vriendelijk en keurig geholpen, zeer tevreden met het resultaat en het advies!

Na de aanvraag werden we vrij snel terug gebeld en ingepland. Afspraak is afspraak en bevestiging is duidelijk De medewerker die de dakkapellen kwam schoonmaken was erg vriendelijk en deskundig. Naast de dakkappelen grondig reinigen werden we voor zien van goed advies. Alle spullen waren zelf meegenomen en netjes opgeruimd, alles keurig achtergelaten. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Ze zijn de volgende keer weer van harte welkom!

Super geregeld!

Netjes en heel goed geregeld.

Super!

Het regende enorm die dag maar de medewerker bleef werken en keurig ons te woord staan! Ook onze dakkapel zag er daarna weer aks nieuw uit!

prima werk verricht!

Alles is volgens afspraak verlopen.

Steengoed

Wij zijn zeer tevreden over de hoe onze dakkapel gereinigd is. Ook de vriendelijke benadering en de extra aandacht die er besteed is aan de omgeving van de dakkapel zo liet de reiniger van de dakkapel ons foto's zien waarop duidelijk te zien was dat het lood om en onder de dakkapel aan vervanging toe was Er zaten scheurtjes in die voor lekkage konden zorgen. Nogmaals onze vriendelijke dank.

Schoon, grondig en netjes.

Netjes gedaan, binnen een snelle tijd.

Al jaren wordt de reiniging door jullie keurig verzorgd. Het zou fijn zijn als het afval uit de goot door jullie kan worden mee genomen omdat in de binnenstad alles in een ondergrondse container gaat en het dus niet gescheiden kan worden. Met vriendelijke groet,

Netjes en naar volle tevredenheid

De dakkapellen zijn schoon en glimmen weer. Ik had dat niet verwacht met alle aanslag die er op zat. Top werk!

Alles verliep geheel volgens afspraak.

uw medewerker was deskundig en bekwaam.

Voor een goede prijs ont zorgt voor wat betreft het reinigen van mijn dakkapel

Om de twee jaar wordt ik keurig benaderd of ik weer gebruik wil maken van de dakkapel reiniging. De afspraak is snel en makkelijk gemaakt en de afspraken worden keurig nagekomen. Communicatie voor en na de werkzaamheden is optimaal.

Heel tevreden met het resultaat

Onze dakkapel ziet er weer toonbaar uit. Zoals alles heeft ook een dakkapel onderhoud nodig en moet daarom periodiek worden schoongemaakt. Als je dat zelf wilt doen is dat op zijn zachts gezegd een uitdaging tenzij je het fijn vindt om acrobatische toeren uit te halen of zelf speciale werktuigen hebt.

Vriendelijk en goed werk verricht

fantastisch

Prima werknemer die zijn taak goed heeft uitgevoerd. Het was een metamorfose van onze dakkapel. Hij glimt je weer tegemoet.

In één woord top!

Het dakkapel schittert weer in de zon. Extra zorg werd er ook besteed aan de communicatie vooraf. Ik werd per mail geînformeerd op welke dag en hoe laat ongeveer. Daar was ik al heel blij mee. En dan toch nog een telefoontje krijgen op dezelfde dag dat het schoonmaken een half uurtje eerder kon beginnen. Super! Medewerker ook zeer beleefd. Heel fijn ook dat er geen enkele dakpan verwijderd werd.

heel goed

Mensen waren netjes op tijd. Vermeden contact (corona) waren vriendelijk en attent. Deden goed hun werk, rafelde hun werk niet af, ondanks de regen. De dakkapel ziet er weer netjes uit.

Hij was op tijd en nam zijn werk serieus.

Hij was op tijd en nam zijn werk serieus.

prima werk geleverd

werk goed uitgevoerd wat ik zelf niet kan

Alles was weer lekker schoon. Alleen jammer dat de binnenkant van de rolluiken niet gedaan zijn vanwege de corona. Wij waren heus wel beneden gebleven zodat hij zijn gang kon gaan maar helaas. Verder was alles prima.

Grandioos

Goede service vriendelijke medewerkers

Ik ven erg blij met jullie en vertrouw erop dat t de duurzaamheid van mijn dakkapel goed doet.

Erg vriendelijke en hulpvaardige mensen. De mensen die komen zorgen goed voor hun eigen veiligheid. Ze zijn erg professioneel. Mijn dakkapel ziet er weer als nieuw uit. Tevens heeft de meneer mijn dakpannen gecontroleerd op breuken en/ of oneffenheden en de dakgoten gereinigd. Ik ben helemaal blij. Dit bedrijf komt al jaren bij ons.

hij nam zijn tijd om de dakkapellen grondig en goed te reinigen

goed en voor herhaling vatbaar

Top !

Gewoon top

Van eerste contact tot rekening top!

Korte lijnen, snelle reactie, keurige medewerker(s), verslag van werkzaamheden achteraf.

Fantastisch

Duidelijke communicatie, komen afspraak na en Zeer netjes te werk gegaan, absoluut een aanrader

Puik werk geleverd

Prima werk geleverd en keurige uiteenzetting van de geleverde werkzaamheden en controle van het dakkapel

Over Dakkapelreiniging.nl

Dakkapelreiniging.nl is dé specialist in Nederland voor de reiniging van dakkapellen. Vaste prijzen, zonder voorrijdkosten. Professioneel én veilig! Inmiddels vele duizenden schone dakkapellen per jaar. Wij proberen een eerlijk product te leveren voor eerlijke prijzen. Wij streven naar een helder proces en een goed eindproduct: een schone dakkapel. Toch kunnen wij geen wonderen verrichten. Op onze website en in onze overige communicatie proberen wij heldere verwachtingen te scheppen, neemt u hier kennis van?