Super, professionals die met je meedenken en superwerk afleveren.

De titel zegt het al, een zeer positieve ervaring met dit bedrijf. Ze leveren echt vakwerk af, denken met je mee en het resultaat is super. Het kost wat maar dan heb je ook wat. We hebben met veel bedrijven ervaring maar deze staat met stip op nummer 1. Wat een prettige ervaring. Als alle bedrijven zo waren zou verbouwen veel plezieriger en minder stressvol zijn. Het enige minpuntje, ze lusten geen appeltaart :-)

Helemaal top

Denken goed mee, zijn oplossinggericht.

Dreamplafonds levert uitstekende service!

Mijn spanplafonds met spotjes zijn 2 jaar terug prachtig geplaatst. Toen ik klachten kreeg aan de spotjes die ineens vaak gingen flikkeren, zijn de dimmers vervangen voor een nieuwer soort dimmer. Dit alles viel onder de garantie. Bedankt Peter voor deze geweldige service! Op Dreamplafonds kun je rekenen.

het plafond zit er strak in

nette monteurs goed werk geleverd enige minpuntje was dat we s avonds zelf de meubels moesten terugzetten.

geweldig!!!

er werd netjes en schoon gewerkt en mijn plafond ziet er schitterend uit zijn er erg blij mee.

netjes en goed werk afgeleverd

zou 2 dagen duren waren in 1 dag klaar . alles netjes verzorgd .

Doen wat ze beloven.

Onze wens was een akoestisch plafond. Het resultaat is elk moment te horen.

3 maal is scheepsrecht! De allerbeste medewerkers tijdens ons verbouwingsproces! Het resultaat, prachtig!

We zijn erg blij met ons nieuwe plafond. Zeer professioneel uitgevoerd, vriendelijke medewerkers met verstand van zaken en zo nodig leggen zij uit wat ze doen of nog moeten doen. Duidelijkheid. We vonden dat de uitleg van te voren iets uitgebreider/duidelijker had gekund door de vertegenwoordiger.Anderhalve dag bezig geweest met een top resultaat. Echt een aanrader. Alles werd ook keurig opgeruimd. En bij meerdere opties werd er eerst overleg gepleegd over hoe en wat wij wilden.

In één woord: uitstekend

Omdat wij zeer tevreden waren met plafonds die deze firma in 1998 voor ons gemaakt had, zijn we 2021 teruggegaan voor een nieuw plafond in een andere kamer. Wederom is de montage prima verlopen. wij kunnen Dreamplafonds Arnhem van harte aanbevelen.

prima service, schoon werk en een mooi resultaat.

Het eerste gesprek om mijn wensen te inventariseren is prima verlopen. Wat kan wel, en wat kan niet is keurig besproken. Direct ook een prijsopgaaf gekregen. Binnen een week daarna was de afspraak reeds ingepland. Het resultaat is beter dan verwacht. Erg blij mee.

Vakkundig en betrouwbaar bedrijf

Vanaf 1ste moment duidelijke informatie gekregen. Tijdens de uitvoering ook alles prima verlopen.

Mooi resultaat, vriendelijke monteur.

Eindelijk weer een strak plafond! Alles netjes achtergelaten. Zorgvuldige en prettige monteur.

Netjes en snel

goede ervaring.

mooi plafond geplaatst in de slaapkamer gezellige werklui en netjes afgehandeld super blij mee.

geweldig

vandaag bij ons een plafond geplaatst wij zijn ZEER tevreden, alles precies zoals afgesproken, ook de dimmer is geplaatst . na afloop hebben de jongens netjes ALLES opgeruimd en ze waren vriendelijk en hebben kennis van zaken van ons een dikke 10 zeker aan te bevelen

Nieuw, strak en toch direct een vertrouwd gevoel

Afspraak = afspraak, samen met de ervaring en deskundigheid van de mensen die de plafonds plaatsen zijn wij zeer tevreden met het eindresultaat. Al na een dag voelt het alsof er nooit iets anders heeft gezeten, ook al hebben we grote lampen aan het plafond ingeruild voor een aantal mooi in het plafond verwerkte spotjes. Er wordt netjes en rustig gewerkt en persoonlijke zaken worden eerst overlegd en dan pas uitgevoerd. Hier werken nog echte vakmensen die op tijd beginnen, op tijd klaar zijn en alles volgens afspraak uitvoeren. Je geeft wel iets uit handen, maar dat is het meer dan waard!

Vakkundig en uiterst correct personeel

De mensen bekijken eerst rustigheid ze het aanpakkenden gaan vervolgens aan het werk Ik heb me verwonderd over de mobiele werkbanken die ze buiten hadden opgesteld Na een wat langere dag was het klaar ipv de geplande 2 dagen Keurig afgewerkt Uitstekend

Super netjes gewerkt, een super resultaat en super achter gelaten. Keurig

Door lekkage moest het plafond vervangen worden. Dreamplafond is de enige die het bij ons mag doen. Ze werken zo netjes.

uitstekende service, prachtig plafond

prima service, goede communicatie, beleefde medewerkers, werken netjes, komen afspraken na. en een perfect plafond als resultaat.

Prima !!

Van begin tot het eind prettig contact en afspraken worden nagekomen. Werken netjes en eindresultaat is top !

Zeer vakkundig en vriendelijke mensen

Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe plafonds. Vakmensen die weten hoe het moet!

Strak plafond, geweldige mensen

Dreamplafonds Arnhem heeft bij ons erg goed werk geleverd. In 1 dag een compleet nieuw en super strak plafond in onze badkamer. Ook dachten ze actief mee over verlichting & afzuiging. Daarnaast hebben ze proactief wat verstevigingen doorgevoerd aan de constructie van het bestaande gipsplaat plafond. Prettige inhoudelijke communicatie, en we hebben nog gelachen ook! Wat wil je nog meer. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

Slecht staaltje verkoperstactiek

Mooi plafond, maar zeer slechte verkoperstactiek. Je vraagt om een spanplafond met 5 LEDspots met dimmer, bij levering wordt aangegeven: nee er zit geen dimmer bij, want er is aangegeven dat de spots "dimbaar" zijn, niet dat er een dimmer bij zit. Dat kost dan nog €150 extra, maar "we doen niet moeilijk", voor de helft doen we dat ook... Bah wat flauw, krijg hier een hele vieze smaak van in mijn mond. Verder wordt aangegeven dat ik dit zelf geaccordeerd heb op de orderbon, die blijk ik nooit gehad te hebben en de "handtekening" is gewoon die van de verkoper. Slechte ervaring!!

Fijn dat u uw mening wilt geven over onze werkzaamheden bij u thuis. En goed om te vernemen dat u het eindresultaat mooi vind. Helaas is het vervelend dat wij gratis niet meer voor u hebben gedaan dan dat er op papier is afgesproken.

Correct bedrijf

Bedrijf komt afspraken na, personeel werkt netjes.