Prettige ervaring. Hier ga ik vaker gebruik van maken.

Er kwam een vrolijke , opgewekte Denzel langs die vervolgens aan de slag ging om onze dakkapel aan de achterzijde te reinigen. Prima gelukt op een enkel randje na . Maar het was in al die jaren dat de dakkapel er zit dan ook nog nooit eerder gereinigd ;-) Een vriendin in de buurt vertelde dat ze al enige tijd gebruik maakt van de dienst van dit bedrijf. Zodoende heb ik een opdracht geplaatst. En geen buitensporige bedragen , ook fijn .

Professioneel en heel vriendelijk

Alles verliep heel voorspoedig. Het werd allemaal heel duidelijk uitgelegd en er werd goed met ons meegedacht. Degene die de uitvoer deed was heel vriendelijk, kortom heel erg tevreden

geweldig

Aardige mensen, duidelijke prijsafspraken. Super netjes gewerkt.

Perfect geholpen met een perfect resultaat. Het dakkapel is weer als nieuw. De volgende keer zal ik zeker weer gaan bellen voor een nieuwe afspraak!!!!

Fantastisch schoon, kundig, behulpzaam en aardig

Hij legde alles keurig uit wat hij ging doen. Deed het heel netjes en was ook behulpzaam met de vragen die we hadden. Hij is aardig, inlevend en deed zijn werk keurig.

Prettig contact en goed werk

Degelijk werk en de veiligheid wordt goed gehanteerd

Prima partij, ben er inmiddels vaste klant

Ze zijn netjes, werken keurig en resultaat is geweldig!

Weer perfect werk afgeleverd

Zie boven

Altijd goed

Al jaren - goede vriendelijke professionele service

Heel goed

Heel netjes, vlot en met goed resultaat. Dakkapel ziet er weer goed uit.

Prima service. Kan niet beter.

Op de afgesproken tijd. Vriendelijke medewerker. Dakkapel en goten goed gereinigd.

Vakkundig en een verantwoorde manier van werken. De dakkapel was weer als nieuw zelfs de regenpijp werd schoongemaakt.

Wij zijn tevreden !! Vriendelijke groet

Goed uitgelegd wat hij ging doen,en hij kwam erg behulpzaam en sympathiek over. Was erg tevreden over hoe alles verliep.

Vakmensen goede service echt aanrader dank

Vakkundig personeel.

Geweldig en betaalbaar

Zeer goede services gaan zeer zorgvuldig en veilig te werk. Super vriendelijk en zeer zeker voor de volgende keer. Ik vind het een aanrader.

netjes en vriendelijk

ik had voor mijzelf en 5 buren een afspraak gemaakt. 2 man komen de klus klaren. 's ochtends belt de ene dat hij niet kon komen, privé verkeerd gepland. De andere belt omdat hij iets verlaat is, maar hij gaat wel proberen om 2 van de 3 uitgevallen afspraken ook te doen. Prettige persoon, werkt netjes en pakt inderdaad 2 extra reinigingen erbij. 4 jaar geleden ook zo'n goede ervaring gehad.

Dakkapel reiniging komt de afspraken. Schoonmaak dakkapel super goed verzorgd.

Goed survice

Vriendelijke jongens en hun werk goed gedaan. Super blij mee

Doen wat ze moeten doen!

Dit was de derde keer dat dit bedrijf mijn dakkapel kwam schoonmaken. Ze komen op de afgesproken tijd en het resultaat is wat ik ervan verwacht, een schone dakkapel die er weer 2 jaar tegenkan voor een redelijke prijs.

Deskundig , veilig en vriendelijk !

Prima werk !

prima service, grondige reiniging dakkapellen door specialisten.

Prima service, professionele benadering, goede reiniging door specialisten.

Goed en netjes gereinigd

Werknemer deed ontzettend zijn best met poetsen en de goot reinigen Netjes gedaan Duidelijke mail met afspraak en voorwaarden

Prettige verzorging na overleg

Vlotte reactie, meedenken vanwege zonnepanelen, geen onnodig risico genomen.

Bedrijfsgegevens

[email protected]

Over Dakkapelreiniging.nl

Dakkapelreiniging.nl is dé specialist in Nederland voor de reiniging van dakkapellen. Vaste prijzen, zonder voorrijdkosten. Professioneel én veilig! Inmiddels vele duizenden schone dakkapellen per jaar. Wij proberen een eerlijk product te leveren voor eerlijke prijzen. Wij streven naar een helder proces en een goed eindproduct: een schone dakkapel. Toch kunnen wij geen wonderen verrichten. Op onze website en in onze overige communicatie proberen wij heldere verwachtingen te scheppen, neemt u hier kennis van?

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.