Netje, behulpzaam en meedenkend

Mijn imac 27” 2013 laten voorzien van Ssd en extra Ram geheugen. Snel en professioneel geholpen. Thx MacXpert

Vlot, goed, veel kennis van zaken

Als je Mac het niet meer doet zoals je gewend was, traag is geworden, dan zoek je op internet naar de mogelijkheden; nieuw... refurbished.... UPGRADE!!! Voor en schappelijk bedrag wordt je Mac aan huis voorzien van een nieuwe harde schijf, supervriendelijk en goed geholpen. Draait weer als een zonnetje.

Een goed, professioneel en vertrouwenwekkend adres voor zeer betaalbare refurbished Apple laptops

Macxperts is ,zo is mijn recente ervaring, in staat om naar de wensen van de klant te luisteren die op zoek is naar een betrouwbare en goede refurbished Apple computer en daar dan snel een passende oplossing voor te vinden. De overdracht en het inregelen van de ‘nieuwe’ computer , in mijn geval een Macbook Pro, wordt rustig en in een prettige ontspannen sfeer uitgevoerd; er wordt de tijd voor je genomen. Ik kan daarmee Macxperts aanraden aan mensen die een goede (en een mooie) refurbished Apple computer zoeken die ook nog eens betaalbaar is.

Super!!

Echt goed geregeld. Ik gaf aan wat ik zocht en het resultaat staat er nu! SUPER!

Goed, deskundig en vriendelijk geholpen

Roy heeft goed begrepen wat we wel en wat we niet nodig hadden op onze nieuwe Mac. Prijs- kwaliteit verhouding primadelux. Heel content dat we bij Macxpert zijn terecht gekomen. Het is altijd fijn om door een vriendelijke verkoper geholpen te worden.

Uitstekende service en met een supersnelle iMac de deur uit

Mijn iMac was nodig aan een opfrisbeurt toe. De hardenschijf was erg traag en ook de 8Gb intern geheugen was niet meer van deze tijd. Een telefoontje met Macxpert leverde me de oplossing. Het uitstekende advies met de snelle service leverde me binnen een werkdag een supersnelle iMac op, die er weer voor jaren tegen kan.

Uitstekende service, die ik iedereen kan aanraden!

Ik denk dat er tegenwoordig nog weinig bedrijven zoals deze zijn! Vriendelijk, persoonlijk, professioneel, klantgericht, kwaliteit, het hele plaatje, waaraan je zou willen dat een bedrijf zou voldoen, klopt gewoon. Ik neem zelden tot nooit de moeite om een recensie te schrijven, maar Macxpert verdient het simpelweg gewoon. Ik raad het iedereen aan!

Goed geholpen en kundige service!

Na ongeveer een jaar rond te hebben gelopen met een hardeschijf die kapot aan het gaan was, heb ik gisteren de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt om mijn iMac te laten upgraden met een SSD. Er werd meteen opgenomen toen ik een afspraak wilde maken en het inplannen kon op korte termijn. Inmiddels ben ik op een zeer correcte wijze geholpen en voelt mijn iMac weer als nieuw. Al met al kan ik Macxpert van harte aanbevelen!

zeer goed bereikbaar

Zeer klantvriendelijk, grote knowhow

Super snel en perfecte service

Super snel een afspraak en de nazorg is perfect. Ook na de vernieuwing aan onze computer nog wat vragen. En ook dat snel verholpen. Perfecte service.

Fantastisch

In oktober heb ik mijn opslaggeheugen laten vergoten en mijn accu laten vervangen. Toen was ik al 100% tevreden met mijn aankoop. Na een half jaar ging de batterij erg snel leeg en na even gemaild te hebben, werd mijn batterij binnen 2 dagen kosteloos vervangen. Aangezien ik in het onderwijs werk, kon ik mijn laptop niet al te lang missen (zeker in de Corona periode). Macxpert dacht met mij mee en is aan huis langs geweest om de accu te vervangen. Personeel is altijd vriendelijk en gaat professioneel om met jouw laptop. Wat een service, super!

Absoluut een aanrader om dit bedrijf je Mac toe te vertrouwen. Professionaliteit, service, kennis, prijs is gewoon perfect. Alles aan huis geregeld en je computer is weer als nieuw.

super

Correct en verstand van zaken

Helemaal geweldig, super

Ik had een hele trage Mac en wilde weten of het mogelijk was te upgraden, helaas voor deze niet mogelijk. Uiteindelijk heb ik besloten nadat ik zeer goed geïnformeerd was toch gekozen voor een nieuwe, waar ik geen spijt van heb. Ben er superblij mee. Zij zijn echt Macxpert!!

Prettig contact, prima service en top resultaat!

Mijn iMac uit 2013 werd trager en trager. Op internet van alles gelezen en een upgrade naar een SSD zou de oplossing moeten zijn. Na wat zoeken en vergelijken kwam ik uit bij Macxpert en dat was een prima keuze. Prettig contact, snel een afspraak kunnen maken en daarna snel geholpen. Met een lekker bakkie koffie was de klus zo gedaan en met een flink aantal tips op weg naar huis om te ontdekken dat de iMac inderdaad heel veel sneller was geworden. Een prima investering, veel goedkoper dan een nieuwe computer. Erg blij met het resultaat!

Top service en zo meedenkend

Het is fijn dat er nog zo’n fijne meedenkende mensen zijn...echt wat een fijne service! Chappeau mannen...zo dankbaar voor je hulp en vooral mijn dochter die zo hard had gespaard voor haar Mac en jullie hem voor haar hebben gefikst..nogmaals dank en voor iedereen een hele DIKKE aanrader!!!

Macxpert werkt snel en deskundig

Ik heb op internet gezocht naar een bedrijf dat voor redelijke kosten je MacBook kan upgraden en vond Macxpert. Ben snel en deskundig door hen geholpen met service aan huis.

Super service

Waren op tijd aanwezig en zelfs geholpen bij het terugzetten van de back-up. Zelf had ik problemen met het terugzetten van mijn back-up, daardoor een apparaat in bruikleen mogen ontvangen van Roy die ik weer terug kan sturen deze week. Super service!

Perfecte service!

Ik heb het geheugen van een Macbook air laten upgraden van 120 naar 500GB. Wist niet dat dat kon maar Macxepert kan dat. De eigenaar kwam speciaal voor mij 's avonds naar zijn bedrijf in de mooie Gruyter Fabriek in Den Bosch. Heeft niet alleen het geheugen uitgebreid maar tegelijkertijd ook meteen het besturingssysteem geupdate. Relaxte leuke man met verstand van waar hij mee bezig is. Echte aanrader voor als er wat is met je apple computer. Voor een paar honderd euro kan de Macbook air die helemaal vol was en daardoor steeds vast liep weer jaren mee! Super tevreden.

Super snelle afspraak en uitvoering

Ik kon op erg korte termijn al een afspraak maken voor reparatie aan huis. Erg heldere uitleg vooraf en tijdens reparatie. Nu hopen dat de I Mac nog lekker lang blijft opstarten.

Super goeie service

De IMac laten upgraden naar SSD geheugen en Ram geheugen laten uitbreiden. Ze laten zien waarom het noodzakelijk is. Geen poes pas. Binnen 24 uur geregeld. Laten zien dat alles naar behoren werkt. Voor dit geld heb ik geen nieuwe IMac.

Goede service, goede informatie, snel werk

Snel, aangenaam, leerzaam efficiënt!

Reparateur had alles bij de hand; is aangenaam en ontspannen en kundig gezelschap. Mac werkt weer - sneller dan ooit!

Prettige communicatie en razendsnel geholpen

Middels de chat op zaterdag de afspraak gemaakt dat ik op maandag gebeld zou worden voor een afspraak. Inmiddels kan ik deze review 2 dagen later op mijn iMac invullen ;-). Mijn iMac gaat weer als de brandweer. Bedankt!

Goed advies, eerlijke vergelijking en geweldige service

Over Macxpert

_