Professioneel en klantvriendelijk bestaat. Ga maar naar Macxpert.

Upgraden Mac. Snel, en alles klopt, met een glimlach.

Snel, vakkundig en vriendelijk geholpen

Woensdag gebeld, vrijdag al met ‘nieuwe’ Mac uit 2012 vertrokken. Lekkere koffie ook :-)

Fijn bedrijf. .

Snelle service en uitmuntende klantgerichtheid. Een echte aanrader.

Super snel en vriendelijke service

Telefonisch contact gehad en geholpen aan de juiste MacBook. Deze werd meteen besteld en kon hem de volgende dag meteen op komen halen. Top service!

Behulpzaam en deskundig

Mijn bestaande 8 jaar oude iMac werd met enkele verbeteringen weer supersnel, als nieuw.

Vriendelijke en professionele service

Nadat ik Roy telefonisch had gesproken over mijn super trage iMac uit 2009, gaf hij mij duidelijk en eenvoudig advies. Een afspraak was snel gemaakt. Een vriendelijke ontvangst met een bakje koffie. Ben even Den Bosch gaan verkennen en kon een paar uurtjes later weer naar huis. Mijn iMac loopt nu als vanouds, compleet met alle updates en extra geheugen. Ben heel erg blij met deze voortreffelijke en klantgerichte aanpak van de MacXpert.

Supertop service en klaar terwijl je wacht

Hele pretttige omgeving, lekkere koffie en nette service. Advies gekregen waar je iets aan hebt en zeker aan te bevelen. Ik kom terug als ik aan de volgende toe ben.

Top service

Goede service gehad. Gebeld en binnen een week kon ik terecht. SSD en werkgeheugen een upgrade gegeven en mijn Mac loopt als een trein! Bedankt.

Superservice!!!

Roy heeft me fantastisch geholpen. De Mac loopt weer als een straaljager ipv een locomotief. Ik heb veel upgrade bedrijven vergeleken voordat ik een keus maakte voor Macxpert en ik ben echt blij dat ik voor Macxpert heb gekozen. Afgezien van de vakkundigheid en kennis van Apple producten, gaf Roy een fantastische service. Door onvoorziene omstandigheden (Coronatest) moest ik de afspraak binnen 1 dag verzetten. Roy was vol begrip en zelfs bereid om een paar dagen later (na een negatieve test) in zijn vrije weekend uit Den Bosch naar Leiden te rijden, zodat ik op maandag weer kon beschikken over een goed werkende computer en mijn Zoomcalls kon doen. Waar vind je ze nog? Het vervangen van de harddisk en plaatsen van extra geheugen ging zeer zorgvuldig. Roy naam zelfs rustig de tijd om zijn vingerafdrukken van het scherm te verwijderen...want tja niets boven een Mac zonder vingerafdrukken!! Overweeg je een upgrade? kies dan zeker voor Macxpert!!

Snelle goede en vriendelijke service!

Zeer snelle en vriendelijke service! Imac met defecte harde schijf in de ochtend gebracht en eind van de middag werkte hij weer meer dan perfect. Nog een aantal goede adviezen gekregen! Roy Bedankt als er problemen zijn ga ik zeker jou bellen!

Super service uitstekende kwaliteit

Kon heel snel terecht. Nette prijs voor de perfecte kwaliteit

Perfect omdat er goed, makkelijk en prettig contact is geweest. Er wordt kundig en praktisch meegedacht en snel gereageerd. Macxpert gaf vooraf een vertrouwd en professioneel gevoel, dit werd later bij de uitvoer van de werkzaamheden meer dan bewaarheid. Zou een volgende keer zeker terug komen en zou hen zeker aanbevelen bij familie en vrienden. Roy bedankt!

Snelle, klantvriendelijke service

Goede koffie tijdens het wachten en snelle service.

geweldige service!!!

echt aan te bevelen als je een mac heb

Snel en gemakkelijk

ik heb Macxpert mijn Imac laten upgraden. Via de chat op de website contact gehad en een afsraak gemaakt. Ze zijn goed bereikbaar en staan voor je klaar. Geven goede uitleg en eerlijk advies. Het resultaat is super. Mijn Imac is weer super snel.

Helemaal top!

Oude imac was zeer traag en nu weer als nieuw! Vriendelijk en vakkundig

super service

super service

Top service! Goede communicatie en geen verborgen kosten.

Zeer tevreden en meteen besloten om hen als systeembeheerder in huis te halen. Uitgeverijen gebruiken alleen Apple en ondanks dat ze in Den Bosch gevestigd zijn en wij in Den Haag, kies ik voor hen. Klantgericht en denken mee in betaalbare oplossingen.

Snel accuraat en vakkundig

Gisteren gebeld - vandaag gefixt. Wat wil je nog meer?

Goede snelle service

Zeer tevreden over de snelle service van Roy. Een expert op gebied van Apple, met verstand van zaken.

Professioneel en aangenaam contact...

Snel en professioneel geholpen. Goeie service en aangenaam contact!

vakkundige en snelle oplossing van het probleem en een prettig contact

na de beschrijving van de klachten van de Mac werd aangegeven dat de harde schijf moest worden vervangen. Ik kon de volgende dag de Mac brengen en een dag later ophalen en de Mac werkt weer uitstekend.

Ik ben op een prima manier geholpen in een prettige sfeer, mocht ik een volgende keer hulp nodig hebben is mij het ritje wel waard . Het bedrijf is ook in een heel bijzonder gebouw gevestigd.

Wéér uitstekend

paar jaar geleden onze Imac geupgrade en nu was de MacBook Pro aan de beurt. natuurlijk contact gezocht met MacExpert en ik kon de volgende ochtend de MacBook al afgegeven en s`middags was hij weer klaar. nu is ook deze MacBook pro weer gereed voor de aankomende tijd. super service en vakwerk.

geweldige service

een zeer toegankelijke, aardige jongeman met veel kennis van zaken.

Over Macxpert

Bij Macxpert staat de gebruiker centraal. Of je nu nieuw bent met Apple of er al jarenlang ervaring mee hebt, of je een bedrijf hebt met Appletjes voor jou en je collega's of dat je Mac thuis niet doet wat je wilt: onze toegewijde experts staan altijd voor je klaar om je weer op weg te helpen. Belangrijk voor ons is dat we met jou als klant geen onverstaanbare techneuten-taal praten, maar op een manier dat jij snapt wat waar we mee bezig zijn!