Meelevend en praktisch tegelijk

Senior Service is vanaf het eerste moment actief en meedenkend. De communicatie is goed geregeld. Ze nemen op of bellen terug en zijn bij iedere aanvraag gelijk in actie gesprongen. En hebben het ook iedere keer perfect geregeld. Mijn ervaring met de ‘zorg’ was overal erg teleurstellend behalve bij senior service. Ik denk dat dat ook met name te danken is aan Mirjam.

Voordat mijn vader stierf hebben we hem beloofd goed voor ma te zorgen. Nu ma meer zorg en aandacht nodig heeft hebben we 2 maal per week Senior Service Twente/Achterhoek ingeschakeld om ons als mantelzorgers te ontlasten en dat ma toch de zorg en aandacht krijgt die ze nodig heeft. Een dikke pluim voor de contactpersoon als de begeleidster van onze ma. Bedankt voor de goede en vakbekwame hulp.

2 sterren: slechter dan verwacht

De vertegenwoordigster is erg aardig, maar de brieven en teksten die ik krijg zij te ambtelijk. ik begrijp ze niet. waarom niet gewoon: " Betaal ons per maand zo e n zo veel. " Dan is he duidelijk

Mijn vader (bijna 80 jaar oud) is voor groot gedeelte nog zelfstandig. Daar waar hij wat extra hulp nodig heeft, maakt het Senioren Service dream team het mogelijk die zelfstandigheid zo lang mogelijk te behouden. Daarmee wordt zowel hemzelf als ook zijn dochters (mantelzorgers) optimaal ontzorgt. De warme, meedenkende en hartelijke manier waarderen wij zeer. CHAPEAU!

Wij zijn erg blij met de medewerkers van senior service geweest. Het gaf mij (als dochter) rust als senior service bij mijn ouders waren. De wachttijd van een 1/2 jaar tot de opname in een verpleegthuis was erg zwaar en hectisch geweest. Ook veel steun gehad van de coördinator. Bedankt alle medewerkers.

Mijn moeder is dement en toen ze halsoverkop extra zorg nodig had, hebben we Senior Service ingeschakeld. Al dezelfde nacht was er al iemand in huis. De communicatie is prettig en helder en coordinator Astrid dacht echt mee. Ook de zorg was prima, uitgevoerd door ervaren zorgverleners met harr voor hun werk. Senior Service heeft ons echt enorm goed geholpen om door een moeilijke paar dagen heen te komen. Veel dank dan ook aan het team!

Dank zij jullie inzet heeft mijn moeder een jaar langer thuis, in haar eigen huis, kunnen blijven wonen. Dank aan het hele team en coördinator Heske!

Onze positieve ervaring willen wij graag overbrengen aan een ieder die zorg zoekt met enig strekking en inhoud waarbij wij persoonlijk alleen kunnen melden dat deze organisatie zich buitengewoon heeft ingezet met hulp van welwillende gastdames en verpleegsters. Nogmaals dank alle dames + 1 heer voor jullie inzet naar onze moeder toe.

De betrokkenheid en lieve zorg die onze moeder de afgelopen periode heeft mogen ontvangen van Jolanda en Dick heeft haar heel veel plezierige/leuke momenten bezorgd. Omdat wij in het buitenland wonen hadden wij weinig gelegenheid om bij ma op bezoek te gaan, en deze beperking is door Senior Service volledig en met veel liefde ingevuld. Wij willen iedereen die in de situatie is, dat er minder bezoek mogelijk is bij vader/moeder aanraden om Senior Service dit gat op te laten vullen. Het geeft zoveel rust en plezier om foto's en berichtjes te zien van Jolanda of Dick als ze weer een uitje met ma naar het tuincentrum of een pannenkoeken restaurant maakten, of alleen wat rondrijden door haar oude wijk of wandelen. Kortom alleen maar lof.

Omdat mijn zus aan het vereenzamen was zijn we ,via een netwekcoach in contact gekomen met Seniorservice De kennismaking met Dick de Wit verliep uitstekend en al heel snel was hij voor mijn zus een zeer welkome gast. Hij wist als geen ander haar te activeren en zijn wekelijkse bezoeken hebben haar in de laatste periode van haar leven gelukkiger gemaakt. Dick, heel veel dank !

Zeer betrokken medewerkers. De mensen tonen initiatief en doen meer dan ze gevraagd wordt. Bezorgd en lief! Absoluut fijne ervaring met deze fantastische mensen.

Senior Service heeft ons erg geholpen rond het overlijden van onze tante in februari 2019. Ze konden snel schakelen en er was altijd hulp op momenten dat wij dat nodig hadden. De begeleiders waren allemaal even aardig en behulpzaam. Complimenten ook voor Astrid Weener die het team heeft gecoördineerd. Dank zij Senior Service kon onze tante rustig thuis blijven en hoefde zij de laatste dagen van haar leven niet in een verpleeghuis of een ziekenhuis door te brengen.

Voor mijn schoonvader in Almelo hebben wij Senior Service ingeschakeld, zodat hij 2 middagen per week volop hulp aandacht en zorg krijgt . Dit bevalt zeer goed. Als wij , zijn kinderen bij pa zijn , is er altijd van alles te regelen en zorgen. Als Astrid er is heeft ze alle tijd en aandacht voor pa , dat ervaart hij en zeker ook wij als waardevol. Astrid een dikke 8 voor jou.

Sinds drie weken wordt mijn moeder 1x per week (2 uur) bezocht door een vrijwilligster van Senior Service. Mijn moeder (86 jaar) woont op een psychogeriatrische afdeling van een verpleeghuis. Zij had last van verveling en (daardoor) wat somberheid. De coördinator van Senior Service heeft gezorgd voor een uitstekende match tussen vrijwilliger en mijn moeder. Het positieve effect was direct merkbaar: mijn moeder is blij en tevreden na afloop van het bezoek en slaapt die nacht ook beter. De vrijwilliger geeft net die extra aandacht, die nodig is. In combinatie met de bezoekjes van familie, gaatjes nu beter en hierdoor heb ik zelf ook minder zorgen!

Prettige organisatie met zeer betrokken medewerkers!

Sedert ruim anderhalf jaar komt een vaste medewerkster van senior service 2x per week bij mijn moeder van 99. Er ontstaat een band, vriendschap en vertrouwen. De medewerkster heeft verpleegkundige ervaring, maar dat is hooguit in nood belangrijk. Ze is voornamelijk gezelschapsdame. Doet boodschapjes, kookt en eet met mijn moeder en zorgt dat mijn moeder zich rustig en veilig voelt. Dat geeft ons als kinderen ook een rustig gevoel, zeker waar we nog werken en niet in de buurt wonen. We zijn zeer tevreden over senior service.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

doordat mijn moeder van de trap gevallen was, moest er accuut voor zowel mijn moeder als mijn vader van alles geregeld worden want mijn vader heeft alzheimer. Om mij enigszins te ontzorgen hebben we 4 nachten senior service ingeschakeld. Helaas verliep de 1 na laatste nacht alles behalve naar wens. Een dame die voor de eerste keer kwam was blijkbaar niet geinstrueerd dat mijn vader dement was (terwijl ze natuurlijk niet aanwezig hoeft te zijn als hij niks mankeerde...) Ik had haar echter alles duidelijk uitgelegd en alle schone kleren klaargelegd. Ik had haar expliciet gevraagd dat hij zich moest douchen, er was namelijk sprake dat hij mogelijk schurft had. Dus hygiëne was uiterst noodzakelijk op dat moment en ik had haar hiervan op de hoogte gebracht. Ook dat ze moest zorgen dat hij schone kleding aan zou doen. Mijn hoofd zat al zo vol van alles wat ik voor zowel mijn moeder als mijn vader moest regelen dat ik het bijzonder vervelend vond om de volgende dag te constateren dat hij geen schoon ondergoed aan had, geen schone kleren, noch 's avonds noch 's ochtends gedoucht (wat ik expliciet had aangegeven!) en niet geschoren! Dit vind ik op zich al kwalijk maar in het kader van de schurft ook onverantwoord. In eerste instantie werd er na dit incident ook geen tegemoetkoming voorgesteld, nadat ik een klacht had ingediend, kreeg ik 1 uur korting. Echter toen ik vervolgens de factuur kreeg, is er alle nachten het waaktarief gehanteerd ipv het slaaptarief! Een verschil van een paar honderd euro. Ik kan dus ook niet zeggen dat ik echt ontzorgd ben door deze organisatie. Weken later ben ik nog met de afhandeling bezig...

ruime flexibiliteit van de medewerker om in te spelen op de behoefte van de klant.

fijne, zeer betrokken mensen. Niet zo plezierig, dat jullie,organisatie, de geboortegegevens verstrekken. compleet onnodig in mijn ogen! vervelend, dat mijn bericht niet wordt verstuurd, als ik de gebruiksvoorwaarden en het privacy beleid niet onderschrijf....heb het nu maar getekend, geheel tegen mijn zin in. Graag even nota van nemen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De medewerksters doen hun werk zeker met passie en zijn betrouwbaar. Groot nadeel vind ik de communicatie.Die is niet rechtstreeks met de medewerker maar verloopt via email met de coordinator.Bij clienten die zelf weinig kunnen aangeven(bv door dementie)is dit heel lastig.Bovendien vaak vertragend zodat actuele info niet gedeeld kan worden en privacy niet gegarandeerd.Overefficiente communicatie met mantelzorger zou nagedacht moeten worden.

Senior Service maakt waar wat zij aangeven. Zij komen 4 uur per dag bij mijn ouders. De medewerkers zijn heel prettig en empathisch in de omgang met mijn ouders. Zij zijn op een rustige en prettige wijze aanwezig en kijken goed naar wat er op dat moment nodig is of waar behoefte aan is. Ik krijg eens in de 14 dagen een uitgebreide terugkoppeling van de afgelopen 2 weken. Als ik zelf een vraag stel krijg ik snel antwoord en er is altijd een luisterend oor als ik tegen dingen aanloop. Voor mij is het een lot uit de loterij dat ik met hen in zee gegaan ben.

De gezondheid van mijn echtgenote was zorgwekkend en ik kon haar niet alleen thuis laten. Meteen contact gezocht met Senior Service en binnen de kortst mogelijke tijd werd een medewerkster gemobiliseerd om mijn echtgenote gezelschap te houden als ik perse weg zou moeten. De medewerkster kwam langs om zich voor te stellen en zij wekte meteen vertrouwen. Wij hebben vervolgens toch maar besloten om te verhuizen naar een Senioren Service appartement, waardoor Senior Service niet daadwerkelijk voor hulp is ingeschakeld, maar hun handelwijze en optreden boezemde ons veel vertrouwen in. Beslist een aanrader.

Correct te woord gestaan!

Wij hadden vanwege onvoorziene omstandigheden binnen 2 dagen zorg nodig voor mijn dementerende moeder en in de vakantieperiode. Dat was binnen één dag geregeld en ook voor daarna werden al onze wensen, tijdstippen, uren etc vervuld. Top organisatie!

Mijn vader geeft goede zorg gekregen van Seniorenservice tijdens onze vakantie .Zij wandelde veel, leuke gesprekken , fruit schillen en kleine boodschapjes gehaald . In een woord : TOP!!

Over Senior Service

Senior Service biedt al sinds 1995 extra ondersteuning aan in de thuissituatie van senioren en mantelzorgers. Onze thuishulp zorgt ervoor dat een cliënt langer vitaal in zijn of haar eigen omgeving kan blijven wonen. Wij weten precies wat daarvoor nodig is. Niet alleen in persoonlijke aandacht en ondersteuning, maar ook in de wet- en regelgeving om dit te bekostigen. Een thuishulp is er voor u vanaf 2 uur per week tot 24 uur per dag. Bij Senior Service krijgt u één vast gezicht, omdat vertrouwen voor onze cliënten erg belangrijk is. In het verlengde hiervan vragen wij al onze cliënten een beoordeling achter te laten om te laten zien wat voor organisatie wij echt zijn.

Filter op Taal