Perfekte uitleg en advies geen vraag teveel om te mogen stellenstellen

Deskundig advies met betrekking op een nieuw waterbed. taloze kleuren mogelijkheden voor het samenstellen voor het hoofdbord en ledikant met kussen en rol. Ook bij levering en plaatsing puntje precies Gewoon top en fijne man ook met gesprekken tijdens het plaatsen van het bed

• Bent u tevreden over de levering van de goederen? Zeer tevreden

Ook twee jaar na aankoop perfecte service

Service en aandacht tijdens de aankoop zie je wel vaker. Die was toen al prima. Maar service ruim na de aankoop is zeldzaam (raar eigenlijk). Maar Frank wist zich ons zelfs nog te herinneren. Samen is snel en adequaat een storing opgelost. Top service dus

Snel en soepel geregeld!

Na 25 jaar op een waterbed (ook van Slaaptijd) vonden we het nu tijd voor een electrisch verstelbare boxspring. We zijn perfect geadviseerd en de overgang gaat heel soepel door de eigenschappen van dit boxspring matras.

• Wat voor beoordeling zou u geven aan het product wat u bij ons heeft gekocht?
  • Bent u tevreden over de door u aangeschafte producten bij Slaaptijd en wat heeft u gekocht? Svane Zoom boxspring
  • Bent u tevreden over de levering van de goederen? Super

Niets is teveel

Ik had in deze winkel niet het idee dat iemand me iets probeerde te verkopen maar dat iemand me wilde helpen. Dat is ook gebleken toen ik niet lekker lag. Ze namen altijd de tijd voor me en zochten naar oplossingen. Drie matrassen verder slaap ik heerlijk. Mannen bedankt voor de goede service!

Tempur Top ervaring

Het product Tempur kende ik al, maar Frank heeft mij laten ervaren hoe Tempur zich de laatste jaren verder heeft ontwikkeld. (wasbare tijk, cool-down et cetera) Na aankoop was het voor mij even zoeken waarom de slaapervaring op het begin iets minder goed aanvoelde, maar later bleek dat het ligt aan de omgevingstemperatuur. Ook hier had Frank mij een top-product aangeraden, baanbrekende cool-down molton. Hij denkt met je mee en biedt een super service totdat je helemaal tevreden slaapt! Dit kom je na mijn idee, nog weinig tegen. Geen commerciële praat, maar oprecht advies van een ervaren verkoper. Ruim de tijd voor advies en proef liggen, eerlijke prijzen.

Ouderwets goede service

Ongedwongen sfeertje in de winkel. Goede kwaliteit. Snelle reactie op alle vragen en uiteraard een prachtig bed helemaal netjes geïnstalleerd. Afval netjes meegenomen. Aanrader!

• Wat voor beoordeling zou u geven aan het product wat u bij ons heeft gekocht?
  • Bent u tevreden over de door u aangeschafte producten bij Slaaptijd en wat heeft u gekocht? Een bed

Top service! Zeer Klantvriendelijk en prachtige producten

Frank zeer vriendelijk en klantgericht. Doet er alles aan een top service te geven. Hij denkt mee en levert maatwerk. Heel blij met het waterbed, hoofdbord, nachtkastjes en beddengoed. Alles van zeer goede kwaliteit.

• Bent u tevreden over de levering van de goederen? Zeer tevreden

Persoonlijk contact, geen poespas.

Het werd tijd voor een nieuw matras. Geen idee te hebben wat nu een goed matras was, hebben we ons laten adviseren bij Slaaptijd.. Geen verkooppraatjes, er werd de tijd genomen en naar onze wensen geluisterd. Een week later besloten we terug te gaan naar de winkel, en hebben een Tempur matras besteld. Deze werd persoonlijk thuisgebracht en ze namen onze oude matrassen mee, super fijn! Goede service, erg vriendelijk, geen verkooppraatjes, houden zich aan de gemaakte afspraken. Top service.

• Wat voor beoordeling zou u geven aan het product wat u bij ons heeft gekocht? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de door u aangeschafte producten bij Slaaptijd en wat heeft u gekocht? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de levering van de goederen? Zeer tevreden over de levering, keurig optijd

Geweldige service

Ik kom al jaren als klant bij Slaaptijd. Ik voel me daar altijd welkom, krijg goed advies en er wordt ook meegedacht over meerdere mogelijkheden/oplossingen. Onlangs weer een ontzettend mooi waterbed gekocht met alle services van dien, niks is te veel. Ik blijf hier zeker kkant, in deze winkel wordt je gezien.

• Wat voor beoordeling zou u geven aan het product wat u bij ons heeft gekocht?
  • Bent u tevreden over de door u aangeschafte producten bij Slaaptijd en wat heeft u gekocht? Ik ben zeer tevreden, heb een heel mooi waterbed gekocht.
  • Bent u tevreden over de levering van de goederen? Zeker, er werd goed op de nieywe geverfde muren gelet en het bed was boven verwachting

Goede vakkundige hulp en snelle levering

Slaaptijd naam de tijd om ons te word te staan en heeft uitstekend geholpen. Daarna snelle levering en installatie van het waterbed. ook toen wij nog wat vragen hadden zijn er tips gegeven waardoor wij nu heerlijk slapen

• Wat voor beoordeling zou u geven aan het product wat u bij ons heeft gekocht?
  • Bent u tevreden over de door u aangeschafte producten bij Slaaptijd en wat heeft u gekocht? ja
  • Bent u tevreden over de levering van de goederen? ja

Persoonlijke top service

Dit maak je nog weinig mee. Geen commerciële prietpraat, maar oprecht advies van een ervaren verkoper. Ontvangst met koffie, inventarisatie van onze wensen, ruim de tijd voor advies en proef liggen, eerlijke prijzen. Wij zijn heel tevreden met ons nieuwe boxspring bed!

• Wat voor beoordeling zou u geven aan het product wat u bij ons heeft gekocht?
  • Bent u tevreden over de door u aangeschafte producten bij Slaaptijd en wat heeft u gekocht? Absoluut!
  • Bent u tevreden over de levering van de goederen? Absoluut!

Uitstekende service en personeel

Wij zagen op internet een prachtig bed van Stijldecor. Al zoekende naar een verkooppunt kwamen wij uit bij slaaptijd. Eigenaar Frank stond ons te woord. Na verdere uitleg over matrassen, kussens, bodems, etc. hebben wij een keuze gemaakt vanuit onze persoonlijke wensen. Doordat wij graag elektrische bodems wilden, zijn wij nogmaals terug geweest om dit te proberen. Deze keer werden wij te woord gestaan door zijn tevens zeer deskundige collega. Wederom weer een prettige ervaring. Ons bed werd door beide samen geïnstalleerd op een zeer rustige en deskundige wijze. Er was een klein defect maar Frank loste dit direct op door in zijn zaak in Eindhoven een andere te halen. Eigenlijk is niks hun te veel en klant is hier echt koning. Heeft u een nieuw bed nodig op uw wensen & behoefte afgesteld! Niet twijfelen en ga eens kijken bij Slaaptijd! Wij durven u te garanderen dat wanneer u hier slaagt, u heerlijk slaapt! Fam. Beusekamp

• Wat voor beoordeling zou u geven aan het product wat u bij ons heeft gekocht?
  • Bent u tevreden over de door u aangeschafte producten bij Slaaptijd en wat heeft u gekocht? Zeer tevreden. Een klassieke boxspring.
  • Bent u tevreden over de levering van de goederen? Zeer tevreden.

Na 10 jaar een defect aan ons waterbed. Tijdens Coronatijd heeft slaaptijd nieuwe onderdelen in België opgehaald en bij ons thuis afgeleverd voor een zeer schappelijk bedrag. Bedankt voor de service en het meedenken.

• Bent u tevreden over de levering van de goederen? Zeer tevreden

Wij liepen écht blij de winkel uit vanmiddag!

We hadden een probleem met ons bed. Meneer is dezelfde middag nog langs gekomen en heeft het helemaal naar wens opgelost. We zijn super blij met deze goede en snelle service.

• Bent u tevreden over de levering van de goederen? N.v.t.

Uitstekende service!

De verkoper nam echt alle tijd voor ons. Was rustig en vriendelijk en dacht mee in de keuze mogelijkheden ivm schouderklachten. Liet ons uitgebreid alle matrassen testen en gaf daar advies bij. We wilde niet meteen beslissen of we het bed zouden kopen en ook daar reageerde hij heel relax op. Gaf ons zijn mobiele nummer, mochten we terug willen komen en de winkel dicht zou zijn (ivm Corona-tijd), dan konden we hem altijd bereiken. Het bed ligt heerlijk. 1 van de kussens blijkt toch wat dik te zijn en dit mogen we zonder probleem toch omruilen. Ik zou vrienden en bekenden zeker aanraden naar deze winkel te gaan.

• Wat voor beoordeling zou u geven aan het product wat u bij ons heeft gekocht?
  • Bent u tevreden over de levering van de goederen? zeer tevreden, snelle levertijd

We kregen goed advies in de winkel en er werd ruim de tijd genomen om ons de verschillende mogelijkheden te laten zien. Nette levering, bed wordt in elkaar gezet op de kamer en sinsdien heerlijk geslapen in onze nieuwe boxspring.

• Wat voor beoordeling zou u geven aan het product wat u bij ons heeft gekocht?
  • Bent u tevreden over de door u aangeschafte producten bij Slaaptijd en wat heeft u gekocht? Ja, een 2 persoonsboxspring
  • Bent u tevreden over de levering van de goederen? Jazeker

Zeer goed advies bij top producten

Deze winkel is zeer compleet. Heel prettig advies bij een uitgebreid en divers aanbod van uitstekende producten. Mijn voorkeur bleek uit te gaan naar producten van Tempur. Eenmaal opengesteld voor de producten van Tempur en er is geen weg meer terug. Matrassen, kussen, lende steun voor onderweg in de auto. Nu nog oogmaskers gekocht ook voor onderweg. Allemaal producten die mij helpen om mijn lichaam en slaap te ondersteunen. Ik ben er erg blij mee!

• Wat voor beoordeling zou u geven aan het product wat u bij ons heeft gekocht?
  • Bent u tevreden over de door u aangeschafte producten bij Slaaptijd en wat heeft u gekocht? Meer dan...
  • Bent u tevreden over de levering van de goederen? Zeker

Heerlijk en hele fijne, klantvriendelijke benadering!

Wij hebben diverse bedden zaken bezocht en veel informatie ingewonnen. Duidelijk is dat de kennis niet overal aanwezig was en ook dat er zeer gewenste antwoorden werden gegeven wat betreft de garantie voorwaarden. Soms letterlijk hetzelfde. Bij Slaaptijd heel vriendelijk ontvangen en alle tijd voor genomen. Goede uitleg en vooral ook voor- en nadelen van diverse merken. Uitgekomen op een bed van Serta waar we inmiddels een aantal weken op slapen. HEERLIJK! Mooie afwerking, precies hard en zacht genoeg. Prettig ook dat de topper aan het matras vast is geritst. Daarmee kun je de ene kant makkelijk electronisch verstellen t.o.v. de andere kant. Een echte aanrader dus. Maar zeker ook Slaaptijd als winkel!

• Wat voor beoordeling zou u geven aan het product wat u bij ons heeft gekocht?
  • Bent u tevreden over de door u aangeschafte producten bij Slaaptijd en wat heeft u gekocht? Ja. Serta bed
  • Bent u tevreden over de levering van de goederen? Ja

Fijn bedrijf met een uitstekende service. Zeer kundig en prettig geholpen bij het uitzoeken van het juiste Tempur matras. Wij komen hier zeer zeker terug!

• Assortiment N.v.t.
  • Garantie N.v.t.
  • Ervaring met: Tempur

Frank heeft ons uitstekend geholpen met een nieuw Tempur matras en bedbodem. Hij denkt met je mee en biedt een super service totdat je helemaal tevreden slaapt!

• Ervaring met: Tempur

Fantastisch bed! Slaapt heerlijk en is ook nog eens heel mooi om te zien. Goed en zorgvuldig advies gekregen. Complimenten!

• Ervaring met: Tempur

Ik kan alleen maar zeggen dat deze specialisten echt wel kennis van zaken hebben. Met het advies dat ik gekregen heb m.b.t. de aankoop van een Tempur kussen en matras, slaap ik nu als een roosje zonder een moment van last van mijn rug en andere verschijnselen. Slaaptijd jullie zijn Toppers.

• Ervaring met: Tempur

Het meest bijzondere vind ik dat wij het waterbed helemaal in Eindhoven hebben gekocht, en niet omdat wij bekend waren met Slaaptijd, maar puur om de goede informatie. Onze vorige waterbedden kwamen uit Alkmaar, bij de eerste gingen al vrij snel de compartimenten aan de wandel, en de tweede zat veel lucht in, wat lastig was en bleef. We hebben dus 2 waterbedden versleten in vrij korte tijd. Nu bij Frank een goede gekocht, en een prima waterbed al 7 jaar zonder problemen. Ook goede kwaliteit hoeslakens gekocht, en bij een telefonische vraag over hoofdkussens een goede uitleg, en ik mocht hem evt. 1 week proberen, bij ons op Texel mag je een hoofdkussen 1 dag proberen !!! Als ik weer een nieuw /ander bed zou kopen, zou ik de reis van Texel naar Eindhoven er weer voor over hebben en koop ik bij Frank weer een bed. Kortom een topservice, topkwaliteit en een mooie winkel met goede uitleg.

• Ervaring met: Waterbedden

Goede service, meedenken, afspraken nakomen en een prettige persoonlijke benadering.

• Garantie N.v.t.
  • Ervaring met: Tempur

Goede begeleiding door ervaren vakmensen! Nog nooit zo goed geslapen!

• Ervaring met: Boxsprings

Over Beddenspeciaalzaak Slaaptijd

In onze beddenwinkel in Eindhoven vindt u bekende slaapsystemen zoals Boxsprings van Wonderland, Styldecor, Serta, Bedding Concepts en Kreamat. Maar ook hebben wij in onze collectie, Lattoflex, Geltex, Tempur en matrassen speciaal voor u op maat gemaakt van Perzona. Daarnaast hebben we een collectie waterbedden van uitmuntende kwaliteit van de merken 2sleep en Profine.