Snelle service met aandacht

Roy had op basis van mijn probleem omschrijving goed ingeschat wat het probleem was, direct de onderdelen besteld en een dag later kon het al ingebouwd worden. Ook heel bruikbaar advies gehad omtrent wat andere issues. Prettige ervaring en uitstekend geholpen.

Super ervaring - snel en effectief

Roy heeft binnen no time mijn our iMac geupgrade voor een redelijke prijs. Snelle (re)actie, en makkelijk om afspraak mee te maken. Kosten zijn meer dan redelijk. En hij is duidelijk expert in wat hij doet.

Imac van 2017 ge upgrade hij gaat weer als de brandweer. Zeer vriendelijk komt zijn afspraken na. Verstand van zaken. Werkt zorgvuldig en nauwkeurig. Echt super blij met het resultaat.

Heel goede ervaring

Prima service en advies.

OP EN TOP

Super geholpen door ROY .Mijn iMac was heel traag .ondanks hij niet erg oud is 2019 . Maar nu door een SSD en dubbele geheugen is hij op en top SUPPER SNEL geworden . Dank je wel Roy .

Hele geruststelling te weten, indien nodig, altijd op Macxpert te kunnen rekenen!

Zowel Apple hard- als softwarekenners en komen afspraken stipt na.

Snellere iMac

Mijn vier jaar oude iMac werd met de dag trager en trager. Was niet meer goed op te werken. Roy zette er een SSD-schijfje in en nu is hij echt supersnel, sneller dan hij ooit geweest is lijkt het wel :)

uitstekende service

Uitermate blij met Roy's kundige afhandeling! Ik kan hem bij iedereen die een Mac issue heeft of Mac expertise kan gebruiken aanbevelen. Hij heeft er in ieder geval een vaste klant bij.

extreem goed, extreem vriendelijk, extreem snel.

Ik kan niets anders zeggen dan dit: Macxpert is voor mij de absolute top. Ik ben ontzettend blij dat ze bestaan, ik ben altijd uit mijn brandjes geholpen en ben daar heel dankbaar voor. Niet alleen voor de deskundigheid (dit zijn dokters die binnen no time weten waar de pijn zit) maar ook de vriendelijkheid in het contact is ontzettend fijn.

Uitstekende dienstverlening, raad het aan

Gelukkig heb ik Macxpert niet vaak nodig. Over een periode van 10 jaar bel ik bij een vastgelopen mac, om een upgrade uit te voeren of een hardware issue. Altijd snel en duidelijk en met een oplossing.

Super fijn geregeld

De nieuwe computer is door Roy gebracht, geplaatst en geïnstalleerd. Tevens is de hardeschijf uit de iMac gereed gemaakt om als externe opslag en backup drive te functioneren. Als is functionerend afgeleverd op een zeer vakkundige en vooral prettig manier uitgevoerd. Het is zeer aangenaam om zo een nieuwe Macbook afgeleverd en geïnstalleerd te krijgen met de benodigde uitleg.

Uitstekende service!!!

Roy moet je bellen als je iets nodig hebt voor je Mac! Altijd Uitstekende service! Mvg Björn Thomasse Valkenswaard

Goed en snel

Na een tijdje met de nieuwe mini gewerkt te hebben vind ik dat hij niet zo snel is met het benaderen van externe schijven. Met name mijn muziekschijf is lastig en duurt lang. Voor de rest prima apparaat

Super service

Supervriendelijk geholpen door Roy, heeft verstand van zaken en snelle service. Prima tevreden

Roy is correct en vriendelijk. Hij weet van wanten, kan hem aanbevelen.

prima service

ik had problemen met de harde schijf, eerst geprobeerd om te repareren, maar toch besloten om een nieuwe mac te kopen gelukkig kon Roy de gegevens van de harde schijf overzetten (backup had niet goed gewerkt) nu een goed werkende mac.

Goede service, werkt vlot heeft veel ervaring en verstand van de Apple Mac’s.

Geweldige service met prettige medewerker

Mijn MAC is op een uitstekende manier geüpgrade. Goed advies en snel uitgevoerd tegen een redelijke prijs

Geweldig goede service en vakmanschap!

Ondanks enige complicaties is de nieuwe harde schijf er perfect ingezet en draait de computer weer als een tierelier!

Roy: professioneel, communicatief plezierig, uitstekende ''docent''.

Zie boven.

Super ervaring

De gebruiker staat inderdaad centraal. Super vriendelijk en neemt alle tijd voor je. En geen kundig advies.

Vriendelijk,snel en een vakman kan niet beter

Ik kan macexpert aan iedereen aanbevelen top bedrijf

Probleem oplossing gericht

Meteen juiste analyse, kosten netjes als vooraf opgegeven. Service aan huis.

perfect!!

volgens afspraak behandeld!!

Eerlijk advies en daarna snel geholpen

Ik kreeg snel reactie op mijn mail met daarbij het gepaste advies dat mijn macbook accu aan vervanging toe was. Ik kon direct een afspraak inplannen en binnen twee weken (jaarwisseling kwam ertussen) had ik een nieuwe accu in mijn laptop. Roy kwam kosteloos langs mijn huis en binnen driekwartier was het gefixt. Al mijn vragen zijn beantwoord en ik kan weer vooruit!

Over Macxpert

Bij Macxpert staat de gebruiker centraal. Of je nu nieuw bent met Apple of er al jarenlang ervaring mee hebt, of je een bedrijf hebt met Appletjes voor jou en je collega's of dat je Mac thuis niet doet wat je wilt: onze toegewijde experts staan altijd voor je klaar om je weer op weg te helpen. Belangrijk voor ons is dat we met jou als klant geen onverstaanbare techneuten-taal praten, maar op een manier dat jij snapt wat waar we mee bezig zijn!