Geweldig en zeer netjes geholpen. Veel vertrouwen in!

Vriendelijke, snelle en goede service

Upgrade van mijn iMac met een SSD en extra werkgeheugen is prima verlopen. Service op locatie, geen gesleep met apparatuur. Voelt bijna als een nieuwe computer, lekker. Herstel van het systeem duurde flink langer dan waarvoor gewaarschuwd werd: 14 uur ipv 4 uur. Dat kan te maken hebben de enorme hoeveelheid bestanden. Verder is na de upgrade en herstel wel wat tijd nodig om alle accounts weer aan te praat te krijgen, dat is een Apple-dingetje.

Deskundig en snel

Vragen over een upgrade van mijn iMac 21,5 inch. Extra geheugen en schijf van hd naar ssd. Snelle afspraak en bij het installeren kon ik er gewoon bijblijven. Verschil met Amac daar moet je drie weken wachten want daar wordt de iMac opgestuurd (dus ook zonder iMac) bij een upgrade. Zeer deskundig personeel die je met alles te woord staan. En zeker niet onbelangrijk je wordt ontvangen gelijk met een bakkie koffie. Top bedrijf en veel apple spullen (refurbished) voor een aantrekkelijke prijs

Snelle en perfecte service

Ik belden in het begin van de week met problemen met mijn nieuwe Mac. Ik zag constant de strandbal en opstarten duurden lang. Gewoon de foute Mac verkocht. Macxpert heef hem voor het eind van de week geüpgraded naar perfect werkende Mac. Bedankt Macxpert Den Bosch.

Fijn dat we je blij hebben kunnen maken Marie-Louise, graag gedaan!

Top gedaan

Zeer fijne en goede service aan huis. Mijn computers zijn er heel goed op vooruit gegaan. Werken nu echt veel sneller. Echt een aanrader.

Fijne feedback Hero, dank je wel & heel graag gedaan!

Snel en efficiënt opgelost

Na de vakantie had mijn Macbook Pro het begeven. Het eerste contact was via de chat, wat informeel en geduldig verliep. Ik wist een aantal zaken niet of begreep niet alles en er werd geduldig uitleg gegeven. Omdat ik dit probleem acuut verholpen moest hebben, ben ik de volgende dag naar DB gereden en is het meteen verholpen. Maar ze kunnen ook aan huis komen (luxe). Nu werkt ie weer als een zonnetje! Ook qua duurzaamheid is dit een fantastische oplossing. Dus zeker een aanrader!

Leuke feedback Susan, dank je wel! Fijn om te horen dat je enthousiast bent over wat we doen. Tot ziens hier in Den Bosch... of in Voorburg! :-)

Expertise en klantvriendelijkheid in 1

Snelle service, verstand van zaken en mogelijk om op locatie alles voor je te regelen.

Dank je wel voor je fijne feedback Ed. Tot snel weer voor de andere vier iMac's!

Geweldig goede hulp en uitstekende kennis

Kreeg uitgebreid uitleg over het hoe en waarom voor de upgrade van mijn Imac. En vooral de manier wasrop was voor mij uitstekend. Met kennis van zaken en humor werd de upgrade uitgevoerd en uitleg erna was uitermate goed. Hoop dat de BoscheBollen (De Groot) goed hebben gesmaakt.

Leuke feedback Hans! Fijn om te horen dat je enthousiast bent. De Bossche Bollen van Jan de Groot waren een heerlijke traktatie! Thanks!

Snel , betrouwbaar en kennis van zaken

Het maken van een afspraak met Tim was snel gebeurd en de opvolging door Roy ging vakkundig en snel. Roy is met recht een expert die niet alleen technisch zeer kundig is, maar ook goede adviezen heeft en geeft.

Dank voor je fijne feedback Jules, heel graag gedaan!

Uitstekende service

Erg professioneel en vriendelijk geholpen.

Fijne feedback Ramon, dank! Hoop dat jullie nog lang (werk)plezier van de Mac's mogen hebben!

Uitstekend!

Waren netjes op tijd zoals gepland. Het upgrade van de iMac was zo gebeurd.

Graag gedaan Michael, dat is wat we doen!

Gebruikt met de ervaring van nieuw

Gebruikte apparatuur die er perfect uitziet. Vakkundig personeel, aandacht en garantie geeft vertrouwd gevoel.

Dank voor je feedback Arie! We hopen dat je nog lang plezier hebt van je nieuwe (refurbished!) Mac!

Uitstekend!

Zeer snel en vakkundig geholpen door vriendelijke Apple-fanaten. Ook de after sales-service is uitstekend.

Fijn dat we je blij hebben kunnen maken Maarten. Hopelijk nog eens tot ziens bij ons in Den Bosch!

Super goed en snel geholpen

Dit zijn echte experts, hebben verstand van zaken en geven een goed advies. Werken het vervolgens ook snel voor je uit. Klaar terwijl je wacht.

Dank voor je fijne feedback Ron, blij dat we je hebben mogen helpen!

De naam zegt het al; Macxpert is de expert op het gebied van Macs

Super vriendelijke medewerkers, duidelijke uitleg, nakomen van afspraken en prijs, snelle afwikkeling, kortom een aanrader

Dank voor je fijne feedback Astrid! We hopen dat je weer een hoop fotografie-plezier mag beleven met je MacBook Pro. We zien je hopelijk binnenkort met je iMac!

Super aardig en vakkundig

Prima geholpen. Goede prijs kwaliteit verhouding

Fijne feedback Jeroen, thanks!

Accu vervanging bij een Macbook Pro, waar ik op kon wachten. Perfecte service!

Ik kon niet alleen wachten op de vervanging van de accu van mijn Macbook Pro (bij de meeste Mac providers ben je je laptop dagen kwijt), maar toen er bij de vervanging een verbindingskabeltje naar de mousepad beschadigd raakte (kan gebeuren met die gevoelige apparatuur en een accu die helemaal vastgeplakt zit in de behuizing), kreeg ik een vervangende Mac mee en werd de volgende dag ook nog eens mijn Mac netjes thuis afgeleverd. Top!

Fijn dat je enthousiast bent Harrie, daar doen we het voor! Thanks!

Snel. To-the-point en terzake kundig.

Door de snelle en professionele hulp had ik direct vertrouwen en heb ik een flinke uitbreiding van mijn oude iMac besteld.

Dank voor je goede feedback Hans, we hebben het idee dat je inmiddels een tevreden klant bent na onze afspraak bij je in Amsterdam! :-)

Gewoon heel goed!

Ik heb Macxpert gevonden via internet. Mijn verouderde iMac liep nog op OS X Lion. O.a. internetbankieren was niet meer mogelijk. De antwoorden op mijn vragen en het advies over het upgraden gaven mij voldoende vertrouwen. Ik heb telefonisch een afspraak kunnen maken voor de volgende dag. Na 2 uur liep ik met mijn weer super snelle iMac de deur uit. Alles werkt weer als toen ik heb nieuw kocht in 2012. Zelfs mijn Adobe Suite CS5,1. En ik ben vele male voordeliger uit dan bij de aankoop van een nieuwe iMac. Nu kan ik weer jaren vooruit. Helemaal blij!!

Dank voor je feedback Fred, heel graag gedaan!

Super!!!

Erg blij met het werk wat Roy verricht heeft. Mijn mac is weer als nieuw. Ik heb voor het eerst door mijn foto's kunnen bladeren op full screen. Dit maakt het bewerken en werken zoveel makkelijker. Bedankt Roy.

Heel graag gedaan Ellen, fijn dat je tevreden bent!

Relaxt ècht t probleem oplossen. Doen wat nodig is. Niet meer, en niet minder.

hoe lekker om een soort Apple-egenwacht te hebben die ‘onder de motorkap duikt’, op zoek gaat naar t probleem, en doet wat nodig is om je weer op weg te helpen. Instelling te wijzigen, onderdeel te vervangen, adviesje en kop koffie er extra bij!

Thanks voor je feedback Daan, daar doen we het voor!

goed geregeld! netjes opgelost.

Onze iMac werd snel en professioneel omgebouwd. Echt prima geregeld.

Fijn dat jullie onze service als prettig hebben ervaren!

Helemaal top ervaring! Mijn laptop uit 2011 was erg traag geworden. Ik had eerst via de chat contact gezocht met de Apple reseller maar die had geen inhoudelijke kennis en verzochten me naar 1 van hun winkels te komen. Bij Macxpert werd ik gelukkig via chat al geholpen: na wat inhoudelijke analyses kreeg ik prima adviezen. En nog beter: ze vonden het geen probleem om een paar dagen later al vanuit Den Bosch naar Voorburg te komen. Kwamen perfect volgens afspraak, betrouwbaar, vriendelijk en deskundig en binnen een uurtje was mijn laptop weer supersnel. Toen ik de volgende dag nog een vraag had, keken ze meteen via Teamviewer mee en werd het probleem opgelost. Mijn laptop kan nu weer jaren mee!

Graag gedaan Rozemarijn, dank voor je feedback!

Uitstekend!

Uitstekende service en prima koffie gedurende de upgrade van mijn Macbook! IK kom zeker terug.

Super service, leuke gasten

Voor mij was de ervaring met Macxpert de beste service ervaring die ik ooit heb gehad. Roy is een zeer kundige expert en heeft mij uitstekend geholpen met mijn MAC problemen. Alles online uitgevoerd. Daarnaast is hij ook nog een aardige gast met goede communicatie vaardigheden. Douwe Visser www.resonate-ucc.com

Over Macxpert

Bij Macxpert sta jij als gebruiker centraal. Of je nu nieuw bent met Apple of er al jarenlang ervaring mee hebt, of je een bedrijf hebt met Appletjes voor jou en je collega’s of dat je Mac thuis niet doet wat je wilt: we staan altijd voor je klaar om met je mee te denken of je weer op weg te helpen. Belangrijk voor ons is dat we met jou als onze klant geen onverstaanbare techneuten-taal praten, maar zo op een manier dat jij ook begrijpt waar we het over hebben!