Eindelijk deskundige hands-on service voor de Mac gevonden. Ik rijd voor Roy graag een paar kilometer door.

Klantvriendelijk entransparant

Heel vriendelijk en duidelijk over wat er mis is. Je ziet de passie en dat merk je ook terug bij een gesprek. De kosten zijn de helft van Amac.

Snelle eerlijke fijne ervaring!!

Heel goed bereikbaar, snel en eerlijk, fijne ervaring en erg aan te bevelen!

Klantvriendelijk, pragmatisch & kundig

Kwam netjes aan huis, werkte doelgericht en lichtte eea tegelijkertijd toe en checkte regelmatig of ik het ook zo ingericht wilde hebben.

Geweldig geholpen, problemen opgelost

Nieuwe ssd geplaatst en software problemen verholpen. Mac draait weer als nieuw, dat is nog eens service,dat kom je niet veel meer tegen. Bedankt Roy en goede zaken verder.

Snel, vriendelijk & betaalbaar

Snel, vriendelijk & betaalbaar

Roy is een Mac Expert

Ben met het bedrijf al jarenlang en klant en ben wederom fantastisch geholpen door Roy!

Snel en correct geholpen.

Zonder problemen kon mijn HD schijf in mijn IMac vervangen worden, terwijl ik bij AMac geadviseerd werd hem in te ruilen omdat vervangen geen opties is. Maandag een afspraak, woensdag gereed incl. met al mijn bestaande programmatuur. Een echte aanrader.

Meedenkend in service en met klant

Ik kan Macxpert alleen maar aanbevelen. Goede en duidelijke afspraken, klant en probleem staan centraal. Daarnaast ook prettig in contact, zeker een adres om vaker te gebruiken bij aanschaf en/of upgrades.

Professionele club, verstand van zaken en aardige mensen

Snelle actie, goede uitleg betreft mogelijkheden voor mijn specifieke situatie, geen verkoop praatje maar eerlijke informatie

Helder, snel en doorzoeken tot het is opgelost

Zo fijn om Roy te kunnen inschakelen. Altijd bereid om te helpen en stopt niet voordat hij de oplossing gevonden heeft. Heel behulpzaam en prettig! Dankjewel Roy!

Snel, professioneel bedrijf

Onze MacBook Air werkt na behandeling door Roy weer perfect. Fijn bedrijf dat snel reageert en last but nog least…. Prijs-kwaliteit is goed!

Heel deskundig en vriendelijk.

Mijn iMac 27" van mid 2010 verschijnt steeds de strandbal op het internet gezocht voor een upgrade na het lezen van de reviews Macxpert heb ik een afspraak gemaakt en op 14-06-2021 was het zover Roy van Macxpert kwam hem bij mijn thuis ombouwen voor een schappelijke voorrij prijs hij werkt weer als nieuw werkt weer veel prettiger. Dankjewel Roy.

Snelle service en bekwaam vakmanschap.

Service, kennis en prijskwaliteit zijn top!

Macxpert heeft een mooi product aan mij verkocht. Ook boden zij mij aan om eventueel te helpen met de diverse installaties en het overzetten van bestanden!

Top service! Super vriendelijk

Nieuwe ssd hd. Was helaas niet op voorraad! Dus het duurde wel iets langer maar wel met top service hier afgeleverd!

Leuke vlotte eerlijke behandeling.

Snel correct geholpen

Ik heb een Mac. In 2017 gekocht bij Office, zonder kennis en het was een iMac dus goed! In de loop der tijd zijn er meerdere medewerkers die er mee gewerkt hebben en de laatst vond het apparaat helemaal niets! Wilde een Windows systeem bouwen. Dat willen wij als organisatie niet en toen gezocht of onze iMac inderdaad zo slecht en traag was. Een Apple bedrijf kon mij enkel adviseren een nieuwe te kopen omdat ons apparaat niet aangepast kon worden, alles gesoldeerd! Geloofde ik niet en ik heb toen contact opgenomen met Macxpert. Wel alles mogelijk! Intussen is mijn iMac zijn intern geheugen en zijn schijfcapaciteit zwaar aangepast en is de machine supersnel. Mijn medewerker kan tevreden zijn denk ik al zal zijn Windows passie nog wel niet over zijn.

Prettig en deskundig contact

In een rustige en gastvrije omgeving kreeg ik accuraat en deskundig advies voor aanschaf van een iMac.

Goed advies én top service!

Goed advies w.b. m’n trage iMac, snelle en goede service. Ik ben erg tevreden over resultaat!

Geweldig! Super snel, grote expertise en klantvriendelijk. Probleem geheel verholpen!

Geweldig! Onze IMac was al jaren zeer traag en nu was de maat vol. Gegoogled en Macxpert sprong er meteen uit als ter zake kundig. Via chatdienst op website contact opgenomen en ondanks late tijdstip toch meteen persoonlijk respons. Belafspraak de dag erna nagekomen. Vakkundig advies met snelle mogelijkheid om upgrade uit te voeren. Zeer meedenkend en menselijk in het regelen van brengen en halen van de IMac. IMac binnen twee dagen weer als nieuw. Ver boven verwachting geholpen. Veel dank Roy! Had dit al paar jaar eerder moeten doen...

Top Geholpen

Had problemen met mijn iMac van 8 jaar oud. Plaatselijke computerhulp bijgehaald en die rade aan een losse schijf bij te plaatsen. Na 2 halve dagen en een externe schijf en een paar honderd euro armer geen verbetering. Na wat googelen kwam ik bij macxpert uit, gebeld uitgelegd wat het probleem was en kreeg gelijk te horen wat waarschijnlijk het probleem was en wat daar de evt kosten van zouden zijn. Afspraak gemaakt en een paar dagen later werd ik keurig ontvangen. Er werd gelijk aktie ondernomen, moest er op wachten omdat ik toch een kleine honderd km er voor moest rijden en na een paar uur werkte de iMac weer als toen ik hem nieuw had gekocht. Had ook nog een macbook met problemen, is ook nog open gehaald en een nieuwe schijf geplaatst, maar geen beter resultaat. Oude schijf terug geplaatst, werd niets voor berekend.

Prima!

Goed ingespeeld op vragen, goede oplossingen, professioneel aan het werk en gezellig tijdens het wachten, dus: TOP!

Goede en snelle service

Inbouwen SSD in een Imac 2014: Vooraf duidelijke informatie ontvangen (telefonisch en via de mail). Snel een afspraak kunnen inplannen en aangezien ik niet veel opslag in gebruik had kon ik onder het genot van een kopje koffie wachten op de inbouw van de SSD. De Imac is veel sneller en kan weer een tijdje mee!

Kwaliteit en no-nonsense!

Transparantie en duidelijke uitleg over het defect, geen 'moeilijk-doenerij'. Oplossend meegedacht, snel en betaalbaar geholpen. Superservice!

Over Macxpert

Bij Macxpert staat de gebruiker centraal. Of je nu nieuw bent met Apple of er al jarenlang ervaring mee hebt, of je een bedrijf hebt met Appletjes voor jou en je collega's of dat je Mac thuis niet doet wat je wilt: onze toegewijde experts staan altijd voor je klaar om je weer op weg te helpen. Belangrijk voor ons is dat we met jou als klant geen onverstaanbare techneuten-taal praten, maar op een manier dat jij snapt wat waar we mee bezig zijn!