perfect

Perfect schoon gemaakt. Echt een aanrader. De meneer die bij ons de dakkapellen heeft schoongemaakt was zeer vriendelijk en service gericht.

Zeer vriendelijk personeel en leveren keurig werk

Prima bedrijf en professioneel. Ons dakkapel is weer mooi schoon gemaakt en kan er weer twee jaar tegen. Zeer vriendelijke man die het bij ons gereinigd heeft.

Super netjes gewerkt en alles volgens afspraak geregeld Gewoon Top dus

Het hele plaatje klopt.

Periodiek wordt de dakkapel gereinigd. Op uitnodiging wordt een afspraak gemaakt waarbij bijzonderheden aandacht krijgen. De werkzaamheden worden volgens afspraak en op een veilige manier uitgevoerd. Wij maken al jaren tot volle tevredenheid gebruik van deze service.

Keurig netjes gedaan!

Superblij met het resultaat,zie jullie over 2 jaar graag weer terug!

Goed en veilig gewerkt. Netjes schoon geworden

Goed en vakkundig schoongemaakt

Helemaal goed alles.

Afspraak kon snel. Op afgesproken tijd aanwezig, alles is goed schoongemaakt. Zeer tevreden!

Zeer tevreden!

Dakkapelreiniging heeft met plezier en vakbekwaamheid onze dakkapel weer in nieuwstaat gebracht! Tot de volgende keer!

Uitstekend verzorgd en gecommuniceerd

We hadden een afspraak rond 15.00 uur. Begin van de middag gebeld dat hij eerder kon komen. Verder is de hele dakkapel goed bekeken en weten we nu ook dat onze dakkapel nog in een goede staat verkeert.

Prima service.

Voor een redelijke prijs zowel de dakkapel gereinigd als mede de dakgoten schoon gemaakt. Kwam prima op tijd en heeft alles heel netjes gedaan.

Deskundige, vriendelijke dakkapelreiniger! Kwam op afgesproken tijd. Het ziet er weer prachtig uit, deskundige tips, zwakke plekken van de oudste dakkapel genoemd en mogelijke oplossingen aangegeven. Over twee jaar kom ik weer bij jullie terug. Tevreden klant

Keurige service

Duidelijk in hun afspraken en denken mee in de mogelijkheden. Een nette en vriendelijke medewerker. Nam zijn tijd om het goed te doen en keek direct of hij bijzonderheden zag aan de dakkapel. Wat ons betreft tot de volgende keer!

Helemaal top, zoals altijd!

Wij laten al jaren de dakkapel door hun reinigen en het bevalt prima. Het zijn aardige mensen en ze werken netjes, echt een aanrader!

Weer schone dakkapel

Dakkapel laten reinigen en waxen. Werk uitstekend uitgevoerd door een prettige dakkapel reiniger. Zeer tevreden

Prima en snel resultaat

Prettige medewerker en prima werk verricht.

ondanks dat het 4 jaar voor het laatst gereinigd is ,heeft hij toch redelijk schoon gekregen

goede ervaring ,communicatie was ook goed hij heeft het mooi schoon gekregen , hij vertelde wel omdat het 4jaar geleden is gereinigd zei hij ik doe mijn best maar echt creme wit zal het niet worden . nou ik stond wel perplext hoe de dakkappel er nu uit ziet voor ons helemaal goed , want hij was bijna zwart aan het worden . heeft hem ook gewax . heeft mij ook gevraagd om over 2 jaar weer contact met mij op te nemen . voor nieuwe afspraak , dat vond ik erg prettig zodat wij het niet kunnen vergeten . en ook niet onbelangrijk ze werken ook nog eens veilig moest aan een bergbeklimmer denken hahahahah.

Uitstekend!

Netjes gebeld, goed werk, netjes achter gelaten. Factuur snel ontvangen en betaald!

Vlotte en gezellige klus. Dik tevreden.

Dik tevreden.

Prima!

Resultaat ziet er goed uit.

Super vriendelijke medewerkers, perfecte service

Super vriendelijke medewerkers, perfecte service

Top service en een mooie schone dakkapel.

Top service en een mooie schone dakkapel. Ik blijf hier vaste klant!

Zo als altijd keuring schoon

Zie boven.

Dakkapelreiniging.nl is een professioneel bedrijf die ervoor staan wat ze beloven!

Een enthousiaste en gemotiveerde medewerker heeft op een plezierige en professionele manier de beide dakkapellen goed schoongemaakt en weer als nieuw achtergelaten. Vooral het trespa aan de zijkanten van de dakkapellen was eigenlijk in 25 jaar nooit schoongemaakt. Het resultaat was echt verbluffend zo schoon het geworden is. Ik kan dan ook Dakkapelreiniging.nl aanbevelen als een zeer goede keuze om uw dakkapel te laten reinigen! Het was het geld dubbel en dwars waard!

Secuur en vriendelijk

Wij zijn heel tevreden met het resultaat van het schoonmaken en in de was zetten van ons dakkapel, ook de gootschoonmaken was keurig De medewerker was uiterst vriendelijk en deed ze werk heel goed en is lang bezig geweest, ieder hoekje is schoon. Voor de derde jaar op rij maken wij gebruik van de dienst dakkapel reiniging.nl en kan zeggen ieder jaar weer na volle tevredenheid. Dank u wel en tot volgend jaar

Onze dakkapel ziet er weer uit als nieuw

Keurig gewerkt. Hij is weer brandschoon.

Over Dakkapelreiniging.nl

Dakkapelreiniging.nl is dé specialist in Nederland voor de reiniging van dakkapellen. Vaste prijzen, zonder voorrijdkosten. Professioneel én veilig! Inmiddels vele duizenden schone dakkapellen per jaar. Wij proberen een eerlijk product te leveren voor eerlijke prijzen. Wij streven naar een helder proces en een goed eindproduct: een schone dakkapel. Toch kunnen wij geen wonderen verrichten. Op onze website en in onze overige communicatie proberen wij heldere verwachtingen te scheppen, neemt u hier kennis van?