Filters

9

Ze weten waar ze het over hebben

Goed advies. Mensen met verstand van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service en klantvriendelijkheid

Dit is de ervaring tot nu toe toen we in de winkel zijn geweest en onze bestelling is er al een far brengen jullie ons ook van op de hoogte. Erg fijn. En ze zijn op afroep wat echt proactief is omdat we nog geen vloer hebben waar ze op moeten

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service en professioneel

Bij het bezoek aan de winkel goed geadviseerd door de hartelijke mensen van Tegelcentrum Siddeburen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Veel keuze en klantvriendelijk

De winkel heeft ontzettend veel keus en de medewerkers zijn erg klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed deskundig geholpen

Goed geholpen met het uitzoeken met tegels voor onze badkamer,

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijk en vakkundig

Helpen je graag een geven goed advies. Zeer klantvriendelijk en nette prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg nette, snelle en vriendelijke dame die ons hielp

Mooie ruime showroom met een zeer grote collectie wand en vloertegels. Goed advies en nette prijs, erg tevreden!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne informele sfeer en klantgerichtheid

Groot assortiment en nu wachten op de bezorging van de tegels

  • Aanbevelen? Ja
8

Kennis van zaken, vriendelijk, niet dwingend.

Niet dwingend, vriendelijk, kennis van zaken

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Denken altijd met je mee. Hartstikke fijn bedrijf. Aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima!

Geleverd volgens afspraak

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed advies

Maar een paar tegels nodig voor de toiletvloer maar ook daarvoor heel goed advies gekregen. Welke tegels aan onze wensen voldeden (graniet) en ook goed advies om tegels de leggen op een houten ondervloer. Het is erg mooi geworden en helemaal in stijl met ons jaren 30 huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Veel keuze en snelle levering

Prettig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Klantvriendelijk, ruime keuze, goede prijs

Wij zijn terugkerende klanten. Zeer ruime collectie, beste prijs-kwaliteit, je wordt vriendelijk en zeer deskundig geholpen. Niet alleen bij aankoop, maar ook daarna als je vragen hebt bijvoorbeeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed.

Zijn hier goed geholpen, hebben zelfs zo maar iets wat op voorraad was in een paar dagen thuisbezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en veel keus

We hebben heel goede ervaringen met het Tegelcentrum. Personeel vriendelijk, behulpzaam en deskundig. Er is veel keuze. We konden overgebleven pakken tegels zonder probleem terugbrengen. We komen zeker terug als we weer regels nodig hebben. Enige nadeel: omdat jullie zo populair zijn, is er soms een wachttijd voor je geholpen kunt worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden, alles perfect geregeld!

Bij binnenkomst valt direct op hoeveel keuze er is. Het assortiment is zo ontzettend groot dat het moeilijk kiezen was, maar het is prachtig om zoveel inspiratie op te doen. Vanaf het eerste moment tot aan de bezorging is alles voor ons echt perfect geregeld. Er wordt goed meegedacht en de service is heel klantvriendelijk. De bestelling is na een paar weken geleverd en keurig netjes bij ons thuis bezorgd. Wij zijn meer dan tevreden met de no-nonsense aanpak en de betrouwbare service van dit bedrijf. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar mooie tegels en een zorgeloze afhandeling!

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastische ervaring

We hebben bij Tegelcentrum Siddeburen onze badkamertegels uitgekozen. Ik zag er enorm tegenop, zoveel keus, zoveel combinaties. Maar we we werden fantastisch geholpen en geadviseerd. De vijf sterren dik verdiend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct bedrijf.

Goede service en ruime assortiment.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed van order tot en met levering

Ruime keuze goede prijs en afhandeling ook goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

erg betrokken

goede manier van oplossen. Toen ik tegels te weinig had.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwaliteit en service

Tegels zijn kwalitatief goed en de service is prima! Er wordt goed advies gegeven en met je meegedacht. Echt een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat een keuze, geduld & service

Heerlijk lopen struinen. Niemand die je iets opdringt. Koffie of thee erbij. Uiteindelijk geslaagd voor prachtige groene tegeltjes voor mijn keuken. Daarna tegeltjes keurig thuisbezorgd, en werden zelfs per pak binnen afgeleverd. Het pak dat over was mocht weer retour. Blije klant!!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Oudeweg 58

9628CG Siddeburen

0598-430313

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.