Een Topprestatie

Super efficiënt een afspraak gemaakt binnen twee weken na de aanvraag met een helder plaatje over de procedure op de dag zelf. Personeelslid keurig op tijd, beleefd en vakkundig het werk uitgevoerd in een veilig gesteld werkomgeving. Kortom een topprestatie voor een nette prijs.

Top gewoon

Vriendelijke jongen en ervaren. Dakkapel is weer wit geworden

Goed geregeld, vriendelijke man

Ziet er weer mooi schoon uit. Zeer tevreden

Zeer tevreden!

Zeer tevreden. De dakkapel is vakkundig en netjes schoongemaakt.

Vriendelijke jongen.

Dakkapel ziet er weer uit als nieuw.

Top ze werken secuur

Wij zijn blij met de gedane diensten

Er werdt snel en efficiënt gewerkt, Sympathiek personeel. Wij zijn heel tevreden

Zeer klant vriendelijk en behulpzaam

Afspraak maken en bevestiging prima , medewerker zeer aardig en netjes, Werk wat geleverd is voor onze dakkapellen uitstekend , ziet er wel schoon en stralend uit. Medewerker heeft foto’s door gestuurd van voor en na , echt wat een verschil . Top service

Een erg beleefde jongeman, die zijn werk serieus

Een erg beleefde jongeman, die zijn werk begrijpt.

Mooi schoon top!

leon is een aardige man die erg zijn best doet. Hij mag de volgende keer weer komen!

Goed geregeld en dakkapel weer schoon

Alles naar wens verlopen. Toppie

Alleen is het mos op de ramen aan een kant van het huis volledig verwijderd en aan de andere kant niet helaas, ondanks dat er op mijn vraag daar naar is verteld dat al het mos weg was.

prima gedaan.

Het is allemaal prima verlopen. Rustig persoon, doet zijn werk goed en heeft alle veiligheid ingebouwd.Resultaat goed. Helaas was ik vergeten bij de opdracht om te vragen, ook de buitenkant van de dakgoot en het grote voorraam op de eerste verdieping te reinigen. Uw werknemer had daar geen materiaal voor bij zich. Helaas steekt de schone dakkapel nu dus wel heel erg af tegenover de dakgoot en de grote voorruit op de eerste verdieping. Vriendelijke groeten, Loes van zijl.

super

De jongen die onze dakkapel kwam reinigen was heel sociaal vriendelijk en correct. Zijn werkwijze zag er netjes en top uit en hij heeft onze dakkapel weer blinkend schoon gemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Op tijd en vakkundig.

De meneer van de dakkapel reiniging was op tijd. Hij was vakkundig en correct. Hij ging zijn voorbereidingen treffen en meteen aan de slag. Hij wist wat hij moest doen en was snel klaar.

Erg tevreden

Ziet er weer mooi uit ons dakkapel.

De dakkapel blinkt

Omhet jaar laten wij onze dakkapel door dit bedrijf reinigen. De dakkapel ziet er altijd weer spik en span uit. Vriendelijke en snelle service. Echt een aanrader.

Goed en veilig

De bevestiging na de aanmelding, de afspreek datum met telefonische tijds aanpassing, de professionele uitrusting van alles voorzien en veilig te werken, het optreden en behandeling door de man die het uitvoerde, correct en degelijk, leidde tot een goed en prettig geregeld resultaat.

geweldig

vriendelijk personeel waar de veiligheid voorop staat. Elke 2 jaar laat ik mijn dak kapellen cleanen, dat is dan ook wel nodig, ze zien er na de cleanen weer als nieuw uit. Top werk

Perfect, goede communicatie, duidelijk, afspraak worden nagekomen

De uitvoerende was zeer netjes, en deed zijn werk perfect. Alles uitgevoerd zoals besproken. Betaling achteraf netjes doorgegeven via de mail.

Alles prima geregeld.

Vriendelijke personeel, doet zijn werk zeer goed.

Super mooi schoon

Helemaal top

super!

keurig op de hoogte gehouden van wanneer het onderhoud zou worden uitgevoerd en alles netjes op tijd. Schoonmaken zelf ging snel maar keurig, hij werkt netjes! Als je ziet hoeveel werk hij heeft aan 1 dakkapel verbaas je ook wel over de prijs. Ik ben super tevreden!

Positief

Netjes gewerkt, weer als nieuw

Over Dakkapelreiniging.nl

Dakkapelreiniging.nl is dé specialist in Nederland voor de reiniging van dakkapellen. Vaste prijzen, zonder voorrijdkosten. Professioneel én veilig! Inmiddels vele duizenden schone dakkapellen per jaar. Wij proberen een eerlijk product te leveren voor eerlijke prijzen. Wij streven naar een helder proces en een goed eindproduct: een schone dakkapel. Toch kunnen wij geen wonderen verrichten. Op onze website en in onze overige communicatie proberen wij heldere verwachtingen te scheppen, neemt u hier kennis van?