Zeer betrouwbaar snelle levering

Klantvriendelijk en deskundig

De medewerkers denken met je mee en is vriendelijk ook al is het druk Als je aan de beurt bent hebben ze alle tijd voor je Het bedrijf houdt zich aan de gemaakte afspraken

dat wat ik had verwacht werd ruimschoots aan voldaan!

Prima tegels! Levering zoals afgesproken. Vriendeljk personeel.

Veel kennis, goede service.

Prettig om naar toe te gaan. Veel keuze.

Geweldig geholpen.

Ze denken heel goed met je mee. Ben prima geslaagd

Alles goed en vlot verlopen goede mensen aan het werk.vriendelijk

Veel keus goede voorlichting

200 vierkante meter vloer

Inmiddels hebben we 200 vierkante meter aan tegels van jullie liggen. Ziet er prachtig uit en top zaken gedaan. Bedankt!

Betrouwbaar, Kwaliteit en behulpzaam

Prettig personeel en heel veel keus

Super personeel prettig geholpen, ze hebben heel veel keuzes en de prijs kwaliteit is echt top!

Prima, vriendelijk en flexibel

Prima service, vriendelijke verkoopster. Keurig geleverd. Kan niets negatiefs bedenken.

goede adviezen, goede service

We zijn in de winkel prima geholpen en we hebben bruikbaar advies gekregen rond onze keuze van tegels. Geen gedoe over levering, het zit bij de prijs in en alles wordt tot aan de deur bezorgd.

Ruime keus..komen afspraken na, denken mee

Mooi bedrijf...ruime keus in tegels en benodigdheden...fijne mensen...denken mee. Ook nog keurig volgens afspraak bezorgd. Wij zijn zeer tevreden.

Nemen alle tijd voor de klant en denken mee in oplossingen

Tegels besteld die vervolgends niet leverbaar waren..personeel dacht mee aan oplossingen en we hebben andere tegels uitgezocht..ondanks dat hun daar niks aan konden toen hebben we toch een leuke korting gekregen

Hele fijne service, prachtige tegels!

Hele aardige en behulpzame mensen, goede prijzen en super goede tegels! Zo blij! Heel groot assortiment!

Zeer goede ervaring

Keurig met kennis van zaken geholpen in de winkel Tegels moesten besteld worden, gebeld dat ze er waren en overlegd wanneer te leveren Al met al dikke prima

Genoeg keus en behulpzaam

We hebben goede begeleiding gehad.

Grote keuze, prettig geholpen!

Grote keuze tegels in alle kleuren en maten. Denken met je mee, voeg en kit in kleur erbij, helemaal klaar

Vriendelijke mensen, goede service en advies

Wij zijn voor de badkamer en keuken tegels goed geadviseerd en geholpen. Ze namen de tijd voor ons en lieten verschillende mogelijkheden zien, daarbij kregen we de tijd om erover na te denken. Ze hebben er een mooie eindprijs van gemaakt, wij zijn zeer tevreden.

Geweldig geholpen en wat een keus

Top geholpen en goede bezorging

Prima geholpen goed advies. Alles compleet voor de badkamer. Goede afspraken betreft bezorging. Nemende tijd voor de klant

hartstikke goed ronald kin dat

vlot geholpen,en alleen maar positief,maaaaareh t is ook niet helemaal n eerlyke beoordeling,want ronald is mn neef,en dat is altied aal n monster kereltje west,

Prettige bediening en goede adviezen

Gaf mij een fijn gevoel op de manier dat ik geholpen ben. Er wordt mee gedacht en zonodig advies gegeven . Heel prettig !!

Goede service en afspraken nakomen.

Normale medewerkers die hun afspraken nakomen. Kleinschalig en daardoor ook goed bereikbaar. De menselijke maat hebben ze hoog in het vaandel.

Zijn verbeterpunten qua levering

Service in de winkel prima. Heb zelf achter onze tegels aan moeten bellen Bleek dat ze al in de winkel lagen Kwam wat chaotisch en druk over. De volgende dag zouden ze geleverd worden.op de dag zelf moest ik bellen rond 9.30 voor de planning. Gebeld en ze zouden rond 12.00 geleverd worden.13.45 nog geel levering en maar gebeld. Bleek dat ze ons vergeten waren .er is wel iemand nog langs geweest die dag om te leveren.dat was wel fijn. Ik denk dat de planning een punt van aandacht is.

Heel te spreken hele goeie service

Goede uitleg en nemen de tijd voor klanten