Uitstekende service!

De verkoper nam echt alle tijd voor ons. Was rustig en vriendelijk en dacht mee in de keuze mogelijkheden ivm schouderklachten. Liet ons uitgebreid alle matrassen testen en gaf daar advies bij. We wilde niet meteen beslissen of we het bed zouden kopen en ook daar reageerde hij heel relax op. Gaf ons zijn mobiele nummer, mochten we terug willen komen en de winkel dicht zou zijn (ivm Corona-tijd), dan konden we hem altijd bereiken. Het bed ligt heerlijk. 1 van de kussens blijkt toch wat dik te zijn en dit mogen we zonder probleem toch omruilen. Ik zou vrienden en bekenden zeker aanraden naar deze winkel te gaan.

• Wat voor beoordeling zou u geven aan het product wat u bij ons heeft gekocht?
  • Bent u tevreden over de door u aangeschafte producten bij Slaaptijd en wat heeft u gekocht? Zeer tevreden
  • Bent u tevreden over de levering van de goederen? zeer tevreden, snelle levertijd

We kregen goed advies in de winkel en er werd ruim de tijd genomen om ons de verschillende mogelijkheden te laten zien. Nette levering, bed wordt in elkaar gezet op de kamer en sinsdien heerlijk geslapen in onze nieuwe boxspring.

• Wat voor beoordeling zou u geven aan het product wat u bij ons heeft gekocht?
  • Bent u tevreden over de door u aangeschafte producten bij Slaaptijd en wat heeft u gekocht? Ja, een 2 persoonsboxspring
  • Bent u tevreden over de levering van de goederen? Jazeker

Zeer goed advies bij top producten

Deze winkel is zeer compleet. Heel prettig advies bij een uitgebreid en divers aanbod van uitstekende producten. Mijn voorkeur bleek uit te gaan naar producten van Tempur. Eenmaal opengesteld voor de producten van Tempur en er is geen weg meer terug. Matrassen, kussen, lende steun voor onderweg in de auto. Nu nog oogmaskers gekocht ook voor onderweg. Allemaal producten die mij helpen om mijn lichaam en slaap te ondersteunen. Ik ben er erg blij mee!

• Wat voor beoordeling zou u geven aan het product wat u bij ons heeft gekocht?
  • Bent u tevreden over de door u aangeschafte producten bij Slaaptijd en wat heeft u gekocht? Meer dan...
  • Bent u tevreden over de levering van de goederen? Zeker

Heerlijk en hele fijne, klantvriendelijke benadering!

Wij hebben diverse bedden zaken bezocht en veel informatie ingewonnen. Duidelijk is dat de kennis niet overal aanwezig was en ook dat er zeer gewenste antwoorden werden gegeven wat betreft de garantie voorwaarden. Soms letterlijk hetzelfde. Bij Slaaptijd heel vriendelijk ontvangen en alle tijd voor genomen. Goede uitleg en vooral ook voor- en nadelen van diverse merken. Uitgekomen op een bed van Serta waar we inmiddels een aantal weken op slapen. HEERLIJK! Mooie afwerking, precies hard en zacht genoeg. Prettig ook dat de topper aan het matras vast is geritst. Daarmee kun je de ene kant makkelijk electronisch verstellen t.o.v. de andere kant. Een echte aanrader dus. Maar zeker ook Slaaptijd als winkel!

• Wat voor beoordeling zou u geven aan het product wat u bij ons heeft gekocht?
  • Bent u tevreden over de door u aangeschafte producten bij Slaaptijd en wat heeft u gekocht? Ja. Serta bed
  • Bent u tevreden over de levering van de goederen? Ja

Fijn bedrijf met een uitstekende service. Zeer kundig en prettig geholpen bij het uitzoeken van het juiste Tempur matras. Wij komen hier zeer zeker terug!

• Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met: Tempur

Frank heeft ons uitstekend geholpen met een nieuw Tempur matras en bedbodem. Hij denkt met je mee en biedt een super service totdat je helemaal tevreden slaapt!

• Ervaring met: Tempur

Fantastisch bed! Slaapt heerlijk en is ook nog eens heel mooi om te zien. Goed en zorgvuldig advies gekregen. Complimenten!

• Ervaring met: Tempur

Ik kan alleen maar zeggen dat deze specialisten echt wel kennis van zaken hebben. Met het advies dat ik gekregen heb m.b.t. de aankoop van een Tempur kussen en matras, slaap ik nu als een roosje zonder een moment van last van mijn rug en andere verschijnselen. Slaaptijd jullie zijn Toppers.

• Ervaring met: Tempur

Het meest bijzondere vind ik dat wij het waterbed helemaal in Eindhoven hebben gekocht, en niet omdat wij bekend waren met Slaaptijd, maar puur om de goede informatie. Onze vorige waterbedden kwamen uit Alkmaar, bij de eerste gingen al vrij snel de compartimenten aan de wandel, en de tweede zat veel lucht in, wat lastig was en bleef. We hebben dus 2 waterbedden versleten in vrij korte tijd. Nu bij Frank een goede gekocht, en een prima waterbed al 7 jaar zonder problemen. Ook goede kwaliteit hoeslakens gekocht, en bij een telefonische vraag over hoofdkussens een goede uitleg, en ik mocht hem evt. 1 week proberen, bij ons op Texel mag je een hoofdkussen 1 dag proberen !!! Als ik weer een nieuw /ander bed zou kopen, zou ik de reis van Texel naar Eindhoven er weer voor over hebben en koop ik bij Frank weer een bed. Kortom een topservice, topkwaliteit en een mooie winkel met goede uitleg.

• Ervaring met: Waterbedden

Goede service, meedenken, afspraken nakomen en een prettige persoonlijke benadering.

• Ervaring met: Tempur

Goede begeleiding door ervaren vakmensen! Nog nooit zo goed geslapen!

• Ervaring met: Boxsprings

Goed geholpen in de winkel door Marco. goed advies en duidelijk uitleg. prima bezorging op de juiste afgesproken tijd .

• Ervaring met: Boxsprings

Super winkel, met no-nonsense advies. Marco, fijne vent, heeft ons geholpen voor, tijdens en na de aankoop! Bedankt!

• Ervaring met: Tempur

Fijne winkel goed geholpen.

• Ervaring met: Boxsprings

Ken dit bedrijf met de Brabantse gemoedelijke sfeer al meer dan 15 jaar. Het staat garant voor kwaliteit een zeer goede service. Er wordt met je meegedacht en Frank laat je nooit in de steek.

• Ervaring met: Tempur

Vanaf het voor het eerst binnen treden van de winkel tot het thuis in de slaapkamer afleveren van matrassen en kussens, geeft Frank een ultiem gevoel van service. Heel prettige winkel, zeer prettig personeel. Heel blij met het goede advies en de goede service. Dank je wel Frank!

• Ervaring met: Tempur

Zeer prettige ervaring met de omruilgarantie. je leest dit altijd maar bij Slaaptijd kun je daar ook van op aan. Frank heeft op het einde van de omruilgarantie mijn Cloud tempur netjes omgeruild in de combi tempur met pocketveren. Erg blij mee.

• Ervaring met: Tempur

100% tevredenheid, voornamelijk door de vriendelijkheid en service. Echt een aanrader en slapeloze nachten zijn verleden tijd!

• Ervaring met: Boxsprings

Ik slaap als een roosje.

• Garantie N.v.t.

Sinds wij in Eindhoven zijn komen wonen zijn we klant bij deze zaak. Nooit geen klachten gehad en prima service. Echt een aanrader !!

• Ervaring met: Tempur

Service zoals die moet zijn en een persoonlijk en klantgericht contact. Goede prijs en kwaliteitsverhouding.

• Ervaring met: Tempur

Echt een aanrader om Slaaptijd te bezoeken. Deskundig advies, eerlijke prijzen en een verrassende kwaliteit. Het assortiment is mooi met ook luxe bedtextiel.

• Ervaring met: Overige

Prima en vakdeskundig geholpen en alles op tijd afgeleverd.

• Ervaring met: Boxsprings

Ik moest in korte tijd 2x verhuizen en heb uitstekende service gehad om het waterbed te verhuizen, om na 2 maanden weer op te bouwen. Het werd snel en vakkundig afgehandeld. Complimenten en dank! Fijn om nu weer in mijn eigen bed te kunnen slapen.

• Advies op maat N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met: Waterbedden

Over Beddenspeciaalzaak Slaaptijd

In onze beddenwinkel in Eindhoven vindt u bekende slaapsystemen zoals Boxsprings van Wonderland, Styldecor, Serta, Bedding Concepts en Kreamat. Maar ook hebben wij in onze collectie, Lattoflex, Geltex, Tempur en matrassen speciaal voor u op maat gemaakt van Perzona. Daarnaast hebben we een collectie waterbedden van uitmuntende kwaliteit van de merken 2sleep en Profine.