Hier wordt je goed geholpen en goede tips.

Heel fijne en duidelijke uitleg door mensen met veel kennis van zaken.

De medewerkers zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Duidelijke uitleg na de meting en waarom een bepaalde wandelschoen past bij jouw voet.

een tien is hier op zijn plaats

Prima ervaring en heel vakkundige verkopers/verkoopsters

Super advies!

Goed advies n.a.v. mijn zoekvragen en de ruimte om daar mijn eigen keuzes in te kunnen maken! Een adres dat ik inmiddels al meerdere mensen heb aanbevolen en zelf graag voor naar Made toe rij!

Een heel goed schoenenadvies

Tijdens mijn bezoek aan de winkel heb ik eerst een voetanalyse gekregen en vervolgens een goed advies over welke wandelschoenen geschikt zouden zijn voor mij/mijn voeten. Een aantal schoenen gepast en daarna naar huis gegaan met een paar fijne nieuwe wandelschoenen.

Super ervaring! Ik ben met veel aandacht en kunde geholpen

Bij World of Walking namen ze uitgebreid de tijd voor me en hebben me met veel vriendelijkheid, aandacht en kunde geholpen aan een fijn paar schoenen.

Prettige ontvangst in een heel mooie winkel. Daarna heel fijn door verkoopster geholpen,goede voorlichting en ruime keus. Voor herhaling vatbaar.

Fijne winkel waar je vakkundig wordt geholpen.

Aan de hand van een voetscan wordt eerst gekeken wat voor voeten je hebt, hoe de stand van je voeten is en wat dit betekent voor het soort schoen. De verkoper wist op basis van mijn wensen en maten de juiste schoenen te pakken.

Tijd voor de klant en luisteren goed proffesioneel

Goede proffesionele hulphebben de tijd luisteren goed . Zo wil je behandeld worden als klant.

Veel keus en goede kwaliteit

Mooie en goede kwaliteit materialen, deskundig personeel. Wel lang wachten tot dat de "2e schoen" gevonden wordt.

Zeer goed geholpen met persoonlijk advies

Het advies was perfect aangepast op mijn wensen en vorm van mijn voeten. Het personeel is erg vriendelijk en zelfs de prijs viel mee, niet duurder dan conculega's die geen advies geven en geen meting doen.

snelle profesionele hulp, en goede pasvorm

Deze keer prima, heb al een paar keer minder goede ervaringen gehad. Lieten ze je boven zitten met een paar pas schoenen en zoek het maar uit!

goed geholpen

goed geholpen en veel keuze.

erg fijne winkel voor je wandelschoenen

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Probleemloos, goed advies en kwaliteit.

Goed geholpen, goed advies oa mbv voetscan en prima merk schoenen maken dat ik weer prima op pad kan.

Deskundig en klantvriendelijk

Goed en deskundig geholpen

Deskundig advies

We zijn hier op een zeer prettige manier geholpen Eerst werd er een uitgebreid voet analyse gemaakt en daarna werden er verschillende schoenen uitgeprobeerd en werd er alle tijd voor genomen zodat je tevreden de zaak uitgaat Dus ik kan deze zaak voor harten aanbevelen

Vakkundig geholpen

Wij zijn niet op het drukste moment naar de winkel gegaan. Het personeel heeft echt de tijd genomen om ons goed te helpen.

deskundig

behulpzaam ,vriendelijk

Mijn man heeft nieuwe wandelschoenen gekocht. Bij het lopen hoorde hij een bepaald klappend geluid. Terug naar de winkel. Heeft nieuwe wandelschoenen gekregen. Loopt nu weer heerlijk, zonder bijgeluid. Top van de world of walking.

Een uitstekende ervaring . Zeer goed en professioneel geholpen

Super service

Hele fijne en gespecialiseerde mensen die heel veel tijd voor je nemen om de juiste schoen te vinden.

Vriendelijk en ervaren personeel

Ik weet zeker dat ik de beste kwaliteit heb en de beste service

Bij binnenkomst wordt er meteen contact gemaakt met de klant. Bekwaam personeel.

Mooie winkel ,fijn om bijna voor de deur te kunnen parkeren [gratis] . En fijne hulp bij aankoop door verkoopster.

Nieuwstraat 14

4921 CX Made