Geweldig echt goed in haar vaak als fysio en acupuncturist.

Jacqueline heeft me geholpen om moeilijke tijden in mijn leven aan te pakken. Ik volg de behandeling bijna zes jaar met haar om verschillende redenen, fysiek en emotioneel. Ze hielp me door verdriet, om te herstellen van een operatie en om te gaan met stress en mijn gebrek aan zelfvertrouwen toen ik bijna een burn-out had. Ik vertrouw haar volledig en raad het aan mijn vrienden aan.

• Ervaring met: Acupunctuur

Een praktijk waar het vinden van balans tussen lichaam en geest op hoog niveau wordt bereikt. Door verschillende behandelingen accupunctuur en coaching ben ik mijzelf verder gaan ontwikkelen. Eerder werd mijn ontwikkeling tegengehouden door innerlijke blokkades, angst en stress. Door Jacqueline heb ik een een positiever zelf beeld gekregen. Ik ben omgetoverd tot een stabieler persoon met meer ambities.

• Ervaring met: Therapie

Jacqueline heeft mij doen inzien dat m'n onverklaarbare lichamelijke klachten voortkomen uit een onverwerkt verleden. Zij heeft mij met heel veel inzet en toewijding gebracht tot wie ik nu ben en daar ben ik haar heel dankbaar voor.

• Ervaring met: Therapie

Al z'n 13 jaar kom ik bij Jacqueline. Ik zou geen andere therapeut willen. Altijd heel veel aandacht en met je meedenken. En goede adviezen geven en probeert je te helpen waar ze kan . Zij heeft altijd de tijd die je krijgt ,ook als het uitloopt krijg je toch alle aandacht en is nooit gehaast.

• Ervaring met: Therapie

is serieus met haar werk bezig

• Ervaring met: Therapie

Ben heel tevreden en ik kom heel graag naar de praktijk en ze is heel kundig in haar vak

• Ervaring met: Therapie

Ik kan alleen maar zeggen dat ik altyd super tevreden ben. Wordt altyd prima behandeld en altyd een luisterend oor.

• Ervaring met: Therapie

Heel betrokken & meedenkend. Vakbekwaamheid & deskundigheid Qua coaching nog verder te verfijnen. Ik ervaar de coaching niet opdringering.Ik zie haar af en toe denken, wat ik beschouw als zoeken naar de juiste invalshoek en ervaar dat ik op mijn tempo, met mijn gedachtegang, mijn persoonlijke groei, met wat sturing en aanreiken instrumenten, kan ontwikkelen.Mooie samenwerking in een zoektocht naar balans.

• Ervaring met: Coaching

Al vele verschillende soorten behandeling gehad . Altijd een luisterend oor en de vinger op de " zere" plek kunnen leggen en daarbij de beste behandeling geven . Dat getuigt van van heel veel kennis van de mens in de breedste zin .

• Ervaring met: Acupunctuur

Ik ben zeer tevreden over de technieken die Jacqueline op me toepast tijdens de therapieën. Jacqueline is zeer betrokken tot het geen waar ik op vast liep. Dankzij haar betrokkenheid, deskundige handelingen en adviezen maak ik keuzes die ik alvorens de sessies niet maakte. Jacqueline bedankt.