Er wordt mee gedacht. Men stelt je op je gemak. Professionals ten top!

Uitstekend!

Fijne winkel, personeel en prettige sfeer!

Goede en professionele hulp

Ik kom nu een aantal jaar bij Sikkenk, wordt dan geholpen door Martine en wat ben ik blij met haar...haar houding is zeer professioneel, betrokken en luistert goed naar wat mijn wensen zijn....ze neemt de tijd en ik ga altijd met een mooi haar werk weer naar huis.

Prettige sfeer en super fijne behandeling.

Na een tip gekregen te hebben van iemand op de sportclub om bij hun een pruik aan te schaffen, ben ik hier eerst een mutsje gaan kopen. De kapsalon ziet er mooi uit en ik werd prima geholpen. Heb hier nu ook mijn pruik gekocht. Ze deed alle moeite om mij van een mooie pruik te voorzien. Wat een hele fijne ervaring is. Ik kreeg ook het advies om contact op te nemen als ik iets verandert wil hebben aan de pruik.

warm en respectvol geholpen

Ik was mee voor mijn moeder. welkom was erg warm. De keuze en tijd die er voor genomen worden is echt top. Uitleg en verzorging was zeer goed. Mijn moeder ging de deur uit met een prachtige goed zittende pruik. Ze voelde zichzelf een heel ander mens. Onze oudste dochter vertelde dat oma er 10 jaar jonger uit ziet.

Geweldige service!

Ellen heeft ons fantastisch geholpen. Mijn zus heeft een prachtige pruik gevonden, wat heel veel lijkt op haar eigen haar!

wat een leuke mensen er word naar je geluisterd ik ben zeker een tevreden klant dank jullie wel

Hartelijk en heel vriendelijk behandeld!

Goeie ervaring en tevreden weer de deur uit

Wat geweldig!

Vanaf het eerste bezoek om een haarwerk uit te zoeken tot het moment van het afscheren van mijn haar en het stylen van mijn haarwerk ben ik geweldig geholpen. Martine heeft mij heel professioneel maar ook heel liefdevol behandeld. Wat een passie heeft zij voor haar vak. Mijn haar betekent heel veel voor mij maar dankzij Martine en het hele team van Sikkenk ga ik met opgeheven hoofd met een schitterend nieuw kapsel het gevecht tegen mijn ziekte aan! Bedankt!!!

Liefdevol

Vanaf het telefoon gesprek , het persoonlijke contact en de begeleiding zijn top bij u. Ik zal dit zeker doorvertellen aan anderen. Ik heb mij geen moment ongemakkelijk gevoeld . Er werd ook zo goed geluisterd naar mijn wens . En dat is vandaag werkelijkheid geworden . Ik heb een prachtig haarstuk/pruik helemaal naar mijn wens en op maat gemaakt zo fijn . Dit verlicht mijn pijn en verdriet wat ik soms heb . Deze pruik helpt mij erdoorheen, ik heb vandaag al gemerkt dat de buitenwereld hier niets van ziet zo mooi en natuurgetrouw ziet hij eruit . Want ik wil mijn kanker niet met de hele wereld delen . En al helemaal geen medelijden van mensen die in het normale leven je niet eens gedag zeggen . Dus ik hou het dicht bij mij zelf . Mijn man vind het prachtig. Ik ben u erg dankbaar . Hartelijk dank daarvoor . Vriendelijke groeten aan alle medewerkers van ons Ellen & Karel Van Amsterdam.

Tevreden de deur uitgegaan...

Het is een emotionele ervaring om je haar te verliezen. Wat is er dan mooier dat er zaken als Sikkenk bestaan met een breed aanbod aan haarwerk waar je de mogelijkheid krijgt om je zelfvertrouwen terug te krijgen in zo'n moeilijke en zware ziekteperiode? Ik ben heel prettig en professioneel geholpen door Ellen, die ondanks mijn twijfelen haar geduld bleef behouden! Dank daarvoor..

Ik ben bij Sikkenk haarwerken fantastisch geholpen!

Goede uitleg, prima advies, heel vriendelijke behandeling en het resultaat mag er zijn want toen ik vanmiddag voor het eerst in een kledingwinkel kwam zei de verkoopster: kijk eens, wat is het haar van die mevrouw prachtig geknipt!! Ik vind dat een groot compliment voor jullie dat jullie voor een heel natuurlijk haarwerk hebben gezorgd!

Geweldig personeel, respectvol, vriendelijk en terzake deskundig. Echt SUPER Ze krijgen van mij een dikke 10

Superlief en professioneel geholpen. Ze nemen echt alle tijd voor je. Voelde me erg op mijn gemak.

Ben erg prettig en fijn geholpen. kreeg ook een prima uitleg over de verzorging van het haarstuk. Zou het zeker een ander aanraden.

GEWELDIG, PERSOONLIJKE AANDACHT, SUPER SERVICE....

WAT BEN IK BLIJ DAT IK 3jr GELEDEN KENNIS HEB GEMAAKT MET SALON SIKKENK!! PRACHTIGE SALON, GEZELLIG WACHTHOEKJE,EN RUSTIGE PRIVÉ-RUIMTES!! AANDACHT VOOR DE KLANT....IN MIJN GEVAL WAS DAT MONIQUE... DIE MIJ EEN ZEKER EN ONTSPANNEN GEVOEL GAF, GEEN MOEITE TE VEEL.OOK IN DEZE MOEILIJKE CARONE TIJD. MONIQUE...DANK JE WEL!! PS. SUPERBLIJ MET M´N NIEUWE 3e HAARWERK, ZO NATUURLIJK EN PASSEND BIJ MIJ.

Mensen met ervaring!

Professionele, eerlijke en open sfeer. Ik voelde me er gelijk op mijn gemak, terwijl het geen makkelijk bezoek voor mij was. Hierdoor viel het mij reuze mee en ging ik met een heel goed gevoel de deur uit! Een echte aanrader!

Je wordt vriendelijk geholpen en er wordt ruim de tijd voor je genomen.

Als vrouw je haar verliezen is een van de ergste dingen die je kunnen overkomen. Dan is het heel fijn als er iemand is, die je een passend haarwerk kan aanmeten, zodat je toch weer met een beetje zelfvertrouwen de deur uit loopt. Bij mij is dat erg goed gelukt. Ik draag mijn haarwerk dagelijks en durf me overal te vertonen. Dankzij de prettige en discrete houding van de mensen van Sikking kom ik zo mijn tijd wel door.

proffesioneel en klantvriendelijk

Goede ontvangst en heel goed advies goed kunnen luisteren je wordt behandeld niet dat je zielig bent maar met het juiste haarwerk ga je naar buiten.

Wederom weer blij en zeer tevreden!

Heb voor de 3e keer een haarwerk genomen, en ben wederom weer zeer tevreden! Ook om de goede service en de klantvriendelijkheid! Krijg altijd een eerlijk advies, maar de klant bepaald zelf welk haarwerk hij of zij het mooist vindt.

Het geduld en vriendelijkheid.

Mijn ervaring is fantastisch. Ik ben geholpen door Monique.Zij is zeer ervaren en geduldig en geeft goeie adviezen. Daarnaast heb ik haar ook als zeer vriendelijk ervaren.

Prima service en prachtige haarwerken!!

Door chemotherapie raakte ik mijn haar kwijt en was opzoek naar een oplossing hiervoor. Via mijn kapster (die zelf ook een haarwerk van Sikkenk heeft gehad tijdens haar chemo periode) kwam ik terecht bij Sikkenk. Je wordt keurig diskreet geholpen en de medewerkster laat je verschikkende haarwerken zien waar je een keuze uit kunt maken. Ook kun je zelf met suggesties komen. Ik heb nu een prachtig haarwerk om deze periode te overbruggen! Ik kan een ieder bij haar verlies in wat voor vorm dan ook Sikkenk aanbevelen!

Altijd heel tevreden over de service.

Elk jaar bezoek ik de winkel. Prettige bediening, goede tips en altijd vriendelijk.

Ik word al jaren prima geholpen!

Je wordt altijd heel vriendelijk geholpen. De mensen nemen echt de tijd voor je! Ik ga altijd met 'n glimlach de deur uit!

Zeer adequate en uitermate vriendelijk

Mijn 94-jarige moeder had een haarstukje nodig. De dame die mij hielp, Martine, was erg vriendelijk en wist mijn moeder op een prettige manier gerust te stellen. Gegeven de situatie werd er goed meegedacht. Het haarstukje voor mijn moeder was, hoe kan het ook anders, zeer passend. Tekst en uitleg over het onderhoud van het haarstukje was duidelijk. Top (en dank).

Vriendelijke en behulpzame dames.

Eerste keer ben je zenuwachtig maar ik werd al vrij snel op mn gemak gesteld. Super lieve dames die zich goed in kunnen leven en hebben mij goed geholpen aan een prachtige pruik.