Prima!

Goed ingespeeld op vragen, goede oplossingen, professioneel aan het werk en gezellig tijdens het wachten, dus: TOP!

Goede en snelle service

Inbouwen SSD in een Imac 2014: Vooraf duidelijke informatie ontvangen (telefonisch en via de mail). Snel een afspraak kunnen inplannen en aangezien ik niet veel opslag in gebruik had kon ik onder het genot van een kopje koffie wachten op de inbouw van de SSD. De Imac is veel sneller en kan weer een tijdje mee!

Kwaliteit en no-nonsense!

Transparantie en duidelijke uitleg over het defect, geen 'moeilijk-doenerij'. Oplossend meegedacht, snel en betaalbaar geholpen. Superservice!

goede en snelle service, helemaal goed!

goede en snelle service.

Prima service en goed advies

Geeft goed advies en helpt je aan de beste computer die bij je bedrijf en werkzaamheden past.

Gewoon super!!

Contact gehad met Roy weet precies waar hij over praat snel en zeer goed geholpen voor een hele goeie prijs. Echt een aanrader.

Prima prijs-kwaliteitverhouding en vriendelijke service!

Ik werd snel geholpen en mijn iMac is vele malen sneller. Helemaal zoals verwacht, misschien nog wel wat sneller zelfs!

Uitstekend!

Duidelijk advies op maat. Open communicatie zonder verkoopdrang. Snelle service! Én nog het belangrijkste…met een nieuwe SSD draait de veel te trage iMac weer als een zonnetje!!

Supersnelle service

1 telefoontje in de ochtend en in de middag direct weer aan de slag!

Zeer toegankelijk, deskundig, geduldig, vriendelijk

Ik werd op een snelle, deskundige en vriendelijke manier geholpen

Vriendelijk Concurrerende prijs Komt afspraken na Mac is nog nooit zo snel geweest

Supersnel en super goed

Snel, kundig en vriendelijk geholpen met een zeer scherpe prijs.

Zeer deskundig en vriendelijk opgelost

Binnen de afgesproken tijd gemaakt en uitgelegd wat er gemaakt is zeer goed zou zo ieder aanraden snel en vakkundig

super!!

Heb contact gezocht met Roy over de vervanging van mijn oude iMac. Ik kreeg goed advies en heb weer gekozen voor een refurbished iMac. Hij is al snel thuis geleverd en geïntstalleerd. Erg tevreden over de gehele gang van zaken. Weer een blij mens.

Zeer ervaren en snel handelen

Professioneel en goed advies zeer goede assistentie om een nieuw gekochte iMac weer operationeel te krijgen voor mijn hobby geluidsstudio blijf zeker klant van Macxpert

Snelle en zeer kwalitatieve service.

Het monteren van een SSD opslag werd heel nauwkeurig gedaan. Door het monteren van deze nieuwe opslag ondervond ik problemen met Mail.Deze problemen werden zeer kundig tijdens telefonisch consult verholpen.

Snel, to the point en vriendelijk

Roy is een deskundige en kleurrijke kerel die je goed helpt. Niet lullen, maar poetsen. En naar huis gaan met een fijne Mac.

Professioneel en vriendelijk!

Had een onduidelijk probleem met mijn iMac waar ik na wat puzzelen op het web en twee sessies met MacKeeper niet verder mee kwam. Vervolgens met Macxpert contact gezocht die heel snel een diagnose konden stellen en vervolgens ook heel snel de technische oplossing konden realiseren. Ben uitermate vriendelijk in Den Bosch ontvangen en kon na een uur weer met mijn herstelde iMac onderweg. Duidelijke instructies meegekregen hoe mijn back up te installeren en binnen 24 uur weer up-and-running. Zoals in de aanhef al gezegd: heel professioneel en daarbij veel aandacht voor de relatie!

uitstekende snelle service

Heel goed en snel geholpen.

snel geholpen

Vrijdag gebeld, maandag klaar

Vriendelijk en goed geholpen

De harde schijf van mijn 2012 iMac was overleden. Roy is kundig, legt goed uit wat hij doet en ontzorgt. De vervanging van de schijf was in anderhalf uur gepiept. Thuis de data migratie gedaan en nu weer met een goed gevoel aan de bak.

Zeer deskundig en scherp geprijsd

Na jaren trage Mac heb ik nu eindelijk een top en snelle machine. En de prijs was zelfs goedkoper dan ik berekend had. Onwerkelijk goedkoper! Bedankt Roy!

Heel goed adres voor het re-furbishen van een Imac

Heel goed adres voor het re-furbishen van een Imac.

In 1,5 uur tijd weer een snelle Mac

In 1,5 uur werd mijn Mac (2012) voorzien van een SSD harde schijf 500 GB en een groter geheugen 16 GB. Hierdoor was ik verlost van een steeds trager wordende computer Macxpert Roy was heel relaxed en professioneel. Top!

Ongekende service

Mijn late 2015 iMac was traag en nam daarom contact op met Macxpert. Roy gaf aan dat mijn iMac zeker nog niet afgeschreven is en dat ik met een aantal upgrades het gevoel zou hebben dat ik een gloednieuwe Mac zou hebben. Geen woord gelogen. Ik kon elk moment bellen met 101 vragen. Zelfs toen mijn iMac weer thuis stond en ik nog vragen had werd hier met veel aandacht naar geluisterd en meegekeken. De vijf sterren zijn voor mij vooral de snelheid waarbij ik mijn iMac weer terug had na reparatie. Want dat is vaak wat je tegenhoudt om ‘m te laten repareren. Maar liefst: 1 dag!!! Ik raad Macxpert iedereen aan! Thanks Roy!!

Over Macxpert

Bij Macxpert staat de gebruiker centraal. Of je nu nieuw bent met Apple of er al jarenlang ervaring mee hebt, of je een bedrijf hebt met Appletjes voor jou en je collega's of dat je Mac thuis niet doet wat je wilt: onze toegewijde experts staan altijd voor je klaar om je weer op weg te helpen. Belangrijk voor ons is dat we met jou als klant geen onverstaanbare techneuten-taal praten, maar op een manier dat jij snapt wat waar we mee bezig zijn!