Super tevreden.

Vanaf ontvangst, voet beoordeling, kopje koffie tot en met het passen heeft het team het goed gedaan.

goed en vakkundig geholpen

goed en vakkundig, je wordt netjes geholpen.

Positief

Ik ben op een prettige en (naar mijn idee) deskundige manier geholpen bij de aanschaf van wandelschoenen. Hoe e.e.a. uit gaat pakken, ga ik de komende weken merken. 1e indruk is positief.

Geslaagd!

Goed advies gekregen en ik nu erg blij met mijn nieuwe wandelschoenen en nieuwe sokken .Ik ben goed geholpen en maak mond tot mond reclame

Fijne, makkelijk bereikbare winkel met uitstekende service.

Ik was nooit eerder in de winkel geweest, maar ben heel goed geholpen bij het maken van mijn keuze van mijn sandalen, die vooralsnog prima zitten en lekker lopen.

Hier is de klant echt koning.

Er voor alle tijd voor de klant uitgetrokken. Goed advies en duidelijke uitleg.

Nieuwe schoenen nodig voor de Nijmeegse vierdaagse. Prima advies en fijne schoenen gekocht. Inmiddels er een tochtje van 30 kilometer erop gelopen. Geen blaren en geen pijntjes. Dus super. Wat wel opvalt is dat de kleding die ze verkopen echt heel duur is. Ik weet dat je niet tegen het internet op kan boksen. Maar dit voelde wel heel erg aan de top qua prijs.

Heel goed geholpen!

Heel goed geholpen, hij had e ht kennis van zaken. Nadeel was een lange wachttijd

goed geregeld

leuke ervaring,goed geregeld

Goed geholpen door personen die weten wat ze doen. Ondanks afstand vanuit Zeeuws Vlaanderen kom ik er graag.

Een keer binnen geweest, ongeveer 15 minuten, dat er niemand mij aansprak.

Uitstekende schoenen

Mooie winkel , uitstekende service, lang wachten.

Heel goed advies

Schoenen die ik had gekocht zaten bij gebruik toch niet lekker, ben teruggegaan en heb toen , na onderzoek van verkoper, nieuwe inlegzooltjes gehad, perfect! Nu weer goed loopgenot!!

Verkoopster heeft kennis van de juiste schoenen

Verkoopster had heel veel geduld en begrip bij het passen vàn wandelschoenen van mijn kleindochter, die niet helemaal wist wat zij wilde.

Erg tevreden!

Zeer vriendelijk personeel. Ook echt kundig. Nemen alle tijd voor je, ook al wordt het drukker. Er werd meegedacht. We gingen tevreden de deur uit met 2 paar voor mijn partner en 1 paar schoenen voor mij. Ook werd het zooltje van mijn partner aangepast, omdat de zooltjes niet groter gingen. Dit werd verlengt. Echt top!

Goed geholpen!

Er wordt voor iedereen de tijd genomen om met de juiste schoenen naar huis te gaan. Alleen jammer dat je zo lang moet wachten voordat je geholpen wordt. Ook al staat er koffie of thee met iets lekkers klaar. Waarom is er bijv. niet in de ochtend inloop en in de middag op afspraak? Dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is. En dan kun je zelf kiezen.

Ontzettend vriendelijk en goed geholpen, nadat ik de verkeerde schoenen had gekocht

Zie boven

Een unieke klantenbeleving gecombineerd met topadvies!

Ik was op zoek naar de juiste wandelschoen. Nooit verwacht dat daar zoveel bij kwam kijken. Na een 3D analyse verschillende moddelen gepast die bijna één voor één goed zaten. Ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Vriendelijk geduldig en kundig personeel.nemen alle tijd voor je.

Personeel zeer deskundig en behulpzaam, ze nemen alle tijd voor je en een zeer ruime keuze aan niet alleen aan wandelschoenen maar ook aan regenkleding.

Gewoon super

Een doordeweekse dag en even een paar nieuwe wandelschoenen kopen. Dezelfde als die ik op dat moment aan had (compleet versleten). Laat dat “even“ maar even zitten, want er werd veel aandacht aan mij en mijn “stampertjes” gegeven. Uiteraard werd er eerst gevraagd of ik de tijd had om dit alles te kunnen doorstaan. Dat mocht van mij, ik had alle tijd. En…… die nam men ook. De aandacht die je krijgt geeft een tevreden gevoel en tevens een hoop info over mijn “stampertjes” die ik nooit geweten heb. Echt heel tevreden over de vriendelijke, deskundige en uitleggende hulp die men krijgt. Tot de volgende keer

Vriendelijk, behulpzaam en duidelijk adviserend.

Er werd ruim de tijd genomen om mij met goede wandelschoenen het Pieterpad te gaan laten volgen.

Deskundig

Deskundig en goed advies bij aankoop van nieuwe wandelschoenen. Vriendelijk en geduldig personeel. Kom er al vele jaren graag.

Fijne professionele winkel

Nemen de tijd voor je, al is het nog zo druk

Zeer goede begeleiding .Hulp en advies.