Macxpert ontzorgt een frequente Apple-gebruiker als het echt moeilijk wordt

Prima voor begeleiding op afstand bij moeilijke Apple-problemen en ook een goed adres om Apples te kopen en weer werkend te maken.

Leveren goed werk en zijn ook nog eens ontzettend vriendelijk!

Ik heb een oude mac uit 2011 en zo nu en dan moet er wat vervangen worden. Ik heb Macxpert al twee keer bij mij thuis laten komen omdat ik na de eerste keer zeer tevreden was. Ik krijg goed advies, de service is snel en netjes en Roy is erg vriendelijk! Een fijne ervaring en in de toekomst zal ik Macxpert weer zeker aan huis laten komen als er iets met mijn computer is.

Top service

Deskundige mensen die houden van gewoon, zonder poespas.

Goede communicatie en advies

Perfect advies en goed uitgevoerd en op tijd

Graag gedaan Erik, dank voor je feedback!

fantastisch geholpen

Mijn iMac viel uit. ik kreeg meteen contact, kon dezelfde middag de Mac komen brengen, kreeg meteen inzicht in de situatie en de mogelijkheden. Nu 3 dagen later, ben ik helemaal uit de brand, alles werkt fantastisch en ik ben dik en dik tevreden. Klantvriendelijkheid een tien, deskundige hulp een 10. Kan niet beter.

Dank je wel voor je fijne feedback Juul! Heel graag gedaan en veel plezier gewenst met je nieuwe iMac!

Zeer tevreden!

Ik ben snel en vakkundig geholpen. Ook zeer vriendelijke jongen(s)! Je hebt echt het gevoel dat je probleem wordt opgelost. Erg fijn en zeker een aanrader.

Hier doen we het voor Gwen, dank voor je feedback!

Gewoon goed!

Afspreken ging makkelijk en snel. Uitvoering SSD-upgrade in iMac is uiterst professioneel.

Graag gedaan Ron, fijn om te lezen dat je enthousiast bent!

Meer tevreden als dit kan niet

Wij hebben door Macxpert 5 Imac's laten voorzien van meer geheugen en SSD's. Alles ging super netjes snel en efficient. Het is dat ik maar 5 sterren kan geven want 10 was meer op zijn plaats geweest. Dankjewel Tim Quooker

Dank voor je fijne reactie TIm. Heel graag gedaan!

Ver boven mijn verwachting, die al hoog lag!

Vanmorgen kwam Roy Van Macxpert het geheugen en HD oppimpen. Hij stelde zich netjes voor en ging eigenlijk meteen aan de slag. Ik zag omdat ik nogal technisch ingesteld ben meteen dat hij voortvarend aan de slag ging. Harde schijf eruit SSD erin. Geheugen erbij en draaien maar. Nog even via teamviewer hulp gehad van hem, maar dat was niet omdat zijn werk niet goed was, nee ik deed natuurlijk weer wat fout. Ik ga wanneer ik voor service of ooit een nieuwe Mac naar Macxpert, dat moge duidelijk zijn!

Dat is waar we het voor doen Engel, dank voor je fijne feedback!

Geweldige service!

Enkele weken geleden via macxpert een iMac gekocht. Enkele keren contact gehad met een medewerker van macxpert, zeer goed geholpen. Binnen enkele dagen is de iMac thuis afgeleverd. Erg tevreden!

Leuke feedback Gijsbert, dank je wel! Heel erg veel plezier gewenst met jullie nieuwe Mac!

goede en adequate hulp voor ons probleem

adequate hulp en ondersteuning tegen een redelijke prijs

Dank je wel Hans, heel graag gedaan!

Erg fijne mensen en service

Via via kreeg ik de tip om naar de Macxpert te gaan, Eerst veel info op de mail gekregen van ze en deze week zijn we naar den Bosch gereden. Oude Mac op laten pimpen en een refurbished Mac gekocht. Geweldige service, meedenkende mensen en ook nog eens een betaalbare prijs. Wij kunnen weer een hele tijd vooruit met onze (bijna) nieuwe Mac, bedankt voor jullie hulp!

Leuk om te lezen Ria! We hopen dat je heel veel plezier zult gaan hebben van je nieuwe refurbished iMac!

Fantastisch. Professioneel, hulpvaardig, open, eerlijk, goede service en advies

Zie hierboven

Dat is waar we het voor doen Ronald, dank je wel!

Geweldig en zeer netjes geholpen. Veel vertrouwen in!

Fijn om te horen Monique, dank voor je feedback!

Vriendelijke, snelle en goede service

Upgrade van mijn iMac met een SSD en extra werkgeheugen is prima verlopen. Service op locatie, geen gesleep met apparatuur. Voelt bijna als een nieuwe computer, lekker. Herstel van het systeem duurde flink langer dan waarvoor gewaarschuwd werd: 14 uur ipv 4 uur. Dat kan te maken hebben de enorme hoeveelheid bestanden. Verder is na de upgrade en herstel wel wat tijd nodig om alle accounts weer aan te praat te krijgen, dat is een Apple-dingetje.

Dank voor je fijne feedback Fred, graag gedaan!

Deskundig en snel

Vragen over een upgrade van mijn iMac 21,5 inch. Extra geheugen en schijf van hd naar ssd. Snelle afspraak en bij het installeren kon ik er gewoon bijblijven. Verschil met Amac daar moet je drie weken wachten want daar wordt de iMac opgestuurd (dus ook zonder iMac) bij een upgrade. Zeer deskundig personeel die je met alles te woord staan. En zeker niet onbelangrijk je wordt ontvangen gelijk met een bakkie koffie. Top bedrijf en veel apple spullen (refurbished) voor een aantrekkelijke prijs

Graag gedaan Antoon, dank voor je fijne feedback!

Snelle en perfecte service

Ik belden in het begin van de week met problemen met mijn nieuwe Mac. Ik zag constant de strandbal en opstarten duurden lang. Gewoon de foute Mac verkocht. Macxpert heef hem voor het eind van de week geüpgraded naar perfect werkende Mac. Bedankt Macxpert Den Bosch.

Fijn dat we je blij hebben kunnen maken Marie-Louise, graag gedaan!

Top gedaan

Zeer fijne en goede service aan huis. Mijn computers zijn er heel goed op vooruit gegaan. Werken nu echt veel sneller. Echt een aanrader.

Fijne feedback Hero, dank je wel & heel graag gedaan!

Snel en efficiënt opgelost

Na de vakantie had mijn Macbook Pro het begeven. Het eerste contact was via de chat, wat informeel en geduldig verliep. Ik wist een aantal zaken niet of begreep niet alles en er werd geduldig uitleg gegeven. Omdat ik dit probleem acuut verholpen moest hebben, ben ik de volgende dag naar DB gereden en is het meteen verholpen. Maar ze kunnen ook aan huis komen (luxe). Nu werkt ie weer als een zonnetje! Ook qua duurzaamheid is dit een fantastische oplossing. Dus zeker een aanrader!

Leuke feedback Susan, dank je wel! Fijn om te horen dat je enthousiast bent over wat we doen. Tot ziens hier in Den Bosch... of in Voorburg! :-)

Expertise en klantvriendelijkheid in 1

Snelle service, verstand van zaken en mogelijk om op locatie alles voor je te regelen.

Dank je wel voor je fijne feedback Ed. Tot snel weer voor de andere vier iMac's!

Geweldig goede hulp en uitstekende kennis

Kreeg uitgebreid uitleg over het hoe en waarom voor de upgrade van mijn Imac. En vooral de manier wasrop was voor mij uitstekend. Met kennis van zaken en humor werd de upgrade uitgevoerd en uitleg erna was uitermate goed. Hoop dat de BoscheBollen (De Groot) goed hebben gesmaakt.

Leuke feedback Hans! Fijn om te horen dat je enthousiast bent. De Bossche Bollen van Jan de Groot waren een heerlijke traktatie! Thanks!

Snel , betrouwbaar en kennis van zaken

Het maken van een afspraak met Tim was snel gebeurd en de opvolging door Roy ging vakkundig en snel. Roy is met recht een expert die niet alleen technisch zeer kundig is, maar ook goede adviezen heeft en geeft.

Dank voor je fijne feedback Jules, heel graag gedaan!

Uitstekende service

Erg professioneel en vriendelijk geholpen.

Fijne feedback Ramon, dank! Hoop dat jullie nog lang (werk)plezier van de Mac's mogen hebben!

Uitstekend!

Waren netjes op tijd zoals gepland. Het upgrade van de iMac was zo gebeurd.

Graag gedaan Michael, dat is wat we doen!

Gebruikt met de ervaring van nieuw

Gebruikte apparatuur die er perfect uitziet. Vakkundig personeel, aandacht en garantie geeft vertrouwd gevoel.

Dank voor je feedback Arie! We hopen dat je nog lang plezier hebt van je nieuwe (refurbished!) Mac!

Over Macxpert

Bij Macxpert sta jij als gebruiker centraal. Of je nu nieuw bent met Apple of er al jarenlang ervaring mee hebt, of je een bedrijf hebt met Appletjes voor jou en je collega’s of dat je Mac thuis niet doet wat je wilt: we staan altijd voor je klaar om met je mee te denken of je weer op weg te helpen. Belangrijk voor ons is dat we met jou als onze klant geen onverstaanbare techneuten-taal praten, maar zo op een manier dat jij ook begrijpt waar we het over hebben!