Geweldige houtbouwer met vakkundig personeel

Onlangs heeft HAVA voor ons in Zeist een duurzame schuur met prachtige binnen/buiten Gym ontworpen en gemaakt. Super duidelijke communicatie en offerte waar gewoon alles binnen valt. Ook de details en kleine aanpassingen waar gewenst. Harde werkers met skills en een hart voor de zaak. Ik adviseer niet verder te zoeken en gewoon met deze partij iets moois te maken! Je krijgt er geen spijt van. Echt ongekend goed.

Kwalitatief, vriendelijk en professioneel

HAVA heeft onlangs ons poolhouse gerealiseerd en wij zijn erg tevreden over de kwaliteit, maar zeker ook over de plezierige, professionele en vriendelijke manier van communiceren. Het HAVA team bestaat uit veel jonge mensen die samen een puike prestatie leveren. Ga zo door!

Topkwaliteit

Hava heeft voor mij een prachtige schuur gebouwd, helemaal naar mijn wens. Keiharde werkers en geduldige vakmensen. Zeer tevreden. Ook de afterservice is geweldig. De deur van mn schuur ging een beetje klemmen. Bijna dezelfde dag nog verholpen. Hulde,

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe berging. Met vriendelijke groeten, het HAVA team

Mooie buitenkamer en prima service

Bij ons mooie buitenkamer met schuur geplaatst heeft een mooie uitstraling en degelijk gebouwd. De mensen van Hava houtbouw zijn vriendelijk en denken met je mee om een zo goed mogelijk ontwerp te maken. Service is ook prima op vrijdag gebeld dat de deur wat klemde en disdagmorgen stond er al een timmerman op de stoep om dat te verhelpen. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

heel netjes gemaakt

Er wordt meegedacht met je wensen. Daarna wordt het netjes geleverd en geplaatst. Zeer tevreden over het resultaat.

Hava verdient terecht 5 sterren

Meedenken, goed advies en wat nog belangrijker is; de mannen van dit bedrijf kunnen ook luisteren. Top en we hebben een prachtige overkapping met een schuurtje. Perfecte kwaliteit.

SUPER! Erg tevreden met onze nieuwe veranda!

Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe veranda. Hij is snel geplaatst en ziet er erg mooi uit. Bij ons in de buurt staan er meer veranda's en ze lijken allemaal erg op elkaar maar als je echt naar de details kijk dan zie je dat de veranda's van HAVA er echt boven uit steken. De mannen werken hard en er wordt goed met je mee gedacht. We hebben inmiddels een tweede offerte aangevraagd voor de volgende klus. Bertwin en Gerard bedankt!

Het HAVA team verdient een 10!

HAVA heeft in onze tuin een prachtige veranda gebouwd. Een goed uitgedacht ontwerp, mooi uitgevoerd met donker en licht hout en servicegericht meegeholpen met levering van de houtkachel. De timmerlieden zijn kundig, heel harde werkers en vriendelijk. Daarna heeft HAVA de loungebank gemaakt. Perfect op maat in onze veranda en van hetzelfde hout. Het ziet er top uit en we genieten er elke dag van. Wij zijn zeer tevreden en geven het HAVA-team een tien!

Onze schuur met overkapping is echt top geworden.

Harde werkers, topkwaliteit. Echt aan te bevelen.

Zeer robuuste picknicktafel van Douglas hout op ons terras in elkaar gezet door de medewerkers van HAVA. Leuke en vakkundige jongelui met verstand van zaken. Bij een volgende aankoop van een tuinmeubel of overkapping weet ik waar ik aan kan kloppen.

Robuuste, mooie picknicktafel (2 meter)

De Picknicktafel is vlot geleverd en ter plaatse in elkaar gezet. Service was zeer goed. De picknicktafel is zeer solide en stabiel; een mooi stuk hout. Wij zijn erg tevreden.

Harde oplossingsgerichte werkers

Wij hebben door de mannen van Hava houtbouw een veranda aan huis en 2 schuttingen laten plaatsen. De veranda was een uitdaging door een glazen aanbouw en de dakgoot. Dit hebben ze ontzettend knap en innovatief opgelost. Zo ook met de schuttingen door het moeten overbruggen van een flink hoogteverschil met de buren. Echt topmerk. Ze werken mega hard door en het zijn vriendelijke mannen. Al met al super tevreden en blij dat we met hen in zee zijn gegaan.

Mooie schutting + poort

Hava heeft bij ons een mooie zwarte schutting + poort geplaatst, we zijn er heel blij mee

Deze jongens leveren vakmanschap en goede service!

Wij zijn heel blij dat wij gekozen hebben voor HAVA. Onze schuur is geweldig en precies zoals wij het hebben willen. Alles is in goed overleg besproken en vakkundig afgeleverd. Het zijn harde, vriendelijke werkers en zeer schoon. Volgend jaar misschien weer met hun in zee voor een mooie schutting.

Met de vorige beoordeling ging iets mis! Het is toch echt een 10!!

• Ervaring met: Timmerwerken

Een echte aanrader, dit jonge, hardwerkende bedrijf HAVA!!Niet benauwd om iets aan te pakken. Onze schuur moest gesloopt worden. Let op. Via een smalle poort in drukke straat. En er moest een nieuwe voor terugkomen. Vakmanschap was wat we zagen. Goede duidelijke communicatie en afspraken. Een netwerk aan vriendelijke, keiharde werkers die allen hun specialiteit lieten zien. Een fijne schuur met overkapping die oer-degelijk en tegelijkertijd ontzettend mooi is. Sedumdak, Prachtige strakke bestrating. Electra, nieuwe betonvloermetselwerk etc. We kennen onze oude tuin bijna niet meer terug. Heel erg bedankt Mannen!!

• Ervaring met: Timmerwerken

Twee schuttingen en een overkapping geplaatst. Zeer tevreden met het resultaat. Absoluut aan te bevelen.

• Ervaring met: Tuinafscheidingen

De mannen van Hava hebben bij ons een schuur geleverd en gebouwd. Ben zeer tevreden met het resultaat; de schuur staat als een spreekwoordelijk huis! Wat een vakmanschap en energie hebben de mannen; van 8 tot 7 hard doorgewerkt, aan de deels prefab schuur. Daarbij ook nog wat straatwerk verricht wat niet eens onderdeel van de offerte was, niet was teveel. Heel erg tevreden en van harte aanbevolen!

• Ervaring met: Tuinmeubelen

Wat een aardige mannen en wat een harde werkers. Onze nieuwe schuur in Utrecht centrum is prachtig geworden. Alles is volgens de offerte en de afspraken gemaakt en keurig afgewerkt. De vloer is super strak gevlinderd. Door de isolatie, de betimmering en het sedumdak is het heerlijk koel in de schuur en de voorkant ziet er uit als een plaatje. Een mooie 10+ is zeker op z’n plaats. Bedankt mannen, we genieten er elke dag weer van.

• Ervaring met: Timmerwerken

Onderlinge communicatie moet beter het geeft verwarring bij de cliënten

prachtige banken!!

• Ervaring met: Tuinmeubelen

Top maatwerk tafel met banken opgeleverd. Wij zijn eg tevreden.

• Ervaring met: Tuinmeubelen

We hebben een hele mooi set banken en tafels besteld en deze werden snel geleverd! Toen het hout nog erg ruw aanvoelde werd ter plekke met schuurpapier en een kwast beits het netjes bijgewerkt. Tevreden zijn we, mannen!

• Ervaring met: Tuinmeubelen

Goed ontwerp, correcte afwerking en ruim binnen afsproken planning opgeleverd.