Aardige medewerkers, maar in deze tijd kan het toch echt niet dat er geen duidelijke webshop is waar je kan zien welke artikelen er zijn, prijzen, of artikelen op voorraad zijn, wat de levertijd is, en overige specificaties. De medewerkers doen echt hun best, vandaar wel 4 sterren voor service. Maar het missen van de webshop zorgt voor 1 ster bij communicatie.
Beste dr. Timmer, Hartelijk dank voor uw review en de tijd die u genomen heeft om uw ervaringen met ons te delen. We waarderen het dat u aangeeft wat u nog mist. We zijn ons bewust van deze aandachtspunten en werken eraan om de genoemde verbeteringen door te voeren. Dit vergt helaas wat tijd en inspanning, en we vragen daarom om uw begrip en geduld. Een goede zichtbaarheid van onze producten en bijbehorende informatie vinden wij minstens zo belangrijk als u. Bij Nifa streven we ernaar om elke klant een prettige ervaring te bieden. Daarom maken we het bestellen zo toegankelijk mogelijk: via e-mail, telefoon of WhatsApp. Fijn om te horen dat u dit als positief heeft ervaren. Mocht u in de tussentijd vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, dan staan wij uiteraard graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Nifa Technologies
Spijtig dat de firma enkel denkt aan geld en geen lange termijn visie met klanten, Kan zich niet houden aan afspraken.....IMV werkt ook niet volgens de Europese wetgevingen..... Soms is oplossend denken noodzakelijk. Mis ik soms wel.
Geachte mevrouw Sofie Boterman, Dank u voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze firma niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij vinden het belangrijk om transparant, correct en volgens de geldende wet- en regelgeving te werken, zowel op Europees als nationaal niveau. We nemen uw opmerkingen daarom serieus en zouden graag beter begrijpen welke afspraken volgens u niet zijn nagekomen, zodat we dit samen kunnen bespreken en indien mogelijk rechtzetten. Onze focus ligt juist op een duurzame relatie met onze klanten, waarin oplossingsgericht denken centraal staat. We betreuren het als dit in uw geval niet zo is overgekomen. Wij zullen rechtstreeks contact met u opnemen, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Nifa Technologies
Service uitbesteed aan moederbedrijf (Angoulème) geeft vertraging, onnodige portkosten en monopolie in prijsbepaling. Zo kostte een defect connectiekabeltje mij meer dan 400 €, zou logischerwijze onder de vijftig euro moeten kunnen!
Beste Gert, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij begrijpen uw teleurstelling over de kosten die u heeft moeten maken voor het vervangen van de kabel. Het spijt ons dat wij hierin niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. De reden dat deze kosten in rekening worden gebracht, is dat wij werken met hoogwaardige materialen om u de best mogelijke ervaring te kunnen bieden tijdens het scannen. Dit geldt niet alleen voor de kabel, maar ook voor de bril, die volledig moet worden gedemonteerd om het soldeerwerk correct uit te voeren. Vervolgens wordt de bril met grote zorgvuldigheid weer opgebouwd, zodat deze opnieuw voldoende waterbestendig is. Voor deze werkzaamheden is de nodige tijd en nauwkeurigheid vereist, wat de uiteindelijke kosten verklaart. Wij hopen op uw begrip en laat ons gerust weten of u verdere vragen heeft of iets wenst te bespreken. Met vriendelijke groet, Nifa Technologies
Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan. Probleemloos foutje hersteld
Wij danken u hartelijk voor uw positieve reactie en kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.
Good communication, fast service,
Thank you for your kind response. We will be happy to assist you again on a future occasion.
Welke vraag je ook stelt, je krijgt altijd een passend, en belangrijk, bruikbaar antwoord.
Uw positieve reactie wordt zeer gewaardeerd. Uiteraard helpen wij u ook een volgende keer graag verder.
Keurige service en nette afhandeling met levering en communicatie.
Dank voor uw positieve reactie. Wij staan bij een volgende gelegenheid graag weer voor u klaar.
Nifa è un nostro ottimo partner
Your positiev feedback is greatly appreciated. Of course, we will be glad to help you again next time.
Super fast response and knowledgeable advice on queries and orders. Sorry, my dutch is not so good but in Afrikaans we would say: Baie goeie en hulpvaardige diens. Dankie
Top bedrijf
Goed bereikbaar en persoonlijk contact. Snelle reactie.
good
Tip is om de prijzen te vermelden bij de producten op jullie website.
Deskundig en snel antwoord bij vragen. Uiterst Vriendelijk altijd.
Goede service, snelle levering
...
Duidelijk antwoord op gestelde vragen met een pro-actieve aanpak. Vlotte bestelling en duidelijke communcatie, ook over leveringen.
As above
Bestellingen worden altijd snel geleverd
accu voor de echo besteld, snel en netjes geleverd.
De nifa heeft een fantastische klantgerichte service. Janny en Corine zijn altijd via mail of app vlot bereikbaar en hebben veel kennis van zaken.
Top
great company always will to help. fast service
Zeer benaderbaar bedrijf, met oog voor de klanten en de wensen van deze klanten. Op expertise gebieden is er altijd een mooie uitwisseling van kennis c.q. informatie. Daarnaast lokaal (NL) aanwezig, ook belangrijk.
fijne mensen
Pallasweg 22
8938 AS Leeuwarden
NIFA Technologies was founded in 1948 and we proudly carry the ISO certificate since 1997. We have been a constant factor in the veterinary industry for many years. We deliver worldwide and are the market leader in the Netherlands. Our parent company IMV Technologies is the global market leader.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.