Snel en goed geregeld

In een mum van tijd was mijn Imac weer net zo snel als vroeger. 's avonds gebeld, volgende dag kon ik langskomen en na een uurtje kon ik mijn Mac weer meenemen. Prima service en advies.

Na goed advies nieuwe iMac op de afgesproken datum zonder enig probleem geïnstalleerd en alle data overgezet - kon gelijk weer aan de slag!

Zowel het advies als de montage zijn goed verlopen. Aardige mensen met een eerlijk advies en goede uitleg tijdens de montage.

TOP

Ik ben ontzettend goed geholpen en mijn computer is weer zo goed als nieuw. Roy is vriendelijk en open in contact wat maakte dat ik me niet bezwaard voelde om vragen te stellen als het me niet helemaal duidelijk was (ik ben namelijk echt een leek mbt computers) Rik van Griensven

Uitstekende service

Mijn iMac was zeer traag, ik heb een mail gestuurd naar Macxpert of ze mij konden helpen. Ik kreeg dezelfde dag een reactie met wat de opties waren en een dag later kon ik mijn iMac brengen. Roy was zeer gastvrij, serveert goede koffie en een dag later waren de werkzaamheden alweer klaar. Ik ben zeer tevreden over de service. Als ik in het vervolg iets heb met mijn MacBook dan is Roy de eerste die ik bel!

een zeer prettige ervaring .zeker aan te bevelen

zeer prettig ervaren . roy heeft me super geholpen . komt binnenkort nog een computer up daten

Super snelle mac weer terug!!

Super bedankt voor het updaten van mijn mac computer! Communicatie ging snel. Installatie door Roy ging vlekkeloos en snel , resultaat was direct merkbaar. Geen draaiende standbal meer te zien!!

Alles is geregeld zoals besproken mijn iMac (late 2013) werkt super snel en dat is heerlijk. Toffe relaxte gasten.

TOP service!

Mijn oude iMac werd enorm traag en de aan/uit knop weigerde. Via via kreeg ik het advies contact met Roy op te nemen. Binnen 1 dag werd een upgrade uitgevoerd, de aan/uit knop gerepareerd en de (nu supersnelle) Mac, in het weekend notabene, weer thuisbezorgd. Heel hartelijk bedankt voor de geweldige service en het prettige contact, Roy! We kunnen je van harte aanbevelen.

Installatie SSD ging vlekkeloos en snel

Vanaf 1ste contact moment tot het installeren van SSD op mijn iMac uit 2011 verliep zeer vlotjes . Jef begreep mijn vraag daar ik twijfels had over het upgraden van een (zeer) oude Mac uit 2011. Opvolging via e-mail voor het samenvatten en bevestigen was meer dan snel , op dezelfde dag verstuurd door Macxpert. Installatie door Roy ging vlekkeloos en snel , resultaat was direct merkbaar nadat alles was geconfigureerd ... mijn oude vertrouwde Mac loopt als een zonnetje !

Super service en geweldig team

iMac werd trager, na 1 telefoontje voor informatie de Mac meteen kunnen brengen. Probleem was super snel opgelost en kon er op wachten! Aardige kerels die verstand van zaken hebben en een eerlijke advies geven!

Thanks voor je feedback Chris, graag gedaan!

prima service

Goed advies en goede after sales service

Veel plezier met je nieuwe iMac Peter, genoegen was wederzijds!

goede snelle service

heel goed; zal zeker aanraden aan anderen

Dank voor je fijne feedback, heel graag gedaan Michael!

Voor het eerst een gebruikte Macbook gekocht maar deze zag er echt als nieuw uit. Zelfs een externe hard disk wordt bij geleerd om als back up te gebruiken.

Fijn dat jij en je dochter blij zijn met de nieuwe Mac! Veel plezier er van!

Snelle en deskundige service

Mijn computer is voorzien van SSD en extra RAM, is nu snel en kan weer jaren mee. Gebruikerstips meegekregen en computer is schoongemaakt.

Dank voor je fijne feedback Hans, graag gedaan!

Precies zoals je altijd geholpen zou willen worden

Voor mij is mijn macbook pro van 2012 heupgraad met een SSD en werkgeheugen. Mijn probleem is keurig en begripvol opgelost en verder ook zonder poespas. Keurig, snel, verzorgd en net iets extra's dan verwacht. Kortom een aanrader.

Fijn dat we je verwachtingen hebben kunnen overtreffen Sjef. Graag gedaan!

Goed geholpen, vriendelijk en snel

Onze oude computer bleek een te dure reparatie nodig te hebben. In goed overleg, hebben wij een jongere refurbished uitgezocht, het hele bestand werd overgezet, thuisbezorgd en weer aangesloten. De hele "operatie" was binnen enkele uren geregeld. Enkele jaren geleden werden wij ook snel geholpen, mochten wij in de toekomst nog eens hun hulp nodig hebben, wij komen zeker terug.

Leuk om te horen dat je enthousiast bent over wat we doen Wim. Wederom graag gedaan!

geweldig

Vriendelijke "mannen" zeer service gericht met hart voor het vak.

Dank je wel Lisette, genoegen was wederzijds!

Snelle en goede service

Op kerstavond begaf de harde schijf van de iMac het. Na de kerst contact gehad met Roy en kon diezelfde middag terecht voor het vervangen van de harde schijf voor een SSD. Gelijk OSX opnieuw geïnstalleerd en het werkte allemaal weer! Top service, een echte aanrader!

Fijn dat we je hebben kunnen helpen Ruud, daar zijn we voor. Dank voor je feedback!

Uitstekende diensten en service

Erg prettig contact om mijn iMac 21" - 2017 te upgraden met extra RAM geheugen en de HD te vervangen door een SDSD . We konden wachten tijdens de werkzaamheden. Binnen anderhalf uur was het geregeld. Erg prettige sfeer tijdens het vervangen van de onderdelen en uitleg van de werkzaamheden. Een aanrader om je Apple apparatuur te laten onderhouden.

Dank voor je feedback Michel, heel graag gedaan!

Meer dan gevraagd

Mijn iMac laten opvoeren met een snelle SSD met voldoende ruimte 😉 Onder het genot van een kopje koffie snel en vakkundig geïnstalleerd. Meteen nog ff een paar kleine dingen aangepakt, en ook nog ff naar mijn macBook gekeken. Door dit kijken alleen al is hij al weer een stuk sneller... Super service. Ik kwam alleen maar voor een SSD...!

Dank je wel Emiel voor je fijne feedback, graag gedaan!

Kundige mensen en prima service en ze geven niet op tot alles werkt.

👍👍👍👍👍!!!!!

Dat is wat we doen Mat, graag gedaan! Dank voor je feedback!

Mac weer als nieuw!

Mijn 27 inch Mac werkt weer als nieuw! Het origineel werkte op een traditionele harde schijf, en na Roy van Macxpert er een gloednieuwe 1TB SSD in heeft gezet werkt hij weer als een bullet train. Binnen een half uurtje was het geregeld, en na updaten kon ik er binnen 2 uur weer vol mee aan de slag. Voor een computer uit 2013 (nu 7 jaar oud)... Bizar. En véél goedkoper dan een nieuwe Mac. Aanrader!

Dat is wat we doen Roy, fijn dat je enthousiast bent over onze service!

Mijn nieuwe refurbished Imac

Imac plotseling overleden geen meldingen vooraf, gewoon hartstikke dood 😁 Contact gehad met MacXpert zouden uitkijken naar refurbisched Imac. Daar was hij ineens, een 27inch I7 4Mhz, late 2015, uit laten breiden naar 32 GB, oude SSD 1TB over laten zetten. Op een ochtend langs geweest, uiteraard met sausijzenbroodjes uit Grave.. Net als vorige x vriendelijk ontvangen. Alles netjes overgezet. Nieuw besturingsprogramma werd er opgezet, Catalina. Wat gaat die Imac hard, nu een week of wat thuis. Jef en Roy hartstikke bedankt voor deze service. Ben er ongelooflijk blij mee..

Dank voor je fijne feedback Hans, genoegen was wederzijds! We hopen dat je nog heel erg lang plezier gaat hebben van je nieuwe (heel erg dikke!!) iMac!

Wat een verademing zo kan het ook , een voorbeeld alle andere

Met handen in het haar gebeld,ik kon na een uurtje langskomen waar ik werd ontvangen door de uiterst enthousiaste Roy. Na een kopje koffie werd het probleem getackeld ,en in no time opgelost. Enthousiasme ontstaat door bijzondere dingen die we niet verwachten ,en dat was de ervaring die ik had bij macexpert

Fijn feedback Ad, worden er bijna verlegen van! Graag gedaan :-)

Over Macxpert

_