Snel en netjes gewerkt.

Sleutel achtergelaten. Op goed vertrouwen. Ik was zelf niet thuis. Netjes telefonisch gemeld dat ze aanwezig waren. En keurig achtergelaten. +kosten prijs netjes en keurig. Ga ik niet zelf voor lopen tobben

Zeer goede service

Werden goed geholpen en er werd meegedacht in oplossingen. Snelle service!

• Soort ongedierte Houtworm / Boktor

Meneer kwam netjes op tijd en was erg vriendelijk. In een mum van tijd was het probleem (wespennest) opgelost.

Deskundig en snel

Twee dagen na mijn telefoontje werd het wespennest verdelgd. Fijn dat de man toelichtte wat hij deed en hoe het werkt.

Snelle gerichte service

Goed!

Experts

Fijn dat ze snel konden komen. Geen onnodig werk gedaan. Fijn contact. Zou ze zeker volgende keer weer bellen.

• Resultaat N.v.t.

Vlug geregeld en opgelost

Goed geregeld en vlug opgelost

• Soort ongedierte Wespen

Snel en correct afgewerkt.

Goed werk verricht

Volgens afspraak

Vakman met kennis van zaken keurig opgelost

Klantvriendelijk en deskundig

Goede service, klantvriendelijk en vakkundige afhandeling!

Snel bezoek en handelen

Gebeld dat naar aanleiding van voorgaande keren toch weer grijs op de vloer lag. Voorgaande keren balken ingespoten tegen boktor en hout worm. Zeer snelle afspraak en de balken voor alle zekerheid nogmaals behandeld, geheel kosteloos

• Soort ongedierte Houtworm / Boktor

Professioneel, meedenkend en zeer klantvriendelijk

Wij hebben een oude woonboerderij gekocht met bijgebouwen die we opknappen. SPM helpt ons met de beoordeling van de staat van de draagbalken en andere houten delen (met betrekking tot schade ontstaan door ongedierte) en behandelde deze tegen houtworm en eventueel boktor. Ook preventief voor in de toekomst. Het is een zeer betrouwbaar en kundig bedrijf dat ook een certificaat afgeeft voor 10 jaar garantie. Ook de wespennesten worden veilig en vakkundig door hun bestreden. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf met allemaal aardige en professionele medewerkers. Wij raden iedereen SPM aan!

• Soort ongedierte Houtworm / Boktor

Professionele , vriendelijke en snelle service

Voor een houtwormbehandeling in onze schuur zijn we goed geholpen. Voor een gratis offerte komen ze aan huis en de prijs voor de behandeling vond ik ook erg netjes. Ivm een vogelnestje moest ik de afspraak een dag tevoren verzetten. Dat was geen probleem en geen extra kosten. Tevens adviezen gekregen ter bestrijding van ander ongedierte in huis, wat we zelf kunnen doen.

Top service!

Snelle en eerlijke service

• Soort ongedierte Wespen

Vriendelijke medewerker en je wordt ruim van tevoren gebeld welk tijdstip de medewerker aanwezig. Tevens klantvriendelijk en duidelijke uitleg.

Uitstekende service!

Mensen kon snel langs komen, heeft uitleg gegeven en ook advies meegegeven. Zeer beleefd en service gericht!

Goede kwaliteit

Goede service en advies. Goed resultaat

• Soort ongedierte Vliegen

Uitstekende service

Afspraken worden na gekomen. Er wordt goed gecommuniceerd

• Soort ongedierte Muizen

Goede info; werken zoals beloofd; houden aan de afspraken en leveren heel goed werk!

Allereerst is men vanuit SPM de situatie komen bekijken. Er werden twee mogelijkheden aangeboden en een kostenplaatje aangehangen. Men is drie keer gel komen aanbrengen; twee keer komen vernevelen. Dit alles in goede sfeer en informatie! Men heeft perfect werkt geleverd. Onvoorstelbaar dat we binnen een half jaar kakkerlak vrij zijn!

• Soort ongedierte Kakkerlakken

Goede en snelle service

Snel en effectief geholpen door een hele vriendelijke ongediertebestrijder. Ik ben ontzettend blij met het resultaat want het was echt ondraaglijk.

• Soort ongedierte Vlooien

Deskundige

Zeer positief

• Soort ongedierte Houtworm / Boktor

Meedenkend in mogelijkheden, geduldig, begripvol, meewerkend, vriendelijk en vertrouwenwekkend. Goede uitleg goede service.

• Resultaat N.v.t.
  • Soort ongedierte Houtworm / Boktor

Goede en vriendelijke werknemers met veel expertise

Ik heb hele goede ervaringen met SPM. Het zijn vakkundige mensen die hun vak verstaan en die je alles goed en duidelijk uitleggen. 1 dingetje wat jammer was is dat niet verteld was dat de begane grond afgedekt moest worden waardoor zeventig moesten komen. Maar dat was ook binnen een paar dagen gepland

• Soort ongedierte Houtworm / Boktor

Keurig, snel en vakkundig geholpen

Wij waren binnen no-time van onze muizen af. Fijn idee dat dit voorbij is :)

• Soort ongedierte Muizen

Vriendelijk

Vriendelijk geholpen, snel klaar

Over SPM ongediertebestrijding

SPM ongediertebestrijding biedt u diverse oplossingen op het gebied van ongediertebestrijding. Dankzij de jarenlange ervaring van onze ongediertebestrijders zijn wij op de hoogte van alle problemen en risico’s die ongedierte met zich mee kunnen brengen en kunnen wij u hier snel en vakkundig bij helpen. Onze werkwijze kenmerkt zich door persoonlijk contact en een doortastende houding ten opzichte van ongedierte. Informatie is in onze ogen zeer belangrijk. Als u meer weet over een situatie, kunt u hier betere beslissingen over nemen en beter naar handelen. Wilt u graag meer weten? Bel dan met 013-7610160 voor meer informatie.