Heel erg prettig.

Ik heb het afgelopen half jaar als vriendin het zwakker worden en overlijden van Ali van Rietschoten begeleid. Met medewerkster Annie Witter heel erg prettig samengewerkt. Zij is heel deskundig en communicatief. Alle lof Marianne Smets

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Rotterdam

Goede organisatie, directe opvolging

Hele fijne organisatie om mee te werken, communicatie verliep heel goed. Wij hadden 17 uur hulp nodig voor ondersteuning van mijn oom. Dat was binnen een dag gerealiseerd door een fantastische team van 5 personen. Suzan van der Staaij

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Arnhem Oosterbeek

Beste Suzan, Vanaf september 2018 heeft een team van medewerkers met veel betrokkenheid en liefde voor jouw achterneef gezorgd. Heel fijn dat jullie het ook zo ervaren hebben. Dank je wel voor je mooie beoordeling; we hebben het heel graag gedaan.

top organisatie

Na een goede intake was er snel een wandel maatje voor mijn moeder gevonden die alles uit de kast haalde om het gezellig voor haar te maken. Zelfs op zondag was geen probleem. Mijn moeder genoot van de gezelligheid. Nogmaals Heske en team, dank voor de service

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Brabant Midden

Dank u wel voor deze mooie recensie, Carola. Fijn dat we uw moeder hebben kunnen ondersteunen, onze medewerkers kwamen met veel plezier bij uw moeder!

snel, efficiënt en goed

We hebben voor de ondersteuning van mijn schoonmoeder van 99 na een val heel veel baat gehad bij de snelle en goede hulp die geboden kon worden. Mijn schoonmoeder was heel blij met de goede en aardige hulp die geboden werd. En dus de rest van de familie ook.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Limburg

Dank u wel en fijn te om te horen. Mevrouw Wolters, uw moeder, was ook zo`n lieve dame en onze medewerkster Milly heeft net ook genoten van deze uurtjes samen. Het samen muziek luisteren en zingen…. heel graag gedaan en een mooie tijd voor haar gewenst na de verhuizing op de zorgafdeling. We hebben het samen gedaan en met jullie fijne medewerking en fijne reacties is dit waar we het voor doen.

Snelle reactie!

Prima snelle reactie!

geweldig deze site

heb persoonlijk nog geen contact gehad maar de site spreekt me wel aan

Bijzonder prettige hulp ontvangen

De heer Apswoude heeft ons heel goed geholpen en nam alle tijd.

• Met welke regio heeft u ervaring? Overige regio’s

snelle reactie op de vraag naar zorg

we hadden mijn moeder nog niet ingeschreven, toch werd er snel zorg geregeld. 4nachten naar tevredenheid van mijn moeder.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Brabant West

Heel erg bedankt voor jullie feedback, erg fijn om samengewerkt te hebben en jullie rustige nachten hebben kunnen geven. Maaike Noorlander, coördinator Zeeland/Brabant-West

Ik heb de documentatie ontvangen. Bedankt daarvoor

Verder nog geen ervaring.

• Met welke regio heeft u ervaring? N.v.t.

Heldere afspraken/taken wat er van je verwacht wordt

Ik ben al jaren onbetaald als Mantelzorger actief en merk nu dat mijn praktische ervaring heel goed aansluit bij de taken als Begeleider Senior Service. Ik draag de doelgroep Ouderen een warm hart toe en put veel voldoening/dankbaarheid bij mijn verleende hulp/steun die hard nodig is binnen de zorgbehoevende Senioren. Zo draag ik mijn steentje bij aan onze maatschappelijke taak door simpel weg er voor elkaar te zijn. Deelt u mijn mening en bent u ook zo begaan met uw medemens dan wacht niet langer en voeg de daad bij het woord en meldt u aan bij Senior Service. Nieuwe collega's zijn van harte welkom.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Nijmegen

Een uitkomst!

We hadden met de dame voor e nachtwakes van moeder een lot uit de loterij. Dank aan allen.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Den Haag

Dik tevreden

Voor mijn vader gedurende 3 weken hulp gehad van Seniorservice i.v.m. vakantie van ons als kinderen. Mijn vader is 91 en volledig bedlegerig; er is bijna geen contact meer met hem te krijgen. Seniorservice ingeschakeld voor het geven van middag-, avondeten en honden verzorgen voor 5 momenten per week. Dit is prima en in goed overleg verlopen. De medewerkster die de opvang heeft gedaan had veel begrip voor de situatie. We zijn met een gerust hart op vakantie gegaan. Voor een net en reëel tarief word je even helemaal ontzorgd!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Twente/Achterhoek

Dank je wel Jolanda voor de mooie recensie en het vertrouwen in Senior Service. Heel erg fijn dat jullie even helemaal ontzorgd waren. Onze medewerkster Anke, heeft dit ook graag voor jullie gedaan. Hoe mooi was het voor haar om die ene glimlach van je vader op zijn gezicht te zien.

zorgeloos op vakantie

Het klikte goed tussen Elis en mijn moeder. De eerste dag was even stroef maar daarna verliep het prima. Mijn moeder is bijna 90 jr. en denk het allemaal alleen aan te kunnen maar wat hulp is toch beter. Wat ook prettig was, dat de zelfde persoon aanwezig kon zijn. Steeds een ander vindt zij echt niet prettig. Dat was voor prettig en kon ik zorgeloos van mijn week weg genieten. Volgende keer neen ik weer contact met jullie op. Groetjes en tot de volgende keer. Andy

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Amsterdam

Dankjewel Andy. Het was inderdaad even spannend hoe je moeder het zou vinden, ‘een vreemde dame in haar huis’ die haar komt helpen en waarmee dan? Maar na eventjes wennen en kennismaken ontving ik al gauw berichten van Ellis hoe gezellig ze het hadden gehad en ze enthousiast zei: tot morgen! Bedankt voor het vertrouwen in ons, we hebben je moeder graag tijdens jouw vakantie doen dat een volgende keer graag weer.

Door Senior Service zorgeloos op vakantie

Door Senior Service kon ik 3 weken zorgeloos op vakantie Mijn vader van 95 was ook zeer verrast door de hulp die hij kreeg tijdens mijn vakantie Boodschapjes doen, wandelen en gezellig koffie drinken en praten over van alles en nog wat Senior Service daar kan je van op aan 3 weken 3 x per week en altijd dezelfde persoon zodat er ook een leuke band ontstaat Netjes op tijd en ze nemen de tijd Ga er zeker nog meer gebruik van maken

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Amsterdam

Perfecte oplossing voor onze moeder

Gedurende de laatste tien maanden in het leven van onze moeder was Marianne de engel die twee keer per week op bezoek kwam. Deze ochtenden waren iets waar onze moeder altijd erg naar uitkeek. En voor ons was het gewoon een heel goed gevoel om te weten dat zij er was. Dick, je hebt in april 2018 voor onze moeder met Marianne de perfecte match gevonden! Nogmaals bedankt.

Hartelijk dank voor de mooie en lieve woorden, hartelijk dank ook voor de waardering met het cijfer 10!

Prima! Snel onze wens ingevuld en accuraat en plezierig uitgevoerd.

Binnen 8 uur kreeg ik bevestiging dat de waakdiensten die mijn broer en ik voor onze dementerende vader met gebroken bovenarm leverden, met een gerust hart aan de professionals van Senior Services konden overlaten.

Erg prettig en zeer goed.

We zijn zeer dankbaar voor de lieve en goede zorgen die onze moeder de afgelopen jaren van de medewerkers van Senior Service mocht ontvangen. Erg prettig was het dat steeds dezelfde medewerkers er waren. Onze moeder beschouwde hen als 'haar vriendinnen'. Wij als kinderen hebben de zorgen van de merwerkers ervaren als een grote zorg minder. Dankzij hen kon onze moeder nog een lange tijd thuis blijven wonen, ondanks haar toenemende zorgafhankelijkheid. De begeleiding werd steeds snel (in acute sutuaties binnen een paar uren) en goed geregeld. Minpuntje waren de kosten: naarmate meer hulp nodig was waren die niet meer op te brengen. Onze moeder is inmiddels opgenomen in een verpleeghuis.

Nog geen ervaring met jullie, maar dat zal zeker komen.

Hallo, Ik heb mij ingeschreven uit nieuwsgierigheid. Niet uit nood Je bent nooit te oud om te leren. de inschrijving was dus geen nood, maar nieuwsgierigheid. Vr. gr. Harry Vrij.

Meelevend en praktisch tegelijk

Senior Service is vanaf het eerste moment actief en meedenkend. De communicatie is goed geregeld. Ze nemen op of bellen terug en zijn bij iedere aanvraag gelijk in actie gesprongen. En hebben het ook iedere keer perfect geregeld. Mijn ervaring met de ‘zorg’ was overal erg teleurstellend behalve bij senior service. Ik denk dat dat ook met name te danken is aan Mirjam.

Voordat mijn vader stierf hebben we hem beloofd goed voor ma te zorgen. Nu ma meer zorg en aandacht nodig heeft hebben we 2 maal per week Senior Service Twente/Achterhoek ingeschakeld om ons als mantelzorgers te ontlasten en dat ma toch de zorg en aandacht krijgt die ze nodig heeft. Een dikke pluim voor de contactpersoon als de begeleidster van onze ma. Bedankt voor de goede en vakbekwame hulp.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Twente/Achterhoek

2 sterren: slechter dan verwacht

De vertegenwoordigster is erg aardig, maar de brieven en teksten die ik krijg zij te ambtelijk. ik begrijp ze niet. waarom niet gewoon: " Betaal ons per maand zo e n zo veel. " Dan is he duidelijk

Mijn vader (bijna 80 jaar oud) is voor groot gedeelte nog zelfstandig. Daar waar hij wat extra hulp nodig heeft, maakt het Senioren Service dream team het mogelijk die zelfstandigheid zo lang mogelijk te behouden. Daarmee wordt zowel hemzelf als ook zijn dochters (mantelzorgers) optimaal ontzorgt. De warme, meedenkende en hartelijke manier waarderen wij zeer. CHAPEAU!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Limburg

Onze dank voor de supermooie waardering en voor de inzet van ons Limburgse “ dreamteam “. De dames voelen zich erg zo betrokken en genieten ook van jullie vader Maar tevens ook een groot dankjewel voor jullie begrip en meedenken met ons als organisatie.

Wij zijn erg blij met de medewerkers van senior service geweest. Het gaf mij (als dochter) rust als senior service bij mijn ouders waren. De wachttijd van een 1/2 jaar tot de opname in een verpleegthuis was erg zwaar en hectisch geweest. Ook veel steun gehad van de coördinator. Bedankt alle medewerkers.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Brabant Midden

Beste Corine, Dank voor deze mooie beoordeling! We hebben graag voor je ouders gezorgd, fijn dat ze nu een beter passend thuis hebben gekregen. Dank je wel ook voor jouw fijne samenwerking en openheid.

Mijn moeder is dement en toen ze halsoverkop extra zorg nodig had, hebben we Senior Service ingeschakeld. Al dezelfde nacht was er al iemand in huis. De communicatie is prettig en helder en coordinator Astrid dacht echt mee. Ook de zorg was prima, uitgevoerd door ervaren zorgverleners met harr voor hun werk. Senior Service heeft ons echt enorm goed geholpen om door een moeilijke paar dagen heen te komen. Veel dank dan ook aan het team!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Utrechtse Heuvelrug

Dank je wel voor deze mooie recensie, Stella. Fijn dat wij jou en jouw moeder hebben kunnen en mogen ondersteunen in deze moeilijke tijd. Onze medewerkers hebben het met heel veel liefde gedaan!

Dank zij jullie inzet heeft mijn moeder een jaar langer thuis, in haar eigen huis, kunnen blijven wonen. Dank aan het hele team en coördinator Heske!

• Met welke regio heeft u ervaring? Overige regio’s

Dank je wel Nicolette voor deze mooie woorden en beoordeling! Onze medewerkers hebben haar graag dagelijks ondersteund in het afgelopen jaar.

Met welke regio heeft u ervaring?

Over Senior Service

Senior Service biedt al sinds 1995 extra ondersteuning aan in de thuissituatie van senioren en mantelzorgers. Onze thuishulp zorgt ervoor dat een cliënt langer vitaal in zijn of haar eigen omgeving kan blijven wonen. Wij weten precies wat daarvoor nodig is. Niet alleen in persoonlijke aandacht en ondersteuning, maar ook in de wet- en regelgeving om dit te bekostigen. Een thuishulp is er voor u vanaf 2 uur per week tot 24 uur per dag. Bij Senior Service krijgt u één vast gezicht, omdat vertrouwen voor onze cliënten erg belangrijk is. In het verlengde hiervan vragen wij al onze cliënten een beoordeling achter te laten om te laten zien wat voor organisatie wij echt zijn.