Nog in de oriënterende fase

Tot nu toe zeer tevreden met de contacten

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Rotterdam

Zorgverleners met een hart (zie logo)

Het wordt, vind ik, tijd voor een derde review, sinds de eerste klik die er meteen was met A., mijn vaste assistente per eind juni 2018. Zij wil niet dat ik wéér de loftrompet over haar steek. Mijn beperkingen maken het ook niet mogelijk om vaker dan af en toe een concert te geven. Soms is er inval nodig (vervanging is geen goed woord voor A.) en dat regelt coördinatrice Meriam stipt. In 2021 en dit jaar kwam een aantal keren een dame (I.) die van origine Brits is (geboren te Londen). Dat geeft heel andere en ook erg fijne invalshoeken voor babbelen over allerlei, soms zelfs in het en over Engels. Nee, dat is niet het meervoud van engelen, maar bij Senior Service zijn wél engelen werkzaam!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Nijmegen

Beste Angela, Alwéér bedankt voor je mooie beoordeling! Het is altijd leuk om te lezen (en weet ik natuurlijk ook van ons contact) dat je vol lof bent over de medewerkers die de begeleiding op maat voor je verzorgen. Zoals je weet is de klik het voornaamste om een begeleiding te doen slagen. Het gaat erom dat je je prettig voelt in bijzijn van je begeleider. Erg fijn dus dat dit steeds heel erg goed lukt. Met vriendelijke groet, Meriam Derks Coördinator regio Nijmegen en omgeving

Heel erg goed.

Heel erg goed.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Friesland

Beste meneer van Lee, Wat fijn dat u, onze begeleiding naar Lelystad als positief heeft ervaren. Ook onze medewerker Jeanet, heeft het ook erg gezellig met u gehad. Wanneer wij in de toekomst weer wat voor u kunnen betekenen, doen we dit heel graag. Met vriendelijke groet, Klaas de Rode Regio Coördinator Groningen, Friesland en Drenthe

Ronduit geweldig geregeld én hele lieve zorgmedewerkers

Senior Service is laagdrempelig, kent hele lieve en zorgzame medewerkers en kenmerkt zich door korte lijnen (snel schakelen). We zijn uiterst tevreden over de geleverde dienstverlening, twijfelen geen seconde om ze opnieuw in te schakelen, indien nodig. Een compliment voor de organisatie!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Twente/Achterhoek

Beste Carolien, Bedankt voor het vertrouwen in Senior Service en de mooie recensie! Onze medewerksters hebben met veel plezier uw tante geholpen en hebben het samen ook als erg prettig ervaren. Mocht er in de toekomst weer hulp nodig zijn dan zijn wij uiteraard bereid om uw tante weer te helpen. Vriendelijke groet, Hermien Harbers Coördinator Senior Service Regio Twente/Achterhoek

Prima, attente mensen maar verschrikkelijk duur

Ik was erg blij met de liefdevolle hulp die ik kreeg ondanks dat ik corona had, heel prettig. Ik vind alleen de prijs uit verhouding, zeker tot het bedrag dat de dienstverleners per uur krijgen.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Ede

Warme organisatie

Vriendelijk en betrouwbaar.,fijne samenwerking

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Brabant West

Vlugge service en hulp

Er werd vlug actie ondernomen. Fridie Brekelmans was een erg lief persoon.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Brabant Midden

Een heel positieve ervaring

Ik ben zeer goed uit de nood geholpen door senior service omdat ik met spoed het ziekenhuis in moest gaan. Er moest dus ook met spoed iets geregeld worden om mijn man met dementie te begeleiden. Dit is meteen opgelost en ik kon gerust het ziekenhuis ingaan. Verder is mijn man uitstekend begeleid door een man die aandacht had voor alle kleine dingen.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Limburg

Beste mw. Paumen, Wat fijn om zo’n positief bericht te ontvangen van u. Dank hiervoor. Ik heb met veel plezier de klus geklaard en ik ben blij dat het weer beter met u gaat. Ook na de verhuizing naar Heeze kunnen wij u altijd van dienst zijn alleen geen Bert helaas. Vriendelijke groet, Yvette Ros Coördinator Maastricht

Goed contact

Senior Service weet waar het om gaat bij de begeleiding van mijn demente moeder. Contacten verlopen goed en we vinden elkaar snel als dit nodig is.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Utrechtse Heuvelrug

Dank je wel Jan voor deze mooie beoordeling. Zowel mijn collega Carla als ikzelf ervaren het contact ook als heel prettig. Fijn dat wij jouw moeder mogen ondersteunen in de thuissituatie, daar doen we het voor. Hartelijke groet, Astrid Weener Coördinator Utrechtse Heuvelrug

Luisteren goed naar de hulpvraag

Prettig contact, goede communicatie. Altijd goed bereikbaar. Ruim denkend en gaan soepel met de regels om. Goed luisterend oor waardoor precies ingeschat wordt welke hulp nodig is en ingezet kan worden. Kortom een prima ervaring.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Den Haag

Beste Jacqueline, Dank u wel voor uw goede beoordeling. Ik heb ons contact ook als prettig en warm ervaren. We zochten samen steeds naar de beste oplossing voor de zorg voor uw ouders. Wij vinden het fijn om te lezen dat u en uw ouders onze begeleiding als zeer fijn en professioneel hebben ervaren. Hier doen wij het voor. Goede zorg verlenen met onze betrokken medewerkers. Ik wens u en uw moeder heel veel sterkte toe in de volgende fase. Met vriendelijke groeten, Indra Ruisch

Uitstekende meedenkende vooral aardige dames.

Heel prettig

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Gooi en Vechtstreek

Beste Anita, Het is niet gemakkelijk om na een verhuizing ergens weer opnieuw te aarden. We zijn heel blij dat we daarbij kunnen helpen en dat het zo goed gaat! Met vriendelijke groet, Kim Schoonman Regiocoördinator Gooi en Vechtstreek

goed warmhartig en flexibele ondersteuning

goed warmhartig en flexibele ondersteuning

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Brabant Midden

Geachte heer Aarts, Beste Jacque, Dank u wel voor uw positieve waardering, dat is ook wat we graag uitstralen! Hartelijke groet, Fridie Brekelmans / Senior Service/Brabant Midden

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Drenthe

Beste Joukje, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Senior Service

Senior Service is persoonlijk, betrokken, oplossingsgericht en zeer toegankelijk.

Wij hebben Senior Service om hulp gevraagd als slaapwacht voor het vertrouwen en de veiligheid van onze dementerende vader. Beide malen was het door omstandigheden een urgente vraag. De coördinator van Senior Service was direct bereikbaar, of belde snel terug en de intake was professioneel. Zij spande zich volledig in om de hulp op heel korte termijn te organiseren. De hulpen zelf deden hun werk duidelijk vanuit de intrinsieke motivatie voor het welzijn van hun klanten. Betrokken, persoonlijk en met respect voor de persoon en koppelden ook hun ervaringen van de nacht terug, zodat wij passend verder konden met het organiseren van de zorg. Alles bij elkaar een prettige ervaring in een situatie, waarin je veel vertrouwen moet schenken.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Utrechtse Heuvelrug

Dank je wel Hans voor deze mooie recensie en het vertrouwen in ons. Fijn dat we jouw vader mochten ondersteunen in deze lastige periode en hiermee jou en jouw zus hebben kunnen ontlasten. Ik wens jullie alle goeds voor de toekomst. Met vriendelijke groet, Astrid Weener Coördinator Utrechtse Heuvelrug

Voor ons sluit het goed aan. Is erg begripvol. Moedig. Ze stap in een vreemd huishouden. We hebben een hele fijne tijd met Ellis gehad. Wij wensen haar veel succes bij andere. Elisabeth en Harm Begemam

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Apeldoorn Zuid

Dag meneer en mevrouw Begeman, Wat leuk dat jullie een review hebben geschreven. Ellis heeft een fijne tijd bij jullie gehad. Dank voor de prettige samenwerking. Met vriendelijke groet, Rianne van het Reve

Ik voel mij gehoord, de vaste tijden waar je naar uit kijkt.

Iemand getroffen waar je een klik mee hebt. Goede gesprekken. Samen buiten lopen om de conditie te verbeteren.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Rotterdam

Hoi Danielle, Dank u wel voor uw mooie recensie! Wij hopen u nog heel lang van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Caresse Schotborgh Coördinator regio Rotterdam en omstreken

Aanmelding en de verwerking van mijn gegevens goed. Werkelijke service kan ik niet beoordelen, want (nog) geen hulp hoeven aan te vragen.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Kop van Noord-Holland

Een geweldig en zeer noodzakelijk bedrijf.

Ik ben direct na mijn pensionering bij Senior Service gaan werken dus precies 14 jaar actief. Gedurende deze lange periode heb uiteraard voor heel veel bejaarde mensen mogen werken. Vaak eenvoudig werk zoals bezoeken aan tand- en gewone artsen, maar ook met mijn klanten uitstapjes en/of wandelingen maken. Zeer gevarieerd met blije en dankbare klanten. Een van mijn beste ervaringen bewaar ik aan een bejaarde dame die vlakbij mij in Kralingen woonde. Die had zelf nog een auto voor de boodschappen maar wilde niet meer over de grote weg en zeker niet in de avond rijden. En met drie dochters in Amsterdam en Leiden deed ze een beroep op mij. Toen ze later elke dag thuis hulp nodig had werd ze door een groep dames van Jeeves inclusief ondergetekende uitstekend verzorgd en geholpen. Zelf mocht ik twee of drie keer per week voor haar koken en wel van vijf tot zeven. Gezellig zelf mee eten en daarna met een kopje thee bij de TV. Ik mis haar nog steeds! De samenwerking met mijn coördinator Caresse Schotborgh is niet alleen vriendschappelijk maar bovenal zeer professioneel. Zelfs als ze met vakantie is dan heeft ze voor een vervanger gezorgd. Kortom, ik hoop van harte nog heel veel jaren voor Senior Service actief te kunnen blijven!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Rotterdam

Dankjewel John. Samen maken wij het mogelijk; ik hoop nog vele jaren met jou te kunnen blijven samenwerken. Jouw enthousiasme, inzet en flexibiliteit zijn goud waard! Hartelijke groet, Caresse

Uitstekende snelle service

Mijn complimenten voor de snelle service die verleend is. Ook respect voor de werknemers die iedere nacht weer bij mijn oom zijn blijven slapen, ook met kerst. Nadeel was de rekening die ik kreeg, vond hem wel aan de hoge kant, reiskosten per km werden er apart nog bij gerekend. Zou het fijn vinden als Senior service in gesprek gaat met de zorgverzekering voor eventuele vergoedingen. Nogmaals dank

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Drenthe

Beste Bart, Bedankt voor uw positieve bericht. Wij hebben de begeleiding van uw oom, als zeer prettig ervaren. Met de verhalen van uw oom, zijn onze medewerkers zeer verwend. Wat betreft vergoedingen vanuit de zorgverzekeringen, kan ik u zeggen dat dit voor ons als, Senior Service een ultieme wens is. Met vriendelijke groet, Klaas de Rode Coördinator Groningen ,Friesland en Drenthe

Betrokken medewerkers; een zorg minder

In een zorgelijke thuissituatie (senioren, dementie, ziekte) hebben wij als kinderen een hele fijne ondersteuning gehad van Caresse, als coordinator. Zeker gedurende een lange COVID periode was de planning en communicatie uitdagend, maar uiteindelijk is de continuïteit gewaarborgd gebleven; dank! Dank ook aan het hele team van verzorgend personeel. Wat een toewijding en fantastische ondersteuning. Super!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Rotterdam

Beste Dick, Hartelijk dank voor het gestelde vertrouwen in Senior Service en de prettige communicatie! Met vriendelijke groet, Caresse

in één woord: uitstekend

Bijzonder plezierig; een verademing.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Kop van Noord-Holland

Goedendag Maria, Ontzettend bedankt voor uw lovende woorden over onze organisatie. Erg fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening, we kijken uit naar een fijne samenwerking! Vriendelijke groet, Désirée Lookman

handelen snel, vriendelijke zorgverleners

Ik ben tevreden omdat er snel gereageerd wordt op de zorgbehoefte van mijn moeder, vriendelijke, zorgzame, gezellige hulpverleners, die het mijn moeder zo comfortabel mogelijk probeerde te maken.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Drenthe

Beste mevrouw Kaman, Heel erg bedankt voor uw positieve reactie. Wij vinden het fijn om te horen dat u, en uw moeder onze begeleiding als zeer fijn en professioneel hebben ervaren. Hier doen wij het voor. Goede zorg verlenen met onze betrokken medewerkers. Maar ook voor de familie willen we er zijn, dit om snel en adequaat oplossing te brengen in de zorgvraag. Met vriendelijke groet, Klaas de Rode

snelle service

snelle en adequate hulp

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Ede

Zeer betrokken hulp met fijne, ervaren mensen!

Begeleiding/coördinatie erg prettig en flexibel. Zorg zeer betrokken en begripvol. Het is niet goedkoop, maar absoluut een aanrader wanneer je een tijdelijke oplossing voor een familielid nodig hebt!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Apeldoorn Noord

Ik heb tot nutoe nog geen behoefte aan verder contact met SS gehad. Vandaar een neutrale beoordeling

Zie boven

Over Senior Service

Met ruim 25 jaar ervaring weten we als geen ander hoe fijn het gewoon is om de zorg voor een naaste te combineren met wat extra hulp in de familie. Een vaste thuishulp voor ondersteuning in en om het huis, maar ook gewoon voor een gezellige middag buiten de deur. Doordat Senior Service een deel van de zorgtaart is, is ondersteuning thuis goed geregeld en blijft mantelzorgen fijn en te overzien. Senior Service. Fijn voor elkaar.