Vakkundig gereinigd / vriendelijke medewerker

Ik heb zonnepanelen aan een kant van het dakkapel, met een rij pannen ertussen. Medewerker wist dit toch schoon te krijgen. Had dit ook van tevoren aangegeven , daar werd helaas niet van tevoren op gereageerd (enige minpunt)

Zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden over het resultaat en de service! Over 2 jaar maken wij weer een afspraak.

Prima prijs kwaliteitverhouding

Door omstandigheden was men een uurtje later dan afgesproken. Maar de geleverde service is prima. Er is netjes gewerkt dus de volgende keer ga ik weer voor dakkapelreiniging.nl

Toppie

Fijn in het contact en werkt netjes

Super schoon dakkapel

Nigel heeft echt top werk afgeleverd. Super vriendelijke man die alles keurig netjes school heeft gemaakt. Beide kapellen glimmen weer als nieuw.

We zijn goede werkzaamheden verricht door een vriendelijke en professionele man.

We zijn erg tevreden door de verrichte werkzaamheden en door de vriendelijke mensen en de heldere manier van communiceren.

Mooi op tijd, keurige man, netjes en vriendelijk. Goed materiaal en gezekerd te werk, en perfect eindresultaat.

Weer tiptop in orde

Vriendelijk personeel. Prijsopgave vooraf. Werken super netjes. Raffelen niets af. Alleen maar top. Al jaren tevreden.

Netjes en vakkundig

Wordt duidelijk gecommuniceerd en veilig gewerkt. Klantvriendelijk

Alles conform afspraak.

Alles super schoon en volgens afspraak.

Een zeer enthousiaste en vakkundige medewerker

Zeer tevreden over het schoonmaken van onze dakkapellen. Ondanks een regenachtige dag een enthousiaste en goed gehumeurde medewerker.

Goed en net werk geleverd

Heel netjes geholpen en gewerkt. Ook nu weer tevreden klant net als voorgaande keren.

Ondanks de regen, toch een prima reiniging! Ik werd goed van te voren ingelicht en de medewerker was zelfs al voor afgesproken tijd aanwezig! Keurig netjes, alles goed gereinigd en netjes achter gelaten! Mijn complimenten!

Super vriendelijk, snel, efficiënt en prachtig schoon

Snel en prettig om af te spreken

Goede- en prettige service

Snel geregeld en goed resultaat

Keurig werk geleverd

Voor herhaling vatbaar.

Zeer blij met het resultaat, dakkapel blinkt als een nieuwe. Top top!!

Werkzaamheden worden veilig en goed uitgevoerd met een goed resultaat.

Prettig om via een e-mail er aan herinnerd te worden dat het dakkapel weer gereinigd moet worden. Afspraak voor de werkzaamheden worden snel gemaakt en op het afgesproken moment uitgevoerd. Eventuele vertragingen elders opgelopen worden meteen telefonisch gemeld. Een advies probeer adressen welke bij elkaar liggen op een dag te plennen.

Prima dakkapel reiniger

Een man die zijn woord houdt, op tijd is en goed zijn werkzaamheden heeft verricht.

Zeer aan te bevelen.

Keurig werk geleverd en zeer vriendelijk!

Bedrijf denkt in oplossingen, komt op tijd, werkt nauwkeurig en gaat pas weg als het helemaal klaar is. Dankzij de alerte medewerker is in onze woning zelfs een lekkage opgelost! Onze dakkapellen zien er weer helemaal top uit. We hebben nu twee keer zaken gedaan en wat ons betreft gaan we hier nog heel lang mee door.

Vriendelijke man die vakwerk leverd.

Is er op de afgesproken tijd en een perfect resultaat.

Goed contact en klantvriendelijk

Na een online afspraak is de dakkapel netjes en vakkundig gereinigd

De offerte kreeg ik snel binnen. Scherpe prijs wanneer je dit vergelijkt met anderen. De persoon die dakkapel kwam reinigen was erg vriendelijk en netjes, ging vakkundig te werk en nam er goed de tijd voor. Resultaat is super.

Over Dakkapelreiniging.nl

Dakkapelreiniging.nl is dé specialist in Nederland voor de reiniging van dakkapellen. Vaste prijzen, zonder voorrijdkosten. Professioneel én veilig! Inmiddels vele duizenden schone dakkapellen per jaar. Wij proberen een eerlijk product te leveren voor eerlijke prijzen. Wij streven naar een helder proces en een goed eindproduct: een schone dakkapel. Toch kunnen wij geen wonderen verrichten. Op onze website en in onze overige communicatie proberen wij heldere verwachtingen te scheppen, neemt u hier kennis van?