Uitstekend kantoor

Zou ik zeker aan een ieder aanbevelen

Helder, duidelijk, nemen alle tijd en binnen kort tijdsbestek geregeld

Voorlichtingsavond was de aftrap, waarna intakegesprek van meer dan een uur! Concepten ruim op tijd ontvangen. Ondertekening van stukken nogmaals duidelijk uitgelegd etc.

SUPER !

Wij hebben de gesprekken met dhr.Knops als ZEER positief ervaren. Hij laat mensen op hun gemak voelen, legt duidelijk uit en staat open voor allerlei vragen. Dhr. Knops kwam over als een warme persoonlijkheid , geïnteresseerd in de mensen die voor hem zitten. Geen saaie opsommingen, maar kort en bondig met een vleugje humor.

Zeer deskundig, informatief en laagdrempelig maar ook laagdrempelig

Na een uitgebreide en zinvolle informatie avond hebben we een tweetal vervolgafspraken gehad bij notaris Knops waarin we op een prettige wijze deskundig maar ook laagdrempelig uitleg kregen over erfrecht ed. Dit alles heeft ons aangenaam verrast en bevelen we dus ook zeker aan

Perfect geholpen

We zijn eerst naar de info avond geweest Daar werd hele fijne uitleg gegeven over het testament en levenstestament, vooral heel duidelijk. Daarna naar hun kantoor geweest om het testament te laten opmaken. Met persoonlijke uitleg erbij. Wij zijn heel blij dat we voor Wolfs Knoops hebben gekozen en zouden dit ten zeerste bij anderen aanraden .

Formidabel

Zeer kundige, empathische en aangename benadering. Iedereen aan te bevelen!

Goede en duidelijke uitleg

We zijn op een goede en duidelijke manier geholpen

Zeer fijn notariskantoor

Bij dit notariskantoor zijn we geweest voor het complete pakket ( Hypotheek, samenlevingscontract en testamenten ). Er is goed geluisterd naar onze wensen. Duidelijke uitleg en zeer vriendelijk personeel.

Wij zijn eerst op de info avond geweest. En kregen meteen een goed gevoel De notaris Knops geeft duidelijk uitleg en neemt de tijd. Zijn zeer tevreden over z.n werk wijze En uitleg. En afhandeling. Mvg Tiny Evert Kerkhoff

Erfrecht & leventestament infoavond

Samen met mijn ouders deze infoavond bezocht en daar hele goede zinvolle informatie gehad! Een aanrader!

Duidelijk uitleg in begrijpelijke taal

Wolfs Knops aanbevolen door een collega. Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat de gevraagde testamenten duidelijk werden toegelicht en dat ik net als mijn collega Wolfs Knops aanbeveel om hier zaken mee te doen

Deskundig, zakelijk met een persoonlijke touch

Deskundig, zakelijk met een persoonlijke touch

Van a tot z goed begeleid.

Zeer goede info avond, daar was het voor mij al duidelijk.

Onze ervaring is positief vanwege de uitleg en behandeling.

Tijdens de voorlichtingsavond is in heldere taal uitgelegd waarom testamenten en levenstestamenten worden aanbevolen. De persoonlijk contacten en verdere afhandeling verliepen op correcte en vriendelijke wijze. Een aanrader.

goede informatie gevolgd door een goede opvolging

Na een leuke / interessante informatieavond volgende een goed gesprek als basis van een perfect levens testament en testament

Duidelijk en klantvriendelijk.

De informatie over het testament werd goed en duidelijk gepresenteerd op de voorlichtingsavond. Hierbij was genoeg ruimte voor het stellen van vragen. Bij het afsluiten van het testament werd nog eens kort en duidelijk ingegaan op de inhoud.

Eindelijk eens een notaris die alles uitlegt zodat je het ook begrijpt

Zakelijk en doeltreffend

Vrijblijvende informatie bijeenkomst heeft ons aangezet tot maken van een concrete afspraak. In ons eerste bezoek aan uw kantoor werd ons duidelijk dat u aan onze persoonlijke wensen kon voldoen. Hetgeen geresulteerd heeft in het opstellen van testament en levenstestamenten. Alles is ons duidelijk uitgelegd. Wij hebben aan dit alles een voldaan en prettig gevoel.

Snel, efficiënt en vriendelijk.

Verkoop huis, opstellen (levens)testament, informatiegesprek. Vriendelijk, deskundig en ze nemen de tijd voor je.

Slechte communicatie

We hadden een niet geheel standaardverzoek en ze wisten gewoon niet wat ze ermee aan moesten. We werden ook totaal niet op de hoogte gehouden van de voortgang. De corona crisis werd gebruikt om te verklaren waarom het allemaal zo lang duurde. Beetje vreemd voor een administratieve handeling.

Stroeve voorbereiding, vlotte afhandeling

Minpunt: Het maken van een afspraak voor het passeren van woningaankoop verliep zeer stroef. Er wordt pas enige actie ondernomen zodra alle formele hypotheekstukken binnen zijn, en geen minuut eerder; er kon geen concept akte worden opgesteld of een voorlopige datum worden geprikt. Vermoedelijk heeft men in het verleden vaak te maken gehad met verkopen die niet door konden gaan wegens financieringsproblemen, en vervolgens besloten om reactief te werk te gaan; dat is uiteraard erg lief voor de eigen medewerkers, doch nogal onhandig voor de klant. Pluspunten: Zodra men uiteindelijk eens in actie komt, loopt alles zeer soepel. Alle stukken op orde, een vlotte ceremonie inclusief een fraai staaltje voorleeswerk, en correcte afhandeling nadien.

Prima en een fijne medewerking!

Ontzettende aardige mensen, goede ontvangst en vooral in duidelijke taal de akte te laten passeren!

Al regelmatig bij knops/wolfs notarissen geweest. Oa voor testamenten, scheiding, huis passeren, samenlevingscontract contracten, en herziening van oude testamenten. Altijd prima advies, goede en heldere uitleg, vriendelijke personeel die de tijd nemen. En vele mogelijkheden worden besproken. Laatste keer door een aantal omstandigheden een miscommunicatie geweest, echter prima opgepakt en opgelost door oa mr knops. Een echte aanrader voor (wat ik kan beoordelen) voor bovenstaande zaken.

• Ervaring met: Personen- en familierecht

Duidelijk en een positieve ervaring

• Ervaring met: Personen- en familierecht

Heel prettig en duidelijk in de omgang. Wat ik vooral positief ervoer was de voorlichtingsavond.