Geweldig! Snel geholpen, Imac werkt weer als nieuw!

Overtreft al mijn verwachtingen. Voor een redelijke prijs werkt de Imac weer alsof hij net uit de doos komt. Aanrader.

Helemaal top

Roy heeft de drive van onze oude IMac 2013 vervangen en alle updates gedaan en deze IMac loopt weer als een zonnetje. Ook onze Macbook heeft dezelfde behandeling gehad. We zijn super tevreden Roy, bedankt!

Helemaal in orde!

Roy van Macxpert heeft bij mij thuis de HDD van een superslome IMac vervangen door een SSD. Niet alleen is mijn IMAC nu weer superslim maar ook rete-snel. De vervanging ging vakkundig en snel. Prima service!

Vakman optima forma !

Uitbreiding van mijn Mac 27 2013. Gedegen advies en uitermate snel. Alleen locatie was voor de eerste keer een puzzeltocht. Maar eenmaal daar werden we voortreffelijk geholpen.

probleem met Parallels perfect opgelost!!

al een hele tijd last van onstabiliteit met Parallels ( met windows ) Helaas windows nodig voor mijn calculatiepakket. Roy heeft eerst de iMac weer geheel nagezien en een aantal fouten hersteld, waarna we op afstand de puntjes op de i hebben gezet. gelukkig draait alles nu weer als vanouds, waarvoor nogmaals met hartelijke dank. wederom een dikke voldoende voor het oplossen en verhelpen van de ontstane problemen.

Goede en deskundige service

Ook thuis komt men computer repareren of verbeteren!

Super service

Afgelopen jaar mijn harde schijf laten vervangen. Helaas gaf mijn iMac weer problemen en bleek dat mijn harde schijf niet meer in orde was. Onder garantie is deze weer voor nieuw vervangen zonder discussie. Wat een topservice! Hartelijk dank!

iMac uit 2013 weer snel gemaakt

Persoonlijke en snelle service. iMac uit 2013 voorzien van extra geheugen en nieuwe SSD drive. Werkt weer snel. Ze weten wat ze doen. Altijd bereikbaar voor advies of hulp bij terugzetten data.

Snel, betrokken, vaardig

Ik heb er met alle plezier een rit vanuit Eindhoven naar Den Bosch voor over om geholpen te worden bij Macxpert. En als je in een Apple museum wil rondlopen, is er geen betere plek te vinden ;-)))

Geweldig!

Mijn MacBook heeft nooit goed gewerkt. Het dreef me tot waanzin en ik heb hem bijna weggedaan want ik had er gewoon niks aan. Hij is pas drie jaar, en ik heb drie jaar ellende gehad. Roy heeft met heel veel geduld alle problemen opgelost. Dit had de Apple store nooit voor mij kunnen oplossen. Ik heb nu weer een laptop die werkt. Roy is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ik heb alle vertrouwen in hem gehad, en dat was ook terecht. Ik raad het iedereen aan. Top service!!!

Super snel en fijn

Vandaag een upgrade op mijn iMac, nieuwe SSB schijf en geheugen uitgebreid. Alles werk super snel, fijne afspraken en door Roy bijzonder fijne service aan huis gehad.

Uitstekende service

Snel, efficiënt en doen wat er beloofd wordt. Een aanrader.

Mijn iMac gaat weer als een speer!

Vandaag heeft de MacXpert een upgrade toegepast op mijn 'niet vooruit te branden' iMac. Binnen een uurtje was de fusion disk vervangen door een ssd schijf en het ram-geheugen verdubbeld... De Adobe pakketten draaien weer top... Super blij mee!

De MacExpert doet zoals Apple het deed voordat de dozenschuivers zich ermee bemoeiden

Al jaren fervent Apple fan. Windhoos en Microzacht zijn inmiddels volledig verbannen (vooruitlopend op een wettelijke regeling die hopelijk snel komt). We hebben 7 Macs en 4 iPhones, een paar iPads en een Apple Watch. De laatste aankoop gedaan bij AMAC. Vanaf het begin problemen gehad en dat aangekaart bij zowel Apple als AMAC. Apple gaf de schuld aan het netwerk, AMAC 4 x achter elkaar gebeld en tot 4 maal toe 16 minuten in de wacht totdat de verbinding verbroken werd. Toen kwam ik bij MacExpert terecht. Volgens afspraak op tijd op locatie om de hagerlnieuwe Mac te ontdoen van de fusion-drive en er een SSD in te plaatsen. Eindelijk past deze Mac nu weer in het rijtje goede apparaten. De fusiondrive is een grote misser van Apple! En de mijnen was ook nog eens niet goed werkend. Ben wel blij dat er gelukkig nog steeds bedrijven zijn die weten hoe Apple groot is geworden. Dank voor de perfecte service, Roy!

serieuze service

Mn MacBookPro early 2011 kreeg na een aantal eerdere reparaties en ongemakken een storing welke het apparaat onbruikbaar maakte. Van een zeer tevreden client dit adres gekregen. Mijn keuze viel op een MB air met de nieuwe M1 chip. Roy heeft als service uit mijn kreupele Pro de gehele inhoud kunnen overzetten en geduldig mijn lekenvragen beantwoord. Ben nu ook een zeer tevreden client.

Geweldig!

Vriendelijk, snel, behulpzaam, goede prijs, klantvriendelijk. Need I say more?? Terwijl ik dacht dat ik een nieuwe laptop zou moeten kopen heeft Roy mijn oude Macbook weer zo opgeknapt dat ik er nu weer prettig mee kan werken en dat alles binnen een dag voor een zeer schappelijke prijs! Had ik dit maar veel eerder gedaan! Blij dat ik nu een goed adresje heb! Kan het iedereen aanbevelen. Bedankt Roy! Ben er nog elke dag blij mee!!

In een paar uur weer een snelle iMac

Aardige lui daar bij Maxpert. Super en snel geholpen. Van een enorme trage mac naar weer een snel en prima werkend apparaat. Heel tevreden met het resultaat en de service. Kom hier zeker terug!!

Je word goed geholpen en neemt tijd voor je.

Aan huis afgeleverd en netjes alles geïnstalleerd. Bedankt gewoon top.

Uitstekend en klantvriendelijk bedrijf

Bij aanschaf van een nieuwe I-Mac uitstekend geholpen. Er wordt tijd voor je genomen en niets is teveel om net dat ene stapje meer voor je te doen als normaal. Niets dan lof voor de genomen moeite en de afhandeling van alles.

Deskundig en snel

Onze oude trouwe IMac (10 jaar oud) doet t weer snel en prettig! Vanaf t eerste contact is binnen een paar dagen alles geregeld, aan huis. Schappelijke prijs, computer als nieuw! Ik raad iedereen aan om iMac op te laten knappen ipv een nieuwe te kopen

Deskundig en professioneel, snelle reactie

Mac mini 2018 laten voorzien van 64GB RAM door Roy. Goede communicatie, heldere uitleg en geen gedoe. Deskundig advies, professionele instelling. Snelle reactie op mail. Zorgvuldig in de behandeling van de apparatuur en werkt snel maar niet gehaast.

Pick-up & return, MacPro is weer topvorm!

Binnen 2 dagen een afspraak gepland met Roy van MacXpert om mijn MacPro laptop te upgraden. Om 13.00 uur gebracht en aan het einde van de middag was m’n laptop weer als nieuw met een nieuwe 500 GB SSD en 16MB geheugenupgrade en alle gegevens weer netjes overgezet. Topservice!

Topservice!!!

No-nonsense, doorpakkers en waar voor je geld. In Den Bosch keurig een mok koffie gekregen van Roy. Ik had amper me koffie op en mijn Macbook stond al klaar. Was compleet flabbergasted. Jongens met passie, gevoel voor service en kennis van zaken.

Roy is een echte expert

Fijn dat Roy bij ons thuis kwam. Prettig en vriendelijk persoon. De klus was snel geklaard.

Deze perfecte service had ik al heel lang niet meer ervaren!

Mijn iMac (eind 2014) werd met de week langzamer en langzamer en het plezier om ermee te werken verdween meer en meer. Ik ben toen gaan zoeken naar een eventuele oplossing voor het probleem. Al snel kwam ik op internet Macxpert tegen. Na ze te hebben gebeld was er bij mij een positief gevoel, dat zij een oplossing konden bieden. Die oplossing bleek een SSD-schijf en extra geheugen. Het mooiste was dat ze de reparatie ook bij ons thuis konden doen. Afspraak gemaakt en op de afgesproken dag was het zover. Na twee uur kon ik weer aan de gang en de Mac doet het beter dan ooit. Weg alle frustraties van de afgelopen tijd. Mijn iMac begint aan een Second Life. Tussendoor waren er nog praktische tips en de TimeMachine deed de rest om weer aan de gang te gaan. Waarmaken wat je toezegt wordt in deze tijd niet altijd gerealiseerd, maar Macxpert maakte het volledig waar. TOP!

Over Macxpert

Bij Macxpert staat de gebruiker centraal. Of je nu nieuw bent met Apple of er al jarenlang ervaring mee hebt, of je een bedrijf hebt met Appletjes voor jou en je collega's of dat je Mac thuis niet doet wat je wilt: onze toegewijde experts staan altijd voor je klaar om je weer op weg te helpen. Belangrijk voor ons is dat we met jou als klant geen onverstaanbare techneuten-taal praten, maar op een manier dat jij snapt wat waar we mee bezig zijn!