Lekker schoon

De communicatie was goed en duidelijk. Toen men door file later kwam werden we op de hoogte gehouden en hoefden niet thuis te blijven. Alles is goed schoon geworden. We zijn zeer tevreden.

Top behandeling

Prettige werknemer en goede schoonmaak. Plezierig in de omgang en top resultaat.

Prima, weet wat hij doet en doet het vlot en verzorgd

Zoals al jaren prima

Vorige week zijn mijn beide dakkapellen gereinigd door dakkapelreiniging.nl. De meneer heeft prima werk geleverd netjes op tijd, professioneel, mooie resultaat. Ik raad zeker dit bedrijf aan.

Goed werk en fijne bejegening van de schoonmaker.

Dakkapellen zien er nu prima uit

Afspraak is goed nagekomen en het houtwerk en daken van twee dakkapellen zijn schoongemaakt. Op mijn verzoek zijn ook foto’s gemaakt om mij te laten zien hoe de schilderwerk er bijstaat.

goedwerk, kan er weer even tegen

Na een mail te hebben ontvangen en hierop te zijn ingegaan werd mijn dakkapel keurig netjes gewassen. Wat ik jaren geleden zelf deed laat ik het nu doen, petje af voor de persoon die de bewassing deed. Voor dat geld kruip ik het dak niet meer op. Mijn buurman zag de werkzaamheden en complimenteerde me. Heb het adres van de Ruyter en de prijs opgave door gegeven. Hij zal binnenkort, als de nesten met kauwen die hun onderkomen hadden genomen onder zijn zonnepanelen zijn uitgevlogen het bedrijf ook benaderen voor bewassing. Hij heeft ook een leeftijd dat je naar andere opties kijkt. Hij was verbaast over de prijs van de bewassing.

Super!!

Erg vriendelijk en meedenkend. Super werk afgeleverd.

Geweldig en erg professioneel!

Geweldig en erg professioneel! Leggen heel netjes uit wat ze komen doen en hoe ze het gaan doen!

Heeft onze verwachtingen ruimschoots overtroffen!

Correcte behandeling van onze aanvraag. Een bijzonder beleefde medewerker (Denzel) die de desbetreffende werkzaamheden, twee dakkapellen en drie dakgoten, perfect heeft uitgevoerd.

Fijne duidelijke communicatie

Vond de communicatie rondom het schoonmaken ivm zonnepanelen die rondom de dakkapel liggen erg prettig. De specialist die kwam schoonmaken was erg prettig in de omgang. Heel rustig maar bekwaam.

Zéér tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden.

Dakkapellen zien er weer schoon en verzorgd uit, en kunnen er weer twee jaar tegen, werkzaamheden zijn goed en vakkundig uitgevoerd door uw medewerker. Ik ben zeer tevreden en verwacht u over twee jaar wederom in te huren voor schoonmaak en in de was zetten van mijn beide dakkapellen.

Prima schoongemaakt alleen heel jammer dat de ombouw van de dakgoot niet wordt schoongemaakt.

Zie boven

Perfect geïnformeerd en prachtig resultaat

Dakkapellen zijn weer als nieuw en de dakgoten zijn weer schoon. Zeer tevreden, erg vriendelijk en professioneel. Een aanrader!

Echt een aanrader Dakkapelreiniging

Om het jaar laten wij onze dakkapel reinigen naar volle tevredenheid! Onze dakkapel ziet er weer als nieuw uit en ook de dakgoten zijn weer bladervrij. Echte een aanrader Dakkapelreiniging.nl

Het resultaat is heel goed. De dakkapellen zijn weer blinkend schoon. Er wordt netjes gewerkt en vriendelijk benaderd. Kortom....top!

Professioneel

Op de afgesproken tijd aanwezig. Er wordt gewerkt met een valbeveiliging. Dakkapel ziet er weer netjes uit.

Super erg blij mee

Super erg blij mee !

Prima reiniging

Snel en supervriendelijk. De dakkapel glimt weer als nieuw. Slim bedacht om dit met een veiligheidslijn te doen, waardoor ingewikkelde en dure hoogwerkers achterwege kunnen blijven. Gewoon een goed bedrijf.

Prima schoonmaakwerk. Dakkapel ziet er weer tip top uit.!

Weer prima werk afgeleverd. Ga zo door.

Afspraak = afspraak.

Prima en accuraat geholpen . Glashelder schoon. Denkt mee met de klant.

Mooi gedaan

Keurig en netjes gedaan en veiligheid hoog inherent vaandel zeker aanbevelen

Mooi resultaat, goede service.

Mooi resultaat, prima service en een heel aardige en betrouwbare medewerker

Zeer vriendelijk en goudschoon

Goed contact vooraf, duidelijke prijzen, vriendelijk en vakkundig personeel. De dakkapellen zijn weer goudschoon

Vriendelijk en Super netjes.

Mijn dakkapel ziet er weer uit als nieuw.

Over Dakkapelreiniging.nl

Dakkapelreiniging.nl is dé specialist in Nederland voor de reiniging van dakkapellen. Vaste prijzen, zonder voorrijdkosten. Professioneel én veilig! Inmiddels vele duizenden schone dakkapellen per jaar. Wij proberen een eerlijk product te leveren voor eerlijke prijzen. Wij streven naar een helder proces en een goed eindproduct: een schone dakkapel. Toch kunnen wij geen wonderen verrichten. Op onze website en in onze overige communicatie proberen wij heldere verwachtingen te scheppen, neemt u hier kennis van?