Onze ervaring is positief vanwege de uitleg en behandeling.

Tijdens de voorlichtingsavond is in heldere taal uitgelegd waarom testamenten en levenstestamenten worden aanbevolen. De persoonlijk contacten en verdere afhandeling verliepen op correcte en vriendelijke wijze. Een aanrader.

goede informatie gevolgd door een goede opvolging

Na een leuke / interessante informatieavond volgende een goed gesprek als basis van een perfect levens testament en testament

Duidelijk en klantvriendelijk.

De informatie over het testament werd goed en duidelijk gepresenteerd op de voorlichtingsavond. Hierbij was genoeg ruimte voor het stellen van vragen. Bij het afsluiten van het testament werd nog eens kort en duidelijk ingegaan op de inhoud.

Eindelijk eens een notaris die alles uitlegt zodat je het ook begrijpt

Zakelijk en doeltreffend

Vrijblijvende informatie bijeenkomst heeft ons aangezet tot maken van een concrete afspraak. In ons eerste bezoek aan uw kantoor werd ons duidelijk dat u aan onze persoonlijke wensen kon voldoen. Hetgeen geresulteerd heeft in het opstellen van testament en levenstestamenten. Alles is ons duidelijk uitgelegd. Wij hebben aan dit alles een voldaan en prettig gevoel.

Snel, efficiënt en vriendelijk.

Verkoop huis, opstellen (levens)testament, informatiegesprek. Vriendelijk, deskundig en ze nemen de tijd voor je.

Slechte communicatie

We hadden een niet geheel standaardverzoek en ze wisten gewoon niet wat ze ermee aan moesten. We werden ook totaal niet op de hoogte gehouden van de voortgang. De corona crisis werd gebruikt om te verklaren waarom het allemaal zo lang duurde. Beetje vreemd voor een administratieve handeling.

Stroeve voorbereiding, vlotte afhandeling

Minpunt: Het maken van een afspraak voor het passeren van woningaankoop verliep zeer stroef. Er wordt pas enige actie ondernomen zodra alle formele hypotheekstukken binnen zijn, en geen minuut eerder; er kon geen concept akte worden opgesteld of een voorlopige datum worden geprikt. Vermoedelijk heeft men in het verleden vaak te maken gehad met verkopen die niet door konden gaan wegens financieringsproblemen, en vervolgens besloten om reactief te werk te gaan; dat is uiteraard erg lief voor de eigen medewerkers, doch nogal onhandig voor de klant. Pluspunten: Zodra men uiteindelijk eens in actie komt, loopt alles zeer soepel. Alle stukken op orde, een vlotte ceremonie inclusief een fraai staaltje voorleeswerk, en correcte afhandeling nadien.

Prima en een fijne medewerking!

Ontzettende aardige mensen, goede ontvangst en vooral in duidelijke taal de akte te laten passeren!

Al regelmatig bij knops/wolfs notarissen geweest. Oa voor testamenten, scheiding, huis passeren, samenlevingscontract contracten, en herziening van oude testamenten. Altijd prima advies, goede en heldere uitleg, vriendelijke personeel die de tijd nemen. En vele mogelijkheden worden besproken. Laatste keer door een aantal omstandigheden een miscommunicatie geweest, echter prima opgepakt en opgelost door oa mr knops. Een echte aanrader voor (wat ik kan beoordelen) voor bovenstaande zaken.

• Ervaring met: Personen- en familierecht

Duidelijk en een positieve ervaring

• Ervaring met: Personen- en familierecht

Heel prettig en duidelijk in de omgang. Wat ik vooral positief ervoer was de voorlichtingsavond.

Supersnelle afhandeling, top! Alle lof voor mevr. Scheepers-van den Bosch

• Ervaring met: Personen- en familierecht

Wij werden, bij het opmaken van onze testamenten, door notaris Knops op een prettige, deskundige en voor ons begrijpelijke manier begeleid. Duidelijkheid stond voorop en dit gaf rust! Bedankt!

• Ervaring met: Personen- en familierecht

Zeer duidelijke uitleg door notaris Knops. Hij neemt de tijd en rust om alles goed te bespreken.

• Ervaring met: Personen- en familierecht

Zeer prettig en deskundig. Nogmaals bedankt

• Ervaring met: Personen- en familierecht

Na een goede duidelijke voorlichting aan de leden van OPH Heerlen direct afspraak gemaakt en uiteindelijk testamenten afgesloten bij Dhr. Knops.

• Ervaring met: Personen- en familierecht

Deelgenomen aan infoavond over testamenten. Goed georganiseerd en goede en duidelijke informatie. Daarna afspraak gemaakt om testament en levenstestament te laten opstellen. Proces goed en duidelijk verlopen. Henri Knops weet waar hij het over heeft en kan dit duidelijk verwoorden.

• Ervaring met: Personen- en familierecht

duidelijke uitleg, vlotte afhandeling. Wij zijn zeer tevreden.

• Persoonlijk advies

Ik ben werkzaam geweest in het onderwijs, maar een tien geven was in meer dan veertig jaar niet gebruikelijk. "De tien is voor de juf of meester" Vandaar onze "negen".Ervaring zowel bij de kandidaat-notaris als bij de notaris, maar ook de receptie was gewoon prima.

• Ervaring met: Personen- en familierecht

Bij Wolf Knops Notarissen staat de Client Centraal warme sociale empatische Notarissen en niet de kennis zo als bij collega's Metis Notarissen, geïnspireerd op de Godin van de Intelligentie uit de Griekse mythologie.

• Ervaring met: Personen- en familierecht

Zeer snelle reactie op gestelde vragen. Deskundigheid over oa testament en akte van verdeling.

• Ervaring met: Onroerend goed

Wij gingen voor de koop voor een huis, maar door de deskundigheid van Dhr Knops werden wij geattendeerd op de tekortkomingen in enkele overeenkomsten. Vandaag hebben wij deze aangepast en notarieel vastgelegd. De uitleg was zeer duidelijk en met goede voorbeelden toegelicht. Formeel, maar toch relaxed .

• Persoonlijk advies

Super duidelijke en vriendelijke notaris!