Vriendelijk en duidelijk. Uitstekende service

Vriendelijk ontvangst en duidelijke uitleg

Niets om op of aan te meten.Vriendelijk en duidelijke uitleg.

Gewoonweg keurig

Prettig contact, waardevolle tips niet alleen m.b.t. tot het aanpassen van onze wensen m.b.t. tot onze testamenten, maar ook m.b.t. onze woningwensen.

Prettig

Prettig, goed ontvangen. Stukken goed uitgelegd. Aardig personeel.

Ik ben tevreden.

Ik ben tevreden.

Vriendelijk, heldere uitleg en goede ondersteuning

Al mijn vragen werden goed beantwoord. Er werd alle tijd voor gekomen.

Duidelijke uitleg van ingewikkelde juridische taal

Ook het achteraf bellen door de notaris over het pantoffelheld artikel vond ik getuigen van klasse.

Zoals altijd goed en prettig zaken doen

We hadden meerdere notariele klusjes. Voorbereiding door collega was super zorgvuldig. Dag van tekenen liet even op zich wachten, ze hebben het druk. Maar wel alles geheel volgens afspraak en goed verzorgt.

prima niets op aan te merken

geen op of aanmerkingen alles was prima geregeld

Zeer vriendelijk super super tevreden

Snelle afhandeling prettige notaris komisch en direct

Goed luisterend oor

Prettig

Deze notaris zou ik aan bevelen.

Heel prettig en ontspannen. Tevens goed uitgelegd waar de fijne kneepjes waren in de akte en de lening

Vakkundig en ter zake

Werden goed geholpen, met een duidelijke uitleg over de mogelijkheden. Dit resulteerde een nieuw tesrament wat weer past in de tujd en bij onze wensen

Goed bereikbaar en goed geholpen

heel correct en prettig geholpen.

Hele prettig geholpen een luisterend oor dat begrepen werd. daarom ook volgende afspraak gemaakt en Trip Notarissen bij vrienden aangeraden.

Kundig en duidelijk advies

Er werd duidelijk uitgelegd wat onze mogelijkheden waren in ‘menselijke’ taal. Ook na de voorlopige documenten zeer makkelijk te bereiken. De notaris kwam zelf met zaken en ideeeen waar je zelf nooit op zou komen.

Klantvriendelijk en vooral heel duidelijk.

Mijn ervaring is heel positief, vooral omdat er direct in oplossingen werd gedacht toen gesprekken/afspraken dreigden uit te lopen. Er werd een prima oplossing gevonden om zowel ons (klant) als personeel (notaris) weer in het spoor van de agenda te krijgen. Verder een heel heldere uitleg bij de akte, op een prettige manier en toon. Er is ons drie keer gevraagd of we nog vragen hadden, dus er waren genoeg mogelijkheden om onduidelijkheden weg te nemen.

Professionele begeleiding

Goed verzorgd

Goed ontvangst lekker bakje koffie en klantvriendelijkheid. en de zaken worden goed geregeld.

Uitstekende service en een goede overdracht

Erg goede service, alles is helemaal zonder problemen verlopen. Bij de overdracht een gezellig gesprek gehad waarbij alles ook goed is uitgelegd. De notaris kan goed verhalen vertellen.

Zeer goede en duidelijke uitleg over testament.

Fijne en goede uitleg.

Goede Service, prettig ontvangst!

Keurig

We zijn heel keurig en accuraat behandeld door de notaris! Hij vertelde het duidelijk en we mochten ook al onze vragen stellen.

Alles was netjes en goed geregeld.

Voor een afspraak maken kan beter en meer flexibel, dat hadden we helaas niet kunnen ervaren maar voor de rest was goed en netjes en snel geregeld.