Ik werd heel vriendelijk en met veel ervaring geadviseerd

Ik was hier voor het eerst en werd fantastisch geholpen. De ontvangst was uiterst vriendelijk en men uitgebreid de tijd om aan mij advies uit te brengen. Kosten nog moeite werden gespaard en ik mocht veel schoenen al dan niet met inlegzolen/steunzolen uitproberen. Ik doe naast wandelen ook nog aan hardlopen, waardoor ik inmiddels al twee jaar met hielspoorklachten rondloop. Vele fysiobehandelingen en bezoeken aan de podo therapeute ten spijt. Uiteindelijk geholpen aan een paar goede wandelschoenen met goede ondersteuning. Echt lange afstanden heb ik er nog niet op gelopen, maar de eerste ervaringen zijn prima. Ik heb er vertrouwen in dat dit zo blijft! Klasse.

Uitstekend geholpen onder het genot van een kop koffie.

Via mond tot mond reclame vanuit Goes naar Made gereden. En daar eenmaal aangekomen begreep ik de tip. Alles wat een wandelaar wenst is hier te koop. Na een scan van mijn voeten volgt een goed advies voor nieuwe wandelschoenen. Na een aantal paar te hebben gepast blijkt het eerste paar ook het beste voor mij te zijn. Daarbij gelijk maar een paar wandel sokken mee genomen. Gegarandeerd blaar vrij... (En dat bleek nog waar te zijn ook. Zonder tape geen blaar gelopen) Kortom, ik ben zeer tevreden en kom zeker terug.

Goede aandacht, direct de goede schoenen

Ben super tevreden hoor

Ben super tevreden hoor heb daarom ook al mijn tweede paar wandelschoen gehaald bij jullie en heb mijn wandelvriendinnen ook al naar jullie gestuurd.

Heeft veel tijd besteed voor mijn

Super goed geholpen!!

Mijn eerste keer in de winkel zocht een paar nieuwe Lowa's,voeten werden opgemeten op de computer top. Mijn volgende paar kom ik weer bij jullie kopen.

Uitmuntend, rustige vakbekwame mensen

Wat een leuke winkel, een plezier om naar toe te gaan. Zeer deskundig en heel erg vriendelijk. Niet opdringerig om veel te willen verkopen, maar in goed overleg.

Top zaak!

Top zaak, ze weten alles over wandelschoenen. De computer maakt een 3-dimensionaal beeld van de voeten en geeft advies, zo krijg je de juiste schoenen die bij je passen. Alle aandacht voor de klant en geen probleem om 5 verschillende modellen uit te proberen.

Goed professioneel advies

Prettige ontvangst met een kopje koffie. Schoenen op basis van de digitale voetafdruk aangeboden. Keuze gemaakt op basis van gevoel en vertrouwen.

Prachtige winkel, zeer fijne ondersteuning.

Mooie winkel met veel artikelen voor wandelsport, goede uitleg en deskundige meting van je voeten. Prettige ontvangst, tijdens passen ook nog een kopje koffie met wat lekkers erbij. Super.

ik voelde me gezien en gehoord

Kwam met mijn dochter en het was redelijk druk....alle medewerkers waren druk bezig met helpen....toch werd ik gelijk toegesproken met ...neem even plaats we komen zo bij U....daarna kwam de vraag wilt U koffie ...thee en zelfs een stuk appelcake kregen we tijdens het wachten....mijn voeten werden opgemeten om de juiste schoen erbij te zoeken en tot mijn verbazing was het 1e paar schoenen wat ik paste al gelijk de juiste..... heb maar 2 modellen gepast maar was snel overtuigd....inmiddels 10 km op deze schoenen gelopen en ze zijn echt fantastisch... Ik ben blij dat ik de stap genomen heb om bij de world of walking mijn nieuwe wandelschoenen te kopen!

Goed geholpen en het nodige advies gekregen

Goede geholpen en het nodige advies gekregen

vriendelijke mensen

aardige ontvangst.. namen alle tijd alleen bij passen niet helemaal goed. heb schoenmaat 41 en kreeg eerst 43,5 voor wandelschoenen .. kreeg later 42,5 en volgens verkoper is dat goede maat...voor wandelschoen.

Super goed geholpen

Erg fijn geholpen, vooral omdat ik erg moeilijke voeten heb.

Professioneel en klantvriendelijk

Fijn en klantvriendelijk geholpen. Onder het genot van een kopje thee met zelfgemaakte appeltaart werden mijn voeten doorgelicht en waarna de beste schoenen werden uitgezocht.

Luisteren, adviseren en zelf kiezen.

Prettig en leuk geholpen. Goed advies en niet opdringerig

Ik voelde mij bij Word of Walking prima en vriendelijk geholpen.

Word of Wakking is de specialist bij uitstek voor wandelschoenen, kleding en benodigdheden voor de wandelaar. Onder het genot van een kopje koffie of thee word je deskundig bijgestaan om de juiste schoen te kiezen.

goed en deskundig geholpen

goed en deskundig geholpen

Terwijl het erg druk werden we toch erg snel geholpen.

De eerste paar schoenen die ik voorgezet kreeg waren eigenlijk meteen goed. Nog even een andere kleur en daarna de bergen en heuvels van de afdeling bewandeld. En afrekenen maar. TOP ­čĹŹ

Plezierig

Ook met meerdere klanten tegelijk, blijft de klantvriendelijkheid zeer aangenaam. Voorzien van een heerlijk kopje koffie met zoet, nieuwe wandelschoenen in de tas en met diverse wandeltips en inspiratie op zondagmiddag weer richting Zeeland.

Goed geholpen

Ik ben met de perfecte wandelschoenen naar huis gegaan.

Ik werd door mijn familie getipt om eens langs te gaan bij The World of Walking, gezien zij daar altijd goed geholpen worden. Bij binnenkomst werden we meteen begroet en werd er gevraagd of men ons kon helpen. Nou dat kon zeker en we werden mee naar de eerste verdieping genomen. Eerst werden mijn voeten gescand en aan de hand daarvan plus mijn wensen zijn we op zoektocht gegaan naar een passende wandelschoen. Omdat ik niet de makkelijkste ben qua schoenen had dit aardig wat voeten in aarde, maar er werd erg goed op mijn wensen ingespeeld en er was alle tijd voor mij. Heel erg fijn!

Superfijne Service

In mijn wandelschoenen ontdekte ik dat de voering stuk ging. De klacht werd opgenomen en de schoenen zijn inmiddels verstuurd naar Lowa. Ben benieuwd! Mijn man is fantastisch geholpen voor nieuwe wandelschoenen. Als je nieuwe schoenen wil, dan ga zeker hier naar toe!

Klantvriendelijkheid kent geen tijd

We hadden nieuwe wandelschoenen nodig en we zijn professioneel, ontspannen en gezellig geholpen. Alle tijd voor ons. Bedankt!!

Goed geholpen!!!!

Ik heb 35 jaar bergschoenen gehad maar na vele kilometers, en nu weer een week aangehad vanwege gebroken en zwaar gekneusde tenen konden die de vuilnisbak in omdat de zolen loslieten. nu bij de World of Walking stevige hoge wandelschoenen gekocht Merk: Lowa Locarno GTX. Gelijk aangehouden. Nu na een week heb ik er al veel baat bij, mag nog niet heel veel lopen Omdat ik een hele smalle voet heb . Eerst zijn ook m'n voeten gescand .niet veel keus, maar dat is alleen maar gemakkelijk Als ik weer gewoon kan lopen zullen er weer vele jaren kilometers meegemaakt worden.