Voor herhaling vatbaar

We vonden het prettig dat we zelf eerst ongestoord rond konden kijken toen we onze keuze hadden gemaakt werden we heel goed geholpen zonder opdringergheid wat we als zeer prettig hebben ervaren we mochten een staal wandtegels mee naar huis om te kijken hoe het er thuis uit zou zien qua kleur enz. Toen we onze bestelling plaatsten kregen we eerlijk advies en hulp en alles werd snel en gratis thuis bezorgd. De bezorger was ook zeer correct hij belde even van tevoren hoe laat hij er ongeveer zou zijn en stelde zich netjes voor. Dus ontzettend bedankt voor de goede service.

Ervaren en meedenkend bedrijf.

Fijn geholpen. Goede service

Probleem keurig opgelost

Door miscommunicatie in eerste instantie een vervelende ervaring. Dankzij het meedenken en de redelijkheid van dit tegelcentrum alsnog zeer tevreden over het bedrijf.

Leuke zaak

Goede hulp bij selectie. Tips voor verwerking vooral voor de doe-het-zelver erg nuttig.

Zie onderstaand!

Onze ervaring met Tegelcentrum Siddeburen vof, zijn goed, goede ontvangst, wordt tijd besteed aan de klant en goede adviezen gegeven. Goed product voor een goede prijs. TIP!! Alleen de levertijd ruimer nemen om jezelf in te dekken, je kan beter zeggen tegen de klant dat het bv 10 weken duurt en met 8 weken levert. In ons geval werd er gezegd 3 weken en duurde bijna 8 weken. Als klant maak je een planning. Wij hadden 1,5 tegel over, 30 x 60 cm, en konden onder onze douchebak, niet alles beleggen omdat er waterleiding buizen uit de grond kwamen, anders hadden we te min gehad. 10% is dus te min, dit werd ook door onze tegellegger gezegd. Hij heeft niets versneden. Dit wilden we toch even melden, hadden hier ook nog over gebeld. Jullie hoeven deze gegevens niet publiseren hoor. Met vriendelijke groet, Fam. J. Bronsema, Delfzijl

Groot assortiment en voor alle budgetten wat wils. Goed advies gekregen. Als je daar voor het eerst komt is het wel een beetje vaag, we liepen daar best lang rond zonder dat er iemand naar je toekomt. Bij ons ging er wat mis bij de bestelling wat wel jammer was en we hadden het zelf ook te laat door. Daardoor is het niet helemaal geworden hoe we het voor ogen hadden maar het is toch wel mooi geworden.

Prima advies en goede service

Prima voor elkaar van bestellen, afleveren en wat over is retourneren.

Heule dikke prima!! Van aankoop tot retourneren.

Goed kan niet beter

Heel tevreden ,alles naar wens En heel blij met het resultaat

Bestelling voldeed boven verwachting

Bij tegelcentrum advies ingewonnen en alles besteld zoals tegels, lijm en voegmiddel met hechtprimer. In beginsel lijkt alles wat aan de dure kant maar daar krijg je goed advies en zeker goede professionele producten voor terug en zo hebben wij ons terras buiten in de tuin betegeld en zijn er nog altijd razend enthousiast over, zo mooi als het is geworden ook wordt de bestelling netjes ingepakt op een europallet thuis bezorgd.

Verkoop was warm en persoonlijk

Maar daarna werd de communicatie, zakelijk, koud en niet servicegericht.

Mooi ruim opgezette winkel met een fijne overzicht aan vele soorten en maten en kleuren tegels in meerdere prijsklassen. Je hebt en krijgt de ruimte om zelf de tegels te bekijken, en indien nodig komen ze je helpen en denken ze mee met de ideeën die je hebt. Heel fijn en goede service. Petje af!

Levering was volgens Afspraak en planning

Ik heb een goede keuze kunnen maken

Voordelig

Helaas heb ik me onvoldoende gerealiseerd dat er kleurschakeringen in de tegels zitten waardoor m.i. een tegel op de verkeerde plek zit Iets om te benadrukken bij verkoop

Prettig geholpen en tegels waren snel binnen.

Veel keus en aantrekkelijke prijzen

Een aanbeveling waard! Erg goed en vriendelijk geholpen!!

Veel keuze! Je wordt in de winkel vakkundig en vriendelijk geholpen met een lekker kopje koffie erbij, De tegels werden ook snel geleverd. Erg tevreden!

Fijne deskundig personeel

Snelle bezorging Kreeg tegels mee om thuis te bekijken erg fijn !!!!

Veel keuze, goed advies, meedenkend.

geweldig

goed advies mee denken

Gemoedelijk, klantvriendelijk en behulpzaam

N.v.t

Mooie tegels en goede verkoper

Ze vragen je wat je zoekt en laten je dan de tegels zien dus geen honderden tegels bekijken. Bij grote tegels mag je hun tegelsnijder gebruiken gratis. De tegels worden gratis thuis geleverd.

Nvt

Goede service en advies

Wij hadden tegels uitgezocht die nog moesten gemaakt worden, we werden constant op de hoogte gehouden van de situatie.

Mooie en goede keuzes

De medewerkers denken goed met ons mee en ze hebben ons super goed geholpen toen we gevraagd hadden of de levering 6weken naar voren gehaald kon worden.. alles tijdig geleverd. Ze denken ook goed mee over kleur combinatie en de juiste kit en voegkleur matcht perfect met de tegels.

Gastvrij en denken mee

Lieve mensen en erg gastvrij. Bestellen ging makkelijk en bezorgen is gratis. Ik heb 1 grote bestelling gedaan, maar heb de tegels in 2 etappes nodig. Was geen probleem, konden ze voor mij opslaan en in 2 etappes bezorgen. Top service!

Oudeweg 58

9628CG Siddeburen