Heel heel goed. Wat een professionele goede adviezen

Goed geadviseerd: zeker op aanwijzigingen diverse soorten gepast en binnen een goede tijd de juiste schoenen gevonden. En geduldige positieve mensen.

prettig geholpen

Mijn man en ik kwamen beiden voor nieuwe schoenen. We zijn vriendelijk en bekwaam geholpen.

Een nieuwe medewerkster hielp ons voortreffelijk bij de aankoop van nieuwe wandelschoenen van mijn man. Kon niet beter.

Geweldig geholpen.

Ik was er voor het eerst op aanraden van een fysiotherapeut. Heel goed en deskundig geholpen met veel vriendelijkheid en geduld. Top zaak. Miranda

Behulpzaam en goed advies en uitleg.

Vriendelijk ontvangen, snel en goed geholpen door deskundige medewerkers! Ze nemen de tijd voor de klant. Pluspunt vind ik dat ze je een bakje koffie/ thee of iets anders aanbieden.

Top service!!!

Mooie winkel, kwaliteitsproducten en zeer vriendelijk en deskundig personeel

Uitstekend advies.

Ik zocht een nog betere ondersteuning bij het lopen dan door mijn wandelstok. Men adviseerde trekking stokken. Ik ben er goed geslaagd. Nu nog oefenen. Één klein minpuntje, de keus in trekking stokken is beperkt, slechts één merk. Maar ik meldde al me goed geslaagd te voelen. Dus die beperkte keus heeft daar geen invloed op gehad. Mooie, grote zaak, behulpzaam en deskundig personeel.

Deskundig en vriendelijk personeel

Ik ben al lang klant en bij ieder bezoek valt mij de deskundigheid en vriendelijkheid van het personeel op. Ze nemen de tijd voor je, het is geen cash and carry. En de keuze voor kwalitatief hoogwaardige artikelen bevalt mij zeer.

Deskundig en fijn geholpen.

Voldoende keuze en een passende Teva sandaal voor mij gevonden.

De klant is koning en krijgt een eerlijk advies

Zowel bij de aankoop van wandelschoenen als bij het kopen van wandelsokken, werd ik uitstekend geadviseerd. Vriendelijk, geduldig, deskundig en servicegericht. Bij World of Walking voel je je als klant echt koning.

Kan niet beter!

Heel prettig en goed geholpen.Niet gehaast,je krijgt de volle aandacht.

Deskundige zorg

Ondanks dat het druk was, namen ze ruim de tijd voor je. Verschillende schoenen gepast en blij naar huis gegaan.

Perfect super behandeld.

Wat een fantastische winkel en heel fijn behulpzaam personeel, afgelopen zaterdag 06 april 2024 2 paar schoenen gekocht, verkoper ( hele vriendelijke man al met pensioen) nam ruim de tijd om ons te voorzien van alle informatie die we nodig hadden betreffende onze wandeltocht in Amerika.

Zeer deskundig advies, en super klantvriendelijk!!

Als echte wandelaar ken ik deze zaak ruim 1 jaar . Ben er inmiddels al diverse keren geweest en elke keer ben ik weer super tevreden!! Zeer klantvriendelijk, behulpzaam, zeer deskundig advies!! Mooie en goede materialen! Ik rij hier graag een stukje verder voor, is zeker de moeite waard

Super fijne winkel

Vriendelijke bediening en goede artikelen.

Vriendelijke en behulpzaam

Wordt goed geholpen

Klasse

Nemen echt de tijd voor je, om een goedpassende wandelschoen voor je te vinden.

Wel hadden we een tasje bij onze schoenen verwacht, dat zo best kunnen gezien de prijsstelling van de schoenen

Deskundig advies en zeer klantvriendelijk

Ons vaste adres voor wandelschoenen. Een uitgebreide scan van voeten en onderbenen vormt de basis aangevuld met de deskundigheid en aandacht van de verkoopadviseurs. Klein minpuntje is dat niet altijd alle maten en modellen op voorraad zijn. Maar na enig zoekwerk en advies toch allebei geslaagd. Top!

Jaren lang een tevreden klant

Deskundig advies door ervaren vriendelijk personeel

Waardeloze klantenservice en after sales

Paar wandelschoenen gekocht. (Hanwag €220,00) Ik ga terug naar de winkel omdat ik vreselijke pijn heb aan de buitenkant onder mijn rechterenkel. Allereerst 20 minuten moeten wachten voordat ik geholpen werd. Klacht wordt totaal niet serieus genomen. "Het ligt aan je voeten, niet aan de schoenen" zei de zogenaamde deskundige. Wat een hork van een verkoper! Draagt geen oplossing aan. Daar kon ik het mee doen. €220,00 over de balk gegooid. Ik zal de splinternieuwe wandelschoenen nooit en te nimmer kunnen dragen. Mijn advies is dus: WEGBLIJVEN BIJ DIE WINKEL. Mooie verkooppraatjes, geld vangen en vervolgens de klant laten stikken als hij teruggaat met een probleem. Ik zal nóóit meer die winkel betreden. Ondeskundige vlerken zijn het. Ze kennen het begrip klantenservice TOTAAL NIET! Ik zal alles doen wat in mijn vermogen ligt om iedereen van mijn kennissenkring/familie te overtuigen dat ze geen zaken moeten doen met deze oplichters!

Beste Pieter, Wij betreuren het zeer dat u deze ervaring heeft. We gaan altijd op zoek met onze klanten naar passende oplossingen als er zich een probleem voordoet. We hebben met u een en ander besproken tijdens uw bezoek. Helaas liepen bij u de emoties hoog op waardoor we op dat moment geen oplossing konden bespreken. Desondanks kijken we alsnog graag met u mee. We nodigen u daarom uit om langs te komen om samen naar een passende oplossing te zoeken. Neemt u daarvoor telefonisch of per e-mail contact met ons op zodat we zeker weten dat onze specialisten voor u klaar staan op het moment dat het u schikt. We vinden de situatie erg vervelend en hopen dat u ons de kans geeft om hier samen aan uit te komen. Vriendelijke groet, The World of Walking

Niet goed

Om te beginnen een hele slechte verkoopster, ze was moe en heel lang niet gedronken, waarop ik zei pak dan wat water. De schoenen waren een maat te groot en een halve maat te breed. En dat voor €250.00 Vanwege omstandigheden ben ik pas na twee weken gaan proberen om te kijken of de schoenen goed waren, ik vertrouw op jullie! Ze waren echt veel te groot. Meteen gebeld en kon komen een super goede verkoopster die begrip had en ook beaamde dat ze echt veel te groot waren. Ze heeft me goed geholpen om andere goedpassende schoenen aan te bevelen. Ik kreeg mijn €60.00 te veel nog terug.

Beste Marion, We vinden het vervelend dat je in eerste instantie met schoenen naar huis bent gegaan die een halve maat te groot waren. Gelukkig hebben we dit samen kunnen oplossen en de schoenen kunnen omruilen voor de juiste maat. We hopen van harte dat je hier veel wandelplezier mee gaat beleven. Vriendelijke groet, The World of Walking

Geweldige winkel en personeel

Zocht een paar schoenen, hoewel het lijkt dat ze het bij world of walking gratis weggeven ben ik perfect geholpen, had het gevoel of de gehele winkel aan mijn voeten lag

Zeer klantvriendelijk, deskundig,

l

Sinds 2018 kom ik hier elk jaar 2of 3 keer een paar nieuwe wandel schoenen kopen wordt altijd Prima geholpen