Heel snel en heel prettig geholpen.

De medewerker van Senior Service begreep meteen de hoge nood waar wij als mantelzorgers in zaten. We werden snel en adequaat geholpen. Er was veel begrip voor de situatie. Onze ouders werden respectvol verzorgd. Heel erg bedankt!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Arnhem

De 1e kennismaking is prima bevallen.

Het voelen van een klik met de persoon die de gevraagde dienst heeft verricht is de aanleiding geweest om meteen een nieuw afspraak voor een vervolg te maken.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Brabant Midden

Goede ervaring met Senior Service

Heb sinds vorige zomer een hele goede ervaring met Senior Service ivm vervangende begeleiding ziekenhuis/medische afspraken voor mijn man. Eerst met zijn gebroken heup en sinds vorige week een andere aandoening waardoor hij verschillende keren met begeleiding van 1 van de medewerksters van Senior Service naar ziekenhuis in Hoorn is geweest. Bevalt ons prima en zullen er waarschijnlijk ivm verdere onderzoeken gebruik van gaan maken als dit nodig is, Vergoeding ervan valt gedeeltelijk bij de zorgverzekering, in ons geval CZ/PZP (politie zorgpolis) aanvullend.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Kop van Noord-Holland

Beste mevrouw van der Weerd, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij zijn blij dat onze dienstverlening u en uw man goed bevalt. Hartelijke groet, Esther Karsemeijer Centraal coördinator

Professioneel, lief, goede kennis.

Super zoals wij geholpen zijn met mijn moeder.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Utrechtse Heuvelrug

Beste Diana, bedankt voor de mooie woorden. Bedankt dat wij de afgelopen maanden betrokken mochten zijn bij de zorg rondom je moeder en we hopen jou daarin ook te hebben ondersteund. Hartelijke groet, Nicoline Muilwijk Centrale coördinator

Geweldige service voor ouderen

Na de ziekenhuisopname van mijn demente moeder heeft Senior Service ondersteuning geboden bij de avondmaaltijd en tevens ook wat gezelligheid geboden in de vorm van een spelletje doen, waar mijn moeder dol op is. Zowel mijn moeder als ik zijn zeer te spreken over Senior Service. We kunnen het een ieder aanbevelen!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Den Haag

Beste Caroline, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat ontzettend fijn om te horen dat het u en uw moeder zo goed is bevallen. Hartelijke groet, Esther Karsemeijer Centraal coördinator

Het voelt goed o verantwoordelijkheid te kunnen delen.

Wij zijn pas gestart maar het voelt voor ons gelijk goed. Mijn moeder vond de hulp niet nodig. Ze kan moeilijk hulp accepteren. voor mij als mantelzorger is het een grote steun.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Utrecht

Beste Wilma, Hartelijk dank voor de mooie review! Onze medewerker die bij uw moeder komt is nieuw bij ons, maar heeft al helemaal haar draai gevonden bij zowel uw moeder als ook anderen. Ze hebben veel om over te praten samen en gaan ook al op stap. Heel erg fijn als het zo goed klikt tussen onze medewerkers en hun cliënten, dat is voor iedereen heel waardevol! Hartelijke groet, Kim Schoonman Regiocoördinator Gooi en Vechtstreek, Utrecht en Flevoland

Nog niet gebruik ervan gemaakt

Geen gebruik nog

• Met welke regio heeft u ervaring? N.v.t.

Beste mevrouw van de Pol, Hartelijk dank voor uw aanbeveling. Wij hopen dat het lidmaatschap u een gerust gevoel bezorgd! Hartelijke groet, Esther Karsemeijer Centraal coördinator

Geen flexibiliteit

Het is nog een beetje te kort dag maar mijn moeder heeft nog niet een klik met toegewezen persoon en bij verzoek of iemand (toegewezen persoon kon niet en familie ook helaas niet) met haar mee kon naar ziekenhuisafspraak werd ze pas laat teruggebeld en er kon alleen iemand die geen auto had, terwijl mijn moeder niet mobiel is en afhankelijk is van rolstoel; ze heeft afspraak v ziekenhuis dus moeten afzeggen.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Amsterdam

Beste mevrouw Modderman, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We betreuren het zeer dat de ondersteuning niet voldeed aan uw verwachtingen en begrijpen de teleurstelling rondom de ziekenhuisafspraak. We hadden dit zelf ook graag anders gezien en gaan de volgende weer wederom onze uiterste best doen. Bij Senior Service streven we altijd naar flexibiliteit en een persoonlijke klik tussen onze medewerkers en cliënten. Uw feedback is cruciaal voor ons om onze service te verbeteren. Bel gerust nog even om een en ander verder met mij te bespreken. Hartelijke groet, Tamar Oetelmans Coördinator Amsterdam

Prettige contacten

Goed dat deze voorziening er is

• Met welke regio heeft u ervaring? Overige regio’s

Beste Wil, Wat fijn om te horen dat de ondersteuning van onze medewerkster goed bevalt! Bedankt voor uw vertrouwen in Senior Service. Hartelijke groet, Esther Karsemeijer Centraal coördinator

Kan niet beter

Seniorservice is een uitkomst voor mij, tegen de eenzaamheid en om leuke dingen op een dag te kunnen doen. Samen naar terras, samen uit eten. Zonder haar kom ik nergens. Maar mijn mantelzorger gaat ook mee bij doktersbezoek of andere officiële verplichtingen, twee horen immers meer dan één. We zijn zelfs op vakantie geweest, daar kijk ik met zoveel plezier op terug, geweldig!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Twente

Beste Frieda, Bedankt voor de mooie beoordeling. Ontzettend fijn dat u zo geniet van het gezelschap van onze medewerkster Marian. Zij komt ook heel graag bij u en geniet er zelf ook van dat u het gezellig heeft samen. Ook fijn dat ze u kan begeleiden naar de artsen, voor u een vertrouwd gezicht. Wij hopen dat er nog vele gezellige uurtjes mogen volgen! Hartelijke groet, Hermien Harbers Coördinator regio Twente /Achterhoek

Kei goed.

Heel fijn,flexibel en gezellig. Ik had niet anders verwacht van míjn collega's. Ik heb nu de andere kant van de collega's Senior Service kunnen beleven.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Eindhoven

Beste Trudie, Dank je wel voor de positieve beoordeling en fijn dat er zo’n goede klik was met de medewerkers. Senior Service streeft er altijd naar om zoveel mogelijk dezelfde mensen in te zetten bij een cliënt en we vinden het belangrijk dat er een goede klik is. Dat is mooi gelukt! Hartelijke groet, Elise Meussen Coordinator Brabant Midden

Ben zeer te vreden

Ik ben heel blij met mijn hulp is gezellig en ze doet mijn kleine werkjes wat ik niet meer kan .ik kijk er iedere week naar uit dat ze weer komt en ik hoop dat ik hier nog lang van mag genieten

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Limburg-Zuid

Beste Marlies, Wat een mooie beoordeling! Dank daarvoor en voor het vertrouwen in Senior Service. Hartelijke groet, Inge Valkenburg Coördinator regio Limburg midden/Zuid-Oost Brabant

Fijne ondersteuning voor moeder

Fijne en vriendelijke ondersteuning voor moeder en professionele organisatie

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Ede

Beste Jeroen, Bedankt voor de mooie beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Wij zullen dit compliment ook delen met Nelly, de desbetreffende medewerker. Hartelijke groet, Nicoline Muilwijk Centrale coördinator

Fijne terugkoppeling op mijn review die ik 04.08 plaatste

Nu pas zag ik een reactie vanuit het kantoor hierop. Deze vind ik op prettige wijze en inhoudelijk geformuleerd, ingaand op de situatie die ontstond en mij voor moeilijkheden stelde. Het is fijn dat u een en ander meeneemt als leermomenten. De dame die niet meer kon komen en ik voelden eigenlijk al per de eerste keer (eind 06.'18) vriendschap voor elkaar, al spraken we dat "pas" uit rond juni '19. We zijn nog steeds vriendinnen. Het is geweldig dat Senior Service mensen in dienst had/heeft met wie zó'n klik kan ontstaan. Aan de dames die het vaakst voor haar invielen denk ik geregeld en met warmte terug. Per 19.11 komt er een mij al vanuit een andere organisatie bekende fijne hulp. Daarheen stapte ze over om haar werkzaamheden uit te breiden. Het duurde lang, maar het komt nu (wederom) op zijn pootjes terecht. Dank voor de jaren waarin het zo goed ging, met vriendelijke groet.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Nijmegen

Hartelijk dank voor uw fijne reactie in navolging op uw eerdere review. Ik denk nog geregeld terug aan die ontzettend goede matches en dat dit zo goed uit de verf is gekomen. U kunt dit koesteren en meenemen voor altijd, want dat deze match tot een blijvende vriendschap is uitgegroeid is heel bijzonder! Hartelijke groet, Meriam Derks Regio coördinator Nijmegen

zorg menselijke maat betrokkenheid.

Heb een prima gevoel. Over de benadering en de beleving naar mij als partner en Mia toe. Afspraken en wensen een klantvriendelijke benadering. De medewerkers zijn belangstellend, correct en liefdevol naar Mia toe. Hoewel het de opdracht is in de zin van werk.Straalt vooral de genegenheid naar Mia, zorg de Regenboog en mij voelbaar fijn.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Brabant West

Beste Gert, Hartelijk dank voor uw mooie woorden, we zorgen graag dat u met een gerust hart Mia aan onze zorgen overlaat. Hartelijke groet, Hanneke Verboom Coordinator

Volledig tevreden met de service

Een vlotte service door uiterst vriendelijke en hulpvaardige dames. Wij kunnen Senior Service van harte aanbevelen.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Rotterdam

Na de eerste kennismaking nooit meer wat gehoord

Na een leuk kennismaking gesprek met de contactpersoon voor onze regio en een bevestigende mail, nooit meer iets gehoord. Meerdere malen gebeld, ook met de klantenservice. Die zouden ook doorgeven dat we terug gebeld moesten worden. Tevergeefs. Maandbedrag werd echter wel geïncasseerd. Na anderhalve maand hebben we het abonnement maar opgezegd. Ook daarna geen mail meer met excuses of toelichting waarom we niets meer hoorden.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Brabant Midden

Beste Terry, Ik ben blij dat we vandaag de gelegenheid hebben gehad om persoonlijk met u te spreken. Het is voor ons van groot belang om de tevredenheid van onze klanten te waarborgen, en we betreuren het ten zeerste dat er iets is misgegaan in uw geval. Uw bereidheid om contact met ons op te nemen en uw zorgen te delen, wordt bijzonder gewaardeerd. Wij streven ernaar om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren en uw feedback is van onschatbare waarde om dit te bereiken. Nogmaals, dank u wel voor uw open communicatie en de gelegenheid om dit samen tot een goed einde te brengen. Hartelijke groet, Janneke van Beuzekom Algemeen Directeur

Erg belastend

De hulp was erg op leeftijd en kon niet inspelen op de behoefte van de zorghebbende Waardoor meer bezig waren of mevr wel kwam of niet

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Den Haag

Beste Anouk, Allereerst wil ik u hartelijk danken voor het delen van uw ervaring met Senior Service. Senior Service neemt feedback altijd zeer serieus en het spijt ons oprecht te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Zoals besproken, is het nooit onze intentie geweest om u extra zorgen te geven over de betrouwbaarheid en effectiviteit van onze hulp. We erkennen dat de situatie die u beschrijft niet de kwaliteit van zorg weerspiegelt waar Senior Service voor staat. Het is voor ons cruciaal dat onze hulpverleners niet alleen de benodigde ervaring hebben, maar ook de vitaliteit om adequaat in te spelen op de behoeften van onze cliënten. Uw feedback heeft ons een belangrijk inzicht gegeven en wij zijn al bezig met het herzien van onze plaatsingsprocedures om ervoor te zorgen dat onze hulpverleners beter aansluiten bij de specifieke behoeften van onze cliënten. Wij zouden graag persoonlijk met u in gesprek gaan om te bespreken hoe we uw ervaring kunnen verbeteren en om te zorgen voor een passende oplossing. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang en wij zijn toegewijd aan het herstellen van uw vertrouwen in onze diensten. Mocht u in de tussentijd nog vragen of verdere zorgen hebben, aarzel dan niet om direct contact met mij op te. Uw tevredenheid blijft onze prioriteit en we zijn toegewijd aan het herstellen en behouden van uw vertrouwen in onze dienstverlening. Hartelijke groet, Esther Karsemeijer Centraal coördinator

Heb eind august jl. begeleid vervoer gehad voor echtgenoot vanwege gebroken heup. Begeleiding was voor 2x controle in ziekenhuis. Keurig op de afgesproken tijd hier aanwezig en alles is verder prima gegaan. Waren erg tevreden over het prettig contact met deze mevrouw.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Amsterdam

Uitstekende zorg geleverd, lieve verzorgster

De verzorgster had aandacht voor mijn vaders gezondheidsproblemen en dacht mee bij het verlichten van de klachten.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Eindhoven

geweldig dat jullie er zijn

netjes op tijd fijne hulpverleners. Fijne organisatie .

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Rotterdam

Alles goed verlopen. Mijn vader en ik waren gedurende mijn vakantieperiode enorm geholpen en zeer content met de geboden service en aandacht. Voor hem mogen ze iedere week wel een paar uur komen.

• Met welke regio heeft u ervaring? Overige regio’s

Moeder overleden 3/8/2023

Wij hebben geen ervaring met SeniorService. Helaas is mijn moeder, voor de zorg kon aanvangen overleden. Wilt u zo vriendelijk zijn en mijn e-mailadres uit uw bestand halen.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Rotterdam

Beste Yolanda, Allereerst wil ik nogmaals mijn oprechte deelneming betuigen met het overlijden van uw moeder. Dit zijn zeer gevoelige en emotionele momenten en ik begrijp dat dit een zware tijd voor u is. Het spijt ons dat onze berichten elkaar hebben gekruist. We begrijpen dat dit gevoelig ligt en zijn vastbesloten om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Uw e-mailadres zal per direct uit ons bestand worden verwijderd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan we uiteraard tot uw beschikking. Hartelijke groet, Caresse Regiocoördinator Rotterdam

Het eerste gesprek vond ik prettig

Geen andere ervaringen

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Achterhoek

Leuke begeleidster van mijn vader

Goed contact

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Brabant West

Over Senior Service

Met bijna 30 jaar ervaring weten we als geen ander hoe fijn het gewoon is om de zorg voor een naaste te combineren met wat extra hulp in de familie. Een vaste thuishulp voor ondersteuning in en om het huis, maar ook gewoon voor een gezellige middag buiten de deur. Doordat Senior Service een deel van de zorgtaart is, is ondersteuning thuis goed geregeld en blijft mantelzorgen fijn en te overzien. Senior Service. Fijn voor elkaar.