Onderhoud printerpark

Onderhouden ons printerpark wat erg goed gaat. Ook al meerdere printers afgenomen.

Snel gerepareerd en service is goed.

Had een printer staan niet afkomstig van deze firma met een storing die ikzelf niet kon oplossen. Deze firma heeft de volgende werkdag vakkundig mijn printer gerepareerd.

Snelle levering en goed geholpen

Installatie was een fluitje van een cent.

gewoon prima en volgens verwachting

eigenlijk is het niet bijzonder maar dit bedrijf voldoet precies aan onze verwachting, product goed, prijs goed, levertijd snel. service na levering ook perfect. Ga zo door!!

Top bedrijf

Refurbished Printer is al jaren onze partner voor printen en scannen. Alles direct geleverd en de servicedesk is altijd bereikbaar! Top

Prima printer voor mooie prijs, dank!

Prima koop ervaring

Wij waren op zoek naar een professionele scanner/printer. De door Refurbished Printer aangeboden machine bleek na binnenkomst niet aan de kwaliteitsnormen te voldoen. We kregen direct een goede alternatieve machine (HP M577c) aangeboden. Deze machine voldoet uitstekend en wij zijn geheel tevreden. De koop en levering ging geheel volgens afspraak en daarom bevelen wij Refurbished Printer aan voor uw toekomstige aankopen.

Heldere communicatie

Geen poespas alles prima.

TOP dit bedrijf

Ik had een probleem met mijn printer. Belde met Thomas van Refurbished printers. Hij vernam mijn probleem en kwam nog die zelfde dag langs om mij te assisteren op het probleem op te lossen. Dit was dan ook zo gebeurd. Dat is nog eens service. Dit was overigens het enige probleem met de printer in 4 jaar en Dan was het nog een fout van mij zelf. Dus TOP dit bedrijf

Top iedere keer weer

Voor de 2e keer terug moeten vallen op de service. Bellen, gelijk opnemen, gelijk probleem oplossen, gratis onderdelen sturen, wederom bellen, software probleem op afstand oplossen en last not but least geen rekening voor gezonden hardware onderdeel. Ja het moet niet gekker worden maar wel heel fijn dat ze er nog zijn dit soort bedrijven. Dankjewel en als er nieuwe inkt patronen of een printer moet komen moet je hier zijn.

Keurig geholpen afspraken nagekomen

Storing aan mij HP printer verholpen. Onderdelen vervangen. afspraak gemaakt, keurig op tijd. Kon er op wachten. Prima service.

Was door transport iets losgeschoten in printerlade. Meteen contact gehad en goed geholpen na sturen van een filmpje. Printer loopt als een zonnetje..

Helpdesk is snel en deskundig

Voor technische ondersteuning van MFP Refurbished Printer gebeld voor ondersteuning. Door deskundige helpdesk is de software gecontroleerd van zowel Apple en Winsdows weer up to date! Kan weer zonder problemen gebruik maken van deze fijne machine die door Refurbished Printer is geleverd. Nogmaals dank.

Zoals altijd, geweldige service. Nu een update voor de printer, wordt je keurig over geinformeerd en wordt er ook nog even voor je opgezet. Gewoon TOP.

Uitmuntend

Na jaren overgestapt van refurbished printer leverancier en het bevalt prima. Hier denken ze nog wel echt mee! Staan altijd open voor telefonische support.

Betrouwbaar en kundig!

Voor ons bedrijf op zoek naar een tweedehands A4 printer die ook kan scannen. dit bedrijf heeft voldoende keuze en heeft ons prima geadviseerd. tevens met stevige korting een tonerset bij laten leveren. goed gevoel en klantvriendelijk.

Fantastische service!

Wij hadden snel een betaalbare netwerk kleurenprinter nodig. Ik had er 1 uitgekozen en kon die de volgende dag meteen oppikken. Na een aantal dagen begon de printer slechte prints te vertonen. Ik heb contact opgenomen en kon zonder problemen de volgende dag een vervanging ophalen, die het overigens perfect doet! Kortom... je koopt een refurbished printer met de service van een nieuwe. ECHT TOP!

Goede prijs, goede communicatie.

Topbedrijf! snel, vriendelijk, kundig en betaalbaar

Wij zijn al 6 jaar een zeer tevreden klant van Refurbished Printer. Topkwaliteit printers, uitstekende service, betaalbaar en onwaarschijnlijk snel.

Prettige en snelle afhandeling.

De samenwerking is prima en snelle afhandeling van orders.

Super service en advies

Mijn printer ging stuk en gezien we via diverse platforms deze printer gebruiken zag ik de bui al hangen. Dit printertype is niet meer nieuw verkrijgbaar. Een ander model zou betekenen dat ik veel formulieren opnieuw zou moeten gaan opbouwen ivm pagina indeleingen. Via Refurbished printer kwam ik op exact dezelfde printer welke door hen is nagekeken en nog in goede staat verkeert. Ze gaven ook aan waar de zwakke plek van dit type printer zit en hoe ik de levensduur zou kunnen verlengen. Ik was er erg mee geholpen. Deze hadden ze diverse op voorraad voor een nette prijs. Ik kon hem zelfs meteen komen halen. Ik was er erg mee geholpen.

klantvriendelijk en goede service

printer gekocht voor particulier gebruik, nu een paar maanden in gebruik, werkt perfect. Zeer tevreden met deze aankoop!

Prima services.

Snelle, correcte en persoonlijke behandeling. Weet adequate oplossingen te vinden voor problemen. Je klopt niet gauw te vergeefs aan.

Vriendelijke en snelle service.

Na het melden van een storing erg snel en vakkundig geholpen. En nog voor niks ook. Echt super, wat een service

Prima geholpen!

Goed aanbod. Alles volgens afspraak en vlug geregeld dus meer dan tevreden.

Rivierelaan 1

4731 CS Oudenbosch