Fijne gesprekken, luisterend oor, kritische noot en goede handvatten

Fijne gesprekken, luisterend oor, kritische noot en goede handvatten die echt in het normale leven inzetbaar zijn, zowel werk als prive.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? TELUS Health Individual Counseling
  • Anders, namelijk: Preventief
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Alle gesprekken zijn via Teams gegaan.
  • Heeft het traject bij TELUS Health positief bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Ja

Ik had meteen een goede klik met mijn psycholoog, erg fijn en belangrijk

Ik heb een paar fijne gesprekken gehad met Anouk, die hielpen me om e.e.a. op een rijtje te krijgen. Ze hield ook goed rekening met het feit dat ik ook nog in een ander behandelingstraject zat. Na een aantal gesprekken hebben we 2 emdr sessies gedaan, wonderbaarlijk wat een resultaat dat heeft. Ik was, en ben, erg tevreden over de afgelopen paar maanden. En de koffie was lekker!

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Amsterdam zuid-oost

heel goed

Ik ben professioneel en kundig begeleid. Rosalie heeft me op een fijne en treffende manier gespiegeld en handvatten aangereikt die mij in staat hebben gesteld de juiste keuzes te maken voor een duurzaam herstel.

• Anders, namelijk: psychologische begeleiding
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? online

Hele fijne en prettige gesprekken

Het was fijn om gesprekken te hebben over de dingen waar ik tegenaan loop op het werk, maar ook privé.

• Anders, namelijk: Geen
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Utrecht

Ik heb me zo open en vrij gevoeld!!

Vanaf het 1ste moment voelde ik een klik. Ik ben een zeer terughoudend en vooral afwijzend persoon. Ik voelde me meteen helemaal vrij en voelde me open en gehoord. Ik ging er met “plezier” naar toe. Ik zet “ omdat als je naar een psycholoog gaat je een zwakte laat zien van jezelf. Mensen denken van hij naar eennpsycholoog??? Maar ik ben er ZOOOO blij mee geweest. Dank jullie wel !!!!!!

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Arbeidspsychologisch assessment
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Maarssen en Amsterdam

Veel inzichten gekregen.

• Anders, namelijk: N.v.t.
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Online

Uitstekend geholpen

Mijn coach was zeer bekwaam en een goede match.

• Anders, namelijk: Individuele coaching
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Bij coach thuis

Goede hulpverlening op maat

Ik heb mijn traject als prettig ervaren, door de laagdrempelige en snelle communicatie en de professionaliteit van de zorg.

• Anders, namelijk: -
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Den Haag

Erg prettig contact

Ik heb begeleiding gekregen van Ilse voor en na mijn emdr behandelingen en heb dit als zeer prettig ervaren. Ik heb er veel aan gehad en het heeft bijgedragen aan mijn herstel

• Anders, namelijk: Bedrijfspsycholoog
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Geen, online

Ik krijg een luisterend oor en rust

Ik krijg een luisterend oor en rust. Dat was nodig. Nu verder met de rest.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Arbeidspsychologisch onderzoek + arbeidsdeskundige
  • Anders, namelijk: ?
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Groningen

Voldeed aan mijn verwachtingen en behoeftes

I.v.m. re-integratie na overbelasting had ik behoefte aan iemand om, tijdens de opbouw van mijn re-integratie, mee te reflecteren op hoe het gaat, hoe het met mij gaat. Valkuilen die ik ervaar of situaties die zich voordoen met risico van terugval te bespreken en handreikingen te krijgen hoe hiermee om te gaan.

• Anders, namelijk: n.v.t.
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? n.v.t. (online)

Mooie ervaring

Het was een mooie reis door mijn leven die ik samen met Nicole aanging. Een liefdevolle en warme vrouw waar je je direct op je gemak voelt. Na alle intensieve en mooie gesprekken heb ik weer vertrouwen in mijzelf, in het leven en in andere. Dank je wel dat je dit avontuur met mij wilde aangaan en mij daar in hebt begeleid. Xxx

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Alkmaar

Goede begeleiding en veel ruimte voor diverse onderwerpen

De psycholoog schaalde makkelijk mee in mijn emotie en gevoelens per keer. Ze wist elke keer mij verder te helpen met nieuwe inzichten en oefeningen om weer mee aan de slag te gaan.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Reintegratie route
  • Anders, namelijk: .
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Online?

Reis met terugvalpreventie

Ik ben goed tevreden met de ervaring van de gevoerde gesprekken. De behandelaar was uitermate ervaren en wist me precies op de juiste momenten en juiste manier te activeren. Haar openheid en vriendelijkheid maakte het hele proces prettig en aangenaam. Bovendien was ze zeer inlevend en dacht ze echt met me mee, wat de wisselwerking van ervaringen des te beter maakte.

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Maarssen

Goede begeleiding

De sessies geven eenvoudig toe te passen handvaten om anders te denken en doen

• Anders, namelijk: N.v.t.
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Rotterdam

Onvoorbereid gesprek, zonde van mijn tijd

In een korte, interactieve sessie zou ik inzicht krijgen in verschillende thema’s die in mijn vak een rol spelen. Wat ik kreeg: iemand die onvoorbereid en ongestructureerd het gesprek in ging. Thema's werden benoemd, maar hier werd niet of nauwelijks op ingegaan. Ze vond dat ik alles al wel goed deed. Zonde van mijn tijd en zonde van de premie die ik betaal, waarmee deze workshop wordt aangeboden. Movir zou beter met een andere partij in zee kunnen gaan of strengere eisen moeten stellen aan het aanbod.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? CarrièreQuest
  • Anders, namelijk: workshop via Movir
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? online
  • Heeft het traject bij TELUS Health positief bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Nee

Gewoon geweldig

Fijn om gehoord te worden zonder vooroordelen. Ilse heeft persoonlijk en professioneel de zaken behandeld. Het voelde vanaf moment 1 vertrouwd. Fijn om zelf zaken te regelen met het aangereikte handvat. Zeer betrokken en een geweldige steun. De beste persoon om je te begeleiden.

• Anders, namelijk: Nvt
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Teams en Alpha Tower Amsterdam

Geweldig om met Ilse samen te werken.

Mijn vertrouwen is weer helemaal terug en het omgaan/verwerken van een interne onterechte klacht heb ik een plek kunnen geven

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Mediation
  • Anders, namelijk: Ondersteuning bij verwerken klacht
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? 020

Kundige hulp op het goede moment

De combinatie van de arbeidsdeskundige en de psycholoog was aanvullend. De rolverdeling tussen de twee personen was duidelijk en ik kreeg vooral van de arbeidsdeskundige hele heldere en praktische handvatten, waar ik elke dag mee verder kon. Het heeft me geholpen in de acceptatie van mijn situatie, en daarmee ook aan het herstel.

• Anders, namelijk: Merijn de Bruin
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Amsterdam Zuidoost

Het gebruik van de ACT module heeft me geholpen om bewust te zijn over mijn valkuilen en kernwaarden

De gesprekken met Simone aansluiten de online module waren heel behulpzaam. Ik ben veel gegroeid, en langzaam gaat deze groeit verder gaan.

• Anders, namelijk: ACT module
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Utrecht

Fijne, persoonlijke hulpverlening

Altijd een luisterend oor en begripvol voor mijn situatie. Kan ook goed een spiegel voorgoed, voor bewustwording en eigen inzicht.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: Aanvraag psycholoog
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Thuis beeld bellen

Hebben geholpen mezelf terug te vinden

Dank jullie wel

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: Behandeling ptss
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Helmond Eindhoven

Voelde mij bijzonder welkom

Of het nou om contact met het secretariaat ging of de psycholoog, het was altijd prettig en behulpzaam. Contact was makelijk gelegd en bij wijziging in afspraken waren er korte lijntjes en prettig contact.

• Anders, namelijk: .m
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Maarssen

Positief

Goede gesprekken gehad en adviezen. Er werd geluisterd en er werd de tijd genomen. Gesprekken gehad met Michelle Rutten Krol.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? E-health
  • Anders, namelijk: ?
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Koninginnegracht

Vertrouwd

Er is zorgvuldig met mijn situatie omgegaan en er zijn juiste adviezen en stappen gezet.

• Anders, namelijk: Nee
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Amsterdam

Bisonspoor 3002 L304

3605 LT Maarssen

Over TELUS Health Maarssen (Hoofdkantoor)

Bevorderen van welzijn op het werk.