Verkeerd voorgelicht door verkoper, 24/7 helpdesk onvoldoende
De verkoper heeft ons op meerdere fronten verkeerd voorgelicht.
Toen ik de offerte binnenkreeg zag ik dat en nam ik contact op met Ecoleon. In eerste instantie was de reactie van het bedrijf dat als de verkoper andere zaken had voorgelicht dan in de offerte stond, waarom ik dan niet de verkoper zelf bel. Afijn, het is uiteindelijk gelukt en wij zijn er uitgekomen.
De monteur heeft een ecobox gemonteerd waarbij iets in de box kapot is en er moet dus nog een keer een monteur komen om de box te vervangen. Zonde.
Tot slot heb ik na aansluiten van de box op een vrijdagavond de box dan eindelijk geprobeerd. De box werkte op dat moment niet, de auto werd niet geladen en de box 'dacht' dat er wel geladen werd. Na bellen met de helpdesk was het enige dat de medewerker voor mij kon betekenen het opzoeken van een laadbox bij mij in de buurt. Dat had ik zelf ook kunnen doen.
Ik vind de service onvoldoende en ik begrijp best dat het verschrikkelijk druk is geweest de afgelopen periode maar ik vind niet dat de klant daar de dupe van mag worden.
Verder kan ik niet ontkennen dat de box momenteel werkt en dat hij op exact de aangegeven snelheid kan laden. Enige punt dat nog opgelost moet worden is dat de box nog vervangen moet worden.