Klantvriendelijk, servicegericht en vooral deskundig !

Prettig en naar tevredenheid

Top zaak

Nemen de tijd voor je als klant. Geven goed advies

Goede service.

Overzichtelijke winkel, met een huiselijke sfeer.

Uitgebreid assortiment,mooie winkel,vriendelijke mensen

Zeer tevreden geholpen,alle kennis in huis Uitgebreid advies met een lekkere kop Koffie erbij Als je hier niet slaagt,slaag je nergens

Wordt altijd goed geholpen

Heel fijn geholpen

Goed geholpen aardige mensen ,goed advies

Super geholpen door deskundige en vriendelijke medewerker.

Ze weten hier waar ze mee bezig zijn. De eerste schoen was direct de juiste. Nemen alle tijd voor je. Kortom. Top bedrijf.

Jammer, de medewerker hielp 2 klanten tegelijk

Matig

Vriendelijke, vakkundige verkopers met alle tijd en aandacht voor de klant.

Ja...........je moet wel even geduld hebben bij World of Walking. Toen ik de eerste keer op een zaterdagmiddag kwam, moest ik een half uur wachten voordat ik geholpen werd. Maar, eenmaal aan de beurt, krijg je alle aandacht en wordt er met heel veel vakkennis en zorg gezocht naar de schoen die het beste bij je past. Zeer tevreden over World of Walking!

Hulp bij het passen prima.

Hulp bij het passen prima. Ik vind het alleen erg jammer als je dure schoenen koopt dat je dan niet gelijk korting krijgt maar dan later thuis een bon krijgt. Dit heb ik ook aangegeven tijdens het betalen. Die bon is eigenlijk onzin want je gaat geen 60 km rijden om die bon in te leveren.

Fantastisch geholpen voor loopschoenen

Heel goed advies van medewerkers bij aankoop van loopschoenen en kleding gekregen.

Prima en mooie winkel

Mooie winkel met prima uitstraling en uitgebreid assortiment en attente medewerkers, echter wel prijzig.

prima service

Deskundige en vriendelijke mensen die de tijd nemen voor een goed advies.

Vriendelijkheid en professionaliteit

Ik word altijd zeer vriendelijk ontvangen door mensen met kennis. Echt een prettige winkel.

Vriendelijk en deskundig

Super vriendelijk en deskundig geholpen ondanks de drukte. Top! Mogelijk tip om te werken met nummertjes bij het wachten zodat er geen misverstanden ontstaan

Goede service en advies

Erg goed geholpen

Fijne winkel!

Vriendelijk en professioneel!

Zeer fijn geholpen!

Er werd een scan gemaakt van mijn voeten zodat de best passende schoen gezicht kon worden.

Heel goed

Prima geholpen Verstand van zaken

Fantastisch geholpen

Goed en deskundig advies na 360 graden scan

Goed, professioneel en vriendelijk geholpen.

Doorverwezen door een zakelijke relatie uit Drunen nadat ik enorme zere voetzolen had vanwege de wandelschoenen die ik vorig jaar bij de ANWB-WINKEL in Den Bosch heb gekocht. Vriendelijk welkom geheten met cappuccino en een stukje gebak totdat de podologe in opleiding alle tijd en aandacht voor mij had om samen de juiste schoenen voor mij te bepalen. Ik ging met een goed en tevreden gevoel de winkel uit en heb inmiddels al 2x getraind op mijn nieuwe schoenen (hemelvaartsdag en de zondag erna; 22 en 43 km) en het wandelen gaat mij nu een stuk beter af. Chapeau

Aandacht en tijd

Letterlijk alles wordt uit de kast gehaald om eerst te luisteren naar waar en waarvoor je je nieuw te kopen schoenen voor wilt gaan gebruiken. Daarna een uitgebreide voetmeting op diverse manieren. En tenslotte is er alle tijd om allerlei schoenen te passen en er op te lopen. Menig autoverkoper besteedt minder aandacht aan zijn klanten

Fantastisch geholpen.

Goed en vlot geholpen.

Heel goed

Vriendelijke deskundige hulp

vakkundig geholpen

wij zijn zeer vakkundig geholpen. personeel weet waar het over gaat. alle mogelijkheden heeft men onder de asndacht gebracht waardoor we een goede keus hebben kunnen maken. Top !!

Bedrijfsgegevens

Nieuwstraat 14

4921 CX Made

0162-682631

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.