden komen, maar gelukkig nog steeds op tijd voordat de wespen populatie echt irritant werd. De behandeling was kort maar krachtig, geen wespen meer gelukkig. Aan te raden dus. En wees er op tijd bij.

• Soort ongedierte Wespen

Belde in afgesproken tijdvak, was 15 minuten later maar kondigde dat ruim vooraf aan. Deed zijn klus (wespennest) snel en goed. Aan te bevelen dus!

Zo direct

Ik belde direct afgesproken mooi op tijd word van te voren gebeld met wij zijn er met 15 min geweldig

Super bedrijf

Proberen je altijd van alle kanten het beste te helpen super vriendelijk personeel een echte aanrader bij mij al meerdere keren geweest met meerdere nesten per keer en ze zorgden er ook altijd voor het nest kapot ging voor mij geen ander meer

Professionele service

Snelle doeltreffende service.

Komen zoals afgesproken. Snel klaar. Het werkt meteen.

• Soort ongedierte Wespen

Alle wespen in een keer weg, prima!!

Alles vlot en goed geregeld

Uitstekende service

Uitstekend telefonisch contact, goede afspraak gemaakt en snelle en vakkundige bestrijding. Niks op aan te merken

• Soort ongedierte Wespen

Snel en doeltreffend optreden heeft overlast verholpen.

Positief. Mocht het in de toekomst vaker nodig zijn een nest dat echt gevaar oplevert te verwijderen dan weet ik wie ik bel.

• Soort ongedierte Wespen

Heb op zeer korte termijn een afspraak kunnen maken. De ongedierte bestrijder was mooi op tijd en zeer vriendelijk. Binnen 10min was de klus geklaard met garantie. Ik ben zeer tevreden.

onmiddellijk resultaat

onmiddellijk resultaat

Netjes, geduldig, vakkundig

Het probleem heel goed verholpen. Dat is altijd fijn.

Geen beestjes meer :)

Snelle service, vriendelijk en wespen waren na 1 dag al weg. Super!

Snel geregeld

We hadden geluk, we belden namelijk op en er bleek dezelfde dag nog een plekje vrij te zijn. We kregen behoorlijk wat uitleg van de bestrijder. En zoals hij al aangaf: de volgende dag hadden we inderdaad geen wespen meer. Dank je wel voor de hulp.

Het heeft gewerkt

De bijen waren na een aantal dagen allemaal weg. Wel vind ik het vreemd dat hij niet op een ladder klom of via het platte dak zijn werk deed. Stond nu erg moeilijk te doen en gokte maar of het raak zou zijn. En de prijs is bijna asociaal te noemen voor de 5 min werk en het beetje spul wat hij gespoten heeft.

Snel en effectief

Snelle service en geen last meer.

Prima service!

Deskundig advies en uitvoering bestrijding wespen

Prima dienstverlening!

Snel, to the point, vriendelijk en efficiënt. Klus was zo geklaard en de uitleg was helder!

Wespenoverlast, bel SPM!

Snelle service, komt beloften na, zeer vriendelijke bestrijder. En alle wespen weg.

• Soort ongedierte Wespen

SPM maakt zijn belofte waar

Snelle en doeltreffende service!

• Soort ongedierte Wespen

Prima service en betaalbaar.

Heb alleen maar goede woorden voor dit bedrijf en de medewerker die bij ons is geweest om de wespennest op te ruimen. K

• Soort ongedierte Wespen

Succesvolle bestrijding in een paar minuten

Goede communicatie, snelle dienstverlening en perfect resultaat

Deskundig, betrouwbaar & snel

Zeer vriendelijke medewerker, heel deskundig en het wespennest was in 20 minuten bespoten. Nu een weekje afwachten of de wespen nu helemaal weg zijn, anders komt SPM nogmaals langs om het af te maken, zonder extra kosten.

Over SPM ongediertebestrijding

SPM ongediertebestrijding biedt u diverse oplossingen op het gebied van ongediertebestrijding. Dankzij de jarenlange ervaring van onze ongediertebestrijders zijn wij op de hoogte van alle problemen en risico’s die ongedierte met zich mee kunnen brengen en kunnen wij u hier snel en vakkundig bij helpen. Onze werkwijze kenmerkt zich door persoonlijk contact en een doortastende houding ten opzichte van ongedierte. Informatie is in onze ogen zeer belangrijk. Als u meer weet over een situatie, kunt u hier betere beslissingen over nemen en beter naar handelen. Wilt u graag meer weten? Bel dan met 013-7610160 voor meer informatie.