Een goed georganiseerde en veilige busrit

Met studenten zijn wij als opleidingen een dag naar Duitsland geweest. De organisatie van de bus verliep soepel. We konden makkelijk tot afspraken komen en er werd meegedacht over de planning van de dag. We hadden een heel vriendelijke en ontspannen chauffeur, die ons keurig over kleine weggetjes loodste en ons uitzette op makkelijk toegankelijke punten. Birwa, tige tank.

Ook dit jaar weer een fijne busreis met ons schoolreisje. Bij onze school kan het wat lastig zijn om er te komen en te parkeren, maar de buschauffeuse draaide er haar hand niet voor om en bleef vriendelijk en relaxed. De bus was luxe en netjes, gordels voor alle kleuters waren goed in orde. Bovendien is de prijs echt goed. Soms kijken we nog wel eens ergens anders maar toch komen we steeds weer bij Birwa uit.

Fijne tour en leuke buschauffeur.

Mijn ervaring met BirwaTours was uitstekend en zeer goede keuze door de school waar ik studeer. Ten eerste was de bus heel netjes qua kwaliteit van stoelen, vloer en andere gebruiksvoorwerpen maar ook heel erg schoon. Het was een vrolijke verassing toen ik erachter kwam dat de bus zelfs een optie had tot het opladen van je telefoon. Ten tweede was onze buschauffeur René de juiste keuze voor onze reis. Hij had passie in zijn vak en voor de bus, en het was overduidelijk dat je zag dat zijn baan uitoefenende met veel plezier. Hij was niet alleen professioneel, maar kon ook een gezellige en vrolijke kant tonen. Hij kon ons assisteren met allerlei soort dingen en vind altijd een grapje wel leuk. René was kort gezegd een vrolijke en gezellige man die goed geïntegreerd was in onze groep, en met veel zorg zijn werk deed. We moesten zelfs bijna een traantje pinken toen hij werd afgelost door een andere chauffeur.

Rene is een top chauffeur, professioneel maar ook persoonlijk. De studenten waren groot fan van hem en zijn rijkunsten, vooral in de bergen van Oostenrijk!

Het was een fijne reis.

zoals altijd genoten van de reis en de goede begeleiding.

Geweldig, echt een verwenreis naar Ootmarsum 5 dagen

Heel goed georganiseerd, mooie verrassingen Mooie rit langs de zouthokjes en zoutfabriek en goede uitleg. De chauffeur is het visitekaartje van Birwa !!!!!

Super schauffeur

Geweldige week gehad

Onze ervaring is heel positief, we hebben een mooie dag gehad.

Onze ervaring was: we hebben leuke dingen gedaan, we hebben lekker gedineerd. We hadden een leuke chauffeur! We hadden een veilige reis!

zeer goed adres voor je vakantie Alles geregeld

Alles tot in de puntjes geregeld om met de Birwa op vakantie te gaan en bovendien zorgzaam en meelevend

Leuke vakantie , veel gezien en lekker gegeten.

Goed georganiseerde vakantie

Hartstikke goed

Het was weer als vanouds, zoals wij van Birwa gewend zijn. Alles tot in de puntjes verzorgd. Ga zo door!!!!!

Helemaal tevreden!

Het mooie aan deze reis was de complete verzorging. Prima vervoer, een gezellige chauffeur, en een goed hotel.

Een dikke 10

Alles was tot in de puntjes prima geregeld

Super chauffeur

Doordat er een persoon langer werk had om bij de bus te komen ivm immobiliteit moesten we bijna een half uur wachten tot we naar huis konden. De chauffeur maakte daar geen enkel probleem van. We hebben een top avond gehad met een fijne terugreis. Bedankt. Was prima.

Fantastisch!

Altijd fijn om met de Birwa op schoolreis te gaan! Schone bus en hele vriendelijke buschauffeurs!

Meedenken, professioneel, accuraat TOP

Flexibel, meedenkend, professioneel, mooie bussen, accuraat

‘To the point’, komt afspraken na, super service.

Snel geregeld. Bedrijf komt zelf ook met een voorstel. Optie is eerst ook mogelijk. Snelle reactie via mail. Op de dag zelf, is alles via afspraak verlopen. Prima chauffeurs, dikke pluim!

Correct en kindvriendelijk

Leuke chauffeuse. Correct rijgedrag, vriendelijk voor de kinderen en precies op tijd

Goed alles ging volgens afspraak. nette spontane Chauffeur. en schone en nette bussen. een echt goed en mooi Family bedrijf waar afspraak afspraak is . En de Vraag onder aan ben Klant geweest wij Blijven klant bij jullie.

Vertrouwde en aardige chauffeurs. Prima op tijd.

Super goed voor elkaar!

Prima communicatie en goed en leuk vervoer van het schoolreisje!

Geweldige service!

Fijne en snelle communicatie. Vriendelijke chauffeur zeker voor herhaling vatbaar om weer een touringcar van Birwa te huren.

Fijne dagtocht met boottocht.

Zeker voor herhaling vatbaar!

was voorheen goed

het was altijd goed ; 9 maar door een akkefietje een 3

Super aardige en correcte chauffeurs

Heb afgelopen weekend de chauffeurs van bureau ontmoet tijdens mijn werkzaamheden bij het station van Groningen wat een aardige mensen heeft uw bedrijf in dienst. 1 naam is me bijgebleven en dat is die van René die met een dubbeldekker reed. Mijn complimenten voor hem en de andere chauffeurs die behulpzaam en correct hun werk hebben gedaan. Het was geen straf om met jullie te mogen werken. Groetjes en tot de volgende X