Zeer goede begeleiding .Hulp en advies.

alles oke en ook lekker vlot

alles oke lekker vlot

Geweldige service, professioneel advies, mooie collectie, ruime keuze

Weer goed geslaagd, plezierige en hoogwaardige service en professioneel en persoonlijk advies.

Het was druk, maar desondanks werd ik snel en vaardig geholpen

prettig en behulpzaam!

Een goede winkel met zeer vriendelijk personeel en goed advies. Wij komen er al jaren.

perfecte service

mooi bedrijf met een kwalitatief hoogstaand aanbod. Goede service en raad. Aanrader!

Ik werd goed geholpen en er werd meegedacht naar passende sandalen

Wilde sandalen waarmee je zou kunnen wandelen, maar waar ook losse zolen van podotherapeute in konden. Al een keertje in schoenen winkel en sport winkel gekeken. Nu uiteindelijk gevonden in een paar Keen sandalen. Goede hulp bij kiezen maat en voor voetbreedte.

TOP!!!!

Ik kom er al heel wat jaartjes voor wandelschoenen. Ook mijn zooltjes worden aangepast. Sindsdien nooit geen blaren meer op wandelvakantie en vierdaagse. Dankbaar!

Aandacht voor de klant!

WoW geeft echt veel aandacht aan de klant, helpt en luistert goed naar de wensen en vult die perfect in! Een score van 10 is eigenlijk nog te laag!

Fijne zaak en goede producten

Voor mijn vrouw en mij nieuwe wandelschoenen gekocht. Je wordt er fijn en professioneel geholpen en ze nemen alle tijd voor je.

Gastvrij, behulpzaam, geduldig

Vriendelijke mensen die de tijd nemen om de juiste producten te kopen. Daarnaast goede vakmanschap

Prima service.

De medewerkster hielp me heel vriendelijk en vakkundig aan nieuwe binnenzolen voor mijn gebruikte wandelschoenen. Zo gaan ze nog een tijd mee. Geen enkele poging om direct nieuwe schoenen te verkopen!

Tevreden

al enige tijd tevreden klant

Puik professioneel advies

Uitvoerig de tijd genomen voor metingen aan mijn voeten en dat zeer goed vertaald naar advies. Vervolgens de tijd genomen voor passen van schoenen en ik ben met een glimlach vertrokken….

Super service

Meedenkend personeel met veel geduld

Snel en zeer vakkundig geholpen

Mevrouw wist snel wat mijn wensen waren en hielp me aan de schoenen en accessoires welke ik nodig had

Er wordt hier alle tijd genomen. Je voeten worden perfect opgemeten wat blijkbaar heel belangrijk is. Een service waar de klant op nummer 1 staat. Complimenten,ik kom hier graag terug.

Perfecte services

Heel prettige service, alle tijd werd er genomen om de juiste schoen aan te meten.

Grandioos geholpen en een goed advies

Jaren woon ik in Zevenbergen vlak bij Made maar via de Stem er achter gekomen dat deze winkel in Made aanwezig is. Komt er vanaf nu vaker een echte aanrader.

Na wat klachten na aankoop van schoenen terug gegaan naar de winkel en super goed geholpen door de podoloog van de zaak. Nu zitten de schoenen als gegoten en geen klachten meer!

Super vriendelijk personeel

Zoals ik schrijf ,geweldig,

Super geadviseerd.

Weer ben ik super geholpen met fijne wandelschoenen. Sinds ik bij de word of walking mijn schoenen koop heb ik nooit meer blaren :-)

Klant krijgt alle aandacht

Verkoopster met kennis, geduld en aandacht. Er wordt ruim de tijd genomen om samen met de klant tot een goede keuze te komen.

Aandacht en professioneel

Joyce, die ons hielp, nam de tijd. Luisterde goed en gaf goed advies. Liet me meerdere schoenen passen om zelf de verschillen te ervaren. Ik ben erg blij met mijn nieuwe wandelschoenen!