Deskundig en vriendelijk

Super fijn geholpen met nieuwe wandelschoenen voor in de bergen! Nu bezig met behoorlijk pittige huttentocht in Oostenrijk en geen pijnlijke voeten, alleen maar spierpijn. De schoenen hebben me al vaak gered! Kortom: enorm blij met mijn nieuwe schoenen!

Prettig geholpen. Precies de goede rugzak gekocht.

Er werd tijd genomen om te adviseren. Erg vriendelijke verkoopster met verstand van zaken en persoonlijk advies. Ook tijd om met gewicht in de rugzak op maat gesteld door de winkel te lopen!

Ik loop nog (net) niet de 4Daagse !

Sinds mijn aankoop van nieuwe wandelschoenen en sandalen loop ik elke dag een beetje meer zonder pijn. Vriendelijke en deskundige hulp bij het uitkiezen en uitproberen van de schoenen. Een nieuwe (wandel) wereld ging voor me open. Een aanrader.

is prima

ik ben zeer goed geholpen

Nog nooit op zo’n fantastische persoonlijke manier geholpen.

Professioneel

Zeer vakkundig, vriendelijk en geduldig personeel. Er heerst een prettige, rustige en haast huiselijke sfeer waardoor je je als klant oprecht welkom voelt.

Goeie service

Goeie service en ruime assortiment outdoor producten. En vriendelijk personeel.

Tijd en aandacht

Erg goed geholpen met het uitzoeken van nieuwe wandelschoenen.

Goede en correcte behandeling.

Er wordt geluisterd naar je wensen. Verschillende schoenen worden daarop uit het magazijn gehaald. Je kan deze op je gemak passen. Tussendoor een bakkie koffie met gebakje.

Heel vriendelijk en deskundig geholpen en met een paar heerlijk zittende schoenen naar huis gegaan.

Klantvriendelijk en professioneel

Onder het genot van koffie met gebak werden mijn voeten professioneel gemeten en het eerste het beste paar dat ik paste waren perfect. Vandaag een flinke wandeling gemaakt en ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe schoenen.

Super klantenservice

Voor mijn reis naar Australie had ik een backpack en wandelschoenen nodig. Ik werd super goed geholpen door Ward en kreeg goede tips. Er werd alle tijd genomen je goed te helpen, zou er zeker terugkomen!

Fijn geholpen

Prettig en proffesioneel advies.

Hier vind je zeker de beste wandelschoenen voor jouw situatie!

Ik had nog nooit serieus gewandeld, alleen hardgelopen, en had dus ook geen wandelschoenen. Na een tip over World of Walking hier toch maar wandelschoenen gekocht, één dag vóór deelname met mijn vrouw aan de Dutch Mountain Trail, en deze vervolgens in vier dagen zonder problemen uitgelopen!

Geweldige winkel

Mooie spullen en top service.

Deskundig, geduldig, vriendelijk.

Deskundig, geduldig, vriendelijk.

heel klantvriendelijk

De klant is hier echt koning en men krijgt een eerlijk advies waarvoor men ook de tijd neemt

Goed, prettig geholpen.

Prima winkel met zeer goede service en vriendelijk personeel

Vorig jaar maart Lowa wandelschoenen besteld. Werden snel geleverd met een aardig kaartje erbij waarop mij heel veel loopplezier werd toegewenst. Vorige maand onderhoudsartikelen voor de schoenen besteld en ook deze werden binnen een dag geleverd. Ik had de artikelen via de webshop besteld, maar één artikel was niet aanwezig. Werd ik de dag na mijn bestelling keurig gebeld met de mededeling dat er een duurder alternatief naar mij gestuurd zou worden, maar zonder meerprijs! En weer zat er een vriendelijk kaartje bij waarop mij veel poetsplezier werd toegewenst.

Heel fijne winkel

Al ruim 1,5 jaar was ik op zoek naar een brede outdoor-sandaal, maar bij geen enkele speciaalzaak kon ik slagen. Daarom toch maar eens naar Made gereden, ook al is dat niet bij de deur. We werden al verwelkomd met koffie en iets lekkers, terwijl de medewerkster op zoek ging naar een geschikte sandaal. En ja hoor, gevonden. Ik ben super blij en tevreden.

Fantastische winkel

Ontzettend goed geholpen voor nieuwe wandelschoenen, ze nemen echt de tijd voor je.

Gweldig!

geduldig, uitgebreid samen zoeken naar de juiste schoen

Had een verzoek ingediend en dit werd netjes ingewilligd en uitgevoerd.

Tijd

Ze nemen alle tijd om jouw ideale schoen te vinden. Fantastisch!

Goeie adviezen en service

Hele duidelijke adviezen en ruime keuze in assortiment. Winkel waar je blij van wordt en je volgende uitstap nog leuker!

Nieuwstraat 14

4921 CX Made