ondanks dat het 4 jaar voor het laatst gereinigd is ,heeft hij toch redelijk schoon gekregen

goede ervaring ,communicatie was ook goed hij heeft het mooi schoon gekregen , hij vertelde wel omdat het 4jaar geleden is gereinigd zei hij ik doe mijn best maar echt creme wit zal het niet worden . nou ik stond wel perplext hoe de dakkappel er nu uit ziet voor ons helemaal goed , want hij was bijna zwart aan het worden . heeft hem ook gewax . heeft mij ook gevraagd om over 2 jaar weer contact met mij op te nemen . voor nieuwe afspraak , dat vond ik erg prettig zodat wij het niet kunnen vergeten . en ook niet onbelangrijk ze werken ook nog eens veilig moest aan een bergbeklimmer denken hahahahah.

Uitstekend!

Netjes gebeld, goed werk, netjes achter gelaten. Factuur snel ontvangen en betaald!

Vlotte en gezellige klus. Dik tevreden.

Dik tevreden.

Prima!

Resultaat ziet er goed uit.

Super vriendelijke medewerkers, perfecte service

Super vriendelijke medewerkers, perfecte service

Top service en een mooie schone dakkapel.

Top service en een mooie schone dakkapel. Ik blijf hier vaste klant!

Zo als altijd keuring schoon

Zie boven.

Dakkapelreiniging.nl is een professioneel bedrijf die ervoor staan wat ze beloven!

Een enthousiaste en gemotiveerde medewerker heeft op een plezierige en professionele manier de beide dakkapellen goed schoongemaakt en weer als nieuw achtergelaten. Vooral het trespa aan de zijkanten van de dakkapellen was eigenlijk in 25 jaar nooit schoongemaakt. Het resultaat was echt verbluffend zo schoon het geworden is. Ik kan dan ook Dakkapelreiniging.nl aanbevelen als een zeer goede keuze om uw dakkapel te laten reinigen! Het was het geld dubbel en dwars waard!

Secuur en vriendelijk

Wij zijn heel tevreden met het resultaat van het schoonmaken en in de was zetten van ons dakkapel, ook de gootschoonmaken was keurig De medewerker was uiterst vriendelijk en deed ze werk heel goed en is lang bezig geweest, ieder hoekje is schoon. Voor de derde jaar op rij maken wij gebruik van de dienst dakkapel reiniging.nl en kan zeggen ieder jaar weer na volle tevredenheid. Dank u wel en tot volgend jaar

Onze dakkapel ziet er weer uit als nieuw

Keurig gewerkt. Hij is weer brandschoon.

Super netjes gewerkt, de uitvoerende man was gezekert..

Nette voorkomende man, goed werk geleverd. Hij hoefde voor de werkzaamheden niet in huis te zijn. Erg vriendelijk.

werkt super netjes

kwam keurig op tijd de dakkappellen zijn weer mooi schoon

Nog wel even een opmerking: vandaag zagen we toevallig vanuit onze dakkapel dat er van een dakpan een stuk is afgebroken. Kan gebeuren natuurlijk maar zouden jullie daar nog even naar willen kijken? Hopelijk ontstaat er geen lekkage. Heb eventueel nog wel een reserve dakpan maar durf het dak niet op. Hoor graag hoe jullie hierover denken.

Bedankt voor uw review. We hebben u gevraagd een foto te sturen. Op basis hiervan hebben wij beoordeeld dat het geen kwaad kan, maar dat we de dakpan de volgende keer zullen wisselen.

Gewoon super en professioneel

Dakkapel ziet er weer uit als nieuw. Denzel een super aardige jongen en zeer enthousiast. Heeft de dakkapel weer als nieuw gemaakt. Zou dit bij iedereen aanraden.

Perfect!

Snelle reactie, betrouwbaar en het resultaat blijft lang schoon!

Perfect , en netjes

Keurig , ben er zeer tevreden over

Professioneel!

Goed kontakt,beleefd,correct,werkt netjes en veilig, en het dakkapel was heel schoon! Deze jongeman mag vaker komen

Super werk geleverd

Handig dat dakgoten en reiniging van de dakkapel in een keer meegenomen konden worden. Tevens kon de medewerker het dakraam naast de dakkapel ook schoonmaken. Reiniging wordt grondig en professioneel gedaan. Medewerker is vriendelijk, goed gezekerd en ruimt alles netjes op. Alles voor een vooraf afgesproken prijs en ze konden ook enkele dagen na het aanvragen al komen. Handig ook dat ze over twee jaar weer contact opnemen voor een volgende schoonmaakbeurt. Top ervaring.

Zoals het hoort. Hoge doorzettingsvermogen en doelbewust.

Dank!!!!!

Prima service met vriendelijke gemotiveerde medewerker en TOP resultaat. Dakkapel blinkt weer in het zonnetje ( als dat er is) Voor herhaling vatbaar.

Goed schoongemaakt. Door een vriendelijke en vrolijke man.

Op tijd zoals afgesproken

Netjes veiligheid staat voor op.

Snel en veilig.

Werkzaamheden zijn op snelle en veilige wijze uitgevoerd en onze dakkapel ziet er weer prachtig schoon uit.

Op tijd en prima werk

zie boven

Weer keurig schoon

Echt het geld waard om het jaar de dakkapel Schoon te laten maken , En hij heeft het naast gelegen dak raam mee genomen Top

Over Dakkapelreiniging.nl

Dakkapelreiniging.nl is dé specialist in Nederland voor de reiniging van dakkapellen. Vaste prijzen, zonder voorrijdkosten. Professioneel én veilig! Inmiddels vele duizenden schone dakkapellen per jaar. Wij proberen een eerlijk product te leveren voor eerlijke prijzen. Wij streven naar een helder proces en een goed eindproduct: een schone dakkapel. Toch kunnen wij geen wonderen verrichten. Op onze website en in onze overige communicatie proberen wij heldere verwachtingen te scheppen, neemt u hier kennis van?