Perfectie service!

Probleem met printer. Monteur Refurbished prima opgelost, ook support "online" met verdere installatie prima geregeld. Michiel Pieters - GROENPLAN, Tuin- en landschapsarchitectuur

Zeer vakkundig geholpen. Top

Zeer vakkundig geholpen, en heel goed te woord gestaan. Top. Bedankt

Snelle service en denken mee.

We werken met ons architectenbureau al jaren samen met dit bedrijf. Wanneer je een vraag stelt is het antwoord een oplossing in plaats van een offerte van een nieuwe printer. Naast een prima prijs/kwaliteit verhouding en het langer in gebruik houden van kostbare grondstoffen zijn we ook zeer te spreken over de snelle service wanneer er toch iets aan de hand is. Absolute aanrader.

Kennis van zaken , snelle levering, goede prijs

Goed advies gekregen , prijs kwaliteit verhouding is prima. We komen zeker terug.

Printer werkt perfect

Altijd goed geholpen

Al jaren klant en altijd tevreden. Er word snel geholpen bij problemen en bestellingen worden altijd op tijd geleverd.

Zo zouden er meer moeten zijn....

in een woord, gewoon prima. wij kopen hier al jaren onze toners en kopieermachines, verder niks aan toe te voegen.

Echt goede service

Echt een aanrader heb een kopieeer apparaat gekocht. Helaas begonnen we met wat opstart problemen. Maar de manier waarop dit werd opgelost was echt top geregeld. Uiteindelijk is het probleem opgelost en hebben wij een topmachine op kantoor die aan al onze verwachtingen voldoet. Topkwaliteit zeer goede service.

Voor onze organisatie al meerdere printers en onderdelen aangeschaft tot grote tevredenheid. Betaalbaar, snelle levering, snelle communicatie en vriendelijke mensen. Problemen worden snel opgelost!

netjes opgelost

een jaar geleden een printer gekocht en deze gaf een storing. ondaks dat de garantie was verlopen hebben ze me goed geholpen. verder alles ok.

Kei goed!

Al 7 jaar klant en wordt altijd goed geholpen

Snel gerepareerd & zeer goed geholpen

Wij zijn een zeer tevreden klant van Refurbished Printer. Uitstekende service, klantvriendelijk, betaalbaar en snel.

Correct geholpen

Kon dezelfde dag nog terecht voor een zwart wit printer welke nog nieuw in doos zat.

A4 printer met scan gekocht

Werkt erg goed

Geen opmerkingen

Vakkundig advies

Zeer goed geholpen. Ze namen de tijd ondanks mijn velen vragen.

Onderhoud printerpark

Onderhouden ons printerpark wat erg goed gaat. Ook al meerdere printers afgenomen.

Snel gerepareerd en service is goed.

Had een printer staan niet afkomstig van deze firma met een storing die ikzelf niet kon oplossen. Deze firma heeft de volgende werkdag vakkundig mijn printer gerepareerd.

Rivierelaan 1 4731 CS Oudenbosch