Ik ben een zeer tevreden dankbare klant.

De zorgviuldigheid en professionaliteit vielen mij bij de eerste afspraak gelijk op. Er werd goed geluisterd naar en meegedacht met mijn wensen en twijfels. Tijdens de tweede afspraak bleek er niet alleen naar geluisterd te zijn, maar ook een eerder besproken alternatief meegenomen te zijn, waardoor er geen enkele twijfel meer overbleef ovrr mijn keuze.. Na nog wat handige tips en een mooi gesprek stapte ik opgetogen met mijn nieuwe haarwerk de deur uit.

Een fijne zaak met vakkundig personeel.

Heel fijn om daar weer een nieuwe pruik te kopen. Martine doet echt alle moeite voor je en je gaat weer met een stralende lach naar buiten. Ook heel gezellig.

Mensgerichte en proffesionele hulp bij nieuw haarwerk

Vandaag weer bij Sikkink (Martine) geweest. Voor de zoveelste keer zo ontzettend prettig geholpen. Er wordt naar jou als persoon gekeken en welk haarwerk daar goed/mooi bij past. Alle tijd en ruimte om samen op zoek te gaan en het haarwerk op maat te maken. Martine heel erg bedankt!

Professioneel en fantastische service.

Vier jaar geleden kwam ik voor mijn eerste haarwerk bij Sikkenk en werd professioneel en liefdevol geholpen door Martine. Dat is met de jaren niet veranderd. Martine denkt elk jaar erg goed mee, is empathisch en er is alle tijd om uit te zoeken wat bij je past. Het eerste jaar koos ik, op advies van Martine, een haarwerk dat dicht kwam bij hoe ik er toen uitzag. Het tweede jaar durfde ik een ander model en nu wissel ik beide haarwerken af en ben er nog steeds erg blij mee. Dankjewel Martine!

Zeer tevreden !

Monique is echt een topper ! Met toch wel lood in mijn schoenen ging ik voor mijn 1e haarwerk naar haar toe. Haar eerlijkheid, geduld, vakwerk maar ook gezelligheid zorgde ervoor dat ik me steeds meer ging ontspannen. Ze nam alle tijd voor me en dat vond ik echt heel fijn. Geen haastig gedoe of half werk . Ze weten daar als geen ander hoe moeilijk deze stap voor de klant kan zijn en dat merk je gewoon. Ik liep met een zeer tevreden gevoel de deur uit, en ga thuis stoeien met mijn nieuwe kapsel .

Fantastische lief personeel

Goede persoonlijke begeleiding in een best emotioneel proces. Er wordt ruim de tijd genomen, meegedacht en niets is te veel. Dankbaar voor zulke mooie mensen.

Heel erg prettig en goed geholpen.

Ook goede service dat jullie het met de verzekering regelen.

Ik ben heel tevreden met mijn haarwerk!

Monique heeft haar best gedaan om een haarwerk te vinden dat bij mij past en Martine heeft mij weer zo goed geholpen! Ik heb mijn haarwerk nu ruim 3 weken en ik voel mij heel er heel zeker mee, super fijn!

Lieve personeel en alles loop na de wens

Ik ben al 35jaar klant van Sikken en ik heb alleen positieve ervaringen meegemaakt Van begin moest ik vaak huilen door mijn kaalheid en krijg ik altijd leuke woord en kopje koffie van iedereen die op moment moet werken Bedankt voor alles

Geweldig goed

Gisteren haarstuk opgehaald. Weer naar grote tevredenheid geholpen door Martine. Zij is empathisch .Denkt mee. En begrijpt mijn wensen. Beveel haar aan aan iedereen in mijn omgeving. Ook jullie zaak is prachtig met groot assortiment. Dus al met al grote lof voor jullie.

Warm en betrokken

Annemiek, we gingen met een dankbaar hart de winkel uit. Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om uiteindelijk een mooi haarstukje in ontvangst te nemen. Mooi dat je met jouw expertise en mijn wensen iets moois hebt gecreëerd, heel erg bedankt, groetjes Anna en Ron

Prettige omgeving, professioneel maar ook betrokken en sturend. Ik heb een stukje van mezelf teruggekregen! Met speciale dank aan Monique.

Als heel prettig ervaren.

Warme ontvangst, heerlijke koffie ;-) We zijn elke keer weer goed geholpen, jullie namen echt de tijd voor me. Ik heb het als heel prettig ervaren. Dankjulliewel.

Fantastisch!

Een warm bad als je bij Sikkenk binnenkomt. Je wordt ontzettend liefdevol geholpen en erg belangrijk, er wordt naar je geluisterd. Ik en mijn dochter kwamen samen en werden geholpen door Martine. Ik had een haarwerk nodig omdat mijn eigen haar erg dun was geworden door chemo en ook door de leeftijd. Er wordt tijd voor je genomen en alles wordt doorgesproken, wat voor lengte je wilt, wat voor kleur enz., geen moeite teveel. Ook is uitgelegd hoe een haarwerk moet worden gewassen en wat je er wel en niet mee kunt doen. Toen ik het haarwerk op ging halen was mijn dochter er niet bij, maar door de vorige ontmoeting met Martine had ik er alle vertrouwen in. Ik heb een prachtig haarwerk en dat heeft me mijn waardigheid terug gegeven en vooral ook rust. Martine is empathisch, warm en liefdevol en in plaats van een hand heb ik haar een knuffel gegeven bij het weggaan en dat mocht! Dank je wel lieve Martine, ik leef weer!

Zeer klantvriendelijk, ze weten precies wat ik graag wil. Ik word altijd door Martine geholpen en die krijgt van mij een hele dikke 10

Alle aandacht, zeer proffesioneel

Heel blij met de aandacht en proffesionele houding die Martine had tijdens mijn bezoek aan Sikkenk. Ik voel mij erg vertrouwd bij haar en mijn haarwerk is in zeer goede handen.

Heel fijn om geholpen te worden

Vriendelijk luisteren hulpvaardig.

Erg goed

Erg goed weer geholpen door Martine.

Prettig geholpen

Op een deskundige manier prettig geholpen.

Zeer prettig en prive

Zowel telefonisch als in de zaak zeer empatisch ontvangen. Je voelt je senang en prive genoeg om uiteindelijk je haar er aldaar af te laten halen en toch weer mooi de deur uit te gaan vanwege een perfect en mooi haarstuk. Knap gevonden , compliment, de eerste was meteen de mooiste.

Heel fijn en zorgvuldig

De begeleiding is professioneel en zorgvuldig. Ze kijken heel goed en luisteren heel goed naar je wensen. En daar komt iets moois uit.

Professionals !

Mijn ervaring is zeer goed. Ik ben zó zorgvuldig geholpen en geadviseerd. De tijd die genomen werd om me te adviseren en helpen, maakte het toch heel ontspannen. En minder beladen. Het haarwerk dat ik gekozen heb, past echt bij me. Martine & Monique: Hartelijk dank!

Fantastisch!!

Heel fijn geholpen in het proces tot het dragen van een haarwerk, het uitkiezen, aanpassen en knippen. Ik heb vandaag mezelf weer terug gekregen. Het komt heel dichtbij hoe ik er normaal uitzie. Super lieve begeleiding, en nogmaals toverhanden!!! Nogmaals mijn dank. Groetjes Yvonne

Geweldig geholpen

5 sterren: Hartelijk, de tijd nemend en professioneel geholpen We zijn hartelijk geholpen en er werd ruim de tijd genomen om ons te adviseren. In deze lastige periode is het prettig als je dan netjes, leuk en goed wordt geholpen.

Zeer deskundig en klantvriendelijk. Fijn geholpen. Dank je wel Martine van mij krijg je een dikke 10.