Heldere afspraken/taken wat er van je verwacht wordt

Ik ben al jaren onbetaald als Mantelzorger actief en merk nu dat mijn praktische ervaring heel goed aansluit bij de taken als Begeleider Senior Service. Ik draag de doelgroep Ouderen een warm hart toe en put veel voldoening/dankbaarheid bij mijn verleende hulp/steun die hard nodig is binnen de zorgbehoevende Senioren. Zo draag ik mijn steentje bij aan onze maatschappelijke taak door simpel weg er voor elkaar te zijn. Deelt u mijn mening en bent u ook zo begaan met uw medemens dan wacht niet langer en voeg de daad bij het woord en meldt u aan bij Senior Service. Nieuwe collega's zijn van harte welkom.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Nijmegen

Een uitkomst!

We hadden met de dame voor e nachtwakes van moeder een lot uit de loterij. Dank aan allen.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Den Haag

Dik tevreden

Voor mijn vader gedurende 3 weken hulp gehad van Seniorservice i.v.m. vakantie van ons als kinderen. Mijn vader is 91 en volledig bedlegerig; er is bijna geen contact meer met hem te krijgen. Seniorservice ingeschakeld voor het geven van middag-, avondeten en honden verzorgen voor 5 momenten per week. Dit is prima en in goed overleg verlopen. De medewerkster die de opvang heeft gedaan had veel begrip voor de situatie. We zijn met een gerust hart op vakantie gegaan. Voor een net en reëel tarief word je even helemaal ontzorgd!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Twente/Achterhoek

Dank je wel Jolanda voor de mooie recensie en het vertrouwen in Senior Service. Heel erg fijn dat jullie even helemaal ontzorgd waren. Onze medewerkster Anke, heeft dit ook graag voor jullie gedaan. Hoe mooi was het voor haar om die ene glimlach van je vader op zijn gezicht te zien.

zorgeloos op vakantie

Het klikte goed tussen Elis en mijn moeder. De eerste dag was even stroef maar daarna verliep het prima. Mijn moeder is bijna 90 jr. en denk het allemaal alleen aan te kunnen maar wat hulp is toch beter. Wat ook prettig was, dat de zelfde persoon aanwezig kon zijn. Steeds een ander vindt zij echt niet prettig. Dat was voor prettig en kon ik zorgeloos van mijn week weg genieten. Volgende keer neen ik weer contact met jullie op. Groetjes en tot de volgende keer. Andy

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Amsterdam

Dankjewel Andy. Het was inderdaad even spannend hoe je moeder het zou vinden, ‘een vreemde dame in haar huis’ die haar komt helpen en waarmee dan? Maar na eventjes wennen en kennismaken ontving ik al gauw berichten van Ellis hoe gezellig ze het hadden gehad en ze enthousiast zei: tot morgen! Bedankt voor het vertrouwen in ons, we hebben je moeder graag tijdens jouw vakantie doen dat een volgende keer graag weer.

Door Senior Service zorgeloos op vakantie

Door Senior Service kon ik 3 weken zorgeloos op vakantie Mijn vader van 95 was ook zeer verrast door de hulp die hij kreeg tijdens mijn vakantie Boodschapjes doen, wandelen en gezellig koffie drinken en praten over van alles en nog wat Senior Service daar kan je van op aan 3 weken 3 x per week en altijd dezelfde persoon zodat er ook een leuke band ontstaat Netjes op tijd en ze nemen de tijd Ga er zeker nog meer gebruik van maken

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Amsterdam

Perfecte oplossing voor onze moeder

Gedurende de laatste tien maanden in het leven van onze moeder was Marianne de engel die twee keer per week op bezoek kwam. Deze ochtenden waren iets waar onze moeder altijd erg naar uitkeek. En voor ons was het gewoon een heel goed gevoel om te weten dat zij er was. Dick, je hebt in april 2018 voor onze moeder met Marianne de perfecte match gevonden! Nogmaals bedankt.

Hartelijk dank voor de mooie en lieve woorden, hartelijk dank ook voor de waardering met het cijfer 10!

Prima! Snel onze wens ingevuld en accuraat en plezierig uitgevoerd.

Binnen 8 uur kreeg ik bevestiging dat de waakdiensten die mijn broer en ik voor onze dementerende vader met gebroken bovenarm leverden, met een gerust hart aan de professionals van Senior Services konden overlaten.

Erg prettig en zeer goed.

We zijn zeer dankbaar voor de lieve en goede zorgen die onze moeder de afgelopen jaren van de medewerkers van Senior Service mocht ontvangen. Erg prettig was het dat steeds dezelfde medewerkers er waren. Onze moeder beschouwde hen als 'haar vriendinnen'. Wij als kinderen hebben de zorgen van de merwerkers ervaren als een grote zorg minder. Dankzij hen kon onze moeder nog een lange tijd thuis blijven wonen, ondanks haar toenemende zorgafhankelijkheid. De begeleiding werd steeds snel (in acute sutuaties binnen een paar uren) en goed geregeld. Minpuntje waren de kosten: naarmate meer hulp nodig was waren die niet meer op te brengen. Onze moeder is inmiddels opgenomen in een verpleeghuis.

Nog geen ervaring met jullie, maar dat zal zeker komen.

Hallo, Ik heb mij ingeschreven uit nieuwsgierigheid. Niet uit nood Je bent nooit te oud om te leren. de inschrijving was dus geen nood, maar nieuwsgierigheid. Vr. gr. Harry Vrij.

Meelevend en praktisch tegelijk

Senior Service is vanaf het eerste moment actief en meedenkend. De communicatie is goed geregeld. Ze nemen op of bellen terug en zijn bij iedere aanvraag gelijk in actie gesprongen. En hebben het ook iedere keer perfect geregeld. Mijn ervaring met de ‘zorg’ was overal erg teleurstellend behalve bij senior service. Ik denk dat dat ook met name te danken is aan Mirjam.

Voordat mijn vader stierf hebben we hem beloofd goed voor ma te zorgen. Nu ma meer zorg en aandacht nodig heeft hebben we 2 maal per week Senior Service Twente/Achterhoek ingeschakeld om ons als mantelzorgers te ontlasten en dat ma toch de zorg en aandacht krijgt die ze nodig heeft. Een dikke pluim voor de contactpersoon als de begeleidster van onze ma. Bedankt voor de goede en vakbekwame hulp.

2 sterren: slechter dan verwacht

De vertegenwoordigster is erg aardig, maar de brieven en teksten die ik krijg zij te ambtelijk. ik begrijp ze niet. waarom niet gewoon: " Betaal ons per maand zo e n zo veel. " Dan is he duidelijk

Mijn vader (bijna 80 jaar oud) is voor groot gedeelte nog zelfstandig. Daar waar hij wat extra hulp nodig heeft, maakt het Senioren Service dream team het mogelijk die zelfstandigheid zo lang mogelijk te behouden. Daarmee wordt zowel hemzelf als ook zijn dochters (mantelzorgers) optimaal ontzorgt. De warme, meedenkende en hartelijke manier waarderen wij zeer. CHAPEAU!

Onze dank voor de supermooie waardering en voor de inzet van ons Limburgse “ dreamteam “. De dames voelen zich erg zo betrokken en genieten ook van jullie vader Maar tevens ook een groot dankjewel voor jullie begrip en meedenken met ons als organisatie.

Wij zijn erg blij met de medewerkers van senior service geweest. Het gaf mij (als dochter) rust als senior service bij mijn ouders waren. De wachttijd van een 1/2 jaar tot de opname in een verpleegthuis was erg zwaar en hectisch geweest. Ook veel steun gehad van de coördinator. Bedankt alle medewerkers.

Beste Corine, Dank voor deze mooie beoordeling! We hebben graag voor je ouders gezorgd, fijn dat ze nu een beter passend thuis hebben gekregen. Dank je wel ook voor jouw fijne samenwerking en openheid.

Mijn moeder is dement en toen ze halsoverkop extra zorg nodig had, hebben we Senior Service ingeschakeld. Al dezelfde nacht was er al iemand in huis. De communicatie is prettig en helder en coordinator Astrid dacht echt mee. Ook de zorg was prima, uitgevoerd door ervaren zorgverleners met harr voor hun werk. Senior Service heeft ons echt enorm goed geholpen om door een moeilijke paar dagen heen te komen. Veel dank dan ook aan het team!

Dank je wel voor deze mooie recensie, Stella. Fijn dat wij jou en jouw moeder hebben kunnen en mogen ondersteunen in deze moeilijke tijd. Onze medewerkers hebben het met heel veel liefde gedaan!

Dank zij jullie inzet heeft mijn moeder een jaar langer thuis, in haar eigen huis, kunnen blijven wonen. Dank aan het hele team en coördinator Heske!

Dank je wel Nicolette voor deze mooie woorden en beoordeling! Onze medewerkers hebben haar graag dagelijks ondersteund in het afgelopen jaar.

Onze positieve ervaring willen wij graag overbrengen aan een ieder die zorg zoekt met enig strekking en inhoud waarbij wij persoonlijk alleen kunnen melden dat deze organisatie zich buitengewoon heeft ingezet met hulp van welwillende gastdames en verpleegsters. Nogmaals dank alle dames + 1 heer voor jullie inzet naar onze moeder toe.

Gwan, Hartelijk dank voor uw waardering naar onze organisatie en medewerkers; dat doet ons goed. We vonden het fijn uw moeder en uw familie van dienst te zijn geweest.

De betrokkenheid en lieve zorg die onze moeder de afgelopen periode heeft mogen ontvangen van Jolanda en Dick heeft haar heel veel plezierige/leuke momenten bezorgd. Omdat wij in het buitenland wonen hadden wij weinig gelegenheid om bij ma op bezoek te gaan, en deze beperking is door Senior Service volledig en met veel liefde ingevuld. Wij willen iedereen die in de situatie is, dat er minder bezoek mogelijk is bij vader/moeder aanraden om Senior Service dit gat op te laten vullen. Het geeft zoveel rust en plezier om foto's en berichtjes te zien van Jolanda of Dick als ze weer een uitje met ma naar het tuincentrum of een pannenkoeken restaurant maakten, of alleen wat rondrijden door haar oude wijk of wandelen. Kortom alleen maar lof.

Dank je wel Ad voor het plaatsen van je reactie en je beoordeling met het cijfer 10. Met heel veel plezier hebben wij afgelopen twee jaar wekelijks jullie moeder bezocht. Ze genoot heel erg van de uitstapjes, het was voor haar elke keer een feestje. Dank je wel ook dat je Senior Service aanbeveelt aan anderen.

Omdat mijn zus aan het vereenzamen was zijn we ,via een netwekcoach in contact gekomen met Seniorservice De kennismaking met Dick de Wit verliep uitstekend en al heel snel was hij voor mijn zus een zeer welkome gast. Hij wist als geen ander haar te activeren en zijn wekelijkse bezoeken hebben haar in de laatste periode van haar leven gelukkiger gemaakt. Dick, heel veel dank !

Dank je wel Ellen voor je reactie met deze mooie woorden en je beoordeling met het cijfer 10. Fijn dat je de begeleiding van Senior Service als fijn hebt ervaren. Bijna 3 jaar lang heeft zij wekelijks bezoek gehad, eerst In Utrecht daarna Amersfoort en tot slot in Maarn. We hebben het met heel veel liefde en plezier gedaan!

Zeer betrokken medewerkers. De mensen tonen initiatief en doen meer dan ze gevraagd wordt. Bezorgd en lief! Absoluut fijne ervaring met deze fantastische mensen.

Dank je Robbert. Fijn dat je onze hulp als plezierig hebt ervaren. We hebben het graag gedaan! We hebben in die korte tijd een intensief contact gehad en de dames hebben echt een band opgebouwd met je vader. Hopelijk vindt hij snel zijn draai in zijn nieuwe woonomgeving.

Senior Service heeft ons erg geholpen rond het overlijden van onze tante in februari 2019. Ze konden snel schakelen en er was altijd hulp op momenten dat wij dat nodig hadden. De begeleiders waren allemaal even aardig en behulpzaam. Complimenten ook voor Astrid Weener die het team heeft gecoördineerd. Dank zij Senior Service kon onze tante rustig thuis blijven en hoefde zij de laatste dagen van haar leven niet in een verpleeghuis of een ziekenhuis door te brengen.

Hallo Maarten, dank je wel voor deze mooie recensie. Fijn dat wij jullie mochten ondersteunen in jullie zorg rondom jullie tante. Onze medewerkers kijken met een heel mooi gevoel terug op deze periode.

Voor mijn schoonvader in Almelo hebben wij Senior Service ingeschakeld, zodat hij 2 middagen per week volop hulp aandacht en zorg krijgt . Dit bevalt zeer goed. Als wij , zijn kinderen bij pa zijn , is er altijd van alles te regelen en zorgen. Als Astrid er is heeft ze alle tijd en aandacht voor pa , dat ervaart hij en zeker ook wij als waardevol. Astrid een dikke 8 voor jou.

Beste Jose, Bedankt voor de mooie recensie. Wij vinden het fijn te lezen dat de middagen als waardevol worden ervaren. Onze medewerkster Astrid vindt het ook gezellig met jullie (schoon)vader. Fijn dat wij als Senior Service jullie een stukje mogen ontlasten in de mantelzorg.

Sinds drie weken wordt mijn moeder 1x per week (2 uur) bezocht door een vrijwilligster van Senior Service. Mijn moeder (86 jaar) woont op een psychogeriatrische afdeling van een verpleeghuis. Zij had last van verveling en (daardoor) wat somberheid. De coördinator van Senior Service heeft gezorgd voor een uitstekende match tussen vrijwilliger en mijn moeder. Het positieve effect was direct merkbaar: mijn moeder is blij en tevreden na afloop van het bezoek en slaapt die nacht ook beter. De vrijwilliger geeft net die extra aandacht, die nodig is. In combinatie met de bezoekjes van familie, gaatjes nu beter en hierdoor heb ik zelf ook minder zorgen!

Dank je wel Jolente. Wat fijn dat de bezoekjes van Y. je moeder zo goed doen en dat jij daardoor minder zorgen om je moeder hebt. Dat is nou precies waar we het voor doen. Het was voor ons heel fijn dat jij zo goed op papier gezet hebt waar je moeder van houdt en waarvan juist niet, dan maakte het makkelijker om het contact vanaf het eerste bezoek soepel en ontspannen te laten verlopen.

Prettige organisatie met zeer betrokken medewerkers!

Dankjewel Marjolein. We hebben eerst je ouders en later je vader graag ondersteund. Het was altijd gezellig en ik ben blij dat hij nu een ander fijn maatje gevonden heeft.

Sedert ruim anderhalf jaar komt een vaste medewerkster van senior service 2x per week bij mijn moeder van 99. Er ontstaat een band, vriendschap en vertrouwen. De medewerkster heeft verpleegkundige ervaring, maar dat is hooguit in nood belangrijk. Ze is voornamelijk gezelschapsdame. Doet boodschapjes, kookt en eet met mijn moeder en zorgt dat mijn moeder zich rustig en veilig voelt. Dat geeft ons als kinderen ook een rustig gevoel, zeker waar we nog werken en niet in de buurt wonen. We zijn zeer tevreden over senior service.

Vanuit het Noorden: dank je voor het sympathieke berichtje. De medewerkster vindt het altijd fijn om bij jullie moeder te zijn.

Over Senior Service

Senior Service biedt al sinds 1995 extra ondersteuning aan in de thuissituatie van senioren en mantelzorgers. Onze thuishulp zorgt ervoor dat een cliënt langer vitaal in zijn of haar eigen omgeving kan blijven wonen. Wij weten precies wat daarvoor nodig is. Niet alleen in persoonlijke aandacht en ondersteuning, maar ook in de wet- en regelgeving om dit te bekostigen. Een thuishulp is er voor u vanaf 2 uur per week tot 24 uur per dag. Bij Senior Service krijgt u één vast gezicht, omdat vertrouwen voor onze cliënten erg belangrijk is. In het verlengde hiervan vragen wij al onze cliënten een beoordeling achter te laten om te laten zien wat voor organisatie wij echt zijn.