Liefdevol en met respect

Heel tevreden er wordt hulp verleend op maat , er wordt echt gekeken wat heeft de zorgvrager nodig. Er wordt ook goed nagedacht welke dames passen het beste in dit gezin, in deze thuissituatie in ons geval was dit niet eenvoudig maar het is zeker wel gelukt. Ook het contact met Senior Service en de mantelzorgers thuis is erg prettig verlopen, korte lijntjes helder en duidelijk overleg en altijd was er tijd om vragen van onze kant te beantwoorden en ook tijd voor zomaar een praatje.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Utrechtse Heuvelrug

Everdien, dank je wel voor je recensie en het gestelde vertrouwen in ons. De situatie bij jouw tante en nicht was niet altijd makkelijk voor jullie. Fijn dat wij jullie in de zorg voor hen mochten ondersteunen. Wij wensen jouw tante nog heel veel fijne jaren in De Tollekamp in Rhenen. Hartelijke groet, Astrid

Snel en goed geregeld!

Voor onze 90 jarige moeder hebben we al een aantal keren mantelzorgvervanging geregeld via Senior Service. Onze moeder voelt zich vertrouwd met de dames van Senior Service. Ze zorgen goed voor haar. Koken voor haar en eten gezellig samen met haar. Omdat ze niet meer alleen durft te zijn blijven de dames van Senior Service ook slapen. Dit zorgt ervoor dat we met een gerust hart af en toe een weekendje weg gaan en ook op vakantie kunnen. Als we een hulpaanvraag doen heeft Sigrid het meestal binnen een paar uur geregeld. Ook als het op korte termijn moet. Kortom: we zijn zeer tevreden over de diensten van Senior Service!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Groningen

Punctueel en warm

Snel geregeld en onze wensen duidelijk in beeld.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Friesland

Zeer goede communicatie; staan altijd voor de mensen klaar. In een woord SUPER

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Apeldoorn Noord

Juist nog extra aandacht ervaren

De twee dames die mij voor een aantal verschillende taken bezoeken zijn dat blijven doen. Fantastisch, omdat ik naast deze beiden af en toe (enkele keren door mij afgezegd) alleen mijn hulp in de huishouding zag. Er is altijd al mailcontact tussen hun bezoeken door, maar de afgelopen weken wat meer. Bovendien deponeerden ze bij vertrek nogal eens kaartjes in mijn brievenbus, bijv. met knuffel erop, omdat die knuffels bij aankomst en vertrek niet meer kunnen. Mijn vrienden en naasten konden niet op bezoek komen: de knuffels in zijn algemeenheid van degenen met wie ik deze uitwissel (daar ben ik selectief in) mis ik het meest, als mijn persoonlijk nadeel vanwege Corona. Zó fijn dat de dames nog meer dan anders voor mijn boodschappen zorgden. Ze zijn beiden trouwens bere lief!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Nijmegen

Beste Angela, Bedankt voor je mooie woorden! Juist in deze tijd is dat extra stukje liefdevolle aandacht wellicht nóg waardevoller. Je bent er al zó blij mee, en misschien nu nog wel meer. Fijn dat de medewerkers dit voor je kunnen doen en hopelijk blijft dit zo en kan de ondersteuning onveranderd doorgaan. Groeten van Meriam

We hebben een aantal jaren gebruik gemaakt van Senior Service tot volle tevredenheid. Snel schakelen, altijd een oplossing voorhanden.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Brabant Midden

We zijn heel erg goed geholpen op een moeilijk moment

Via de casemanager kwamen we op Seniorservice uit. Maaike was bereikbaar, nam direct tijd om te horen wat er aan de hand was en dacht heel goed met ons mee. In de dagen daarna was er steeds hetzelfde gevoel: wij, als dochters van een moeder die 24 uurs zorg nodig had, worden goed gehoord en geholpen. Zorg op maat! Uiteindelijk hebben we een periode van 3x 24 uurs zorg achter elkaar zorg nodig gehad en dat was allemaal prima georganiseerd. Hartelijk dank!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Zeeland

Het was erg fijn om samen te werken en een tijdelijke oplossing te kunnen bieden. Jullie als dochters kennen jullie moeder het beste zodat er goed op aan wensen en interesses aangesloten kon worden en de medewerkers zo goed mogelijk de zorg van de familie konden opvangen. Samen staan we sterk!

Geen ervaring

Zojuist een duidelijk antwoord beschreven. Verkeerd aangeklikt en alles weg. Ik ben gewoon blij te weten van jullie bestaan voor indien nodig.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Den Haag

Warme, persoonlijke ondersteuning met belangstelling voor zowel de mantelzorger als de client

Mijn dementerende ( Alzheimer) moeder heeft gebruik gemaakt van de (mantel) zorgers van Senior Service van augustus 2016 tot september 2019. De eerste match met ziekenverzorgster Willy was meteen raak. Zij kon perfect inspelen op de zorg die moeder nodig had en wist haar te stimuleren in allerhande activiteiten. Omdat de thuiszorgorganisatie voor de persoonlijke verzorging op een gegeven moment wegviel namen medewerkers ( er waren er toen drie) van Senior Service ook deze zorg, in ieder geval gedeeltelijk, over. Toen er in de zomer van 2018 plotseling, voor een korte periode, ook slaap en waakzorg nodig was heeft Senior Service dit bijna á la minute weten te organiseren. En in 2019 nog een keer voor een week. Ondanks dat dit in een vakantieperiode viel. De coordinator van een andere regio nam de klus er 'gewoon' bij en hield ook contact over het verloop van de situatie. Ook toen moeder na een val, waardoor teveel zorg nodig werd, in een verpleeghuis belandde, bleven de medewerkers van Senior Service, tot haar overlijden, contact met haar en ons houden. Ik zal ze missen.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Gooi en Vechtstreek

Heel goede samenwerking

Mijn ervaring met Senior service is zeer positief. Enerzijds de zeer goede service. Altijd werd er meegedacht, was men flexibel en zocht men naar een oplossing, gezien het regelmatig wisselende programma van mijn moeder. Bovendien was Anita zeer fijn gezelschap voor mijn moeder. Nogmaals, wij zijn zeer tevreden!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Twente/Achterhoek

Bedankt Claudia voor de mooie woorden. Anita heeft altijd met veel plezier jullie moeder ondersteund. Mochten jullie in de toekomst onze hulp weer nodig hebben, bel gerust, wij denken graag weer mee in het zoeken naar een passende oplossing voor jullie moeder. Groet, Hermien

Heel erg prettig.

Ik heb het afgelopen half jaar als vriendin het zwakker worden en overlijden van Ali van Rietschoten begeleid. Met medewerkster Annie Witter heel erg prettig samengewerkt. Zij is heel deskundig en communicatief. Alle lof Marianne Smets

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Rotterdam

Goede organisatie, directe opvolging

Hele fijne organisatie om mee te werken, communicatie verliep heel goed. Wij hadden 17 uur hulp nodig voor ondersteuning van mijn oom. Dat was binnen een dag gerealiseerd door een fantastische team van 5 personen. Suzan van der Staaij

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Arnhem Oosterbeek

Beste Suzan, Vanaf september 2018 heeft een team van medewerkers met veel betrokkenheid en liefde voor jouw achterneef gezorgd. Heel fijn dat jullie het ook zo ervaren hebben. Dank je wel voor je mooie beoordeling; we hebben het heel graag gedaan.

top organisatie

Na een goede intake was er snel een wandel maatje voor mijn moeder gevonden die alles uit de kast haalde om het gezellig voor haar te maken. Zelfs op zondag was geen probleem. Mijn moeder genoot van de gezelligheid. Nogmaals Heske en team, dank voor de service

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Brabant Midden

Dank u wel voor deze mooie recensie, Carola. Fijn dat we uw moeder hebben kunnen ondersteunen, onze medewerkers kwamen met veel plezier bij uw moeder!

snel, efficiënt en goed

We hebben voor de ondersteuning van mijn schoonmoeder van 99 na een val heel veel baat gehad bij de snelle en goede hulp die geboden kon worden. Mijn schoonmoeder was heel blij met de goede en aardige hulp die geboden werd. En dus de rest van de familie ook.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Limburg

Dank u wel en fijn te om te horen. Mevrouw Wolters, uw moeder, was ook zo`n lieve dame en onze medewerkster Milly heeft net ook genoten van deze uurtjes samen. Het samen muziek luisteren en zingen…. heel graag gedaan en een mooie tijd voor haar gewenst na de verhuizing op de zorgafdeling. We hebben het samen gedaan en met jullie fijne medewerking en fijne reacties is dit waar we het voor doen.

Snelle reactie!

Prima snelle reactie!

geweldig deze site

heb persoonlijk nog geen contact gehad maar de site spreekt me wel aan

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Limburg

Bijzonder prettige hulp ontvangen

De heer Apswoude heeft ons heel goed geholpen en nam alle tijd.

• Met welke regio heeft u ervaring? Overige regio’s

snelle reactie op de vraag naar zorg

we hadden mijn moeder nog niet ingeschreven, toch werd er snel zorg geregeld. 4nachten naar tevredenheid van mijn moeder.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Brabant West

Heel erg bedankt voor jullie feedback, erg fijn om samengewerkt te hebben en jullie rustige nachten hebben kunnen geven. Maaike Noorlander, coördinator Zeeland/Brabant-West

Ik heb de documentatie ontvangen. Bedankt daarvoor

Verder nog geen ervaring.

• Met welke regio heeft u ervaring? N.v.t.

Heldere afspraken/taken wat er van je verwacht wordt

Ik ben al jaren onbetaald als Mantelzorger actief en merk nu dat mijn praktische ervaring heel goed aansluit bij de taken als Begeleider Senior Service. Ik draag de doelgroep Ouderen een warm hart toe en put veel voldoening/dankbaarheid bij mijn verleende hulp/steun die hard nodig is binnen de zorgbehoevende Senioren. Zo draag ik mijn steentje bij aan onze maatschappelijke taak door simpel weg er voor elkaar te zijn. Deelt u mijn mening en bent u ook zo begaan met uw medemens dan wacht niet langer en voeg de daad bij het woord en meldt u aan bij Senior Service. Nieuwe collega's zijn van harte welkom.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Nijmegen

Een uitkomst!

We hadden met de dame voor e nachtwakes van moeder een lot uit de loterij. Dank aan allen.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Den Haag

Dik tevreden

Voor mijn vader gedurende 3 weken hulp gehad van Seniorservice i.v.m. vakantie van ons als kinderen. Mijn vader is 91 en volledig bedlegerig; er is bijna geen contact meer met hem te krijgen. Seniorservice ingeschakeld voor het geven van middag-, avondeten en honden verzorgen voor 5 momenten per week. Dit is prima en in goed overleg verlopen. De medewerkster die de opvang heeft gedaan had veel begrip voor de situatie. We zijn met een gerust hart op vakantie gegaan. Voor een net en reëel tarief word je even helemaal ontzorgd!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Twente/Achterhoek

Dank je wel Jolanda voor de mooie recensie en het vertrouwen in Senior Service. Heel erg fijn dat jullie even helemaal ontzorgd waren. Onze medewerkster Anke, heeft dit ook graag voor jullie gedaan. Hoe mooi was het voor haar om die ene glimlach van je vader op zijn gezicht te zien.

zorgeloos op vakantie

Het klikte goed tussen Elis en mijn moeder. De eerste dag was even stroef maar daarna verliep het prima. Mijn moeder is bijna 90 jr. en denk het allemaal alleen aan te kunnen maar wat hulp is toch beter. Wat ook prettig was, dat de zelfde persoon aanwezig kon zijn. Steeds een ander vindt zij echt niet prettig. Dat was voor prettig en kon ik zorgeloos van mijn week weg genieten. Volgende keer neen ik weer contact met jullie op. Groetjes en tot de volgende keer. Andy

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Amsterdam

Dankjewel Andy. Het was inderdaad even spannend hoe je moeder het zou vinden, ‘een vreemde dame in haar huis’ die haar komt helpen en waarmee dan? Maar na eventjes wennen en kennismaken ontving ik al gauw berichten van Ellis hoe gezellig ze het hadden gehad en ze enthousiast zei: tot morgen! Bedankt voor het vertrouwen in ons, we hebben je moeder graag tijdens jouw vakantie doen dat een volgende keer graag weer.

Door Senior Service zorgeloos op vakantie

Door Senior Service kon ik 3 weken zorgeloos op vakantie Mijn vader van 95 was ook zeer verrast door de hulp die hij kreeg tijdens mijn vakantie Boodschapjes doen, wandelen en gezellig koffie drinken en praten over van alles en nog wat Senior Service daar kan je van op aan 3 weken 3 x per week en altijd dezelfde persoon zodat er ook een leuke band ontstaat Netjes op tijd en ze nemen de tijd Ga er zeker nog meer gebruik van maken

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Amsterdam

Perfecte oplossing voor onze moeder

Gedurende de laatste tien maanden in het leven van onze moeder was Marianne de engel die twee keer per week op bezoek kwam. Deze ochtenden waren iets waar onze moeder altijd erg naar uitkeek. En voor ons was het gewoon een heel goed gevoel om te weten dat zij er was. Dick, je hebt in april 2018 voor onze moeder met Marianne de perfecte match gevonden! Nogmaals bedankt.

Hartelijk dank voor de mooie en lieve woorden, hartelijk dank ook voor de waardering met het cijfer 10!

Over Senior Service

Senior Service biedt al sinds 1995 extra ondersteuning aan in de thuissituatie van senioren en mantelzorgers. Onze thuishulp zorgt ervoor dat een cliënt langer vitaal in zijn of haar eigen omgeving kan blijven wonen. Wij weten precies wat daarvoor nodig is. Niet alleen in persoonlijke aandacht en ondersteuning, maar ook in de wet- en regelgeving om dit te bekostigen. Een thuishulp is er voor u vanaf 2 uur per week tot 24 uur per dag. Bij Senior Service krijgt u één vast gezicht, omdat vertrouwen voor onze cliënten erg belangrijk is. In het verlengde hiervan vragen wij al onze cliënten een beoordeling achter te laten om te laten zien wat voor organisatie wij echt zijn.