Super! Beter kan niet!

Vooraf tijdens het inmeten van de houten terrasoverkapping goede adviezen over de mogelijkheden, moeilijkheden. Tijdens de montage ook goed overleg met ons over de mogelijkheden, moeilijkheden. Netjes gewerkt en alles schoon achtergelaten. Beter kan niet. Wordt zeker bij anderen aanbevolen.

PERFECT

Ik zelf ben zeer precies in afwerken,maar dat zijn deze jongens die bij ons de overkapping geplaatst hebben net zo in 1 woord perfect zeer goed materiaal gebruikt 1 dkki 10

Fantastisch

Mijn ervaring met de firma Janssen is geweldig. Ze hebben bij mij in mei 2020 een overkapping geleverd en geplaatst achter op de patio in mijn nieuwe huis. HIj is geleverd helemaal volgens afspraak en ben er heel erg tevreden over. Keurig en vakkundig geplaatst.Aardig personeel.

Kan geen minpunt aandragen echt sjieke terrasoverkapping

Goed advies, afspraken nagekomen,personeel top Klasse overkapping geen aanmerkingen chapeau voor dit bedrijf erg tevreden 10 punkte

Perfect bedrijf met goede service

Belangrijk voor mij is het nakomen van afspraken.

Dreamteam!

Hard gewerkt, alles netjes opgeruimd en een top overkapping als eind resultaat!

Sehr zufrieden/Zeer tevreden!

Wir können das Janssen-Team nur weiterempfehlen. Von der Beratung, über die Termintreue bis zur Ausführung der Arbeiten - ein Top Job! Vielen Dank an die Janssens und Ihre Mitarbeiter!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Topkwaliteit

Henry en zijn team zijn vakmensen. Ze leveren kwaliteit en service. Zeer tevreden.

prima bedrijf komt afspraken na ,denkt mee aan oplossingen

heeft ons zeer goed geholpen , ook de service erna

Absoluut vakwerk door professionele en prettige medewerkers.

De eerste indruk was al goed. De plaatsing van de overkapping is perfect verlopen, heel nauwkeurig gewerkt, ondanks het vele meten tussen 3 muren in. We hebben vol verbazing gekeken naar het streven naar perfectie. Het is prachtig geworden. De kap zelf is van mooie kwaliteit. Dit bedrijf is een absolute aanrader.

Snel, deskundig en uitstekende aftersales.

Deskundige afwerking. In een van de polycarbonaatplaten bleek een fabricagefoutje te zitten. Geen probleem. Eén telefoontje en er werd meteen een nieuwe geplaatst. Prima service.

Super gemotiveerde en deskundige medewerkers. We zijn super tevreden mooie overkapping , rolluik en wc raampje . Met 1 woord geweldig.

• Ervaring met: Overkappingen

Henry Janssen heeft bij onze overkapping na het aanbrengen van een fundering glazen schuifwanden en een zijpaneel geplaatst. Dit alles door twee vakkundige medewerkers op een perfecte wijze uitgevoerd. We zijn heel tevreden over het resultaat en bevelen de firma Henry Janssen dan ook iedereen aan ( chapeau )

• Ervaring met: Renovatie

Super team , Geweldig resultaat Zeer behulpzaam en meedenkend in het advies geven. Wij zijn zeer te vreden ,zelfs overtroffen Bedankt

• Ervaring met: Kozijnen

Een goede service in de showroom. Ze namen echt de tijd voor je. Daarna zijn ze zelf nog komen inmeten en is alles nog een keer besproken. Bij het plaatsen kwamen er 3 top monteurs die netjes en professioneel alles hebben geplaatst. Daarnaast een goede concurrende prijs. Ik zeg top!!

• Ervaring met: Overkappingen

Ongelooflijk goed en mooi werk geleverd !!!

• Ervaring met: Overkappingen

Toppie bedrijf .niks te moeilijk.ik zou dit bedrijf bij iedereen aan bevelen.dankjewel voor de mooie overkapping.

• Ervaring met: Overkappingen

Wij zijn zeer tevreden over de werkzaamheden van het team Henry Janssen. Keurig op tijd, keurig werk en heel fijn team, geven goede raad en suggesties en werken heel schoon en keurig! Wij zijn heel blij met onze carport.

• Ervaring met: Overkappingen

Overkapping laten plaatsen van 3.50 bij 6.00 m werkelijk top.Daarna nog een zijdeel laten plaatsen in overleg met Mevr Janssen,want het kon altijd later kijk maar eerst hoe het zo gaat,was het advies.Zo gezegd en zo gedaan.Werkelijk TOP--Klasse werk geleverd---

• Ervaring met: Overkappingen

Supergoed. Alles is naar wens afgerond. Zijn zeer tevreden!!!

• Ervaring met: Overkappingen

Een zéér professioneel, ervaren en eerlijk bedrijf. Ik beveel het iedereen aan. Ze komen alle afspraken na, geven je alle advies en proberen je goed uit te helpen. Ik heb in december nog een klus voor Henry.

• Ervaring met: Kozijnen

• Ervaring met: Overige

Zeer scherpe prijs-kwaliteit. Goed advies en keuze mogelijkheden. Perfect vakmanschap. Zeer aanbevelingswaardig!!

Helemaal top!