Prachtige tegels en uitstekende service

Erg fijn contact gehad en hele mooie tegels mogen kopen voor in onze badkamer. Er werd goed meegedacht en uiteindelijk kon het snel geleverd worden.

Super service

Geen opdringerige verkopers, laten je rustig kijken. De tegels waren niet op voorraad maar werden keurig ( zonder extra kosten!) thuisbezorgd.

prima zaak

Mooi assortiment en vlotte en adequate dienstverlening

We werden super vriendelijk geholpen en keuze genoeg om te slagen voor tegels voor waar dan ook in huis

Vriendelijk en fijn personeel met een goede kwaliteit van producten

Wij zijn heel goed geholpen. Er werd meegedacht. Er werd tijd voor ons genomen. Wij zullen jullie aanbevelen bij anderen

Alles is dikke prima

Erg fijn hoe de sfeer en de hulp in de winkel is.

Overweldigend

Je weet niet waar je moet kijken, zoveel keus is er. Verder de prima kennis en service

Deskundig en meedenkend

Fijne winkel, met personeel dat tijd voor je neemt.

Veel keus, goede service en prima kwaliteit

We werden in de winkel meer dan kundig geholpen in het vinden van de tegels en de materialen die we nodig hebben voor het plaatsen. Ook tips voor het leggen van de tegels waren er in overvloed. De materialen zijn keurig bij ons thuis afgeleverd.

Goed advies gegeven

Goede service en goed advies

Goed advies behulpzaam goede service gewoon super

Super geholpen goed advies

je word er vriendelijk geholpen

Deskundige advies en prima prijs & kwaliteit

Ik ben zeer prettig geadviseerd en geslaagd bij Tegelcentrum Siddeburen. Het personeel is ervaren en deskundig. Ze denken goed mee en geven passend advies. Zeer uitgebreide collectie. De keuze is dus reuze. Fijne zaak en prettig personeel.

Meedenkend, behulpzaam en eerlijk!

Het was fijn om hardop te kunnen denken en te horen wat hun mening was over mijn keuzes. Dit heeft mij goed geholpen in mijn uiteindelijke keuze voor mijn badkamertegels! Dank!

Uitstekend geholpen, scherpe prijzen

Zeer vriendelijke, geduldige, deskundige medewerkers. Uitgebreid assortiment en scherpe prijzen.

Kwaliteit

Goed advies en prettig personeel met verstand van zaken vlotte levering zeker een aanrader.

Erg klantvriendelijk

Denken goed mee, zijn behulpzaam en vriendelijk (ook als het smoordruk is)

Fijne ervaring, goede kwaliteit

Mooie showroom met veel keus. Vriendelijk personeel die meedenkt waar mogelijk/nodig maar niet zich er mee bemoeit. Ook als je nog meer tegels nodig hebt dan eerder aangegeven zijn ze flexibel! Informatie voor verzending was duidelijk

In een zin geweldige service.

Prima geholpen bij iets waar wij nog over twijfelde ,maar door het goede meedenken van verkoper goed en snel geslaagd. Ook paar dagen na de aankoop nog goed geholpen met het lenen van gereedschap en goede uitleg.

Een aanrader!!!

Hele fijne benadering, we zijn goed geholpen / geadviseerd met het uitzoeken van de tegels. Al met al zeer tevreden tot nu toe.

Alles top

Geweldige service, eerlijk advies en dito prijs. We kunnen deze zaak iedereen aanbevelen!

Super service!

Zeer grote collectie, heel vriendelijk (zonder haast of druk) geholpen, en levering volgens afspraak. Ik ben fan!

Echt een aanrader!

De keuze is reuze, goed geholpen, nette prijzen en goede bezorging.

Dit bedrijf is uitmuntend goed en vakkundig

Wij zijn zeer goed geholpen door Marcel Heikens Hij heeft overduidelijk grote passie voor zijn vak en is zeer helder en krachtig in de communicatie. Dat is heel prettig want je weet gelijk waar je aan toe bent. Kort maar krachtig. Ik zeg team van tegelcentrum Siddeburen: ga zo door. Fijn bedrijf!

Mooie tegels goede prijzen aardige mensen

Zie bofenstaande