Top service!!

In de avonduren gebeld en volgende dag tegen houtworm behandeld...!! Super nogmaals bedankt!!

Proffesionele aanpak

Er word meegekeken naar evt kieren buiten, ter plekke dichtgemaakt. Verder wordt er in huis goed gekeken en evt bronnen benoemd.

• Telefonisch contact N.v.t.

Ervaren en kundige werknemer

Hele goede ervaring

Prima geregeld

Aardige mensen, kosten zoals vooraf afgesproken, duidelijk verhaal. Resultaat kan ik uiteraard nog niet veel over zeggen na 1 week.

• Resultaat N.v.t.
  • Soort ongedierte Houtworm / Boktor

Ongedierte bestrijding kwam langs met intake meteen rond gekeken en besproken hoe ernstig probleem is pakket genomen die ons werd aangeraden. Oorzaak+probleem snel opgelost zo blij mee! Deze bedrijf is duidelijk professioneel zal het iedereen aanraden toppers bedankt.

Top service!

Hele fijn service, snel beschikbaar. Duidelijke uitleg over de situatie en eerlijk advies.

• Soort ongedierte Muizen

Nadat onze nieuwe huisdieren onze kerstvoorraad kapot hadden gegeten hebben wij de hulp van SPM ingeroepen. Niet lang na mijn telefoontje kwam Nick langs voor een grondige inspectie, stelde ons, inclusief onze 3-jarige zoon, gerust en hielp ons van onze huismuis "Remy" af. 2 weken nadat wij geen muizen meer hadden geconstateerd kwam Nick lang voor een na-inspectie. Nick is geweldig, heeft een hart van goud en geeft tips en adviezen.

Goed geholpen

Zou graag nog een laatste afspraak inplannen voor de eindcontrole laatste bezoek is afgezegd door bestrijder en geen nieuwe afspraak ingepland. Dus graag nog even een telefoontje om een eindafspraak te maken

• Soort ongedierte Muizen

Goed bedrijf dat afspraken nakomt

Na een drietal bezoeken van de ongediertebestrijder hebben we tot nu toe geen last meer gehad.

Net op tijd

Eerst inspectie van de aangetaste balken.dan een goede uitleg of het nog de moeite waard is.Dat was het gelukkig. Ik kon een dag uitkiezen en gelukkig hoefde ik niet enkele dagen het huis uit, maar kon na drie uurtjes het huis weer in en geen stank. Met garantie dus hartstikke tevreden.

• Soort ongedierte Houtworm / Boktor

Vriendelijk, meedenkend en prima werk geleverd.

Prettig telefonisch contact. Zeer vriendelijk en hulpvaardig. Ook zeer tevreden over de medewerker die bij ons thuis is geweest!

Perfect alles !

• Telefonisch contact
  • Uw ongediertebestrijder N.v.t.
  • Resultaat
  • Soort ongedierte N.v.t.

We hadden een prima ervaring.

De medewerker kwam kordaat en terzake kundig over. Hij gaf een heldere uitleg over het plan van aanpak.

• Soort ongedierte Muizen

Uitstekend, grondig advies en aanpak

Zeer vriendelijke, behulpzame medewerker die verstand van zaken heeft. Iedere keer op afgesproken tijd aanwezig en hij belde me even van tevoren dat hij eraan kwam. Ik heb goede uitleg gekregen over plan van aanpak en goede tips gekregen. Al met al ben ik meer dan te vrede!

• Soort ongedierte Muizen

Snel,adequaat en grondig met goed advies en overleg

Snel contact en afspraak gemaakt. Alles was binnen een week geregeld. Goed advies tijdens eerste bezichtiging.

• Soort ongedierte Houtworm / Boktor

Goed personeel dat er verstand van heeft

Snel afspraken gemaakt . Jammer dat je daarna geen contact meer hebt. Evt om gewoon te vertellen of er iets gezien is. Het gaat om bedwantsen dat staat niet tussen de soort ongedierte hier onder.

• Resultaat
  • Soort ongedierte N.v.t.

dezelfde dag van telefoneren en vakkundig inzicht

Korte tijd na het prettige telefoongesprek kwam Bram een inspectie uitvoeren. Sympathieke man die rustig en grondig keek hoe dit was ontstaan. Gelijk werd duidelijk waar het probleem zat. Ook hetzelfde moment aan de slag om het aan te pakken en veel goede tips ontvangen.

Snelle en vriendelijke afhandeling

Fijn dat het wespennest u verwijderd

• Soort ongedierte Wespen

Supersnelle actie en zeer vriendelijke houding naar de klant!!!

Ik werd snel geholpen. Dat betekent dezelfde dag nog. De ongediertebestrijder was vriendelijk, duidelijk en snel. Na een paar dagen bleek: zeer doeltreffend!

Toppie

• Soort ongedierte Wespen

Snelle en vriendelijke service met goed resultaat

Fijn dat ze dezelfde ochtend al konden komen om een hoornaarnest te verwijderen.

Zeer snel aanwezig

Het begon al met een vriendelijk telefoongesprek, die ook de tijd nam om het verhaal aan te horen. De volgende ochtend stond er al een aardige man voor de deur die de tijd nam om alles goed te bekijken. Goed en eerlijk advies

• Resultaat N.v.t.
  • Soort ongedierte Muizen

Tot op heden gaat het goed maar er zijn nog wespen

Het is volgens uw medewerker altijd een paar dagen afwachten of het wespennest geheel weg is maar de activiteiten worden minder op het dak dus we hebben goede hoop dat het nest afgebroken is

Vriendelijk en deskundig

Hele fijne ervaring en zeer klantvriendelijk

Super goed

Aardige medewerker, was snel gefixt geen last meer.

Over SPM ongediertebestrijding

SPM ongediertebestrijding biedt u diverse oplossingen op het gebied van ongediertebestrijding. Dankzij de jarenlange ervaring van onze ongediertebestrijders zijn wij op de hoogte van alle problemen en risico’s die ongedierte met zich mee kunnen brengen en kunnen wij u hier snel en vakkundig bij helpen. Onze werkwijze kenmerkt zich door persoonlijk contact en een doortastende houding ten opzichte van ongedierte. Informatie is in onze ogen zeer belangrijk. Als u meer weet over een situatie, kunt u hier betere beslissingen over nemen en beter naar handelen. Wilt u graag meer weten? Bel dan met 013-7610160 voor meer informatie.