Filters

10

Uitstekend advies

Persoonlijke benadering en een uitstekend advies zorgen er voor dat ik jarenlang plezier zal hebben van deze schoenen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Deskundig en plezierig!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Deskundigheid en collectie spreken mij aan

Goede ontvangst met lekkere koffie, snelle en deskundige controle van de voeten waarna het juiste type schoen werd geadviseerd. Er werd goed naar de wensen van de koper geluisterd. De verkoper bleef rustig en was zeker niet opdringerig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd goed geholpen.

Er wordt lekker de tijd genomen. En vriendelijk personeel. Goed luisterend oor wat jouw wensen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een 10 zegt voldoende

Onze ervaring is net als voorgaande keren, Aandacht voor de klant, goed advies en ze nemen alle tijd voor je. Super team.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Vriendelijk en geven eerlijke en goede adviezen. Aanrader om langs te gaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect advies, steeds in overleg.

Na het meten van je voeten wordt er met aandacht en overleg het juiste schoentype bepaald zonder overige opties uit te sluiten

  • Aanbevelen? Ja
10

Super vriendelijk geholpen

Zeer vriendelijk personeel. Er werd uitgebreid de tijd genomen. Kundig advies en ruime keuze.

  • Aanbevelen? Ja
9

De zaak voor wandelaars.

Deskundig geholpen! Zelfs met klein probleempje met de voeten!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Kennis van zaken Mooie zaak Vriendelijk personeel Kortom: TOP

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer deskundig advies

Geweldig geholpen door deskundig personeel. Wat zo belangrijk is bij wandelschoenen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Super goed geholpen, kreeg alle tijd om te passen en een lekker bakkie koffie..

  • Aanbevelen? Ja
7

deskundig geholpen

deskundige vriendelijke hulp

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Ik kan hier heel kort over zijn. De persoon die mij geholpen heeft weet duidelijk wat ze doet. 3 paar gepast en ieder paar zat beter en de 3de was perfect. Ik kan iedereen die twijfelt melden dat je bij deze zaak zeker tevreden de deur uit zal lopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

In februari nieuwe schoenen gekocht. Drie keer terug geweest voor kleine aanpassingen ( moeilijke voeten ;)). Aanpassingen zijn gratis gedaan. Schoenen zitten nu goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en vakkundig geholpen

Geen verkoop praatjes. Goede voet meting en goede schoenen erbij gezocht Verkoper nam echt tijd voor me

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goed geholpen met iemand met veel ervaring. En die het werk leuk vind.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik werd uitstekend geholpen.

Ook werden er nog andere teenslippers gehaald zodat ik zeker wist dat ik de juiste zou kiezen. Ze lopen heerlijk. Ben er erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Supergoed geholpen

Ik werd professioneel geholpen, er werd goed geluisterd en er werd alle tijd voor me genomen.

  • Aanbevelen? Ja
5

Veel me tegen. Ik had een beter advies verwacht

Dat ik moeilijke voeten heb weet ik als geen ander. Een hele smalle voet en onregelmatige tenen. Omdat ik graag wandel ben ik vanuit Standdaarbuiten naar jullie winkel gekomen. Heel vriendelijk en behulpzaam ontvangen. Mijn teleurstelling zit hem in het feit dat ik nu opgezadeld zit met schoenen die aan mijn (heel smalle) enkels wel goed sluiten, maar aan mijn grote teen knellen. Ik kan er dus niet zonder pijn op lopen en dat is een nare ervaring, nog los van de (overigens redelijke) prijs die ik betaald heb.

  • Aanbevelen? Nee
5

Nu goed geholpen maar de service op het vorige paar schoenen was heel erg slecht

De schoenen die ik net voor mezelf gekocht heb daarmee werd ik prima geholpen maar de schoenen van mijn man waarmee wij terug zijn geweest staan na een weekend aan te hebben gehad op marktplaats te koop omdat wij bij terug komen er niet uit kwamen wat betreft service. Heel erg jammer want niet alleen de goede momenten vertellen wij door maar ook de slechtere. Sorry Wandelgroet José

  • Aanbevelen? Nee
5

Het gaat

Vriendelijk geholpen maar uiteindelijk verkeerde zooltjes. Na 4 dagen lopen echt last. Zal niet opzettelijk zijn gebeurd, maar is wel het resultaat van de aangeboden keuze die men mij heeft gegeven. Nu, paar dagen na het lopen nog steeds last. De zooltjes kan ik terugbrengen en krijg dan geld terug, maar daarvoor heb ik ze niet gekocht. Had liever geen last van voet. En geld terug garantie zou geen verkoopargument mogen zijn. Niet goed is niet goed. Vervelend en vandaar de 3 sterren. Sorry.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Mooie winkel, leuke dingen, fijne bediening!! Vriendelijk, behulpzaam. Goed want ik kom er al sinds de eerste schoentjes van mijn kinderen in 1984!!

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed en fijn geholpen

Als er problemen zijn met nieuw schoenen wordt er naar een oplossing gezocht dat waardeer bijzonder

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Ik had een probleem na het kopen van een paar wandelschoenen, dat werd heel goed opgelost, veel hulde.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Nieuwstraat 14

4921 CX Made

0162-682631

[email protected]

Over The World of Walking

De avontuurlijkste wandelwinkel van Nederland! Van doorgewinterde avonturiers en wereldreizigers met een paspoort vol stempels tot wandelfanaten die hun eigen regio willen (her)ontdekken. Ze weten onze winkel te vinden. En dat vanuit alle windstreken. Da’s logisch. Onze wandelspecialisten gaan namelijk net dat stapje verder. Ontdek het zelf bij ons in de winkel óf op www.theworldofwalking.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.