Heel deskundig en vriendelijk.

Mijn iMac 27" van mid 2010 verschijnt steeds de strandbal op het internet gezocht voor een upgrade na het lezen van de reviews Macxpert heb ik een afspraak gemaakt en op 14-06-2021 was het zover Roy van Macxpert kwam hem bij mijn thuis ombouwen voor een schappelijke voorrij prijs hij werkt weer als nieuw werkt weer veel prettiger. Dankjewel Roy.

Snelle service en bekwaam vakmanschap.

Service, kennis en prijskwaliteit zijn top!

Macxpert heeft een mooi product aan mij verkocht. Ook boden zij mij aan om eventueel te helpen met de diverse installaties en het overzetten van bestanden!

Top service! Super vriendelijk

Nieuwe ssd hd. Was helaas niet op voorraad! Dus het duurde wel iets langer maar wel met top service hier afgeleverd!

Leuke vlotte eerlijke behandeling.

Snel correct geholpen

Ik heb een Mac. In 2017 gekocht bij Office, zonder kennis en het was een iMac dus goed! In de loop der tijd zijn er meerdere medewerkers die er mee gewerkt hebben en de laatst vond het apparaat helemaal niets! Wilde een Windows systeem bouwen. Dat willen wij als organisatie niet en toen gezocht of onze iMac inderdaad zo slecht en traag was. Een Apple bedrijf kon mij enkel adviseren een nieuwe te kopen omdat ons apparaat niet aangepast kon worden, alles gesoldeerd! Geloofde ik niet en ik heb toen contact opgenomen met Macxpert. Wel alles mogelijk! Intussen is mijn iMac zijn intern geheugen en zijn schijfcapaciteit zwaar aangepast en is de machine supersnel. Mijn medewerker kan tevreden zijn denk ik al zal zijn Windows passie nog wel niet over zijn.

Prettig en deskundig contact

In een rustige en gastvrije omgeving kreeg ik accuraat en deskundig advies voor aanschaf van een iMac.

Goed advies én top service!

Goed advies w.b. m’n trage iMac, snelle en goede service. Ik ben erg tevreden over resultaat!

Geweldig! Super snel, grote expertise en klantvriendelijk. Probleem geheel verholpen!

Geweldig! Onze IMac was al jaren zeer traag en nu was de maat vol. Gegoogled en Macxpert sprong er meteen uit als ter zake kundig. Via chatdienst op website contact opgenomen en ondanks late tijdstip toch meteen persoonlijk respons. Belafspraak de dag erna nagekomen. Vakkundig advies met snelle mogelijkheid om upgrade uit te voeren. Zeer meedenkend en menselijk in het regelen van brengen en halen van de IMac. IMac binnen twee dagen weer als nieuw. Ver boven verwachting geholpen. Veel dank Roy! Had dit al paar jaar eerder moeten doen...

Top Geholpen

Had problemen met mijn iMac van 8 jaar oud. Plaatselijke computerhulp bijgehaald en die rade aan een losse schijf bij te plaatsen. Na 2 halve dagen en een externe schijf en een paar honderd euro armer geen verbetering. Na wat googelen kwam ik bij macxpert uit, gebeld uitgelegd wat het probleem was en kreeg gelijk te horen wat waarschijnlijk het probleem was en wat daar de evt kosten van zouden zijn. Afspraak gemaakt en een paar dagen later werd ik keurig ontvangen. Er werd gelijk aktie ondernomen, moest er op wachten omdat ik toch een kleine honderd km er voor moest rijden en na een paar uur werkte de iMac weer als toen ik hem nieuw had gekocht. Had ook nog een macbook met problemen, is ook nog open gehaald en een nieuwe schijf geplaatst, maar geen beter resultaat. Oude schijf terug geplaatst, werd niets voor berekend.

Prima!

Goed ingespeeld op vragen, goede oplossingen, professioneel aan het werk en gezellig tijdens het wachten, dus: TOP!

Goede en snelle service

Inbouwen SSD in een Imac 2014: Vooraf duidelijke informatie ontvangen (telefonisch en via de mail). Snel een afspraak kunnen inplannen en aangezien ik niet veel opslag in gebruik had kon ik onder het genot van een kopje koffie wachten op de inbouw van de SSD. De Imac is veel sneller en kan weer een tijdje mee!

Kwaliteit en no-nonsense!

Transparantie en duidelijke uitleg over het defect, geen 'moeilijk-doenerij'. Oplossend meegedacht, snel en betaalbaar geholpen. Superservice!

goede en snelle service, helemaal goed!

goede en snelle service.

Prima service en goed advies

Geeft goed advies en helpt je aan de beste computer die bij je bedrijf en werkzaamheden past.

Gewoon super!!

Contact gehad met Roy weet precies waar hij over praat snel en zeer goed geholpen voor een hele goeie prijs. Echt een aanrader.

Prima prijs-kwaliteitverhouding en vriendelijke service!

Ik werd snel geholpen en mijn iMac is vele malen sneller. Helemaal zoals verwacht, misschien nog wel wat sneller zelfs!

Uitstekend!

Duidelijk advies op maat. Open communicatie zonder verkoopdrang. Snelle service! Én nog het belangrijkste…met een nieuwe SSD draait de veel te trage iMac weer als een zonnetje!!

Supersnelle service

1 telefoontje in de ochtend en in de middag direct weer aan de slag!

Zeer toegankelijk, deskundig, geduldig, vriendelijk

Ik werd op een snelle, deskundige en vriendelijke manier geholpen

Vriendelijk Concurrerende prijs Komt afspraken na Mac is nog nooit zo snel geweest

Supersnel en super goed

Snel, kundig en vriendelijk geholpen met een zeer scherpe prijs.

Zeer deskundig en vriendelijk opgelost

Binnen de afgesproken tijd gemaakt en uitgelegd wat er gemaakt is zeer goed zou zo ieder aanraden snel en vakkundig

super!!

Heb contact gezocht met Roy over de vervanging van mijn oude iMac. Ik kreeg goed advies en heb weer gekozen voor een refurbished iMac. Hij is al snel thuis geleverd en geïntstalleerd. Erg tevreden over de gehele gang van zaken. Weer een blij mens.

Zeer ervaren en snel handelen

Professioneel en goed advies zeer goede assistentie om een nieuw gekochte iMac weer operationeel te krijgen voor mijn hobby geluidsstudio blijf zeker klant van Macxpert

Over Macxpert

Bij Macxpert staat de gebruiker centraal. Of je nu nieuw bent met Apple of er al jarenlang ervaring mee hebt, of je een bedrijf hebt met Appletjes voor jou en je collega's of dat je Mac thuis niet doet wat je wilt: onze toegewijde experts staan altijd voor je klaar om je weer op weg te helpen. Belangrijk voor ons is dat we met jou als klant geen onverstaanbare techneuten-taal praten, maar op een manier dat jij snapt wat waar we mee bezig zijn!