Snel en schoon

De afspraak verliep snel en professioneel. Op de afgesproken tijd kwam de dakkapelreiniger en heeft de klus in een uur geklaard. Ons dakkapel met rolluik staat er weer blinkend bij.

We zijn zo blij met onze "als nieuw" uitziende dakkapel !

De dakkapel was behoorlijk vies (groene aanslag), hij is stalend wit geworden. De medewerker was netjes op tijd, vrolijk en snel. Ik zou het iedereen aanraden om je dakkapel eens in de zoveel tijd goed te laten reinigen en impregneren.

dakkapel weer netjes schoon op een veilige manier

1e keer gebruik van gemaakt maar dat krijgt zeker een vervolg ik ben zeer tevreden

Is perfect gedaan, geen klachten

Erg goed werkt geleverd door vriendelijk en behulpzaam personeel.

Afspraak duidelijk gemaakt en ook op de afgesproken tijd uitgevoerd. Vriendelijk persoon. Kwaliteit van het werk is bovenverwachting.

Bijzonder tevreden

We zijn heel erg tevreden en blij met het resultaat van de dakkapelreiniging. Heeft jullie collega Denzel heel goed gedaan, de dakkapel is stralend schoon en glimt als een zonnetje! We zijn blij dat we u de opdracht hebben gegeven. Ik vind het heel belangrijk dat jullie veilig werken en dat doen jullie goed. De communicatie met u en uw bedrijf, zowel digitaal als aan de telefoon, was duidelijk en prettig. Jullie collega was vriendelijk en professioneel. We zouden het fijn vinden als jullie ons over twee jaar weer benaderen voor een herhaling van de dakkapelreiniging. Onze dank!

is goed

na de eerste keer is dit goed kan dit andere aanbevelen

Vakkundig heeft de firma mijn dakkapellen en goten gereinigd . Keurig wax gebruikt, de zonnepanelen werden omzeild.Correcte benadering en op afgesproken tijdstip!

vlg afspraaken goede service

Alleen jammer dat ze naast dakgootreiniging nieT de boorder willen/kunnen schoonmaken

Keurig gedaan

De meneer was heel keurig en heeft achteraf ook uitgelegd. Het lappen van de ramen had netter en beter gekund. Het was na afloop niet schoon en keurig. De dakkapel ziet er perfect uit.

Dakkapel ziet er weer als nieuw uit!

Dakkapel ziet er weer als nieuw uit!

In het begin toen meneer kwam vond ik hem vrij kortaf, afstandelijk. Toen hij klaar was het iets beter. Hij heeft ons dakkapel heel mooi schoongemaakt.

Uitvoering naar volle tevredenheid

Het contact was heel plezierig

Kwaliteit en aardig

Prima gedaan en schoon

Top! Alles weer netjes schoon

snel en netjes

Op tijd gearriveerd en na de voorbereidingen was het werk snel geklaard.

verleende service buiten de standaard service!

In ons geval was de buitenkant v.d dakkapel niet nodig en bovendien is de bereikbaarheid v.d. buitenkant belemmerd door zonnepanelen. Daarom wilden we alleen de binnenkant v.d. rolluiken in ons dakkapel gereinigd hebben. Dit is niet een onderdeel van de standaard services. Toch was Dakkapelreininging bereid de binnenkant van ons dakkapel te reiningen. Dat noem ik meedenken met de klant en flexibel zijn!

Goed geregeld fijn snel

Goede service netjes gedaan. Fijne communicatie

Prima gedaan en helemaal schoon

Wij hebben weer een mooie en schone dakkapel. Daar zijn we blij mee!

Goed geregeld en schoon!

Twee dakkapellen laten reinigen. Alles volgens afspraak en ze waren brandschoon.

helemaal top keurig netjes

keurig netjes

top service

keurig uitgevoerd we waren zelf aan het werk, alles was keurig schoongemaakt.

2 mooie glimmende dakkapellen

Snelle reactie op prijsaanvraag en inplannen van de afspraak. Service was goed, de werkwijze ziet er professioneel uit en vriendelijk personeel. Het eindresultaat: twee schone dakkapellen die er weer even tegen kunnen.

Precies als afgesproken.

Er zijn op de jaarlijkse onderhoudsmarkt nogal wat aanbiedingen. dat merk je als je jullie naam onvolledig ingoocheld.. De aanbeveling van Ruiter Dakkapellen is voor mij echter ook echt een aanbeveling. Dus contact met jullie opgenomen , enkele voor ons belangrijke details doorgesproken, en een afspraak gemaakt. En alles werd gedaan zoals afgesproken. Perfect en grote klasse!

Vriendelijk mensen en goed werk geleverd

Keurig op tijd en netjes alles afgestemd van te voren (water gebruik, etc). Verder wordt eigenlijk alles buitom gedaan. Netjes schoon weer.

Over Dakkapelreiniging.nl

Dakkapelreiniging.nl is dé specialist in Nederland voor de reiniging van dakkapellen. Vaste prijzen, zonder voorrijdkosten. Professioneel én veilig! Inmiddels vele duizenden schone dakkapellen per jaar. Wij proberen een eerlijk product te leveren voor eerlijke prijzen. Wij streven naar een helder proces en een goed eindproduct: een schone dakkapel. Toch kunnen wij geen wonderen verrichten. Op onze website en in onze overige communicatie proberen wij heldere verwachtingen te scheppen, neemt u hier kennis van?