Tot nu toe geweldig goede service en begeleiding

Perfectionistisch en medelevend

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Den Bosch

Veelzijdig en pro-actief

Als praktijkverpleegkundige heb ik goede ervaring met de inzet van Senior Service. Om ouderen zo lang mogelijk zo goed mogelijk thuis te laten wonen, is er soms een team nodig. Senior Service kan een mooie toevoeging zijn waar het voor de thuiszorg stopt, praktisch gezien maar ook voor een stukje gezelschap. Persoonlijke aandacht en veelzijdig in te vullen. Het was fijn dat Senior Service meedacht met mij en contact zocht waar nodig wanneer er zorgen waren over de cliënt en haar gezondheid (met toestemming van de patiënt) of mij op de hoogte hield van bijzonderheden. Prettige samenwerking en pro-actief.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Ede

Beste Marleen, Dank voor je review. Ook jij enorm bedankt voor de prettige samenwerking. Onze zorg voor mevrouw gaat door in het verpleeghuis waar ze nu is opgenomen. Ook voor andere patiënten staan we graag weer klaar. Fijne groet, Bianca

Warme, professionele, wijze en flexibel inzetbare zorg tot op het einde van het leven.

Het was heel bijzonder wat twee dames van Seniorservice hebben kunnen betekenen voor mijn eigenzinnige vergeetachtige intelligente tante. Aanvankelijk bestond dit uit het doen van boodschappen toen zij zelf, vanwege Corona, niet meer de deur uit mocht. Later, bij een plotseling optredend lichamelijk euvel, was er even nachttoezicht nodig. Ook hier werd met grote flexibiliteit hulp geboden, tegelijkertijd respectvol omgaand met tantes duidelijke tegenzin tegen inbreuk op haar privacy. Tenslotte hebben dezelfde personen mijn tante in de laatste 8 maanden van haar leven, na verhuizing naar een kleinschalige verpleeghuissetting, in haar appartement continuïteit en extra zorg geboden, als aanvulling op onze zorg op afstand. Niet alleen tante, maar ook wij hebben hier veel steun aan gehad.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Utrechtse Heuvelrug

Hallo Marie-José, Wij hebben met heel veel plezier jouw tante in de thuissituatie en later in het verpleeghuis begeleiding en ondersteuning geboden. Fijn om te lezen dat onze hulp jullie ook geholpen heeft in jullie ondersteuning van jouw tante. Dank je wel voor het vertrouwen dat jij en Fokko in ons gesteld hebben.

Senior service is niet alleen voor oudere mensen, zoals de naam misschien doet denken

Hallo, Ik ben door mijn moeder in contact gekomen met Senior Service, die zag een advertentie, en aangezien ik nog een maatje zocht vroeg ze of ik dat wat vond, ik dacht zelf proberen kan altijd, dus ma heeft Senior Service gebeld of ook " jongere" mensen in aanmerking kwamen, ik ben zelf bijna 37, en men ging op zoek naar een maatje. Nog geen 2 weken later, werd ma gebeld, dat er waarschijnlijk iemand was gevonden, dit was begin januari, we hebben contact gehad, en sinds begin februari een maatje, het was eigenlijk direct vanaf het begin dat we van beide kanten een goede klik hadden, We zijn nu ruim 3 maanden verder en ik heb er nog steeds veel plezier van, ik doe samen mijn balkon onderhouden, we gaan fietsen, we hebben gekookt, we puzzelen, dus ja, ik heb eigenlijk aan te merken. Een compliment voor de mensen van Senior Service

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Twente/Achterhoek

Hallo Pim, Bedankt voor je mooie beoordeling en het vertrouwen in Senior Service. Fijn dat je een goede klik hebt met jouw maatje. Wij wensen jullie samen hele fijne middagen toe met leuke activiteiten. Vriendelijke groet, Hermien Harbers

Maatje

Voor mijn vader met dementie een maatje geregeld voor gezelschap. Erg prettig aangezien ik zelf niet in de buurt woon. Seniorservice heeft de juiste persoon gekoppeld, mijn vader had direct een klik. Regelmaat, meedenken, betrouwbaar en persoonlijk. Dankzij het maatje ben ik in contact gekomen met Buurtzorg, waardoor op tijd de zorg opgeschaald kon worden. Fijn dat deze mogelijkheid bestaat.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Twente/Achterhoek

Beste Edith, Bedankt voor het vertrouwen in Senior Service. Fijn dat wij jullie vader een stukje gezelschap konden bieden. Onze medewerkster heeft met plezier jullie vader bezocht. Wij hopen dat hij snel zal wennen in zijn nieuwe woonomgeving. Vriendelijke groet, Hermien Harbers

Liefdevol en betrokken

Mijn oom moest van het ene verzorging/revalidatietehuis naar zijn nieuwe verzorgingstehuis vervoerd worden. Hij had in december een hersenbloeding gehad en heeft de diagnose afasie gekregen. Zijn communicatie en lopen is daardoor slecht. Een rit van ruim 2 uur moest worden geregeld en kwam bij Senior Service terecht. Wat een fijn contact had ik met Maaike en later ook met de dame die mijn oom zou vervoeren. Ook met haar heb ik eerst telefonisch contact gehad en het voelde goed. Aan haar kon ik mijn oom toevertrouwen. Ik kan niet anders zeggen dat de reis heel goed is verlopen en het contact met de dame die mijn oom heeft vervoerd was ook top. We hebben even de tijd gehad om te evalueren hoe het gegaan was. Ik ben zeer tevreden met de manier hoe er met je meegedacht wordt en dat de focus gaat naar de behoefte en de zorg van de persoon die vervoerd moet worden. Dank nogmaals voor jullie fantastische bijdrage en contact. Ik beveel Senior Service dan ook hartelijk aan. Hartelijk groet, Ilse

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Zeeland

Het was een zeer fijne samenwerking Ilse! Door de duidelijke communicatie en jouw goede voorbereiding heb ik goed op jullie wensen in kunnen spelen, en het was mooi dat elke schakel van de ketting uw oom centraal hield zodat we hem konden geven wat hij nodig had. Ik hoop dat hij nog lang mag genieten van zijn nieuwe thuis! Groeten Maaike

Vaak onnodig en duur

Toen ik hulp zocht voor mijn demente echtgenote, zag ik een advertentie van senior service. Zij leken een ideale firma om te helpen. Toen kreeg ik een tip dat ik me kon aanmelden bij de WMO via de huisarts. Senior Service had me moeten vragen waarom WMO niet in de picture was.

Goed geholpen

Goed is goed

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Brabant West

Meedenkende, liefdevolle organisatie

Door plotselinge achteruitgang hadden we op zeer korte termijn 24uurs zorg nodig. Hiervoor heb ik Senior Service ingeschakeld. Wat een enorm meedenkende organisatie maar bovenal de liefdevolle verzorging die ze hebben geboden. Niets was te veel. Bedankt! Zeker een aanbeveling waard!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Groningen

Senior Service maakte het verschil ten goede voor onze tante in een voor haar moeilijke periode.

Vanaf het moment dat ik zorg van Senior Service aanvroeg ben ik gehoord, en is de zorg voor onze tante onmiddellijk geregeld. Twee opvallende kenmerken van de zorg zijn: de flexibiliteit en de goede aansluiting van de verzorgers bij de behoeften van de cliënt. Kortom, niets dan lof!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Utrechtse Heuvelrug

Hallo Caroline, Dank je wel voor deze mooie recensie. Zo fijn om te zien hoe jouw tante in eerste instantie wat afwachtend was, maar nu echt geniet van de extra aandacht en ondersteuning. Fijn dat wij haar maar ook jullie mochten ondersteunen in deze vervelende periode. Wij hopen dat ze zich snel thuis mag voelen in haar nieuwe woonomgeving dichtbij jullie.

Een goed georganiseerde onderneming met aandacht voor de mens.

Ik heb goede herinneringen aan de medewerkers die onze schoonzus liefdevol hebben begeleid. Het contact was regelmatig en de wekelijkse verslaglegging adequaat. Ook de leiding verdient een compliment voor de zorgvuldige wijze waarop zij eea hebben begeleid. Beloftes werden goed nagekomen en telefoontjes werden direct beantwoord.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Utrechtse Heuvelrug

Dank je wel Cees voor deze lovende woorden over onze begeleiding van jouw schoonzus. Zowel Renate als Anja hebben dit de afgelopen jaren met heel veel liefde gedaan. Wij hopen dat jouw schoonzus zich snel weer thuis mag voelen in het woonzorgcentrum.

Moet nog uitvoeren.

Heel goed aan beleeft.Danke.Ik will contackt jullie naar kerst.Prettige dagen. God bless u allen.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Rotterdam

Flexibele en professionele hulp

De klantvriendelijkheid staat bovenaan. De flexibele inzet van hulp en of iemand bij de cliënt past is uitstekend

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Twente/Achterhoek

Dag Carolien, Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat wij jullie kunnen helpen met de begeleiding van jullie tante. Onze medewerkster heeft ook een leuke klik met haar. Vriendelijke groet, Hermien Harbers

Professioneel & Zorgzaam!

Onze tante had gewoon wat gezelschap nodig, maar ze is wel kieskeurig. Na een vlotte en prettige intake had onze contactpersoon (Hermien) al direct iemand op het oog. En het was meteen een schot in de roos!!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Twente/Achterhoek

Beste Barbara, Bedankt voor het vertrouwen in Senior Service en deze mooie beoordeling! Onze medewerkster heeft het erg gezellig samen met jullie tante. Fijn dat wij haar dat stukje gezelschap mogen geven en dat ze hiervan geniet. Vriendelijke groet, Hermien

De ondersteunende mantelzorgers van Senior Service zijn allemaal toppers. We zijn zeer tevreden over de hulp die we kregen. Meedenkend, probleemoplossend, zeer vriendelijke medewerkers. Een aanrader om hulp te vragen als het alleen niet meer lukt.

• Met welke regio heeft u ervaring? N.v.t.

Beste Petra, Dank je wel voor je mooie woorden en het vertrouwen in ons. Erg fijn dat we jullie als familie hebben kunnen ondersteunen in deze intensieve zorg periode. Met vriendelijke groet, Rianne

Mee eens met uw aanhef

In uw aanhef schrijft u, Hoe was het vroeger? Een middel groot gezin, Oma In huis en gezelligheid. En nu? iedereen is overleden en eenzaamheid dringt zich op. Ik heb het geluk dat ik mij nog kan redden et mijn scoot mobiel en mensen om mij heen. Ik kan er nog uit maar het alleen zijn is moeilijk en verveling dreigt meer en meer te worden. Graag zou ook ik mensen om mij heen helpen maar mijn leeftijd ( 70 ) en mijn lichaam laat dit helaas niet toe. Ik heb nog geen hulp nodig, ik heb huishoudelijke hulp en verder zie ik het wel. Zodra ik echt hulp behoevend word zal ik zeker contact met u zoeken.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Brabant West

Ik ben super tevreden over de hulp van Senior Service!

Ik ben een alleenstaande vrouw van 71 met nogal wat fysieke problemen, heb geen familie of andere mantelzorgers die me voldoende kunnen helpen en heb me daarom tot Senior Service gewend. Mijn situatie was nogal acuut en mijn regiomanager heeft in recordtempo ervoor gezorgd dat ik de volgende dag al alle hulp kreeg die ik nodig had. De medewerksters van Senior Service zijn bijzonder aardig, zorgzaam, behulpzaam en betrokken en ik voelde me direct in een warm bad van liefdevolle zorg an aandacht ondergedompeld. Ik heb inmiddels een tijdlang hulp van Senior Service en voel me een gezegend mens dat ze op mijn pad zijn gekomen. Ik zal ze missen als ze straks misschien niet meer komen.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Twente/Achterhoek

Beste Anna, Bedankt voor de mooie woorden en het vertrouwen in Senior Service. Wij zijn heel blij dat we u mogen helpen en ondersteunen zolang u onze hulp nodig heeft. Onze medewerkers geven u ook graag die liefdevolle zorg en aandacht. Vriendelijke groet, Hermien Harbers

Het nieuwe logo zegt alles: hulp en cliënt zodanig op elkaar afgestemd dat ze één van hart zijn.

In oktober 2018 verscheen als blog: “Dank aan en dankzij Senior Service” dat ik schreef n.a.v. mijn fantastische match. Ook hier noem ik haar “A.”. Zoals daarin beschreven komt haar hondje mee, als dat enigszins kan. Het lieve beestje is inmiddels bijna 17 jaar. Het is te merken dat hij deze respectabele leeftijd bereikt heeft. Hoelang ik nog van dit dierlijk gezelschap kan meegenieten is dan ook de vraag. A. en ik vierden 8 juli jl. dat ze mij per 27 juni 2018 om de 14 dagen 3 uur per week helpt met wat ik haar ook maar vraag, uiteraard binnen het me toegewezen PGB. Dat biedt echter veel ruimte en die geeft A. zeker. Niets is haar teveel! Over en weer blij met elkaar genieten we steeds volop van onze uurtjes samen, of die nu buitengaats zijn of in mijn "home sweet home" waarin ik, mede door haar (er zijn nog anderen die me helpen) met plezier verblijf. Dat denk ik nog lang te kunnen doen, ondanks de beperkingen die maken dat ik hulp behoef. "Hulpbehoevend" voel ik me niet, want ik word - ook door vervangster M. - serieus genomen en er wordt fantastisch ingespeeld op wat ik per bezoek in petto heb aan activiteiten die me in mijn up niet meer goed afgaan, alsmede soms een spelletje (A. en M. zijn ook dáárin bere goede matches). Voor de praktische invullingen door deze beide dames geeft ik dan ook uitstekend als waardering. In deze beoordeling neem ik alleen hen beiden mee.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Nijmegen

Beste Angela, Bedankt voor je review. Fijn dat de 2 dames nog steeds ‘een warm bad’ voor je vormen. Op naar het volgende jaar! Groeten, Meriam Derks

Direct bericht terug!

Nog niet alleen informatie

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Kop van Noord-Holland

nog geen ervaring mee

Dus afwachtend.

Liefdevol en met respect

Heel tevreden er wordt hulp verleend op maat , er wordt echt gekeken wat heeft de zorgvrager nodig. Er wordt ook goed nagedacht welke dames passen het beste in dit gezin, in deze thuissituatie in ons geval was dit niet eenvoudig maar het is zeker wel gelukt. Ook het contact met Senior Service en de mantelzorgers thuis is erg prettig verlopen, korte lijntjes helder en duidelijk overleg en altijd was er tijd om vragen van onze kant te beantwoorden en ook tijd voor zomaar een praatje.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Utrechtse Heuvelrug

Everdien, dank je wel voor je recensie en het gestelde vertrouwen in ons. De situatie bij jouw tante en nicht was niet altijd makkelijk voor jullie. Fijn dat wij jullie in de zorg voor hen mochten ondersteunen. Wij wensen jouw tante nog heel veel fijne jaren in De Tollekamp in Rhenen. Hartelijke groet, Astrid

Snel en goed geregeld!

Voor onze 90 jarige moeder hebben we al een aantal keren mantelzorgvervanging geregeld via Senior Service. Onze moeder voelt zich vertrouwd met de dames van Senior Service. Ze zorgen goed voor haar. Koken voor haar en eten gezellig samen met haar. Omdat ze niet meer alleen durft te zijn blijven de dames van Senior Service ook slapen. Dit zorgt ervoor dat we met een gerust hart af en toe een weekendje weg gaan en ook op vakantie kunnen. Als we een hulpaanvraag doen heeft Sigrid het meestal binnen een paar uur geregeld. Ook als het op korte termijn moet. Kortom: we zijn zeer tevreden over de diensten van Senior Service!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Groningen

Punctueel en warm

Snel geregeld en onze wensen duidelijk in beeld.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Friesland

Zeer goede communicatie; staan altijd voor de mensen klaar. In een woord SUPER

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Apeldoorn Noord

Juist nog extra aandacht ervaren

De twee dames die mij voor een aantal verschillende taken bezoeken zijn dat blijven doen. Fantastisch, omdat ik naast deze beiden af en toe (enkele keren door mij afgezegd) alleen mijn hulp in de huishouding zag. Er is altijd al mailcontact tussen hun bezoeken door, maar de afgelopen weken wat meer. Bovendien deponeerden ze bij vertrek nogal eens kaartjes in mijn brievenbus, bijv. met knuffel erop, omdat die knuffels bij aankomst en vertrek niet meer kunnen. Mijn vrienden en naasten konden niet op bezoek komen: de knuffels in zijn algemeenheid van degenen met wie ik deze uitwissel (daar ben ik selectief in) mis ik het meest, als mijn persoonlijk nadeel vanwege Corona. Zó fijn dat de dames nog meer dan anders voor mijn boodschappen zorgden. Ze zijn beiden trouwens bere lief!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Nijmegen

Beste Angela, Bedankt voor je mooie woorden! Juist in deze tijd is dat extra stukje liefdevolle aandacht wellicht nóg waardevoller. Je bent er al zó blij mee, en misschien nu nog wel meer. Fijn dat de medewerkers dit voor je kunnen doen en hopelijk blijft dit zo en kan de ondersteuning onveranderd doorgaan. Groeten van Meriam

Over Senior Service

Met ruim 25 jaar ervaring weten we als geen ander hoe fijn het gewoon is om de zorg voor een naaste te combineren met wat extra hulp in de familie. Een vaste thuishulp voor ondersteuning in en om het huis, maar ook gewoon voor een gezellige middag buiten de deur. Doordat Senior Service een deel van de zorgtaart is, is ondersteuning thuis goed geregeld en blijft mantelzorgen fijn en te overzien. Senior Service. Fijn voor elkaar.