Super !

Dakkapel is flink opgeknapt. Was ook hard nodig. Vriendelijke man. Heel tevreden!

Ziet er schoon uit.

Ivm afwezigheid door vakantie hebben we niet gezien hoe één en ander in zijn werk ging.

Keurige communicatie, op de minuut nauwkeurig, keurig gereinigd

Eigenlijk staat alles al hierboven. Daarnaast een keurige medewerker, zeer correct en punctueel.

Keurig op tijd en mooi schoon geworden

Als nieuw!

Keurig volgens afspraak. Dakkapel ziet er weer als nieuw uit. Prima service.

Onze dakkapel ziet er weer als nieuw uit.

Wij zijn tevreden hoe het schoonmaken van onze dakkapel is gegaan. Het is op een professionele manier uitgevoerd, waarbij goed rekening is gehouden met de corona maatregelen.

Goede communicatie, op tijd, werken netjes. Dakkapel weer als nieuw.

Helemaal Top!

Dakkapellen zien er weer gelikt uit. Ik had beide dakgoten ook laten meenemen maar 1 was er niet nodig en gewoon netjes gemeld en van de factuur afgehaald. Helemaal Top.

Helemaal top

Dakkapel weer helemaal top. Vriendelijk personeel. Dik tevreden

Professioneel

Een vies dakkapel valt op in de straat en dat is niet nodig, voor een acceptabel bedrag wordt deze gereinigd en kan er weer een paar jaar tegen.

Zeer vakkkundig

Zeer goede communicatie, en vakmanschap

Perfecte en snelle reiniging

De medewerker bracht je goed op de hoogte van de werkzaamheden en vertelde verder de staat en reinheid van de kapel zelf. Echt een goede en vakkundige reiniging van de kapel.

Goed werk geleverd

Netjes gewerkt en een keurig dakkapel achtergelaten.

Met zeer veel zorg en voorzichtigheid onze dakkapellen zeer goed gereinigd

Diegene die bij ons de dakkapellen gereinigd heeft leverde zeer secuur werk af.

Prima uitgevoerd

Nette dienstverlening

Snel, duidelijk en vakkundig

Dit is de tweede keer dat ik gebruik maak van de diensten van Dakkapelreiniging. Ik vind ze duidelijk in hun communicatie en vakkundig in hun werk. Van harte aanbevolen!

Op tijd, netjes en goed geinformeerd.

Tijdig gemeld datum en tijd . Vriendelijk en beleefde medewerker. Dakkapel is keurig Schoon.

Keurig werk afgeleverd en vriendelijk

Keurig werk afgeleverd en vriendelijk

Geweldig!

Nemen de tijd ervoor, prachtig mooi schoon! In 1 woord geweldig!

Samen meteen aantal buren opdracht tot schoonmaken gegeven. Men was ons dakkapel in eerste instantie vergeten, maar dit werd later op de dag alsnog opgelost.

Werken professional en netjes.

zeer tevreden over de werkzaamheden.

Goede en snelle service!

Goede en snelle service door vaklui. Dakkapel is weer prachtig.

Dit is een zorgvuldig en professioneel bedrijf dat goed communiceert en een fraai resultaat levert.

• Zeer beleefd en nauwkeurig rekening houdend met corona-regels. • Professionele aanpak. Zorgvuldig en veilig werkend (geen gevel-/dak-toerisme). • Creatieve oplossing bedacht én toegepast, op de plek waar jaarlijks terugkerende vogels hun nest bouwden en zo ons dak beschadigden. • Denzel was nog maar kort in dienst, hij werkte heel precies en werd zorgvuldig gecoacht door Eelco. • Resultaat: opnieuw twee prachtig schone dakkapellen, nét als enkele jaren geleden. • Aanrader!

Heel deskundig en beleefd.

Zie boven. Een prima ervaring.

Heel prettig

Vriendelijke omgang met de klant; duidelijke instructies vooraf. Ik heb als heel positief ervaren dat aangegeven werd dat schoonmaak dakkapel/dakgoot reinigen niet elk jaar hoeft. Wanneer gezegd zou zijn dat elk jaar te adviseren is, had ik het ook geloofd. Geeft vertrouwen.

Over Dakkapelreiniging.nl

Dakkapelreiniging.nl is dé specialist in Nederland voor de reiniging van dakkapellen. Vaste prijzen, zonder voorrijdkosten. Professioneel én veilig! Inmiddels vele duizenden schone dakkapellen per jaar. Wij proberen een eerlijk product te leveren voor eerlijke prijzen. Wij streven naar een helder proces en een goed eindproduct: een schone dakkapel. Toch kunnen wij geen wonderen verrichten. Op onze website en in onze overige communicatie proberen wij heldere verwachtingen te scheppen, neemt u hier kennis van?