Snel en efficient

Samen met de buurman, onze dakkapellen laten reinigen en in de wax laten zetten. Op de aangegeven tijd was de medewerker er en ging rustig, maar gestaag aan het werk. We kunnen we weer even tegen aan de komende tijd.

aan te bevelen

Prima, snel en professioneel en netjes geprijsd. Prettige man.

Prima.

Blij te kiezen voor reiniging daar de persoon een ander gebrek constateerde en mij daarvan in kennis stelde. Dit had ik anders niet geweten

Vriendelijk en beleefd en keurig netjes gewerkt

Goed gewerkt en perfect schoongemaakt en dakgoot gereinigd.

Nadat Dakkapelreiniging.nl is langs geweest ziet het er weer uit als nieuw!

De eerste keer boeken was erg eenvoudig, na een afspraak gemaakt te hebben kwam men op tijd langs en heeft men de dakkapel keurig gereinigd. Nu stuurt de firma elke twee jaar een herinnering en komt men, zoals gewend, langs om de dakkapel te reinigen en te onderhouden. Wij zijn zeer tevreden en kunnen Dakkapelreinigen.nl van harte aanbevelen!

Prima werk afgeleverd

Over 2 jaar weer!! Zeer tevreden

Het ging perfect

Zeer tevreden vriendelijk personeel

Uitermate tevreden met het geheel.

Makkelijk contact om een afspraak in te plannen, ook mogelijk om zelf niet aanwezig te hoeven zijn. Tijdens het onderhoud foto's ontvangen via Watts app om het verschil vies en schoon duidelijk te kunnen zien. Ook de veiligheids maatregelen voor de uitvoerder zagen er erg professioneel uit. Ik heb ook gelijk gebruik gemaakt van de automatische contact moment over 2 jaar voor nieuwe afspraak.

De ervaring met uw medewerker was, net als de vorige keer, prima. Voor herhaling vatbaar en voor iedereen aan te bevelen.

Professionel, klantvriendelijk en kwaliteit.

Prettig en flexibel

Zeer goed werk afgeleverd

Zijn de afspraak goed nagekomen en de dakkapel ziet er weer als nieuw uit.

Mooi schoongemaakt

Ze waren iets later maar netjes van te voren gebeld en ze hadden een goede reden. Ik zag op de site dat jullie een in de twee jaar contact opnemen maar ik vind zelf een keer in de vier jaar voldoende maar ik ben tevreden over het resultaat

Voor het eerst niet meer zelf het dak op… maar de klus laten uitvoeren door Dakkapelreiniging samen met 2 buren. Ik ben zeer tevreden over de gedegen en veilige werkwijze van deze firma. Ik ga niet meer zelf het dak op. De dakkapel ziet er weer stralend uit.

Perfect, schoon, netjes gewerkt, zeer tevreden.

Super gedaan! Volledig conform de afspraak, snel, veilig en schoon!

Ik heb Dakkapelreiniging nu voor de eerste keer aan het werk gehad. Maar aangegeven dat ze me over twee jaar weer mogen contacten. Mijn dakkapel is weer super schoon en in de wax gezet en dat alles veilig, snel en tegen een goede prijs. Top!

zeer professioneel. prima resultaat

werkwijze is prima, netjes, zorgvuldig en vriendelijk

ondanks de regen toch goed en netjes werk

Nooit meer zelf doen

Het dakkapel zag er weer zo goed als nieuw uit.

Netjes en goed gewerkt

Top 5 sterren een dikke tien

Ik ben altijd super tevreden

perfect, ben zeer te Vreden

Zag er na bewassing weer goed en schoon uit. Heb zelf geen fut om dit zelf te doen gezien mijn leeftijd. Ook goed advies van hoe de staat van het trespa erbij staat. (een kant altijd in de gloeiende zon.

Vakkundig

Onze dakkapel is netjes, grondig en vakkundig gereinigd. We zijn er erg blij mij. De jongeman was bijzonder vriendelijk en legde van te voren netjes de werkwijze uit.

Resultaat als nieuw

Volgens afspraak 2 dakkapellen laten reinigen. De 2e keer in 3 jaar, Resultaat is verbluffend. Alles echt schoon en weer netjes in de wax. Kan er weer 2 jaar tegen aan.

Nette vakmensen, die efficient en veilig werken.

Correct bedrijf waar je goede afspraken mee kunt maken. Nette vakmensen die veilig en efficient werken. Ons dakkappel ziet er weer prachtig uit en wij hebben een goede partner gevonden in de reiniging van onze dakkapel en goten. Een ware aanrader.

Over Dakkapelreiniging.nl

Dakkapelreiniging.nl is dé specialist in Nederland voor de reiniging van dakkapellen. Vaste prijzen, zonder voorrijdkosten. Professioneel én veilig! Inmiddels vele duizenden schone dakkapellen per jaar. Wij proberen een eerlijk product te leveren voor eerlijke prijzen. Wij streven naar een helder proces en een goed eindproduct: een schone dakkapel. Toch kunnen wij geen wonderen verrichten. Op onze website en in onze overige communicatie proberen wij heldere verwachtingen te scheppen, neemt u hier kennis van?