Ontzettende vriendelijke enbervsren mensen Echt een aanrader dit bedrijf wij zijn onyzettend blij met ons nieuwe plafond mooier dan verwacht

Een dreamplafond

Ik wist wel een beetje wat mij te wachten stond om dat ik het bij een vriend van mij had gezien maar als je het dan in je eigen omgeving ziet en wat een boost je kamer hiervan krijgt... en dan die verlichting erbij helemaal top. Mannen van Dreamplafonds mijn dank is groot....

goed georganiseerd en snel en goed geregeld

prettige mensen die netjes werken en de boel schoon achterlaten

Snel,vakkundig , vriendelijk en netjes

Prettige mensen, vriiendelijk en vakkundig Het vakje aanbevelen lukt.niet

Goede samenwerking

Als eerste een goed voor gesprek gehad met Martin en de montage door Barrie is super verlopen een goede afwerking helemaal perfect

Alles volgens afspraak op een prettige manier geregeld. Bij vragen goed geholpen en de werknemers zijn netjes in hun werk en omgang. Gaan pas weg als alles naar wens is. Een echte aanrader.

Vakkundig en vriendelijke vakman heeft mij inderdaad een droom plafond afgeleverd!

Een goed informerende verkoper, die goed begreep wat mijn wensen waren en de tijd nam om tot een keuze te komen. En een vriendelijke bekwame vakman die met respect voor mijn huis een prachtig plafond heeft afgeleverd!

prima plafond

na eerste info bijeenkomst bleek al snel dat dit voor ons de oplossing was. En kon op korte termijn gerealiseerd worden.

Prima.

Duidelijke informatie. Prettig contact. Overleg over afspraken. Correcte uitvoering van werkzaamheden.

Kwaliteit en service gaan hand en hand.

Fijne samenwerking en goed advies.

Zeer tevreden!!

De medewerkers van Dreamplafonds zijn gewoon fantastisch, en werken heel netjes. Na onprettige ervaringen met o.a. onze keuken waren deze mensen, o.a. Barry, een verademing! Dus ja, gelukkig bestaan ze nog, echte vakmensen die er geen rotzooi van maken. vrgr. Marja.

Super mooi plavond

Ons plafond in de badkamer is super mooi geworden en heel vakkundig geplaatst door Barry.,een hele goede mond tot mond reclame het verdiend een tien

Prachtig Spanplafond

Ben zeer tevreden met mooie spanplafond in de kamer,gang en hal. Ook wat het spanplafond met de issolatie heeft bewerkt is zeer indrukwekkend.Daarvoor alleen heb ik dit gedaan. Ook wil ik Barry en Peter bedanken voor hun vakmanschap en vriendelijkheid.Ook voor de hulpvaardigheid. Fam Maas -Maasbracht

Goed werk mooi resultaat

De uitvoering van het werk is zeer professioneel uitgevoerd. De verkoop duidelijk zonder loze beloftes.

Ontzettend goed.

Prima intake gehad. Duidelijke afspraken gemaakt die zijn nagekomen. Afgesproken bedrag blijft afgesproken. Barry deed de klus. Prima vent. Netjes en hardwerkend. We zijn dik tevreden. Aanrader!!!!

super bedrijf

In 2018 hebben ze bij ons een mooi plafond gemaakt in de woonkamer en de keuken super gedaan nu na 1,5 jaar zagen we opeens een klein scheurtje in het plafond onder de lamp zitten we hebben gebeld en peter kwam meteen langs en heeft het meteen gerepareerd kon gebeuren zei hij kwam weinig voor nou super bedankt nogmaals voor de snelle reactie en service groetjes Fam van Twillert Eemdijk

Super geholpen met advies voor de tijd

Advies op afspraak wanneer het mij uitkwam, savonds dus. Na alles goed doorgenomen te hebben en afspraken gemaakt te hebben tijdens de verbouwing, kwamen ze nog regelmatig langs kijken hoe de vorderingen gingen. De dag van montage, de monteurs op afgesproken tijd aanwezig, na een bakkie koffie gingen de monteurs vakkundig te werk dekten alles netjes af en ruimden na het werk alles keuring op en namen al het afval mee. Geweldig mooi werk afgeleverd dreamplafonds een aanrader voor iedereen.

Gewoon geweldig, top kwaliteit.

Wij hebben besloten om de opdracht voor het plaatsen van het spanplafond in de woonkamer/keuken uit te besteden aan Dreamplafond. Totaal geen spijt van het besluit. Dreamplafond is zeer professioneel, zij leveren uitstekend werk af en het personeel is heel vriendelijk en zeer kundig. Zij gaan pas weg als alles naar tevredenheid is. Prima werk geleverd in 1 dag. Plafond met verschillende lichtpunten aangelegd. Zeker aan te raden om Dreamplafond in te schakelen voor een mooi (droom) plafond. Gewoon geweldig, top kwaliteit. Het geld was/is het zeker waard. Bedankt mensen!

U hebt mij uitstekend en heel snel geholpen. Daarbij goede adviezen.

Ik ben heel blij met het mooie spanplafond. Hoop er nog heel lang van te genieten. Bedankt ook voor goede en snelle service. Ik wens u allen Prettige Kerstdagen en alle goeds en goede zaken voor 2020. E. Tomesen, Gaanderen.

Super!!!

Onze ervaring: in 1 woord super!! Op tijd volgens afspraak, vindingrijk mbt onverwachte situatie, zeer vriendelijk personeel. Keurig opgeleverd en de communicatie is geweldig

Mooi werk geleverd! Professioneel en correct!

Dreamplafonds levert mooie plafonds én ontzorgt!

Niet alleen kreeg ik goed advies, maar ook werd ik geholpen omdat ze het oude plafond op tijd hebben verwijderd( één dag voordat de badkamer zou worden aangepast door een andere firma) en één dag na de aanpassing van de badkamer het nieuwe plafond naar alle tevredenheid hebben geplaatst.

Vakmanschap klantvriendelijk ordelijk keurige afwerking een aanrader voor andere mensen dik aan te bevelen voor ons een cijfer 10

De klant is koning !! Waar kom je dit nog tegen !! Fantastisch!!

Een bedrijf met zeer gemotiveerde vakkundige mensen met verstand van zaken; zeer goed uitgerust met hulpmaterialen en gereedschappen,netjes werken,meedenken en die het geheel perfect afgewerkt opleveren.Kan niet beter!!

Niets meer aan doen

Was goed en is na acht jaar nog steeds goed