Spijtig dat de firma enkel denkt aan geld en geen lange termijn visie met klanten, Kan zich niet houden aan afspraken.....IMV werkt ook niet volgens de Europese wetgevingen..... Soms is oplossend denken noodzakelijk. Mis ik soms wel.
Service uitbesteed aan moederbedrijf (Angoulème) geeft vertraging, onnodige portkosten en monopolie in prijsbepaling. Zo kostte een defect connectiekabeltje mij meer dan 400 €, zou logischerwijze onder de vijftig euro moeten kunnen!
Beste Gert, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij begrijpen uw teleurstelling over de kosten die u heeft moeten maken voor het vervangen van de kabel. Het spijt ons dat wij hierin niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. De reden dat deze kosten in rekening worden gebracht, is dat wij werken met hoogwaardige materialen om u de best mogelijke ervaring te kunnen bieden tijdens het scannen. Dit geldt niet alleen voor de kabel, maar ook voor de bril, die volledig moet worden gedemonteerd om het soldeerwerk correct uit te voeren. Vervolgens wordt de bril met grote zorgvuldigheid weer opgebouwd, zodat deze opnieuw voldoende waterbestendig is. Voor deze werkzaamheden is de nodige tijd en nauwkeurigheid vereist, wat de uiteindelijke kosten verklaart. Wij hopen op uw begrip en laat ons gerust weten of u verdere vragen heeft of iets wenst te bespreken. Met vriendelijke groet, Nifa Technologies
Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan. Probleemloos foutje hersteld
Wij danken u hartelijk voor uw positieve reactie en kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.
Good communication, fast service,
Thank you for your kind response. We will be happy to assist you again on a future occasion.
Welke vraag je ook stelt, je krijgt altijd een passend, en belangrijk, bruikbaar antwoord.
Uw positieve reactie wordt zeer gewaardeerd. Uiteraard helpen wij u ook een volgende keer graag verder.
Keurige service en nette afhandeling met levering en communicatie.
Dank voor uw positieve reactie. Wij staan bij een volgende gelegenheid graag weer voor u klaar.
Nifa è un nostro ottimo partner
Your positiev feedback is greatly appreciated. Of course, we will be glad to help you again next time.
Super fast response and knowledgeable advice on queries and orders. Sorry, my dutch is not so good but in Afrikaans we would say: Baie goeie en hulpvaardige diens. Dankie
Top bedrijf
Goed bereikbaar en persoonlijk contact. Snelle reactie.
good
Tip is om de prijzen te vermelden bij de producten op jullie website.
Deskundig en snel antwoord bij vragen. Uiterst Vriendelijk altijd.
Goede service, snelle levering
...
Duidelijk antwoord op gestelde vragen met een pro-actieve aanpak. Vlotte bestelling en duidelijke communcatie, ook over leveringen.
As above
Bestellingen worden altijd snel geleverd
accu voor de echo besteld, snel en netjes geleverd.
De nifa heeft een fantastische klantgerichte service. Janny en Corine zijn altijd via mail of app vlot bereikbaar en hebben veel kennis van zaken.
Top
great company always will to help. fast service
Zeer benaderbaar bedrijf, met oog voor de klanten en de wensen van deze klanten. Op expertise gebieden is er altijd een mooie uitwisseling van kennis c.q. informatie. Daarnaast lokaal (NL) aanwezig, ook belangrijk.
fijne mensen
super team ,
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours