Top service, vriendelijk en flexibel, netjes en schoon

Heb twee gebruikte Continental banden aangeschaft, nog in prima goede staat! Mijn auto rijdt weer super fijn en veilig. Ik kon binnen één dag terecht om ze te laten monteren. Fijne en vriendelijke communicatie. De ontvangst/wachtruimte is lekker licht, netjes en schoon en heeft voorziening om iets te drinken en te zitten. Top service! Dank!

Snel, betrouwbaar en betaalbaar

Absolute TOP service. Gebeld, binnen een uur hulp op locatie en een nog een uurtje later weer de weg op! Een absolute aanrader, snelle open communicatie en prima tarieven. Daar gaan we zeker terugkomen!

Beste Service!

Echte professionals, vriendelijk, leveren de beste service en denken altijd goed mee!

Toppers !

Ook vandaag weer onze redder in nood #lekke band !

Top bedrijf

Top service !!

wij zijn al heel wat jaren klant bij Piet en kan eeelijk zeggen dat dit nog een echt ouderwets bedrijf is zoals je ze wilt zien, goede service, eerlijke mensen.

Top service !

Top service !

Goede afspraken, punktueel en niet te duur

Super gezellig en goed team

Altijd aardig koffie staat klaar wat wil je nog meer als je er toch bent banden keuze en velgen zijn perfect voor ieder wat wils

Bij Bandimex gaan vakmanschap en klantgerichtheid samen hand in hand.

De flexibiliteit bij het plannen van een afspraak, de goede sfeer in het bedrijf die je proeft terwijl je wacht tijdens een bandenwissel en de kwaliteit van het geleverde werk maken dat ik al jaren een zeer tevreden klant van Bandimex ben.

Topbedrijf

ik kom hier nu zo 15 jaar goede service en gezellige mensen

Top service en afspraak is afspraak!

Ik heb een afspraak gemaakt om mijn banden te laten vervangen. Ik kreeg goed advies en op de dag van de afspraak was ik precies op tijd aan de beurt. Tijdens de werkzaamheden kan je genieten van een kop koffie/thee/Chocomel of wat fris en voordat je het weet staat je auto weer klaar. Prijstechnisch is Bandimex ook super!

Ik kom hier al jaren!

De mensen bij Bandimex weten wat ze doen. Het zijn auto liefhebbers. Geven uitstekende adviezen vwb de banden en helpen je de juiste keuze te maken. De prijs is prima, en de service ook. Mijn Mazda MX—5, een youngtimer uit 1994, heeft nieuwe voorbandjes en hij rijdt weer perfect! De trillingen uit het stuur zijn helemaal verdwenen. Veel succes op de nieuwe locatie!

Altijd netjes geholpen

Al die jaren al nette service en kwaliteit!

Lekke band

Lekke band , ik mocht gelijk naar binnen rijden . Bakkie koffie gedaan en 25 minuten later klaar en weer op pad. Top service!!!

Hardwerkend en vakkundig

Al jaren kom ik bij Bandimex over de vloer. Ik krijg altijd een goed advies en er wordt gedaan wat afgesproken is. De verhuizing is top, want het is nu beter aanrijdbaar.

Ruime keus en assortiment, tegen scherpe prijzen.

Al jaren een ruime keus en assortiment, tegen scherpe prijzen. Nemen ook de tijd voor een goed en deskundig advies.

Jarenlange top ervaring!

Wij komen met ons bedrijf al jarenlang voor onze personenwagens en vrachtwagens bij Bandimex Rotterdam en altijd worden wij even goed en snel geholpen! Zeer tevreden!

Na het bijna te laat constateren van een bandenslijtage heeft bandimex mij direct de volgende ochtend kunnen helpen en nieuwe banden geplaatst. Dankjewel !

• Vestiging: Bandimex Rotterdam

Zeer vakbekwaam en service gericht personeel.

• Vestiging: Bandimex Rotterdam

Zoals altijd een prima advies en service! een aanrader!

• Vestiging: Bandimex Rotterdam

Een band die langzaam leegliep, kon gelijk komen, band geplakt en zeer snel weer op de weg. Goede service.

• Vestiging: Bandimex Rotterdam

Ik heb sinds juni een nieuwe auto dus ik heb nieuwe velgen en banden nodig. Ik heb goed contact en advies gekregen van Piet.en hij heeft een mooi set velgen en banden voor mij uitgezocht. Prima gedaan ben zeer tevreden. Beveel het zeker aan bij mijn vrienden en kennissen. Mijn vorige winterbanden kwamen ook bij Bandimex vandaan.

• Vestiging: Bandimex Rotterdam

Goede uitleg van de werkzaamheden en service gerichtheid. Uitlijnen, balanceren en velgen laten richten. Top gedaan! Keep up the good work.

• Vestiging: Bandimex Rotterdam

Afgelopen zaterdag mijn eerste ervaring met Bandimex Rotterdam gehad. Ik kan niet anders zeggen dan top bandenzaak. Zeer vriendelijk en vakkundig personeel dat hun werk met plezier uitvoert tegen een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Het was het ritje uit Deventer waard.

• Telefonische bereikbaarheid N.v.t.